Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2006.04.21 0 0 6967
A Keletiről jut eszembe: meg tudja valaki mondani, hogy Rákos és a Keleti között miért balmenetben járnak a vonatok? Nem tudok rájönni az értelmére. Valamint az is szöget ütött a fejembe, miért is kellett az 1-es vonal becsatlakozásánál azt a méregdrága hidas megoldást kiépíteni, mivel ezzel mesterségesen kereszteztetik a vonatokat a pályaudvar bejáratánál. Sokkal ésszerűbb lett volna, hogy a két Rákos felől jövő vágány mellé igazodik balra a két 1-es vágány, hiszen a pályaudvaron a Rákos felől jövő vonatok nagy része úgyis az 1-X vágányokra, míg az 1-esről jövők az X-13 vágányokra futnak be.  
Előzmény: Infós (6964)
Airbus A320 Creative Commons License 2006.04.21 0 0 6966
Pontosat nem tudok mondani de mintha arról let volna szó ,hogy idén Szentendre-Békásmegyer között újitják fel a pályát.Biztos tud valaki bővebbet.
Előzmény: IKARUS 435 (6965)
IKARUS 435 Creative Commons License 2006.04.21 0 0 6965

Sziasztok!

 

Tudna valaki nekem információt adni azzal kapcsolatban, hogy lesz-e idén nyáron pályafelújítás a szentendrei vonalon és hogy pontosan melyik szakaszon?

Válaszotokat előre is köszönöm!

Infós Creative Commons License 2006.04.20 0 0 6964

Lehet, hogy unatkozott a forgalmi szolgálattevő. Vagy tanuló volt nála. Vagy a váltóhajtómű csak kitérő irányban adott végállást. Vagy kiégett az Aq/A jelzőn a zöld (bár ez önmagában nem indokolja a második vágányon való áthaladást). Vagy kiégett az Aq/V3/1 jelzőn a vörös és a pótvörös egyszerre (nem túl hihető). Vagy csak úgy...

 

 

:)

 

Érdekes, a Keletiben nem szokták megkérdezni, hogy miért a kirányon át jönnek, miért nem eggyel arébb! (Tudniillik a két kezelési körzet között (1-7 és 8-13 vágányok) három helyen lehet átjárni.)

 

Tudom, a Keletiben kevés az áthaladó vonat... :))

Előzmény: Airbus A320 (6963)
Airbus A320 Creative Commons License 2006.04.20 0 0 6963
Ma hazafele jövet a HÉV Kaszásdüllő és Aquincum közt bement a középső vágányra vagyis arra amely normális esetben a befele jövőké.Néztem miért mentünk át a középsőre de nem láttam semmi szokatlant.Tud erről valaki valamit?
Törölt nick Creative Commons License 2006.04.20 0 0 6962

Hogy gond nélkül az enyhe túlzás, ilyen kényelmetlen lépcső kiosztású járművel ritkán találkozik az ember! Egyébként ezek a kocsik úgy néznek ki, mintha magas peronhoz készültek volna, és rájuk biggyesztettek egy lépcsőt.

 

Namost attól mert más a kocsiszekrény a felfüggesztés, illetve kapcsolat a szekrény és a váz között lehetne jobb.

Előzmény: kawirzbácsi (6961)
kawirzbácsi Creative Commons License 2006.04.19 0 0 6961

Nem, mert a felépítmény is külömböző.

A mi héveinkre minden gond nélkűl bármelyik részén a városnak, felszállhatsz, de az S-Bahn- okra csak magasítoot peronokról tudsz  mint utas beszállni.

üdv kawirz

 

Előzmény: Törölt nick (6960)
Törölt nick Creative Commons License 2006.04.19 0 0 6960
Nem lehetett volna a szekrény és a váz közé ugyan azt a felfüggesztést rakni?
Előzmény: kawirzbácsi (6959)
kawirzbácsi Creative Commons License 2006.04.19 0 0 6959

Az S-Bahn-oknak egészen más forgóvázai voltak, ha csak a csúszofejes áramszedőt is bele értjük.

üdv kawirz

Előzmény: Törölt nick (6958)
Törölt nick Creative Commons License 2006.04.19 0 0 6958

Kedves Kawirzbácsi! Te tudnál erre válaszolni?

