Keresés

Részletes keresés

exBPO-700 Creative Commons License 2006.10.03 0 0 9539

Helyzetkép 15:50-kor a szentendrei vonalon:

 

Szépvölgyinél bemondja a vezér:

 

TÁJÉKOZTATJUK TISZTELT UTASAINKAT, HOGY MŰSZAKI HÍBÁS SZERELVÉNY HALAD ELÖTTÜNK? EZÉRT PÁR PERCES KÉSÉSSEL KÖZLEKEDÜNK!

 

Tud valaki valamit ezzel kapcsolatban?

oly Creative Commons License 2006.10.03 0 0 9538
igyekeztem :-D
Előzmény: Sir Rooth (9536)
vrobee Creative Commons License 2006.10.03 0 0 9537
Na szóval nem csak mi ,hanem a laikusok és észreveszik a különbséget.

A Gö-döll-lő-i HÉ-Veen nem ne-héz....
Előzmény: hamurappi1 (9523)
Sir Rooth Creative Commons License 2006.10.03 0 0 9536
GYönyörű fotó!
Előzmény: oly (9528)
Zolcsi67 Creative Commons License 2006.10.03 0 0 9535
Jó a két Muki, mint közvetítőkocsi, elöl-hátul :-)))
Előzmény: oly (9528)
v_peti Creative Commons License 2006.10.03 0 0 9534
Ez már csak részletkérdés. De egyelőe nincs sok esély az M5-re, amíg Gabibá annyira erőlteti az M4-et. :(((((
Előzmény: keton (9533)
keton Creative Commons License 2006.10.03 0 0 9533
De jó lenne, ha az M5-tel kapcsolatban tényleg ez jelentené már csak a legnagyobb problémát. :))
Előzmény: v_peti (9532)
v_peti Creative Commons License 2006.10.03 0 0 9532
Biztosan így lesz. nem fog végig bent ülni. De azért hosszabban fog vezetni, mint eddig. Pl. Megy egy Dunaharaszti-Szentendre-Ráckeve-Dunaharaszti kört, és ott kiszáll pihenni, és beszáll a kollégája. Azaz valószínűleg ritkábban pihenhet, de hosszabb ideig. Két 10-15 perces végállomási tartózkodás helyett majd lesz neki egy 30 perces.

Előzmény: keton (9531)
keton Creative Commons License 2006.10.03 0 0 9531
Nem kell tudomásul venni, más országokban bevett gyakorlat, hogy "menet közben" egy állomáson cserél vezetőt a szerelvény (vagy busz). Mindent meg lehet oldani, csak akarni kell. :)
Előzmény: v_peti (9529)
v_peti Creative Commons License 2006.10.03 0 0 9530
De nem Budapestet, hanem a régiót kell fejleszteni, és az EU is a régiókat támogatja.
Előzmény: hamurappi1 (9522)
v_peti Creative Commons License 2006.10.03 0 0 9529
Szépen kiszáll, utána elszív egy cigit, vagy megiszik egy kávét.

Ez van. Tudomomásul kell venni. A MÁV-nál is vezetnek több órát.

Valószínűleg kevesebb, de hosszabb pihenő lesz ezentúl.



Előzmény: M.VIII (9526)
oly Creative Commons License 2006.10.03 0 0 9528
Törölt nick Creative Commons License 2006.10.03 0 0 9527
Tulajdonképpen az M5-nek (hibásan) nevezett regionális gyorsvasút koncepció ezt tartalmazza valamilyen formában.
Előzmény: M.VIII (9524)
M.VIII Creative Commons License 2006.10.02 0 0 9526
Képzeld el azt a j.vezetőt, aki közel két órát vezet a két végállomás közöt...:)
Előzmény: v_peti (9521)
FKU-911 Creative Commons License 2006.10.02 0 0 9525
Ha majd egyszer kész lesz akkor én bekapcsolnám a csepelit is, de onnan nem járatnám annyira sűrűn szentendre felé
Előzmény: v_peti (9521)
M.VIII Creative Commons License 2006.10.02 0 0 9524
Vezessük a föld alá a ráckevei HÉV-et? Menjen be a borárosig? 1883-ban (!!!!) a nyomvonal kijelölésénél a Kálvin térre akarták bevezetni az akkor még Erzsébetfalváig (Ma Pestszenterzsébet, ami még nem tartozott a fővároshoz) létesítendő vonalat...Ezt már akkor elbaltázták...
Előzmény: kozmacs17 (9518)
hamurappi1 Creative Commons License 2006.10.02 0 0 9523

