Keresés

Részletes keresés

Airbus A320 Creative Commons License 2006.04.10 0 0 6885
Ha jól értelmezem arról van szó mostanában ezen a topikon ,hogy majd a vasuti híd felújítás alatt Kasszádülőre fognak bejönni a vonatok.Ugye?De ha csak én látom így akkor boccs ,és mondjátok el mi a helyzet,hogyan fog,meddig fog,mikortol fog ???
Infós Creative Commons License 2006.04.10 0 0 6884

Bocsánat, hogy belevau, de ha már definíció:

 

"1.65. Megállóhely
   Személyforgalomra, esetleg korlátozott áruforgalomra is berendezett, általában nyíltvonali szolgálati hely, ahol a nyílt pálya vágányán kívül más vágány nincs. Táblás megállóhelyet csak névtábla jelzi.
   Egyes több pályaudvarral, több vágánycsoporttal rendelkező állomásokon személyforgalmi okokból megállóhely létesíthető."

 

Ez a MÁV-os verzió, talán ezt lehetne valahogy ráhúzni a HÉV-re. :)

 

 

"(...) a teljes belső szakaszon elő fog állni az a helyzet, hogy funkció tekintetében az egész egy állomásnak minősül, és ezen belül lesz sok-sok megállóhely."

 

Ezt hogy kell érteni? Lesz egy Batthyány tér, egy Aquincum elágazás és egy Békásmegyer a belső szakaszon, nyílt vonal nélkül?

 

Mert akkor vonat nem nagyon fog járni, bár legalább nem kell írásbelizni. :))

Előzmény: korrektor22 (6880)
sichonor Creative Commons License 2006.04.10 0 0 6882

Nos. Már félszavakból megértjük egymást. Ez már "fél pont". Köszönöm.

Előzmény: G. Bear (6878)
GABORBP Creative Commons License 2006.04.10 0 0 6881
Tényleg, ha már jobbító szándékú javaslatok.
Tudom, hogy nem a ti asztalotok, de nem tudnátok valahogy elérni, hogy amikor a gödöllői vonalon pótlás van, akkor ne 20 percenként menjen 3 busz (abból is legalább egy üresen), hanem 6-7 percenként 1?
korrektor22 Creative Commons License 2006.04.10 0 0 6880
Sziasztok!

Minden kolléga nevében –akik az elmúlt héten úgy az árvízi védekezési munkákban, mint a rendkívüli forgalom lebonyolításában részt vettek – köszönöm az elismerő megállapításokat, melyeket ezen a topicon tettetek.

Kissé meglepett a dolog, mert azt tapasztaltam, hogy itt a cikizés a sikk, de tévedtem és ez őszintén jól esett.

Tolmácsolni fogjuk azon kollégák felé is, akiknek nincs módjuk internetezésre.

 

T. Infós!

Nem morgok rád, miért is tenném. Helyén való és jogos a kérdésed. Már csak azért is, mert egy év múlva nem csak Aquincumban, hanem a teljes belső szakaszon elő fog állni az a helyzet, hogy funkció tekintetében az egész egy állomásnak minősül, és ezen belül lesz sok-sok megállóhely. Definíció kérdése, meg fogjuk oldani.

 

exmv Creative Commons License 2006.04.10 0 0 6879

Szia,

A "Nagytestvérnél" az állomás a két bejárati jelző közötti terület.

 

A megállóhely pedig:

Személyforgalomra, esetleg korlátozott áruforgalomra is berendezett, általában nyíltvonali szolgálati hely, ahol a nyílt pálya vágányán kívül más vágány nincs. Táblás megállóhelyet csak névtábla jelzi.

Egyes több pályaudvarral, több vágánycsoporttal rendelkező állomásokon személyforgalmi okokból megállóhely létesíthető.

 

Ez utóbbira van több példa is: Lábatlan állomás területén Nyergesújfalu mh, Almásfüzítő állomás területén Almásfüzítő felső mh, stb.

