Ebben a csepeli HÉV-ben az az igazi csavar, hogy ha egy Budapesten ismeretlen személy úgy indulna el akármelyik HÉV-vonal belső végállomásáról, hogy nem lenne tisztában Budapest közigazgatási határaival, és kizárólag a táj jellegéből kellene tippelnie, mikor lépte át Budapest határát, valószínűleg ennél a vonalnál tippelné leghamarabb, hogy már nem Budapesten van. :D
Tudna esetleg valaki segíteni abban, hogy ha január 15-én lejárt a HÉV vezető tanuló állásra a jelentkezési határidő, akkor jövő héten még érdemes beadni, vagy esélytelen?
A gödöllői vonalra szeretnék jelentkezni (Isaszegen lakom), nem tudom milyen mértékű ott a túljelentkezés.
(A jelentkezési feltételeknek amúgy megfelelek, sőt az előnyt jelentő két pontban is: műszaki középiskolai végzettségem van + Gödöllőtől 15 percre lakom)
Az összes kisméretű (képernyő méretű) képet letöltöttem magamnak. Igény esetén egy lépésben letölthetővé tudom tenni bárki számára.
A nagyméretű képek letöltő linkjeit is meg tudom adni. Ezek letöltése elég időigényes a képek nagy mérete miatt (15-20M egy kép) és lehet, hogy nincs is szükség ilyen nagy méretű/nagy felbontású képre.
Hmmm... A fortepan főlapjáról nem jelenik meg képszámra. Lehet, hogy ezek már egy napok múlva "élesítendő" albumhoz tartoznak? Egyébként hálás köszönet, így nem próbáltam (pedig nem ma nézek először fortepan-t... ;-) )
Az ünnepek alatt ez el is kerülte a figyelmem. Na persze ez még csak szöveg, amiből eddig sem volt hiány. Mostanában kicsit túl sok a HÉV-es/metrós ígéret, ahogy közeledik a választás.
(Magyar Közlöny 223.szám, 2017. dec. 22.)
A Kormány 2016/2017. (XII. 22.) Korm. határozata a Kemény Ferenc Sportlétesítmény-fejlesztési Program, valamint egyéb dél-pesti és észak-csepeli beruházások előkészítése és megtervezése érdekében szükséges intézkedésekről
A Kormány
(...)
3. egyetért azzal, hogy az 1. pont szerinti kiemelt kormányzati célhoz kapcsolódóan a H6 és H7 HÉV vonalak fejlesztése a fejlődő térség jelenlegi és távlati forgalmi igényeit is alapul véve, mennyiségben, minőségben és gyorsaságban a mainál magasabb szinten kiszolgálni képes, a 2. pontban meghatározott beruházások és egyéb urbanisztikai fejlesztések számára is kellően nagy kapacitástartalékkal rendelkező módon valósuljon meg, továbbá a Duna-part közterületi megújítása érdekében – a Petőfi híd és a Rákóczi híd közé eső HÉV vágányok megfelelő vezetésével – elő kell, hogy segítse a Nemzeti Színház és a Művészetek Palotája térségének és közvetlen környezetének kiemelt kulturális intézményekhez méltó kialakítását és a területnek a Duna-parttal való korlátozásmentes fizikai és gyalogos közlekedési kapcsolatát, ezért felhívja a közlekedési infrastrukturális fejlesztésekért felelős kormánybiztost, hogy ezek a kritériumok kötelező elemként kerüljenek érvényesítésre a fővárosi HÉV vonalakra vonatkozó egységes fejlesztési stratégia és program előkészítése során; Felelős: közlekedési infrastrukturális fejlesztésekért felelős kormánybiztos
Határidő: a fővárosi HÉV vonalakra vonatkozó egységes fejlesztési stratégia és program előkészítése során folyamatosan
(...)
8. felhívja a kormánybiztost, hogy a Petőfi híd és a Rákóczi híd közötti Duna-part közterületi megújítása érdekében – beleértve a H7 HÉV vonal vágányainak 3. pont szerinti kiváltásával felszabaduló terület közösségi célú funkcionális hasznosítását, valamint a terület csatlakozó vízfelületi és közlekedési kapcsolatainak kidolgozását, figyelembe véve a város és folyópart kapcsolatának erősítését, illetve a Budapesti Atlétikai Stadion északi feltárását – felkérés alapján Budapest Főváros Önkormányzatának és Budapest Főváros IX. Kerület Ferencváros Önkormányzatának közreműködésével gondoskodjon építészeti tervpályázat lefolytatásáról; Felelős: egyes kiemelt budapesti beruházásokért felelős kormánybiztos Határidő: 2018. december 31.
Itt az első pozitívum, hogy a MÁV-hoz került a HÉV. (bárcsak több ilyen lenne)
Kezdődhet 80A vasútvonal felújítása.
A közbeszerzés ismertetése:
A Gödöllő (bez.) – Hatvan (kiz.) 27,267 km hosszú vasúti vonalszakasz (345+65-618+32) hm sz. között), nyílt vonalainak és állomások átmenő fővágányainak teljes átépítése v = 100-120-160 km/h pályasebességre és 225 kN tengelyterhelésre.
Főbb mennyiségek:
— Hézagnélküli vágány al-és felépítményének átépítése 60 rendszerű sínnel, előfeszített vasbeton aljjal Gödöllő (bez.) – Hatvan (kiz.) vasútvonal-szakaszon a nyíltvonali vágány, valamint állomási átmenő és megelőző fővágányok átépítése keretében: ~57,2 vkm,
Találtam egy ráckevei ingatlanhirdetést, de nem merem belinkelni, mert a végén reklámnak tekintik, csak egy érdekesség a szövegéből:
A helyközi és távolsági buszmegálló - amellyel akár közvetlenül is Budapestre, vagy a Csepeli HÉV ráckevei állomására juthatunk - a háztól 5 perc sétára található.
A hirdetés feladója vagy abszolút nincs képben, vagy egy olyan álomvilágban él, amiben én is szeretnék, ahol a csepeli HÉV-nek van egy ráckevei állomása is. :)
1107 szvsz friss főméhelyesen jött át. Jelenleg a 833-617-834 van Cinkotán, 967-684-968 Harasztin. Az ő pótlásukra jött át elvileg, a 949-676-950 és a 1107-754-1108. Ezen kívül a 847-624-848 van tartósan leállítva, a veszélyesen kicsi kereke miatt. Egyébként az ő pótlására jöhetne még valami....