Keresés

Részletes keresés

Bálint23-24 Creative Commons License 2006.10.13 0 0 9702
az kéne még.... igyis kevés az állomány
Előzmény: gGAbesz (9701)
gGAbesz Creative Commons License 2006.10.13 0 0 9701
A 879 hol van? Selejt?
Előzmény: kopaszkapitany (9695)
G. Bear Creative Commons License 2006.10.13 0 0 9700
Naja, csak így biztonságosabb. Egy megállóhelyi peronra való megálláskor az előtte lévő átjárón akár még 50-60-nal is tudsz menni, míg induló vonatnál ez fizikai képtelenség, ráadásul jobban van idő és lehetőség körülbambulni. Már amikor sikerül...
Előzmény: V46 021 (9699)
V46 021 Creative Commons License 2006.10.13 0 0 9699

 

A legegyszerűbb megoldás az lehetne, hogy a megállóhelyeket a sorompó után kéne kialakítani. (Pénz,pénz hely... )

A közúti villanyos vasalónál jó megoldás a lámpa előtti megálló. Így nem kell a vilinek kétszer megállni, ha pirosra ér oda. ( Már ahol nem szól bele a villamos a lámpás kereszteződés vezérlésébe.)

 

A zöld vasútnál, minden vonat kb. azonos idő alatt érhetne át az átjárón, feleslegesen nem hosszabbítva a lezárási időt. Utána aztán Marinéni rakosgathatja a tizanhat cekkerét kényelmesen a közút (kerékpárút) zavarása nélkül.

Elég hülyén néz most ki az, hogy áll a vonat (már rég le- felpakolt és várja a kiürülési idő lejártát) és áll az autós is.

Előzmény: G. Bear (9698)
G. Bear Creative Commons License 2006.10.13 0 0 9698
... amiről GenYo ír, és nem mondom, hogy nincs benne igazság. De talán (ha megvalósulna az álom és a gyalogosok maguktól megvárnák amíg a vonat megáll), akkor a megállási hely megfelelő kijelölésével egy 15-20 méteres megcsúszási távolság elég lenne (a HÉV szerelvények paramétereit tekintve, és csak az ilyen útátjáróknál), hisz ne felejtsük el, hogy a MÁV a 160-as vonatoknál is 50 méterrel számol, mert ez a táv csak elbaltázás esetén jön számításba, azaz nem a megállás teljes figyelmen kívül hagyásakor, hanem "hibás" fékezéskor. Csak azt kéne végre a gyalogos fejébe verni, hogy ha megáll az átjáró előtt, és csak a vonat megállása után indul meg, akkor is eléri, akár futás nélkül, ráadásul az ilyen utast meg szokta várni szinte mindenki. És nem jön rá, hogy fut a semmiért, aztán meg többet áll a vonat mellett, mint állna az átjáró előtt! Na mindegy, ehhez vagy néhány (10) év, vagy néhány (100) km még biztos kell...
Előzmény: GenYo (9639)
exBPO-700 Creative Commons License 2006.10.13 0 0 9697

Nah, rakok majd ide képet a Filatorigát megállóhelyről!

 

Filatorigátnál közvetlen az átjáró elött áll meg a szerelvény, tehát még a megállóba való beállás elött kellene elvileg átváltania pirosra, ami azt jelenti, hogy:

 

X (megállási idő) + Y (utascsere) + Z (áthaladási idő) = K (teljes piros lámpás idő)

Előzmény: G. Bear (9696)
G. Bear Creative Commons License 2006.10.13 0 0 9696
Hát hogyne lenne lehetséges! Csak nem szabad/ságos:)))/. Műszakilag nem probléma, az előírások tiltják. Az a(z egyébként nem rossz) logikája, hogy a vonat odaérkezése előtt az 5 km/h (KRESz szerinti minimum) sebességgel közlekedő, még éppen szabályosan az átjáróra hajtó jármű is le tudjon haladni a vágányokról, mire a vonat odaér. Ez természetesen függ az átjáró szögétől, szélességétől, hosszától, az utána található kereszteződéstől és még ki tudja mitől - legalábbis, ha jól tudom. Az előzárási idő így minima kalkula kicsit több mint fél perc, de annál sokkal több is lehet.  Az ilyen helyeken, ahol közvetlenül mh. után van az átjáró, kap(hat)unk (vagy inkább a közút kaphat) némi kedvezményt, mivel a vonat úgyis megáll. De biztonsági okokból ilyenkor is pirosra kell váltania kicsivel előbb, mielőtt a vonat odaér, épp a megcsúszás miatt...
Előzmény: halaloszto (9637)
kopaszkapitany Creative Commons License 2006.10.12 0 0 9695

Ma ünnepelünk!Még pedig

 

877 639 878

881 641 882

883 642 884

885 643 886

 

Ők már 35 évesek lettek!!!!Isten éltessen sokáig!