Előzmény: G. Bear (6877)
G. Bear Creative Commons License 2006.04.10 0 0 6878

Hali!

 

Először is szeretnék visszakozni annyiban, hogy a Gödöllői vonal csak példa volt, de a problémák és a tapasztalataim inkább általánosak, oly annyira, hogy Magyarország tudtommal egyetlen "WC-múzeuma" nem ott van hanem a ...-i kocsiszín területén... És bár a módszerrel nem értek egyet, de az sem véletlenül lett lezárva a felújítás után. Ha tartózkodóknál tartunk, hidd el, láttam már egy-két követendő példát, és akár tudnék is tervezni nem akármilyet (no persze nem építészetileg, azt meghagynám a műszaknak, mert valószínűleg ők értenek hozzá a legjobban, de igény-szinten igen). És lehetne is, ám ahonnan a példákat venni tudnám, ott a német anyanyelvű állomásfőnök először egész egyszerűen nem értette, hogy miről beszélünk, amikor a tolmács lefordította a kérdésünket: "És tessék mondani hány biztonsági őr van, hogy megelőzzék a fosztogatást?" Aztán végül szerényen elmosolyodott mielőtt válaszolt, én meg baromira pirultam. :)))

 

Szóval csak annyira akartam rávilágítani, amit a végén meg is fogalmaztál, hogy egy kis szemléletváltás nem ártana, mielőtt netet teszünk a tartózkodóba. De egyáltalán nem tartom eretnekségnek, sőt egy "olyan" helyen az lenne a "legkevesebb". Mint ahogy az új szerelvénnyel kapcsolatban megfogalmazott forgalmi igényeket olvasva, nem az jut az ember eszébe, hogy azt a jelenlegi környezetet alapul véve álmodta meg a készítők csapata...

 

Mindenesetre egész jól alakul itt a "szakmai" téma!

 

Üdv!

Előzmény: sichonor (6874)
G. Bear Creative Commons License 2006.04.10 0 0 6877

 

Üdv!

 

Télleg gonosz vagy!

 

Hogy mi lesz a módosított F2.-ben, vagy mi nem, arról hadd ne nyilatkozzam, pláne meg konkrétan. Ha Kaszásra + Aquincumra gondolsz, az egy érdekes helyzet. Ha meg kéne határozni, Elág eleve nem állomás a klasszikus fogalmak szerint, leginkább a "csatlakozó forgalmi kitérő" nem létező fogalomkörébe sorolható be :))), gondolom ezért írtad a szolgálati helyet. Ugyanakkor mindkét megálló félig Aq területén van, félig meg nem. Ha viszont így nézem, akkor Aq-n igenis van utasforgalom, akkor meg állomás. A peronok viszont nem az állomási vágányok mellett vannak, hanem azon a nyíltvonali jellegű állomás területén lévő szakaszon, ami a váltókörzet és a bejárati jelző között található, ott pedig a nyíltvonali jelleg dominál, lásd például jelzők elhelyezését. De ez tulajdonképpen olyannyira senkiföldje, hogy nincs a nyíltvonalon, de nincs az állomáson sem, hiszen hol is kezdődik a vágányút??? De ha a "Nagytestvér"-t nézzük, a kijárati vágányút ott is az utolsó kijárati váltó elhagyásakor ér véget, tehát abszólúte igaz, hogy olyan vágányszakaszról beszélünk, ami... szóval ne fárasszuk egymást... :) (Biztos, hogy az utasítást csak tanulni és végrehajtani kell, nem értelmezni?)

 

Halihó!

Előzmény: Infós (6875)
Infós Creative Commons License 2006.04.09 0 0 6875

Olvastam a hozzászólásodat, tetszik a hozzáállásod. :)

 

Volna egy gonosz kérdésem, remélem korrektor22 nem fedd meg érte:  :)

 

 

Írtad, hogy változni fog az F. 2-es is, csak még apró tennivalók vannak vele (gondolom "átnyomni" a Felügyeleten stb.). A megállóhely definíciójába belekerül ugye az, hogy akár szolgálati hely (nem állomás!:) ) területén is lehet, ha az utasforgalom indokolja?

