A kétkocsis szerelvényen még burkolat van a csatlás helyén, illetve üres a helye, a harmadik kétkocsis képen meg a 68mm átmérőjű csatlórúddal használt tányérütköző van. (Ezen kívül át lehet látni a vezetőfülkén, tehát ez a kézi kontrolleres állapot.)
A negyedik kép - három kocsival már tényleg a forgalomba került szerelvény.
Nem hiszem.Ott mostanság a nagy képszámú gyűjtemények a favoritok, egy-egy albumra, néhány tucat filmre szerintem most nincs igény. Talán télen, amikorra lefutnak ezek.
És ezt csak most mondod? :-) Itt kell megtudnom, hogy mihez értek? Nahát, ha hamarabb mondod be se megyek dolgozni...
Csinálok én szívesen. Buck vagy feszültségcsökkentő kapcsolásnak hívják. Lehet máshogy is, de tényleg nem szívesen kontárkodok a magas röptű szakmaiságba.
Az inverter pedig egyenből váltakozó feszültséget állít elő. A LED-eknek nem kell váltakozó feszültség.
Namost képzeld el, hogy ha a Te véleményed szerint gondolkoznak, Bécsben sem csinálták volna meg az U6-os vonalat, merthogy drága és nem érdemes azért a kis előnyért.
Halálra gázolt a HÉV egy nőt Szigetszentmiklóson, a Fürdő utcai átkelő közelében kedd délután - tájékoztatta a Pest Megyei Katasztrófavédelmi Igazgatóság szóvivője az MTI-t.
Ez 1 5let volt, amire iszonyatauchan sok energiát fordítottak mindenen és mindenkin átgázolva (ez volt az én kifakadásom oka is, sorry, ChG...), ahelyett, hogy sokkal fontosabb dolgokkal foglalkoznának.