Keresés

Részletes keresés

Unatkozó rendszergazda Creative Commons License 2015.07.05 0 0 41012

Mielőtt a tényleges melónak nekilátnának, pénzt kell szerezni rá, meg kell tervezni, engedélyeztetni kell, le kell zongorázni a közbeszerzést, majd ki kell választani az időpontot, amikor a legkisebb felfordulással meg lehet csinálni. No ez tuti több, mint 1 év, ha nem jön össze minden elsőre.

Előzmény: Ep128 (41011)
Ep128 Creative Commons License 2015.07.05 0 1 41011

Ez aztán a tempó... :-D 2013 -as károkat 2015 -ben javítani... Bár jobb később, mint soha persze... :-)

Előzmény: trizs77 (41010)
trizs77 Creative Commons License 2015.07.04 0 0 41010

Július 4-én szombaton 20 órától várhatóan augusztus 19-éig a szentendrei HÉV Tímár utcai megállójának közelében, a Slachta Margit rakparton munkanapokon a reggeli és a délutáni csúcsidőszakban óránkénti 30 kilométeres sebességkorlátozásra, a csúcsidőszakon kívül és hétvégén félpályás útlezárásra kell számítani, mert a BKV Zrt. a 2013-as dunai árvízben megrongálódott megállóhelyet állítja helyre – olvasható a közleményben.


Emiatt július 18-ától július 31-éig változik a szentendrei HÉV közlekedése is: a vonatok Szentendréről, illetve Békásmegyerről csak a Szentlélek térig közlekednek majd. A Szentlélek tér és a Batthyány tér között H5-ös jelzéssel pótlóbusz viszi majd az utasokat.


A BKK azt kéri, hogy aki teheti, kerülje el a budai alsó rakpart érintett szakaszát, mert a munkavégzés ideje alatt – elsősorban a csúcsidőszakon kívüli és a hétvégi, félpályás útlezárásnál – jelentős forgalmi torlódások várhatók.

 

(MTI)

Dorpat Creative Commons License 2015.06.29 0 0 41009

Sziasztok!

új vagyok itt, érdeklődnék mit tudtok a felújított HÉV szerelvényből? Végbe ment a modernizálás?
Remélem mind felújítják nagyon jó lenne.

marslakó Creative Commons License 2015.06.29 0 0 41008

M.VIII !

 

Ezt a rajzot be tudnád szkennelni nekem? Mail címem publikus. Köszi!

Előzmény: M.VIII (24737)
Csmg Creative Commons License 2015.06.29 -1 0 41007

Nem városi legenda hanem benne van a tervezett általános modulban, de teljes ismeret csak pár fogalom erejéig.

Előzmény: trizs77 (41004)
Cinkota Főműhely Creative Commons License 2015.06.29 0 1 41006

Szervusztok!

ICS Mániás barátunk által leírtak tévesek és elhalláson alapulnak.  A 825-613-826 váz szerkezete nincs rossz állapotban. Természetesen a 47 év üzemidő már megtette a hatását de a selejtezés gondolata fel sem vetődött senkiben. A 4-5 hónapos várakozás nem emiatt volt, hanem a TTP végrehajtás, finanszírozás, és utasítás életbeléptetésének késése miatt.  A szerelvény felújítása folyamatban van. A "csinos" fényezést fogja megkapni.  Üdv Mindenkinek

Előzmény: ICS MÁNIÁS (40993)
trizs77 Creative Commons License 2015.06.26 0 0 41005

tessék :...........http://www.kti.hu/

 

 

Előzmény: Loki1846 (41002)
trizs77 Creative Commons License 2015.06.26 0 0 41004

ezért pl. a KTI be akaja vezetni a villamosvezető tanulóknál is a gőzmozdony szerkezeti ismereteket

 

---------------------

 

Városi legenda.

 

De 6-7 sör után lesz aki elhiszi.

 

 

Előzmény: Fickó bácsi (40987)
FOMA Creative Commons License 2015.06.26 0 0 41003

"Ez a KTI valami felügyelő vagy irányító szerve a vasutaknak?"

Egyik sem. A Vasúti Vizsgaközpontot működteti. 

Előzmény: Loki1846 (41002)
Loki1846 Creative Commons License 2015.06.26 0 0 41002

Mindenkinek: köszi az infókat a MÁV-HÉV képzés ügyben!

 

Fickó bácsi!