 

 

Ha kérdésem provokatív gondolatokat ébreszt benned, ignoráld!

 

Előzmény: G. Bear (6864)
sichonor Creative Commons License 2006.04.09 0 0 6874

Ez igen! Gratula! Így lehet valamit megbeszélni-tárgyalni. Az írásodban semmiféle

"rosszat" nem találtam.

Neked is sok mindenben igazad van. Viszont van már olyan HÉV vonalunk, amelyiknél nem kell mindíg a rosszabbat sugalva megközelíteni:

Gondolok itt a 100 ft. és ennél is nagyobb összeg otthagyása a tartószkodó asztalon- a nyakamat tenném a pengére-hogy ott is marad, amíg nem jön érte a gazdája. Ha el is viszik, odadják a diszpécsernek megőrzésre. A műszaki cikkek:

tévé,-rádió,-kévéfőző,- mikró megtalálható a tartiba. Sőt a számítógép(et)-(ket)

a söfőrök adnák össze. Csak a net kábelt kellene megosztani egy kis jóindulattal.

De azért megemlítem, hogy itt sokkal kevessebb a GOND,  csak egy példa: itt ugyan is nem engedik - hogy belső bérfeszűltség uralkodjon 220-400 ft különbség legyen a söfőrök között. Mert ugyanis bérfelzárkoztatási rendszert valósítanak meg-ez már azért UNIO-s DEMOKRÁCIAI utat közelít meg. Ami dicséretes. A motorász véleményére adva döntöttek ez ügyben. Bocsi, csak egy példa volt. Ezt a részt nem kívánom tovább feszegetni.

Ott a WC tisztaságának megőrzése és a WC papír ellátása ALAP. De még sorolhatnám...

Egy szónak is száz a vége: BE KELL ISMERNI, HOGY MA MÁR A NETEN IS EGYRE TÖBB ÜGYET LEHET INTÉZNI. S amikor  már csak egyetlen egy feltétel hiányzik a kébel, akkor... ne kelljen a diszpécsernél... mert lehet, hogy zavarnám.

 

Ha ezen a helyen az ALAPOK tisztázva vannak, akkor már csak idejében kell a vonatot átvenni-nem szabad ez miatt késést okozni. De adjuk meg ezen a helyen a net demokratikus lehetőségét.

 

Abban viszont teljes igazat adok, hogy ELŐFORDÚL, HOGY A DOLGZÓ RONTJA EL SAJÁT MAGA (MAGUK) HELYZETÉT.

 

Köszönöm a figyelmet. 

Előzmény: G. Bear (6864)
IKARUS 435 Creative Commons License 2006.04.09 0 0 6873

Hello mindenkinek!

 

Most olvastam, hogy holnaptól a szentendrei HÉV már végig fog közlekedni a Battyhány térig! Ezúton én is szeretnék köszönetet mondani mindazon HÉV-es dolgozónak, akik az elmúlt egy héten minden erejükkel azon voltak, hogy ilyen kitünően lebonyolították a forgalmat Margit híd felszín állomástól, bár tudom a négy évvel ezelőtti árvíz elég rutint adhatott talán mindenkinek és további sikerekben gazdag, jó munkát és balesetmentes közlekedést kívánok mindenkinek.

Infós Creative Commons License 2006.04.09 0 0 6872

Igen, tény hogy jól meg lett csinálva. A sínszálak közötti "padló", a kis faház a külsősnek, az utastájékoztató dolgozók, a motorász-átszerelés Szépvölgyi úti felszállással, a homokzsákolás megszervezése, a gépi utastájékoztatás gyors megvalósítása stb. Persze hibák mindig becsúsznak, mint mindig, így most is. Mégis, örömmel tölt el, hogy a nagy testvér szvsz lazán megcsinálta volna, hogy bejáratja a vonatot egy ehhez hasonló vágányra, aztán lesz, ami lesz. Az utas meg néz ki a fejéből*. Ezért szeretem a HÉV-et. :))

 

*Persze ebben sokat játszik a gépi utastájékozatás illetve a "vonali" rádió.

