Mielőtt a tényleges melónak nekilátnának, pénzt kell szerezni rá, meg kell tervezni, engedélyeztetni kell, le kell zongorázni a közbeszerzést, majd ki kell választani az időpontot, amikor a legkisebb felfordulással meg lehet csinálni. No ez tuti több, mint 1 év, ha nem jön össze minden elsőre.
Július 4-én szombaton 20 órától várhatóan augusztus 19-éig a szentendrei HÉV Tímár utcai megállójának közelében, a Slachta Margit rakparton munkanapokon a reggeli és a délutáni csúcsidőszakban óránkénti 30 kilométeres sebességkorlátozásra, a csúcsidőszakon kívül és hétvégén félpályás útlezárásra kell számítani, mert a BKV Zrt. a 2013-as dunai árvízben megrongálódott megállóhelyet állítja helyre – olvasható a közleményben.
Emiatt július 18-ától július 31-éig változik a szentendrei HÉV közlekedése is: a vonatok Szentendréről, illetve Békásmegyerről csak a Szentlélek térig közlekednek majd. A Szentlélek tér és a Batthyány tér között H5-ös jelzéssel pótlóbusz viszi majd az utasokat.
A BKK azt kéri, hogy aki teheti, kerülje el a budai alsó rakpart érintett szakaszát, mert a munkavégzés ideje alatt – elsősorban a csúcsidőszakon kívüli és a hétvégi, félpályás útlezárásnál – jelentős forgalmi torlódások várhatók.
ICS Mániás barátunk által leírtak tévesek és elhalláson alapulnak. A 825-613-826 váz szerkezete nincs rossz állapotban. Természetesen a 47 év üzemidő már megtette a hatását de a selejtezés gondolata fel sem vetődött senkiben. A 4-5 hónapos várakozás nem emiatt volt, hanem a TTP végrehajtás, finanszírozás, és utasítás életbeléptetésének késése miatt. A szerelvény felújítása folyamatban van. A "csinos" fényezést fogja megkapni. Üdv Mindenkinek
Mindenkinek: köszi az infókat a MÁV-HÉV képzés ügyben!
Fickó bácsi!
Ez a KTI valami felügyelő vagy irányító szerve a vasutaknak? Erről nem tudok semmit, csak azt (hallomásból), hogy állítólag 4-5 éve(?) irányítja (?) a vasutat. Nem tudom, hogy igaz-e, hogy amióta ez van, azóta kb. 500 forgalmászt és 200 mozdonyvezetőt dobtak ki a MÁV-tól. És, hogy azóta szigorodott a rendszer, pl. a vonalismereti vizsga, amin 40 éve tevékenykedő vezér bukott meg.
Villamos vezetőknek gőzmozdony szerkezeti ismeretek?
A váz állapotát meg kellett vizsgálni, mert bőven negyven év feletti járműről van szó. Inkább azon lepődtek meg, hogy a várakozással ellentétben " a korához és az igénybevételhez képest" jó allapotban van; vasúti jármű szinten a vázra csak "aprópénzt" kell fordítani.
A papírmunka (beruházás, benne van-e a tervben, ha már tavaly elkezdte, idénre nem lehet könyvelni, BKK engedte, nem engedte, de mégis stb.stb.) inkább, ami miatt húzódott.
A lényeg, hogy vasúti jármű szerelőként fogsz dolgozni, de előtte megtanítanak HÉV járművet vezetni és kapod a HÉV vezetői jogosítványt. Az ajánlat SZUPER! HÉV fanok - most itt a lehetőség....
A hirdetés a következő:
A BKV ZRT. HÉV Üzemigazgatóság Járműműszaki Főmérnökség Gödöllő Vontatási Szolgálata felvételt hirdet HÉV jármű javító karbantartó munkakörből 2016-ban nyugállományba vonuló munkatársai megüresedő munkaköreinek betöltésére és az azt megelőző felkészítő járművezetői tanfolyamra. A munkakörök ellátásához szükséges alapfelkészültség megszerzése érdekében a munkaadó 2015. év őszén HÉV járművezetői tanfolyamra iskolázza be a felvételre tervezett munkatársat. A tanfolyam elvégzése után HÉV vasúti jármű szerelői állásba a BKV Zrt felveszi a jelentkezőt.