Ez a KTI valami felügyelő vagy irányító szerve a vasutaknak? Erről nem tudok semmit, csak azt (hallomásból), hogy állítólag 4-5 éve(?) irányítja (?) a vasutat. Nem tudom, hogy igaz-e, hogy amióta ez van, azóta kb. 500 forgalmászt és 200 mozdonyvezetőt dobtak ki a MÁV-tól. És, hogy azóta szigorodott a rendszer, pl. a vonalismereti vizsga, amin 40 éve tevékenykedő vezér bukott meg.

 

Villamos vezetőknek gőzmozdony szerkezeti ismeretek?

Előzmény: Fickó bácsi (40987)
Fickó bácsi Creative Commons License 2015.06.26 0 0 41001

A váz állapotát meg kellett vizsgálni, mert bőven negyven év feletti járműről van szó. Inkább azon lepődtek meg, hogy a várakozással ellentétben " a korához és az igénybevételhez képest" jó allapotban van; vasúti jármű szinten a vázra csak "aprópénzt" kell fordítani.

A papírmunka (beruházás, benne van-e a tervben, ha már tavaly elkezdte, idénre nem lehet könyvelni, BKK engedte, nem engedte, de mégis stb.stb.) inkább, ami miatt húzódott.

Előzmény: ICS MÁNIÁS (40998)
Cinkota Főműhely Creative Commons License 2015.06.26 0 0 41000

A lényeg, hogy vasúti jármű szerelőként fogsz dolgozni, de előtte megtanítanak HÉV járművet vezetni és kapod a HÉV vezetői jogosítványt. Az ajánlat SZUPER! HÉV fanok - most itt a lehetőség....

 

A hirdetés a következő:

 

A BKV ZRT. HÉV Üzemigazgatóság Járműműszaki Főmérnökség Gödöllő Vontatási Szolgálata felvételt hirdet HÉV jármű javító karbantartó munkakörből 2016-ban nyugállományba vonuló munkatársai megüresedő munkaköreinek betöltésére és az azt megelőző felkészítő járművezetői tanfolyamra.
A munkakörök ellátásához szükséges alapfelkészültség megszerzése érdekében a munkaadó 2015. év őszén HÉV járművezetői tanfolyamra iskolázza be a felvételre tervezett munkatársat. A tanfolyam elvégzése után HÉV vasúti jármű szerelői állásba a BKV Zrt felveszi a jelentkezőt.

A felvétel feltételei:
betöltött 20. életév
bejegyzés mentes Erkölcsi Bizonyítvány
egészségügyi alkalmasság
BKV felé nemleges pótdíjtartozás

A pályázónak a vasúti járművezetői egészségügyi alkalmassági feltételeknek kell megfelelni, amelyet a tanfolyam megkezdése előtt hitelesített szervezet által végzett egészségügyi pályaalkalmassági vizsgálatokon állapítanak meg. A tanfolyam ideje 8 hónap. A tanfolyam a Nemzeti Közlekedési Hatóság előírásai szerinti eredményesen teljesített vizsgákkal zárul. A tanfolyam ideje alatt a bérezés 91 875 Ft/hó.

A felvétel érdekében fényképes szakmai önéletrajzot vár a munkáltató, amihez a jelentkező csatolja a szakképzettséget igazoló dokumentum(ok) másolatát és az elérhetőségeit. Az önéletrajz alapján a jelentkezőket egyéni felvételi beszélgetésre hívja a munkáltató képviselőiből alakított bizottság
A felvételi bizottság a legjobbnak ítélt jelentkezőket egyedi elbírálás alapján fogja a tanfolyamra kiválasztani. A tanfolyamra és a munkakörre jelentkezők kiválasztásnál előnyt jelent a műszaki szakközépiskolai, technikumi vagy magasabb szintű végzettség, a vasúti jármű javításban, üzemeltetésben szerzett szakmai előélet, valamint vasas és villamos szakmákban végzett tanulmányok és a szerzett munkahelyi tapasztalat. A jelentkezőkkel a munkáltató tanulmányi szerződést köt, amely a tanfolyami tanulmányokra és az azt követő munkahelyi évekre szól.

A HÉV jármű vezetői tanfolyam sikeres elvégzése után a jelentkezőt a HÉV Gödöllő Vontatási Szolgálata az állományába veszi és a továbbiakban a HÉV járművek javítási és karbantartási feladatkörben, fizikai állományban, járműszerelői feladatot fog végezni a HÉV Gödöllő Vontatási Szolgálatnál.
Aki a járművezetői tanfolyamon az időszakos vizsgákat nem teljesíti, az befejezi a képzést és nem kerül felvételre a BKV állományába.
A jármű szerelői munkakörben a várható bérezés a tanulmányi és előzetes szakmai képzettségtől függően bruttó: 1100 1150 Ft/muó azaz 190 000 - 200 000 Ft/hónap

A BKV Zrt. munkavállalói a munkabéren kívül az alábbi társasági juttatásokat vehetik igénybe:
ingyenes utazási igazolvány (családosok részére a családtagoknak is),
Cafetéria utalvány,
kedvezményes üdülési lehetőség a vállalt üdülőjében.