Előzmény: Airbus A320 (6869)
Airbus A320 Creative Commons License 2006.04.09 0 0 6871
Ja csak 2002-ben beteg voltam és nem mentem suliba ugyhogy nekem ez volt az első ,hogy Margit-hídnál száltam fel a HÉV-re:)
Előzmény: LVI (6870)
LVI Creative Commons License 2006.04.09 0 0 6870

Volt már ilyen árvízi helyzet 2002-ben, megvan tehát a gyakorlat. Most rutinosabban ment, persze baki mindig adódik. Például amikor lezárták a felső rakpartot, a rendőrség a buszokat sem engedte be ... mivel utazz Batthyány tér - Margit-híd között? 10 perc alatt rendezve lett ... :O)))

 

L.VI.32

Előzmény: Airbus A320 (6869)
Airbus A320 Creative Commons License 2006.04.09 0 0 6869
Azért eléggé jól csináltátok ezt az ideiglenes forgalmi változást.Nekem tetszet:)
Előzmény: Méregzöld (6866)
Infós Creative Commons License 2006.04.09 0 0 6868
LVI Creative Commons License 2006.04.09 0 0 6867

Meglesem az elsőt reggel a Batyin ... :O)))

 

Különben pedig kösz ... Neked is!

 

Előzmény: Méregzöld (6866)
Méregzöld Creative Commons License 2006.04.09 0 0 6866

Hi Evribádi!

 

Hétfőtől újra végig...

 

Felhasználva ezt a fórumot is - Köszönet és elismerés minden KOLLÉGÁNAK szakág, beosztás, életkor, nem, stb.-re tekintett nélkül...

 

"Ez jó mulatság férfi munka volt!"

 

Végül köszönet az Utasoknak a türelemért és a megértésért.

 

Majd jövök...

Airbus A320 Creative Commons License 2006.04.09 0 0 6865

Sziasztok!

Én is nap mint nap (szentendrei)HÉV-vel utazok.Általában a Batthyány térig de az árvíz miatt ugye csak a Margit-hídig járt.Felrakok néhány saját képet:

G. Bear Creative Commons License 2006.04.08 0 0 6864

 

Üdv Mindenkinek!

 

Sichonor, rengeteg dologban igazad van. Talán nyílt titkot árulok el vele, hogy az F1. és F2. módosítása megtörtént, csak a bevezetés előtt vannak vele kapcsolatban egyéb teendők is, mint hogy "Megcsináljuk!". Hogy mikor kerül bevezetésre, azt nem tudom, de addigra a hozzá kapcsolódó, más, ezért rövidebb bevezetés előtti procedúrát igénylő utasításokat, segédkönyveket is módosítani kell, a két "naggyal" lehetőleg összhangban. Így nem fontos hétvégén csinálni az E1-MRF-akármi módosítását, de az fontos, hogy megadott határidőre kész legyen, s ha ehhez hétvégén van alkalmunk, akkor akkor.

 

