Keresés

Részletes keresés

További magyar hang Creative Commons License 2013.09.09 0 0 39687

Az Egyetemi Tangazdaság és Szigetmajor mióta nem megállója a ráckevei HÉV-nek?

M.VIII Creative Commons License 2013.09.08 0 0 39686

Halihó!

 

Tegnapi képcsokor:

 

_Nyuszi Creative Commons License 2013.09.08 0 0 39685

21-22-én nagygépes sínzár várható a H5-ön?

Köszönöm!

Szeptemberi Dusán Creative Commons License 2013.09.04 0 0 39684
További magyar hang Creative Commons License 2013.09.04 0 0 39683

Ismét pótlás a csepeli HÉV-en.

M.VIII Creative Commons License 2013.09.03 0 0 39682

A jelenlegi favorit vonat:

 

Brookers Creative Commons License 2013.09.03 0 0 39681

Egy kis tegnapi infó:

 

http://csepel.info/?p=28808

hmsoft Creative Commons License 2013.09.02 0 0 39679

Tőlünk északra és nyugatra bemondják a vonat számát is...

 

Megjegyzem, keletre is. Kivéve a hatezreseket (elővárosi) és a hétezreseket (elővárosi jellegű, városközi expressz), amelyekről azt feltételezi a szolgáltató, hogy szám alapján úgysem jegyzi meg senki, és a jegyen sincs rajta (nem úgy, mint a helyfoglalásos távolságiaké, a hatszázasoké vagy a nyolcszázasoké). De pont ezek (6xxx, 7xxx) állnak közelebb a HÉV-jelleghez, és esetükben bizony célállomás szerinti az utastájékoztatás. Tehát háöt helyett Szvjatoj Andrej. :)

 

hm

Előzmény: benbe (39677)
xxxel. Creative Commons License 2013.09.02 0 0 39678

H7

 

HÉV vs Kamion

 

 

A kamion tovább hajtott

benbe Creative Commons License 2013.08.31 0 0 39677

Tőlünk északra és nyugatra bemondják a vonat számát is, hogy tudd, melyikre szállsz föl, és ne csak a típusból, végállomásból és a kocsik színéből tudd betippelni, hogy erre szól-e a jegyed, vagy sem.

Előzmény: GARFIELD (39531)
M.VIII Creative Commons License 2013.08.29 0 0 39676

887-644-888 forgalomban:

 

xxxel. Creative Commons License 2013.08.28 0 0 39675

H7 mentő 21:00 körül.

Valaki infót?

endre7647 Creative Commons License 2013.08.28 0 0 39674

Sziasztok

A retro MIX/A ma kozlekedik? 

Tudtok mondani indulásokat a boráros térről?

Madgod Creative Commons License 2013.08.27 0 0 39673

Köszönöm!

Előzmény: M.VIII (39627)
9312255016 Creative Commons License 2013.08.26 0 0 39672

10ből 10 fszt állomásán elmenne a vonat zártárcsa nélkül is, ha úgyadódik

Előzmény: Szakadáskapcsoló (39671)
Szakadáskapcsoló Creative Commons License 2013.08.25 0 0 39671

OFF

Szerintem az mindig is fog kelleni szóló motorkocsinál vagy mozdonynál is, mert abból tudja az állomáson a vonat megfigyelésére kötelezett személy, hogy nincs a nyílt pályán a szerelvény leszakadt része.

ON

Előzmény: padorjan (39668)
Bazsi75 Creative Commons License 2013.08.25 0 0 39670

Egyvágány? Pedig párszor már meglett beszélve, hogy annak az utasok szívatásán kívül semmi értelme.

Előzmény: További magyar hang (39669)
További magyar hang Creative Commons License 2013.08.25 0 0 39669

Csepeli HÉV-en kábellopás, emiatt egyvágányozás.

padorjan Creative Commons License 2013.08.24 0 0 39668

OFF

A zártárcsáról mikor lehet majd ugyanezt közölni?

ON

Előzmény: Sir Gombóc (39666)
Sir Gombóc Creative Commons License 2013.08.24 0 0 39667

Mint ahogy a nagyvasúton sem egyedül közlekedő flirt mottorvonat esetén ahol a fékpróbát a mozdonyvezető egyedül végzi a számítógépes visszajelzések alapján.

 

Nem csak a Flirtnél és ez már így nem is igaz az ő esetében (sem).

Valamennyi egyedül közlekedő motorkocsira (a Flirt motorkocsi, nem motorvonat) igaz, így Bz-re is.

Előzmény: zlaci88 (39662)
Sir Gombóc Creative Commons License 2013.08.24 0 0 39666

Már nem kell.