A felvétel feltételei: betöltött 20. életév bejegyzés mentes Erkölcsi Bizonyítvány egészségügyi alkalmasság BKV felé nemleges pótdíjtartozás
A pályázónak a vasúti járművezetői egészségügyi alkalmassági feltételeknek kell megfelelni, amelyet a tanfolyam megkezdése előtt hitelesített szervezet által végzett egészségügyi pályaalkalmassági vizsgálatokon állapítanak meg. A tanfolyam ideje 8 hónap. A tanfolyam a Nemzeti Közlekedési Hatóság előírásai szerinti eredményesen teljesített vizsgákkal zárul. A tanfolyam ideje alatt a bérezés 91 875 Ft/hó.
A felvétel érdekében fényképes szakmai önéletrajzot vár a munkáltató, amihez a jelentkező csatolja a szakképzettséget igazoló dokumentum(ok) másolatát és az elérhetőségeit. Az önéletrajz alapján a jelentkezőket egyéni felvételi beszélgetésre hívja a munkáltató képviselőiből alakított bizottság A felvételi bizottság a legjobbnak ítélt jelentkezőket egyedi elbírálás alapján fogja a tanfolyamra kiválasztani. A tanfolyamra és a munkakörre jelentkezők kiválasztásnál előnyt jelent a műszaki szakközépiskolai, technikumi vagy magasabb szintű végzettség, a vasúti jármű javításban, üzemeltetésben szerzett szakmai előélet, valamint vasas és villamos szakmákban végzett tanulmányok és a szerzett munkahelyi tapasztalat. A jelentkezőkkel a munkáltató tanulmányi szerződést köt, amely a tanfolyami tanulmányokra és az azt követő munkahelyi évekre szól.
A HÉV jármű vezetői tanfolyam sikeres elvégzése után a jelentkezőt a HÉV Gödöllő Vontatási Szolgálata az állományába veszi és a továbbiakban a HÉV járművek javítási és karbantartási feladatkörben, fizikai állományban, járműszerelői feladatot fog végezni a HÉV Gödöllő Vontatási Szolgálatnál. Aki a járművezetői tanfolyamon az időszakos vizsgákat nem teljesíti, az befejezi a képzést és nem kerül felvételre a BKV állományába. A jármű szerelői munkakörben a várható bérezés a tanulmányi és előzetes szakmai képzettségtől függően bruttó: 1100 1150 Ft/muó azaz 190 000 - 200 000 Ft/hónap
A BKV Zrt. munkavállalói a munkabéren kívül az alábbi társasági juttatásokat vehetik igénybe: ingyenes utazási igazolvány (családosok részére a családtagoknak is), Cafetéria utalvány, kedvezményes üdülési lehetőség a vállalt üdülőjében.
Az önéletrajzokat 2015. július 20-ig az alábbi email címre kérjük küldeni: mikuskag@bkv.hu
hello na itt is :). közben én is kérdezősködtem kicsit ez ügyben, és elmondták többen is, nagyrészt Hévesek, hogy pont ő az a kocsi, ami már az elmúlt évek alatt megkapta, az összes felújítást, amit csak lehetett, és most teljesen újra kellett paramétereztetni ahhoz hogy felmérjék a kocsiszekrény állapotát. ez alátámasztja a 4-5 hónapos egy helyben állást is..............
Szia! 825-613-826 váza olyan állapotban van már, hogy hónapokig úgy volt, hogy már nem fogják felújítani. De győzött a járműhiány és kb. 4-5 hónappal odaszállítása után kénytelenek voltak nekiállni.....
Ha minden igaz, a tegnap megszavazott vasúti törvény módosításban benne van a "vasút-villamos" így az ügy valamennyire sínen van.