Persze végülis mondhatnánk(?) azt, hogy nem megyünk tanítani, nem íratunk és ezért nem javítunk dolgozatokat... Vagy azokat kéne (rendszeresen!) hétvégén csinálni. Ez hadd maradjon a mi gondunk, hogy mit mikor. Tulajdonképp bizonyos értelemben nem is fontos, és nem is lehet időhöz kötni. Mert, bár most otthon vagyok és nem dolgozom, mégis egy kicsit dolgozom is. Vagy amikor szabadidőmben pénzért besegítek, akkor csak vezetek, és "nem dolgozom" (mármint a főállásomban), de az ott tapasztaltakat (jó szándékkal és céllal) felhasználom a főállásomban is, tehát mégiscsak "dolgozom". Gondolj csak bele, a járművezető esetében is van ilyen, hisz vezetni akkor vezet, amikor kell, és nem is teheti meg, hogy majd máskor csinálja, ha lesz hangulata, de nagyon sok kolléga gondolkozik egy hibán, veszélyhelyzeten, baleseten, akármin, vagy megbeszélik szabadidőben. Akkor ők sem dolgoznak, és mégis, ha ez később segít jobban végezni a napi munkájukat. Egy a fontos, a járművezető amikor kell biztonságosan, és ha lehet eseménymentesen vezessen, a szabályok pedig minél jobbak legyenek, és hát ilyen az élet, akármikor is írták őket, ez utóbbihoz kell "ihlet" is. Hidd el, mi is tudjuk hol és kivel tölteni a hétvégéinket, de tudomásul veszük, hogy amikor munka van, akkor munka van, és ez a vasútnál előrébb való egy csomó más dolognál. És félre ne értse senki, ezt nem panaszképpen montam, nem is én "hoztam fel" a témát, csupán a demokráciához az is hozzátartozik, hogy elfogadod, és ha nem muszáj nem teszel rá bíráló megjegyzést, ha valaki mások zavarása nélkül eltérő időbeosztásban éli az életét.

 

És most egy kicsit hadd képviseljem a másik oldalt is. Bár emlékeim szerint senki nem mondta, hogy a múlt szombaton bent dolgoztunk (ennyi erővel lehettünk volna valamelyikünk lakásán is), de valóban az irodában voltunk. Igen, egy nagy cégnél, főleg a versenyszférában általában nem vacakolnak az internethozzáféréssel, pláne, ha nem kerül jelentős költségbe és nem vonja el az időt a munkától, azaz mindig kész minden (ez dolgozói "öntudat" kérdése is, és ebben talán még van mit fejlődni nálunk, gondoljunk csak egy két késői vonathoz szaladásra, jegyvizsgáló lemaradására, vonat felesleges feltartóztatására, stb.). Ahol a munkához kell, ott fel sem merül, hogy adják-e, s ez azért többségében nálunk is így van, pl. tudtommal a diszpécsereknél van, s a döglött kutya nem kérdezi meg, hogy mit csinál rajta. De próbálna csak valaki bármikor arra hivatkozni közülük egy gebasznál, hogy elvonta a figyelmét a netezés.

 

Nem állítom, hogy minden diszpécser tökéletes, vagy mindenki más hülye, de sokaknak jelenthetne sajnos gondot a net a biztonság szempontjából, ezért nem biztos, hogy mindenhova meg kell és lehet adni a nethozzáférést. De mondjuk egy korszerű tartózkodóba esetleg belefér, főleg, ha nem lesz utána probléma abból, hogy mért csak egy, kettő, három, akárhány gép van, mikor így épp nem jutott valakinek hely, vagy nem szaladsz emiatt későn a vonatodhoz és töröd ki a bokád közben. Vagyunk ilyen fejlettségi szinten???

 

A korszerű munkahelyhez hozzátartozik a tisztességesen kinéző és felszerelt WC, azt hiszem, ebben nem lehet vita. Nézd meg, hogy néz ki a nemrég felújított Gödöllői tartózkodó. És azt MI tettük olyanná, együtt. Papír az elején volt, aztán eltűnt, talán figyelmetlenségből, talán azért, mert aránytalanul sok "fogyott". És kár arra hivatkozni, hogy mások is bejártak. Nem kellett kulccsal vacakolni, bementél a kóddal és kész. Hogy nem te, vagy ő, vagy ő tette tönkre? Jó, aki "idegen" bejutott, az honnan, kitől kapta meg vagy leste el a kódot? És Cinkotán a zárt WC-be ki jár be rajtunk kívül? Menj be nyugodtan bármelyik forgalmi WC-jébe átszerelés után, ha kell, csak vigyázz, hogy ne "megkönnyebbülten" kezdd el keresni a papírt, mert igen hamar nem leszel megkönnyebbült.