Előzmény: padorjan (39663)
9312255016 Creative Commons License 2013.08.24 0 0 39665

nem veszed figyelembe hogy a számítógépet és a szoftvert is ember alkotta, innentől meg bakfitty amit írsz

Előzmény: padorjan (39663)
zlaci88 Creative Commons License 2013.08.24 0 0 39664
Ezt ne tőlem kérdezd. ;-)
Előzmény: padorjan (39663)
padorjan Creative Commons License 2013.08.23 0 0 39663

"a nagyvasúton sem egyedül közlekedő [...] mottorvonat esetén ahol a fékpróbát a mozdonyvezető egyedül végzi a számítógépes visszajelzések alapján"

 

Ha többen vannak a motorkocsik/motorvonatok, akkor miért kell a számítógépet szemrevételezéssel ellenőrizni? Az ember 1000× több hibát vétene, mint a gép...

Előzmény: zlaci88 (39662)
zlaci88 Creative Commons License 2013.08.23 0 0 39662

"általában a vonatvezető"

Féklakatos/kocsivizsgáló segédkezik a fékpróbánál és ő sem minden esetben ebbe most ne menjünk bele ;)

 

"befékezést követően végigjárja valamennyi kocsit"

 

Egy E(egyszerűsített) fékpróba esetén biztos,hogy nem hiszen ott csak az utólsó két kocsinak a befékezettségét majd oldását kell megnézni.Ingavonat esetén ha a vezérlőkocsi van elől és hátul a mozdony akkor az utólsó "kocsi" a mozdony.

 

"Aztán amikor a végére ért a muksó, elölről feloldják a féket, s nézik, végigment-e a "parancs"."

 


Ad egy féket feloldani jelzést és megnézi,hogy a féktuskók eltávolodnak-e a keréktől/a kijelző vörösből vissza vált-e zöldre(tárcsafék esetén), és ha minden rendben ad egy fék rendben jelzést.

 

"A HÉV-nél is vannak fékpróbajelzések, de a motorvonatoknál nem alkalmazzák"

 

Mint ahogy a nagyvasúton sem egyedül közlekedő flirt mottorvonat esetén ahol a fékpróbát a mozdonyvezető egyedül végzi a számítógépes visszajelzések alapján.

Előzmény: BCsG (39660)
9312255016 Creative Commons License 2013.08.23 0 0 39661

"/általában a vonatvezető/" az biztos nem mert nincs olyan!
"megnézi a fékpofák állását" állását ? nem értem!
"feloldják a féket, s nézik" nem csak nézik!
Ha volnának legalább fékkijelzők, azokat tökéletesen meg lehet nézni az 1millió értelmetlen dolog mellett amit előremenés közben megKÉNE nézniük :)
"A rögzítőfék hibáját a gyakorlott járművezető azonnal észreveszi, még ha csak 1 tengelyt fog is a 24-ből!" Kötve hiszem :)

Előzmény: BCsG (39660)
BCsG Creative Commons License 2013.08.23 0 0 39660

Viszont ami óriási különbség a MÁV és a HÉV között:  előbbinél a fékpróbába a vonatszemélyzet más tagja /általában a vonatvezető/ is be van vonva! Ha jól emlékszem, ott a befékezést követően végigjárja valamennyi kocsit, s megnézi a fékpofák állását. Aztán amikor a végére ért a muksó, elölről feloldják a féket, s nézik, végigment-e a "parancs".

Lehet, hogy manapság más a rendszer, de régen így volt. A HÉV-nél is vannak fékpróbajelzések, de a motorvonatoknál nem alkalmazzák. A csúcsban, amikor a csömöri járatnak 4 perce van Örsön, erre nagyon nem lenne idő. De mint írták korábban, a fékek és a karbantartásuk megbízhatóak.

A rögzítőfék hibáját a gyakorlott járművezető azonnal észreveszi, még ha csak 1 tengelyt fog is a 24-ből!

Előzmény: 9312255016 (39653)
motorasz89 Creative Commons License 2013.08.22 0 0 39659
Nesze semmi, fogd meg jól!
Előzmény: Bazsi75 (39657)
padorjan Creative Commons License 2013.08.21 0 0 39658

De legalább jól meg tudták fotózni a mondanivalót. :(

Előzmény: Bazsi75 (39657)
Bazsi75 Creative Commons License 2013.08.21 0 0 39657

Kicseréltek két táblát, lefestettek kb 5 padot meg a perontetőt?

Gyönyörű ez a kövezés meg a retkes fal. És ezért kimentek beszédet mondani? 

 

Előzmény: padorjan (39656)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!