 

Ez így van. És tényleg nagyon hasonlók a velük egyidőben felújított berlini S-Bahn kocsik, mármint belső tér, hang, stb. tekintetében.

 

Viszont arra lennék kíváncsi, miért keményebb ezen HÉV kocsik felfüggesztése, mint az S-Bahné? Azoknak a futása sokkal finomabb. (volt)

Előzmény: Airbus A320 (6941)

kawirzbácsi Creative Commons License 2006.04.19 0 0 6957

Ezt kérdezd meg az újság íróját. (tegnapi Magyar Nemzet).

üdv kawirz

Előzmény: Airbus A320 (6952)
kawirzbácsi Creative Commons License 2006.04.19 0 0 6956

Ezt nem én írtam, hanem úgy másoltam át.

üdv kawirz

Előzmény: Zénóka23 (6955)
Zénóka23 Creative Commons License 2006.04.18 0 0 6955
Jó-jó! Legyen a III. kerületben, mert már lehet, hogy a Budapest táblán belűl volt. De a pontos hely a budakalászi gát. Páratlan vonat volt, tehát Batthyány tér felé tartó. De ami a hírből NEM igaz, hogy voltak késések, de KÖZLEKEDTÜNK!!! Egyvágányoztunk Budakalász és Békásmegyer között!!! Szerintem elég ennyit hozzáfüzni.
Előzmény: kawirzbácsi (6951)
sichonor Creative Commons License 2006.04.18 0 0 6954

T. Méregzöld!

Köszönjük, hogy sikerült tiszta vizet önteni a pohárba.

Márpedig, ha ez így van, akkor az ideiglenes csökkenést más okozhatta.

Ugyan is a 2006. évi bérfejlesztés hatálya előtt hozták érvénybe a változtatást, így

már érthető az egész. Akkor a "kompenzáció" hatását ezután fogjuk érzékelni, ha

jól értelmezem. Még egyszer köszi.

Előzmény: Méregzöld (6947)
Airbus A320 Creative Commons License 2006.04.18 0 0 6953
Ezzel azt akartam mondani ha a III.ker.-ben csapta el akkor az már Bp.-n van szóval nem "Budapestre tartó".
Előzmény: Airbus A320 (6952)
Airbus A320 Creative Commons License 2006.04.18 0 0 6952
Én csak azt nem értem ,hogy tud egy Szentendréről Bp.-re tartó vonat III.ker-ben elcsapni valakit.Egyszóval értelmesebb lett volna azt írni ,hogy a Batthyány tér felé ment!De akkor jól tudtam ,hogy Csillaghegynél csapot el valakit ,nem?
Előzmény: kawirzbácsi (6951)
kawirzbácsi Creative Commons License 2006.04.18 0 0 6951
Halálra gázolt egy férfit a Szentendréről Budapest felé tartó HÉV-szerelvény.

Hajnalban, a III. kerületben eddig tisztázatlan körülmények között egy 65 éves budakalászi férfi a sínekre került, és a Szentendre felől Budapestre tartó HÉV-szerelvény elütötte. Az idős ember olyan súlyos sérüléseket szenvedett, hogy a helyszínen életét vesztette. A BRFK közlekedésrendészeti főosztálya megkezdte a baleset körülményeinek kivizsgálását. A HÉV-forgalom a helyszíni szemle ideje alatt szünetel – közölte a BRFK sajtóügyeletese, Kormos Endre. (radio.hu)

üdv kawirz
Előzmény: Airbus A320 (6948)
Törölt nick Creative Commons License 2006.04.18 0 0 6950

Ez így van. És tényleg nagyon hasonlók a velük egyidőben felújított berlini S-Bahn kocsik, mármint belső tér, hang, stb. tekintetében.

 

Viszont arra lennék kíváncsi, miért keményebb ezen HÉV kocsik felfüggesztése, mint az S-Bahné? Azoknak a futása sokkal finomabb. (volt)

Előzmény: Airbus A320 (6941)
Zénóka23 Creative Commons License 2006.04.18 0 0 6949
A fele igaz! Nem Csillaghegynél, hanem Budakalász-Békásmegyer között. (a gátnál)
Előzmény: Airbus A320 (6948)
Airbus A320 Creative Commons License 2006.04.18 0 0 6948
Állítólag reggel valakit elcsapott a Szentendrei HÉV Csillaghegynél.:(((
Méregzöld Creative Commons License 2006.04.18 0 0 6947

Hi Evribádi!

