Tegnap este 10 körül az esztergomi vonalba csatlakozó vágányon vontattak egy háromkocsis szerelvényt Bobóval. Valaki tudja esetleg, melyik számú kocsik voltak a delikvensek? Csak annyit bírtam kivenni, hogy az 1ik motorkocsi 9-es számozással kezdődött, a középsőt meg 685-nek láttam. Aki tud több infót szolgáltatni, köszönöm.
Ma észleltem, hogy új megállótáblák kerültek ki a H5-ös vonalán jó néhány megállóba, de nem mindegyikbe. Miért nem egységes az összes megállóban/állomáson a menetrendi információkat tartalmazó táblák, tudja valaki? Ott is pótolva lesz, ahol még nincs új? Köszi a választ előre is ! :)
Ne keresd, nincs meg. Nemrég jártam arra, hűlt helye van. Mondjuk megnéztem volna, ahogy elviszik, vagy ott vágták szét, úgy vitték el, a jóég tudja...
Azért ez elég durva, ha tényleg így van, lassan nem marad vonat Szentendrén. 1107 Csepelen van már mióta, most e két vonat is elvándorolt, 1127, 1141, 1143, 1149 sem bevethető. Nem értek hozzá, de kétlem hogy ez az állapotot sokáig fent lehet tartani, túlfutnak a szerelvények, egyre több lesz műszaki hibás..stb..stb. És arról még nem is beszéltem, hogy mindjárt itt a Sziget, oda is kell az extra kiadás és a szeptemberi sulis időszak sincsen olyan nagyon messze. Arról van infó, hogy a kölcsönadottak mikor térhetnek vissza, vagy ilyennel nem lehet tervezni?
1127-est most kapták szét, 1149 már lassan elkezdi a próbameneteket. 991 és 1137 még korábban meglátogatta Pusztaszabolcsot, de forgalomban nincs egyik sem, kerékvázrepedés okán. 1141 van még a nyugati tárolóra félretéve, nem tudom miért.
...és megütötte a szememet a cikk végén lévő mondat, mely szerint "...egy nagy keretszerződés helyett megkapták a metróhálózatot, a HÉV-eket, és az éjszakai buszokat is.".
Ez most mit jelent HÉV-jegyellenőrzés szempontjából? Eddig BKK-s jegyvizsgáló volt, ezek után mi lesz? A kalauzok átkerülnek ehhez a céghez? Vagy hogy?
Most Csepelen ugye visszaállították a csúcsidős 8 perces követést, de ha jól rémlik, ezt még mindig nem "hazai" szerelvényekkel oldják meg teljes egészében?
Nagyon szép, olvasmányos sztori, lebilincselően igényes szépirodalmi megfogalmazással. Irigyellek az írói vénád miatt. Én soha nem lennék képes arra, hogy ilyen felemelő minőségben vessem papírra egy hányás történetét. Maximum magát a hányást.
Azokról sajnos semmi konkrét, gondolom a szentendrei műhelyben vannak. A múltkori felsorolásból viszont kifelejtettem a 921-et, az is valami hiba miatt áll éppen.