Az önéletrajzokat 2015. július 20-ig az alábbi email címre kérjük küldeni: mikuskag@bkv.hu
 

Brookers Creative Commons License 2015.06.25 0 0 40999

BKV HÉV vasúti járműszerelő, HÉV vezető tanfolyam indul,lehet jelentkezni!  :)

 

http://www.jofogas.hu/budapest/BKV_HEV_vasuti_jarmu_szerelo_30784398.htm?q=bkv&ca=1_a&w=3&p=30867208,1435257416

 

2015. július 10.-e a határidő!

 

További szép napot!

ICS MÁNIÁS Creative Commons License 2015.06.25 0 1 40998

Ott dolgozó mondta nekem, ha nem igaz sajnálom :)

Előzmény: Fickó bácsi (40997)
Fickó bácsi Creative Commons License 2015.06.25 0 0 40997

Ez igen populárisan hangzik, csak nem igaz.

Előzmény: ICS MÁNIÁS (40993)
Ep128 Creative Commons License 2015.06.24 0 0 40996

Nem lenne sokkal könnyebb a Szentendrén, a múzeumban álló példányt felújítani? :-) Az (külsőre) egészen jó állapotban van. :-)

Előzmény: Viko88 (40995)
Viko88 Creative Commons License 2015.06.24 0 0 40995

hello na itt is :). közben én is kérdezősködtem kicsit ez ügyben, és elmondták többen is, nagyrészt Hévesek, hogy pont ő az a kocsi, ami már az elmúlt évek alatt megkapta, az összes felújítást, amit csak lehetett, és most teljesen újra kellett paramétereztetni ahhoz hogy felmérjék a kocsiszekrény állapotát. ez alátámasztja a 4-5 hónapos egy helyben állást is..............

Előzmény: ICS MÁNIÁS (40993)
Csörögjünk Mizsére Creative Commons License 2015.06.24 0 0 40994

Sőt, a mozdonyvezetők között is volt egy-kettő héves előéletű. Egyébként igen, a futva "átszerelés" például kimondottan héves mutatvány :)

Előzmény: paca664 (40991)
ICS MÁNIÁS Creative Commons License 2015.06.24 0 0 40993

Szia! 825-613-826 váza olyan állapotban van már, hogy hónapokig úgy volt, hogy már nem fogják felújítani. De győzött a járműhiány és kb. 4-5 hónappal odaszállítása után kénytelenek voltak nekiállni.....

Előzmény: Viko88 (40974)
Fickó bácsi Creative Commons License 2015.06.24 0 0 40992

Ha minden igaz, a tegnap megszavazott vasúti törvény módosításban benne van a "vasút-villamos" így az ügy valamennyire sínen van.

Bár lehet, a szabálykészítők el nem tudják képzelni, hogy ilyent egy ma is használt "nagyvasúti" motorvonat kétáramnemű változata is elő tudna adni Hódmezővásárhelytől párszáz kilométerre.

Előzmény: FOMA (40988)
paca664 Creative Commons License 2015.06.24 0 0 40991

Ez egy érdekes nézőpont, még emésztenem kell annak fényében hogy a HÉV-es pilóták közül - ismereteim szerint - legalább egy rendelkezett "MÁV-os" szakmai előélettel. Ezek szerint az (egyen)ruha teszi az embereket, és annak színe szerint húz be vagy old ki náluk az "ösztökélés" kontaktor.

Előzmény: Fickó bácsi (40987)
Bálint23-24 Creative Commons License 2015.06.24 0 0 40990

A HÉV Üzemigazgatóság, járműszerelői és járművezetői munkakörbe járművezetői képzést, és felvételt hirdet

 

A tanfolyam várható kezdési időpontja: 2015. október 5.
A képzés időtartama: kb. 6 hónap

A felvétel feltételei:
• Betöltött 20. életév
• 8 általános iskolai végzettség/járműműszaki területen elhelyezkedőknek középfokú iskolai végzettség
• Bejegyzés mentes Erkölcsi Bizonyítvány
• Egészségügyi alkalmasság
• Nincs pótdíjtartozása

A felvételnél előnyt jelent:
• A HÉV vonalak vonzáskörzetében bejelentett lakóhely
• Érettségi bizonyítvány

Kereseti lehetőség a tanfolyam ideje alatt bruttó 91 875,- Ft/hó.
Önálló munkavégzés során elérhető jövedelem a munkavégzés minősége alapján bruttó 220 000 – 250 000,- Ft/hó között.