Sir Rooth Creative Commons License 2006.10.12 0 0 9694
:-))))
Ráirni nagy betűkkel hogy VIGYÁZZ!!TIGRIS!!
Előzmény: M.VIII (9693)
M.VIII Creative Commons License 2006.10.12 0 0 9693
le kéne kenni narancs-fekete csíkosra...
Előzmény: Sir Rooth (9692)
Sir Rooth Creative Commons License 2006.10.12 0 0 9692
Rózsaszín jól mutatna rajta:-)
Előzmény: M.VIII (9691)
M.VIII Creative Commons License 2006.10.12 0 0 9691
:DDD Zöld, fehér csíkkal...reméljük...:DD
Előzmény: Sir Rooth (9690)
Sir Rooth Creative Commons License 2006.10.12 0 0 9690
Valami extrém festést?Piros fehér csikos lesz?:-)
Előzmény: M.VIII (9689)
M.VIII Creative Commons License 2006.10.12 0 0 9689
Sziasztok! A 88-as Tigris új bundát kap a csarnokban, Dunaharasztin. Meg a szokásos javítást.
NoZoli Creative Commons License 2006.10.12 0 0 9688
A végcélja és az esetleges fordulópontok hol lesznek ennek a menetnek?
Előzmény: rendezők (9679)
Sir Rooth Creative Commons License 2006.10.12 0 0 9687
Előzmény: Sir Rooth (9680)
M41 2143 Creative Commons License 2006.10.12 0 0 9686

Aha értem.

Hát majd lesz valami. Ugyanis nincs álványom, de az se biztos hogy kimegyek.

(99% hogy nem :D )

Kár lenne, ha lemaradnék róla, de ez van.

Előzmény: Sir Rooth (9685)
Sir Rooth Creative Commons License 2006.10.12 0 0 9685
5:51kor még igencsak sötét van és állvány nélkül nagyon bemozdul a kép,zajos lesz
Előzmény: M41 2143 (9684)
M41 2143 Creative Commons License 2006.10.12 0 0 9684

Neked van állványod?

Háát tőlem már megszokhattátok hogy ferde :D

De gépen szoktam utómunkát végezni rajtuk.

Előzmény: Sir Rooth (9683)
Sir Rooth Creative Commons License 2006.10.12 0 0 9683
Állvány nélkül sztem szivod:-(
Előzmény: M41 2143 (9681)
M41 2143 Creative Commons License 2006.10.12 0 0 9682

651 már megy??

A 660 szedőjét tudtam ma elkapni Cinkotán:

 

 

 

 

 

 

 

Meg egy rossz hír:

(gondolom, tudjátok, hogy mennyire rühellem a graffitiseket!!)

 

 

 

Ezúttal szegény 28-as az áldozat... :(

 

 

 

Még néhány mai kép:

 

 

 

 

 

 

 

M41 2143 Creative Commons License 2006.10.12 0 0 9681

Pénteken szállítanak?????

Háát lehet hogy én is kimegyek.

Csak azt nem tudom, hogy 5.51-től 8 óráig micsináljak, mer suli van...

:S

Előzmény: Sir Rooth (9680)
Sir Rooth Creative Commons License 2006.10.12 0 0 9680
Na erre kimegyek!Köszi az infót!
---------------------------------------
A 651es is visszakapta félpantóját!
Előzmény: rendezők (9679)
rendezők Creative Commons License 2006.10.12 0 0 9679

Üdv.

 

Holnap reggel szállítás. A 867-634-868 kerékesztergára, a kiégett 903-as motorkocsi villamos főműhelybe, a két diesel gép között. Indulás Cinkotáról 551-kor

M41 2143 Creative Commons License 2006.10.12 0 0 9678

Igen, sok szedőt így újítanak fel.

Régieket is.

Cinkotán a nagy csarnok melletti terepen van egypár cucc, pl vontatómotor, pótkerekek.

Ott festik állványon a szedőket.

Előzmény: Sir Rooth (9670)
exBPO-700 Creative Commons License 2006.10.11 0 0 9677

Azóta sajnos szétszedték...

 

 

 

 

Előzmény: NoZoli (9618)
exBPO-700 Creative Commons License 2006.10.11 0 0 9676

Alapvetően szvsz Filatorigát megállóhelynél vasúti útátjáró található, csak hibádzik az a bizonyos kereszt... De abban megegyezhetünk, hogy jelenleg személygépkocsival is szabályosan járható, úgy kell eljárni, mintha villamos jönne. :)

 

 

Előzmény: Infós (9606)
exBPO-700 Creative Commons License 2006.10.11 0 0 9675

Az elöző képhez még +1 kérdés:

 

Fel van festve (pont ott kaptam el! :D) az "Á"! Ez azt jelenti, hogy szükség esetén "elvileg" megállhat itt is? Kérdés meg az lenne, hogy ha szűkítették a járdát akkor mekkorát kell lépni az utasnak? Mert a jelenlegi helyén közelebb van a sínhez:

 

 

Előzmény: exBPO-700 (9674)
exBPO-700 Creative Commons License 2006.10.11 0 0 9674

Amúgy a biztonságnál maradva:

 

Árpád hídnál (Békás irány) a HÉV-szerelvények a kis-hídnál álltak meg, még anno! Átteték a híd alá.

 

Kérdés: Az exmegállót, ugye kecskenyítették, de miért nem védi meg a korlát az arra gyalogosoktól? (a kép menet közben készült!)

 

 

Előzmény: exBPO-700 (9673)
exBPO-700 Creative Commons License 2006.10.11 0 0 9673

Tímár utca

(a képmínőségért elnézést!)

 

 

Előzmény: Infós (9606)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!