Bár lehet, a szabálykészítők el nem tudják képzelni, hogy ilyent egy ma is használt "nagyvasúti" motorvonat kétáramnemű változata is elő tudna adni Hódmezővásárhelytől párszáz kilométerre.
Ez egy érdekes nézőpont, még emésztenem kell annak fényében hogy a HÉV-es pilóták közül - ismereteim szerint - legalább egy rendelkezett "MÁV-os" szakmai előélettel. Ezek szerint az (egyen)ruha teszi az embereket, és annak színe szerint húz be vagy old ki náluk az "ösztökélés" kontaktor.
A HÉV Üzemigazgatóság, járműszerelői és járművezetői munkakörbe járművezetői képzést, és felvételt hirdet
A tanfolyam várható kezdési időpontja: 2015. október 5. A képzés időtartama: kb. 6 hónap
A felvétel feltételei: • Betöltött 20. életév • 8 általános iskolai végzettség/járműműszaki területen elhelyezkedőknek középfokú iskolai végzettség • Bejegyzés mentes Erkölcsi Bizonyítvány • Egészségügyi alkalmasság • Nincs pótdíjtartozása
A felvételnél előnyt jelent: • A HÉV vonalak vonzáskörzetében bejelentett lakóhely • Érettségi bizonyítvány
Kereseti lehetőség a tanfolyam ideje alatt bruttó 91 875,- Ft/hó. Önálló munkavégzés során elérhető jövedelem a munkavégzés minősége alapján bruttó 220 000 – 250 000,- Ft/hó között.
Munkavállalóink a társaság alábbi juttatásait vehetik igénybe: - Utazási igazolvány családtagok részére is - KSZ szerinti Cafetéria rendszer
Fényképes önéletrajzokat 2015. július 10-ig az alábbi email címekre kérjük küldeni:
Sziasztok! A 815-608-816;821-611-822 - es nagyegység végzetét jelentő baleset leírását egykoron meg lehetett találni a neten. Tudtok segíteni, hogy merre? Valaki esetleg emlékszik rá hogyan történt?
Ott a fő probléma az volt, hogy egyáltalán milyen formában működjön együtt a két cég, a hatóság is csak vakarózott, hogy ez most mi a fene akar lenni. Mire ez az utolsó pillanatban eldőlt, ott már semmire nem lett volna idő. Ott és akkor ez nem volt rossz megoldás, egy állandó közös üzem esetén meg majd időben fel kell készülni. Nem lesz könnyű, mert az NKH valszeg sokat fog értetlenkedni.
A képzési rendelet különválasztja a helyi (tegnaptól városi), az elővárosi és az országos közforgalmú vasúti járművezető képzést.
Egyedül az alapmodul "közös" minden vasúti járművezetőnek (ezért pl. a KTI be akaja vezetni a villamosvezető tanulóknál is a gőzmozdony szerkezeti ismereteket, meg a D2 fékezőszelep oktatását), azt követően az infrastruktúra modul (személyszállító/nem személyszállító) és a kategória modul( motorvonat, vill. mozdony, dízelmozdony, kétéltű stb.) a vonal- és típusismeret már különböző.
A MÁV bejárás idején még nem ez a képzési rendelet volt; elvileg a "MÁV-os" kollégák is levizsgázhattak volna akkor még az utasítás-különbözetből, de a munkatempójukat látva a jóisten kellett volna irgalmazzon az elővárosi 2-5 perces menetrendi követés mellett az ott közlekedőknek. (A pilóták gyakorlatilag folyamatosan a menetrendszerű közlekedést biztosították a vezérek ösztökélésével.)
Ne haragudj nem úgy akartam írni nem rád értettem csak kicsit fura, hogy még mindig csinálják. Nem értem miért tart sokáig :(. V3-as felújítás max 1-2 hónap nem félév :(. Nagyon sok. 833-ast, ha Cinkotára viszik már vissza se jön kb, mert rosszabb állapotban van a váza, mint a 825-nek.