 

A csepeli motorászok bérével kapcsolatban az alábbi tájékoztatást kaptam.

 

Csepelen mivel megszűnt a Boráros téren alvó vonat a „nem téli” időszakban, megszűnt az ehhez kapcsolódó éjszakai szolgálati szám. Csökkent a vonatüzemóra, de azért, hogy ne csökkenjen a bértömeg (hiszen utasforgalomban az elmaradt esti/hajnali vonatpár kivételével ugyanazt a szolgáltatást biztosítjuk) az üzemóra-bérszorzó növekedett. Vonali szinten tehát mindössze annyi történt, hogy a meg nem történő éjszakai munkavégzésért nem fizetnek ki éjszakai pótlékot. (A téli időszakban, amikor fagymentesítés, töretés stb. szükséges egyébként ugyanúgy van éjszakai szám és akkor a pótlék kifizetésre is kerül.)

A 2006. évi bérfejlesztésnél az érdekképviseleti szándékkal egyezően a lehető legnagyobb mértékben került sor a bérfejlesztési összeg „alapbéresítésére”. Tehát a kevesebb pótlékigény miatt a bértömegre vonatkozó bérfejlesztésből több jutott az alapbérre.

 

Úgy van, ahogy gondoltam - nincs benne semmi "gonoszság" - SŐT :-)

 

Hát ennyi!

 

Majd jövök...

werk25 Creative Commons License 2006.04.17 0 0 6946
megkerestem, a 3124, 2871 hozzászólásban vannak képek
Előzmény: Vasutas_ng (6943)
Airbus A320 Creative Commons License 2006.04.17 0 0 6945
Tegnap rátaláltam az 5metró terveire ami igazából a Ráckevei és a Szentendrei HÉV föld alatti összekötettése.Amit olvastam abból azd erült ki ,hogy szépvölgyi utnál menne be a föld alá a Szentendrei ,de akkor mi lesz a Battyhány téri végállomással?Szerintem nem érné meg megszüntetni mert nagyon jó átszálási lehetőségek vannak ott.Szóval ,hogy nézne ki a Szépvölgyi uttól a Batthyány térig ?
werk25 Creative Commons License 2006.04.17 0 0 6944
ebbe a topicba már jónéhány felkerült, keresni kell :)
Előzmény: Vasutas_ng (6943)
Vasutas_ng Creative Commons License 2006.04.17 0 0 6943
Van valakinek MXA vezetőállás képe?
werk25 Creative Commons License 2006.04.16 0 0 6942
Nemrégiben egy híradás kapcsán Németoszágból is mutattak képeket és határozottan egy MXA oldalát lehetett feismerni. Sajnos csak egy pillanatig láttam.
Régebben pedig volt egy német-filmsorozat valami korházi-nővér főszereplésével és annak egyik részében is egy MXA utasterében játszódott a kezdőjelenet.
Airbus A320 Creative Commons License 2006.04.16 0 0 6941

Köszike!

Egyébként szerintem egy nagyon király konstrukció. Ti hogy látjátok?Remélem még sokáig fognak üzemelni:)))

Előzmény: NoZoli (6940)
NoZoli Creative Commons License 2006.04.16 0 0 6940
A kép szerzője számomra (már) ismeretlen. A képen az MXA látható gyárudvarán.

Előzmény: Airbus A320 (6930)
sichonor Creative Commons License 2006.04.16 0 0 6939
Előre is köszönöm. S ez a jószándék  jövőben is elsődleges célommá lesz.
Előzmény: Méregzöld (6938)
Méregzöld Creative Commons License 2006.04.16 0 0 6938

Hi Sichonor!

 

Elfogadom a felvetéseid jószándékát és megpróbálok konkrét választ kérni a közvetlen illetékestől, aki egyébként nem a Korrektor22.

 

Én a rendszert írtam le, ami a Munka Törvénykönyvéből, a BKV Zrt. Kollektív Szerződéséből, a Gazdálkodási Rendből, a Bérmegállapodásokból és a Prémiumrendszerből következik.

 

Majd jövök...

Előzmény: sichonor (6937)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!