Mindkettő elég rossz állapotban van, Csepel és Szentendre, a két kiemelt vonal, mert az utasforgalom miatt ők vannak kiemelve.A 4 közül... ide jutnak a fejlesztések.

Jó múltkoriban hallottam az egyik fönökünk szájából, hogy itt csak tűzóltó munkák folynak a Gödöllői vonalon.Ami nagyon sürgős és nem várhat.De sajnos egyre több lesz a lassú jel, amin mi nem tudunk változtatni, a pályamester meg újabb és újabb szelvényeket , korlátozz le lassújellel, mert sajnos ilyen érdekes állapotban van.

Egy utas mondta, hogy irigyli a munkám, milyen szép tájakon, közlekedünk, de megkérdezte, ezt a pályát nem akarják ,felújitana, mert ő a Szentendrei HÉV-vel utazik .. nap mint nap, és ott nem zötykölödik ennyit...

Na szóval nem csak mi ,hanem a laikusok és észreveszik a különbséget.

Persze a pályafenntartás mindent megtesz ,amit lehet de sajna ha nincs pénz akkor nem nagyon lehet mit tenni, toldózás foltozás megy.Amig szét nem esik a pálya vagy ... ki tudja ...

Bár szerintem Ráckevének hamarabb van esélye a felújitásra, ott elég jó a lobby érdek, vagyis innen távolról úgy látva...

Ezt csak azért merrem gondolni, mert sajnos itt a lobby egyenlő a 0-val ,mikor még egy szaros menetrendet se tudunk elfogadtatni a fentiekkel, (már vagy 3-szora dobták vissza) akkor hogy akarunk ide felújitási pénzért lobbyzni ...

Üdv

Előzmény: kozmacs17 (9518)
hamurappi1 Creative Commons License 2006.10.02 0 0 9522

Szia Peti,

Hiába mondod neki, szerintem, a Nemzeti Fejlesztési Tervben nem szerepel, én legalábbis úgy tudom.

Meg igy is akkora hitelálománnyal rendelkezik a BKV, hogy ebből csak utóbb lesz valami.Nincs pénz ... itt se, vagy ami van ... nem hozzánk a HÉV-hez kerül ...

Mert gondolj bele, picit a BKV fővárosi cég, elvileg a fővárosi emberek adójából támogatjuk, (-ják). És a cégnek nem éri ,eg pl. csak, hogy Ráckevéről és Gődőllőről beszéljünk, olyan helyen beleőlni fejlesztést, ahol még nem is támogatják a helyi önkormányzatok egy fillérrel se a HÉV-et, akkor a fővárosi önkormányzat miért támogassa többel? Na látva az ellentmondást ezért tart ott ez a két HÉV vonal ahol tart,.

Üdv

Előzmény: v_peti (9521)
v_peti Creative Commons License 2006.10.02 0 0 9521
Megjegyzés:
M5: A Szentendrei és a Ráckevei HÉV összeköttetése.
Előzmény: v_peti (9520)
v_peti Creative Commons License 2006.10.02 0 0 9520
Régóta ezt mondom én is! Csak sajnos Gabibának nem ez az álláspontja. Pedig még 4 évig ő lesz. Sajnos az M4 és az M5 politikai és nem szakmai ügy. :(((((
Előzmény: kozmacs17 (9518)
kozmacs17 Creative Commons License 2006.10.02 0 0 9519

Hello!

