Lassan? A legfiatalabb szerelvény is 35 éves. Persze a HÉV-infrastruktúra talán még siralmasabb állapotban van. A hálózat befejezetlenségéről nem is beszélve, nem tudom például, megélem-e, hogy a két déli HÉV-hez érdemben hozzányúljanak, azt már egy ideje bónuszként tartom számon. Tovább megyek, lassan már az is bónusz lesz, hogy az aktuális hálózatot teljesen rendbe tegyék.
"Kutatás-fejlesztés"...? Ezeknél a szerelvényeknél szerintem ez már marhaság. :-) Ha mindenképpen meg akarják még tartani az MX/A -kat, akkor folytassák a "Sport szelet" programot, az utazási komfort tekintetében abszolút előrelépés az az egy szem modernizált kis egység! Annál többet úgysem érdemes belefeccolni ezekbe már, a minta adott, lehet további ilyeneket összehozni! (Ezen nincs mit "kutatni-fejleszteni". :-) )
Emberhiány miatt, Gödöllő végállomáson nincs aki dobálja váltókat(vagy jelzést adjon az ajtók záródására) így kiszögelésre kerültek. A járművezetők pedig csak a 4. vágányon látják végig a nagyegységeket, ezért van ez a "kígyózgatás".
Nekem viszont az tűnt fel, hogy maradt még pontosítani való a szövegben. Annyira, hogy már én sem értem, hogy ki volt a motor-, illetve ki a vonatvezető.
Visszaírt több órája a cikkszerző, hogy javítják a hibát, azóta is csinálják, ellenben azóta a címoldalról eltüntették a cikket. Imádom ezt a "profizmust". :)
Ja igen, az az aprócska tényező sem zavarta őket, hogy 1951-ben még nem sűrűn ment át a forgalom a Petőfi hídon. De a háttérben épülő BME Z épület is árulkodó. Többek között. Vagy maga a bent álló HÉV-szerelvény.
Attól tartok, hogy valami hatósági ok lehet a visszatartó tényező... Valahogy a nagyvasúton sem sikerül eredeti állapotokat teremteni ebben a kérdésben, pedig biztosan megoldható lenne az eredetinek megfelelő/eredeti környezetbe illesztett, a mai követelményeknek is megfelelő fényszórók fellelése.
Ez szuper! (Úgy látszik, én is lemaradtam.) Az eredeti fényszórókeret használata nem merült fel még mindig? Elég sok OFF Ikarus 31/311 lett az elmúlt években korhűen felújítva, és érdekes módon azokon meg lehetett oldani a dolgot, tehát hozzáférhető, van, vagy létezik utángyártott keret és világítótest. Nagyon sokat dobna a megjelenésén, mert - valljuk be - ez az "emtíz-utánérzés" dobozfényszóró baromi ronda rajta, nem illik a kocsi "függőleges" dizájnjához.