 

Lehet, hogy kényes a téma, és megint gigantikusan hosszú az írásom, de őszintén szólva én magam sem szívesen tennék a tartózkodóba számítógépe(ke)t nettel mindaddig, amíg ilyen elemi gondok vannak, és amíg hónom alatt egy gurigával kell szolgálatba jelenkeznem, mert a szolgálattevők és mások a céges juttatást elosztják és elrakják. Eszébe sem jut senkinek, vagy nagyon hamar "lebeszélik" róla, hogy közösként használja és a megfelelő helyre juttasson belőle. Mert nem az számára a természetes, hogy egy WC mindig fel legyen szerelve, hanem hogy azt a 20-40-100 forintot őrizgesse és hazavigye, mert különben még másé lesz. És sajnos ezeket is besegítés közben tapasztaltam... Nos, mégegyszer kérdezem: vagyunk már a megfelelő fejlettségi szinten???

 

Na, egy darabig megint nem szólhatok, mert ez legalább 10 hozzászólás, de nekem megérte!

 

Sziasztok!

Előzmény: sichonor (6852)
kawirzbácsi Creative Commons License 2006.04.08 0 0 6863

Üdv mindenkinek!

Ki tud nekem segíteni?

Mégpedig, az MX- sípjáról készízett rajzzal (lehetőleg szak rajz)vagy képpel.

Korábban már volt vele dolgom, de a méreteket nem ismerem.

Szeretnék egyet eredeti nagyságban és formában készíteni.

Az igazat megvalva egy eredetinek darabnak jobban örülnék, de e miatt nem kell kiszedni.

üdv kawirz

kopaszkapitany Creative Commons License 2006.04.06 0 0 6862

Sziasztok!

 

Ma láttam felújítva 1133 767 1134-et BKV logó nélkül Filatórigátnál,érdekes látvány,szintén burás az oldala.Meglepődtem azon hogy Kaszásdűlőnél bent volt 2 tartalék szerelvény(1118 759 1117, 1116 758 1115,és 986 693 985, 984 692 983),most itt a házunk előtt 4 tartalék kocsi van itt,szokatlan hogy hétköznap itt állnak,és ráadásul itt a csúnyácska(1122 761 1121-ajtókkal van bajom 1122 ajtajai sötétszürke 761 első kettő világos szürke,a 3.sötétszürke,1121 mind világosszürke). 

 

Üdv 

Törölt nick Creative Commons License 2006.04.04 0 0 6861

Nézd, a közforgalmú megközelítést már nem kell fejleszteni, az tényleg jó. Pár lépés a HÉV és a Volán. A parkoló fejlesztésével meg - esetleg - több lesz a látogató.

 

Ha már nincs pénz néhány fából készült emelvényre, akkor rá kéne szánni egy-két milliót a hathatós reklámra (idegen nyelveken is), ennyi pénze csak van a BKV-nek. A Közlekedési Múzeum is beszállhatna, mert úgy tudom, közös üzemelésű! Valamint hirdetni lehetne a saját kiadványokon is, mint pl. térkép, ismertetők, túrista jegyek hátlapja, stb.

Előzmény: GyöBzs (6860)
GyöBzs Creative Commons License 2006.04.04 0 0 6860
Így több, az tuti... mondjuk az elhelyezést is többen vitatták már, én sem annak védelmében írtam az előzményed. Azért mindenesetre meglepő és mulatságos, hogy a tömegközlekedési múzeum egyéni megközelítési lehetőségeit fejlesztik.
Előzmény: Törölt nick (6857)
HáBé Creative Commons License 2006.04.04 0 0 6859

Pálinkásat!

 

A jelek szerint nem csak nekem tűnt fel, hogy a HÉV-viteldíj közel duplája a MÁV-énak. (Bp-Ráckeve: 601 Ft, uez vonattal -ha lenne-: 384 Ft - lenne). És nincs útmegszakítás, lemondás, és 67,5% diákkedvezmény (csak 50%).

 

Jogos, jogszerű, törvényes*, de szerintem pofátlan.