Munkavállalóink a társaság alábbi juttatásait vehetik igénybe:
- Utazási igazolvány családtagok részére is
- KSZ szerinti Cafetéria rendszer

Fényképes önéletrajzokat 2015. július 10-ig az alábbi email címekre kérjük küldeni:

Szentendrei vonal:
Vontatási Szolgálat: FridliG@bkv.hu

Ráckevei és csepeli vonal:
Forgalmi Szolgálat: RackeveForgalmiUezem@bkv.hu
Vontatási Szolgálat: BaloghS@bkv.hu

Gödöllői vonal:
Vontatási Szolgálat: MikuskaG@bkv.hu

EMD sound is music Creative Commons License 2015.06.24 0 0 40989

Sziasztok! A 815-608-816;821-611-822 - es nagyegység végzetét jelentő baleset leírását egykoron meg lehetett találni a neten. Tudtok segíteni, hogy merre? Valaki esetleg emlékszik rá hogyan történt?

FOMA Creative Commons License 2015.06.24 0 0 40988

Ott a fő probléma az volt, hogy egyáltalán milyen formában működjön együtt a két cég, a hatóság is csak vakarózott, hogy ez most mi a fene akar lenni. Mire ez az utolsó pillanatban eldőlt, ott már semmire nem lett volna idő. Ott és akkor ez nem volt rossz megoldás, egy állandó közös üzem esetén meg majd időben fel kell készülni. Nem lesz könnyű, mert az NKH valszeg sokat fog értetlenkedni.

Előzmény: Fickó bácsi (40987)
Fickó bácsi Creative Commons License 2015.06.24 0 0 40987

A képzési rendelet különválasztja a helyi (tegnaptól városi), az elővárosi és az országos közforgalmú vasúti járművezető képzést.

Egyedül az alapmodul "közös" minden vasúti járművezetőnek (ezért pl. a KTI be akaja vezetni a villamosvezető tanulóknál is a gőzmozdony szerkezeti ismereteket, meg a D2 fékezőszelep oktatását), azt követően az infrastruktúra modul (személyszállító/nem személyszállító) és a kategória modul( motorvonat, vill. mozdony, dízelmozdony, kétéltű stb.) a vonal- és típusismeret már különböző.

 

A MÁV bejárás idején még nem ez a képzési rendelet volt; elvileg a "MÁV-os" kollégák is levizsgázhattak volna akkor még az utasítás-különbözetből, de a munkatempójukat látva a jóisten kellett volna irgalmazzon az elővárosi 2-5 perces menetrendi követés mellett az ott közlekedőknek. (A pilóták gyakorlatilag folyamatosan a menetrendszerű közlekedést biztosították a vezérek ösztökélésével.)

Előzmény: FOMA (40985)
S-Te-Fan Creative Commons License 2015.06.23 0 0 40986

Ne haragudj nem úgy akartam írni nem rád értettem csak kicsit fura, hogy még mindig csinálják. Nem értem miért tart sokáig :(. V3-as felújítás max 1-2 hónap nem félév :(. Nagyon sok. 833-ast, ha Cinkotára viszik már vissza se jön kb, mert rosszabb állapotban van a váza, mint a 825-nek.

Előzmény: Rüby 2143 (40984)
FOMA Creative Commons License 2015.06.23 0 0 40985

Az egy másik történet, a határátlépést államközi egyezmények szabályozzák, éppen nemrég módosították a magyar - horvátot.

 

A Start ott a BKV alvállalkozójaként dolgozott a HÉV-szakaszon, arra egy ideiglenes szabályozás vonatkozott.

Előzmény: paca664 (40983)
Rüby 2143 Creative Commons License 2015.06.23 0 0 40984

Elég sokáig álldogált még, a vázszerkezeten elvégzett vizsgálatok után. Ez kb olyan, mintha rajtam kérnéd számon, pedig közöm nincs hozzá.  :D :D ;)

 

Előzmény: S-Te-Fan (40981)
paca664 Creative Commons License 2015.06.23 0 0 40983

Nem a helyismeret miatt? Mert elvében hasonló "különbözetivel" és pilóta nélkül jár magyar személyzet Párkányba, Szabadkára, Kürtösre, stb is.

Előzmény: FOMA (40967)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!