én úgy tom most szedik fel azt a vágányt /a felét már felszedték/!

Minden nap látom a HÉVről, de lehet hogy rosszul láttam.......

Előzmény: Hernyofan (9502)
kozmacs17 Creative Commons License 2006.10.02 0 0 9518

Hello!

nem 3-4 percel kell korábban kelnem ,mert nekem csak a HÉV állomás 12 perc gyaloglás.15 percel kell korábban kelnem:(

Amúgy a Ráckevei HÉV esetében sok megoldás van a Pesterzsébet és Vágóhíd közötti tempó gyorsítására:)1 pl: Pesterzsébetnél van hely ott le kéne vezetni a föld alá és a Borásosig meghosszabbítani ,csak hát ehhez pénz is kéne.Egy szóval maradhatunk a 30-as tempónál. Mondjuk én ezt az egész Budapestet nem értem nem metrót kéne építgetni, hanem a felszíni (HÉV, villamos) vonalakat tisztességesen megcsinálni. Felháborító ami Pesten van ,nem kell sokáig menni csak fel kell szállni a 30-as villamosra. Had kérdezzem meg azt hogy melyik vonal a problémásabb a Ráckevei vagy a Gödöllöi,a ráckeveit sajna tudom ,de a Gödöllöivel még életembe nen utaztam.A Csepeli meg a Szentenrei tudom hogy rendben van nagyjából.

Előzmény: GenYo (9481)
Infós Creative Commons License 2006.10.02 0 0 9517

"Mindkét állomásra kirendeltek azonnal váltókezelőt, (...)"

Ártatlan vagyok. :P

 

:))))))

Előzmény: Zénóka23 (9515)
Sir Rooth Creative Commons License 2006.10.01 0 0 9516
Ma ő szállított Keve Citybe és vissza.Egyik kedvencem lett
Zénóka23 Creative Commons License 2006.10.01 0 0 9515
Egyvágányozás volt Budakalász és Pomáz között. Ez így csak pár perces késést jelentett. Mindkét állomásra kirendeltek azonnal váltókezelőt, így rugalmasabban ment minden. Sajnos a késés akkor is maradt, de hát az állomásköz átbocsátóképessége csökkent.
Előzmény: kopaszkapitany (9510)
kopaszkapitany Creative Commons License 2006.10.01 0 0 9514
Nem hinném hogy volt teljes vonalon pótlás,mert ma BPI-708-ra vadásztam,és óránként fordult Békásmegyer-Battyhány tér között.
Előzmény: exBPO-700 (9513)
exBPO-700 Creative Commons License 2006.10.01 0 0 9513

két verzió lehet:

 

teljes vonalhosszon potlók, vagy békáson kellett átszállni egyik potlóról a másikra, ha volt az eset miatt pótlás.

 

Tud valaki erről valamit mondani? Milyen forgalmi intézkedés történt?

Előzmény: exBPO-700 (9512)
exBPO-700 Creative Commons License 2006.10.01 0 0 9512

pffffff

 

eszerint plussz pótlókat küldtek, vagy hamar megindult a hév-közlekedés

Előzmény: kopaszkapitany (9510)
FOMA Creative Commons License 2006.10.01 0 0 9511
:-)
Előzmény: M.VIII (9508)
kopaszkapitany Creative Commons License 2006.10.01 0 0 9510

Halálra gázolta a HÉV a kerékpárost

 

Halálra gázolt egy 46 éves kerékpárost késő délután a HÉV Szentistvántelepnél – közölte a rendőrség sajtóügyeletese. A Szentendrei HÉV megállójánál történt balesetet az első vizsgálatok szerint az okozta, hogy a kerékpáros figyelmetlenül próbált átkelni a gyalogos átkelőnél.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!