 

* bár az 50%-os közoktatási és nappali tagozatos diákkedvezmény törvényességében is kételkedek egy cseppet

-----------------------------------------------------------------------

S végül egy napjainkban jellegzetes kép Margit-híd végállomásról:

http://balint.cyberhungary.net/fg/fg1474/kepek/hev-arv601.JPG

HB

Előzmény: Törölt nick (6857)
GyöBzs Creative Commons License 2006.04.04 0 0 6858
Teljesen egyetértek a hozzászólásoddal, semmiképpen nem szabadna elnyomni a dolgozók jobbító szándékú elképzeléseit...elvégre nekik kell naponta végigcsinálni az összes előírást 1000-szer.
Méregzöldnek annyiban van igaza, hogy ne legyen szavazósdi belőle; biztosan szükséges egy közlekedésbiztonsági lektorálás a folyamat végén...a főnökök azonban (bármennyire is szeretnének annak látszani) korántsem csalhatatlanok.

A túlzott szabályozás - amit Méregzöld szükségesnek tart - nem biztos, hogy nyerő. Egy bürokratikusan kialakított rendszerben akkor szokott a legnagyobb galiba támadni, ha olyan helyzet áll elő, amire nincsen szabály. A végrehajtó emberke végigpörgeti az egész utasításkupact gondolatban...aztán mégegyszer, hátha elfelejtett valamit; eközben meg leég a vonat, rámegy a sínre helyezett féksarura, stb.
A MÁV-nál sincsen ennyire részletesen szabályozva, akkor vakarhatom meg a fülem, amikor csak szeretném.

A HÉV-esből viszont - ilyen jellegű szabályozási módszer esetén - sok dolog hiányzik, pl. főjelzők jelzéseinek kiértékelése (megnézegetem a jelzőárbócot, aztán rápillantok a főlap alulról a második lámpahelyére, kiértékelem az ott lévő esetleges vörös fényt, majd összevetem az előjelzéssel, ha szigorúbb, akkor hirtelenjében megállok és érdeklődöm, ha nem, akkor az alatta lévő fényt nézem meg [ég 'ámpa/nem ég 'ámpa], utána a felső 1-2 lámpahelyeket)...na ilyet nem lenne szabad.

Bocs, kifelejtettem: a vörös fényt bal szemmel kell keresni, a többit a motorász szabadon választhatja meg :)
Előzmény: Greenmasiniszt (6853)
Törölt nick Creative Commons License 2006.04.03 0 0 6857

Pl. Visegrád felől hogy jössz HÉV-vel? :-)

 

Komolyra fordítva: én Pest felől szoktam a Múzeumba menni, bár nem Pestem lakom, hanem mellette. Mivel lakóhelyem és munkahelyem között kb. másfél óra lenne egyirányba közforgalmúval annak ellenére, hogy kb 6 km van köztük, így kocsival járok dolgozni. A múzeumi utat is kipróbáltam már közforgalmúval (vonat-metró-HÉV). Egyrészt hosszú, bár élvezetes, másrészt hihetetlenül drága. A vonat meg a metró még hagyján, de a HÉV elképesztő. A vonat is 20km kategória és a HÉV is, az utóbbi viszont a duplájába kerül a vonatnak. Számold ki, ez mennyibe kerül két embernek oda-vissza!

Előzmény: GyöBzs (6842)
sichonor Creative Commons License 2006.04.02 0 0 6856

S azért becsülöm benne, hogy keresi a kommunikácios lehetőségeket a többiekhez.

Erre bizony nem sokan képesek. Életművészet az "aranyközépút" elérése--megtartása-esetleges irányítása.

Előzmény: Greenmasiniszt (6854)
sichonor Creative Commons License 2006.04.02 0 0 6855

Ezt nem állítottam, viszont lehetne jobban is képviselni a DEMOKRÁCIÁT.

Előzmény: Greenmasiniszt (6854)
Greenmasiniszt Creative Commons License 2006.04.02 0 0 6854

 

 Helo sichonor

 

Nem a G.bear taposta el a demokráciát!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!