Keresés

Részletes keresés

Ep128 Creative Commons License 2013.03.28 0 0 38881

Olyan fene nagy jövőbe látás nem kell hozzá. :-D

Vagy lesz egyszer majd és akkor EU-s pénzből lesz, vagy nem lesz. :-D

Előzmény: Fradista Utazó (38879)
M.VIII Creative Commons License 2013.03.28 0 0 38880

És igen, ott a bizonyíték! Holtembergombos menetkapcsoló kar, olyan, mint ami az M.II-es motorkocsikban is volt! Tehát hasonló volt a vezérlése, mint pl. az L.VII-M.VIII motorkocsiknak, esetleg M.II-M.III-ból származhatott.

 

Fradista Utazó Creative Commons License 2013.03.28 0 0 38879

>Így is - úgy is EU pénzből lesz egyszer meg

Örülök, hogy te a jövőbe látsz, én sajnos ezzel a képességgel nem rendelkezem, úgyhogy köszönöm a kiegészítést.

 

>A kérdés az, hogy melyik ciklusba akarják majd ezt a project -et is nevezni

A 2014-20-asba nem fér be.

Előzmény: Ep128 (38877)
Schaku Creative Commons License 2013.03.28 0 0 38878

Jaj mekkora dolgot láttam! :D Ücsörészek a HÉV-en és az első megállóban felszáll egy rakat nagy katonai táskás fiatal ”jóküllemű miniterminátor én vagyok a jani gyerek”, majd ezek után rögtön az ellenőr is. Az első áfás számlát kért a jegye mellé. Majd ment tovább, erre a gyerek jelzett a b.fülkét teljesen kitöltő haverjainak, hogy áfásat kérjetek. Ezzel annyi idő elment, hogy nem ért végig a 6 kocsin. Szóvá is tette, de igazából nem tudott velük semmit sem kezdeni. Jót nevettek a dolgon miután leszállt. Az egész arra volt jó, hogy feltartsák ezzel utaztatva ingyen a többi havert Bp határáig.

 

Ep128 Creative Commons License 2013.03.27 0 0 38877

Így is - úgy is EU pénzből lesz egyszer meg, tehát a "nulla forint" az tulajdonképpen (ha jelenleg igaz is) semmit nem jelent!

A kérdés az, hogy melyik ciklusba akarják majd ezt a project -et is nevezni, effektív "mikorra akarnak erre pénzt kérni".

Előzmény: Fradista Utazó (38873)
Törölt nick Creative Commons License 2013.03.27 0 0 38876

Igen a HÉV teljes felújítására szükség van, akár összekötik akár nem, és igen az kerül nagyon sokba. Ahhoz képest maga az összekötés kismiska tétel.  alig pár milliárd ft pluszban százmilliárdoknál meg az semmiség. Meg eleve olyanra felújítani a HÉV-et, hogy metróüzemre is alkalmas legyen se nagy tétel ha már úgyis belekezdenek.  Önmagában felújítani meg tényleg semmi értelme nem volna, maradó szigetüzemmel, megmaradó rossz helyen lévő megállókkal stb. Felújítás után meg valszeg Cinkotáig metróüzem lenne onnantól pedig HÉV. De ugye a pályát fel kell újítani, új járműveket venni kell, akár lesz közös üzeme a metróval akár nem. Eleve úgy megcsinálni és eleve olyan jáművet venni, ami mindkét üzemen tud menni pedig elenyésző pluszköltséget jelent a teljes projektben.

Előzmény: Fradista Utazó (38873)
Fradista Utazó Creative Commons License 2013.03.26 0 0 38875

Ez egy tavaly nyári cikk. Akkor még a BKK reménykedett bizonyos lehetőségekben, amelyekről azóta úgy gondoljuk, hogy nem állnak rendelkezésre. Persze a jövőt nem tudhatjuk, que sera, sera.

Előzmény: D. Belloq (38872)
Fradista Utazó Creative Commons License 2013.03.26 0 0 38874

Minden további nélkül megoldható volna, ha lenne rá szándék. Ugyanakkor, véleményem szerint, semmi értelme nem volna :-)

Előzmény: zlaci88 (38865)
Fradista Utazó Creative Commons License 2013.03.26 0 0 38873

Tervezni lehet. Az összekötés a HÉV TELJES (ismétlem: TELJES) korszerűsítése nélkül nem valósítható meg. A korszerűsítés kb. 200 milliárd forintba kerülne. A ténylegesen rendelkezésre álló források összege nulla forint. A következtetések levonását rád bízom.

Előzmény: D. Belloq (38869)
D. Belloq Creative Commons License 2013.03.26 0 0 38872
Előzmény: Schaku (38871)
Schaku Creative Commons License 2013.03.26 0 0 38871

Tervezés = soha.

Előzmény: Rüby 2143 (38870)
Rüby 2143 Creative Commons License 2013.03.25 0 0 38870

Tervezik?

 

Akkor még pont ráérünk. :D

Előzmény: D. Belloq (38869)
D. Belloq Creative Commons License 2013.03.25 0 0 38869

Ideje felzárkózni...

 

Egyébként én sem vagyok összekötés párti, de már tervezik, szóval visszaút alig van.

Előzmény: zlaci88 (38868)
zlaci88 Creative Commons License 2013.03.25 0 0 38868

Ébresztő! Ez magyarország........
És remélem addig nem kötik össze azzal a tetves metróval amig én ott dolgozom ;) 

Előzmény: D. Belloq (38867)
D. Belloq Creative Commons License 2013.03.25 0 0 38867

Összekötés esetén (M2-H8) fel sem merül a harmadik sín? M5-nél tudom, hogy nem.

 

BTW, miért nem oldható meg? Külföldön van példa ilyenre.

Előzmény: zlaci88 (38865)
D. Belloq Creative Commons License 2013.03.25 0 0 38866

Úgy kisebb kárt okoznának, nem?

Előzmény: padorjan (38864)
zlaci88 Creative Commons License 2013.03.25 0 0 38865

Meg sem oldahtó.... Ez nem metró :@

Előzmény: D. Belloq (38863)
padorjan Creative Commons License 2013.03.25 0 0 38864

Ahhoz is kell kábel.

Előzmény: D. Belloq (38863)
D. Belloq Creative Commons License 2013.03.25 0 0 38863

Ha a HÉV-eknél az áramellátást harmadik sínnel oldanák meg, nehezebb lenne ellopni azt?

Bálint23-24 Creative Commons License 2013.03.23 0 0 38862

Szigetcsépnél :)

Előzmény: bhev.hu (38861)
bhev.hu Creative Commons License 2013.03.23 0 0 38861

Sárgákkal mi volt a terv?

 

Apropó, 9 kocsis szerelvény Szigetújfalunál

 

Előzmény: Rüby 2143 (38858)
zlaci88 Creative Commons License 2013.03.22 0 0 38860

Olyan járat nem közlekedett. De közlekedett 14.15-kor Örs vezér térről Kerepes állomásra egy vonat melynek iránytábláján a következő felirat volt: 8 Kerepes ;)

Előzmény: padorjan (38859)
padorjan Creative Commons License 2013.03.22 0 0 38859

"H8A" jelzésű járat nem volt?

Előzmény: Rüby 2143 (38858)
Rüby 2143 Creative Commons License 2013.03.22 0 0 38858

Üdv!

 

Egy-két mai kép:

 

 

 

padorjan Creative Commons License 2013.03.22 0 0 38857

"mikor van szállítás"

 

MA reggel 8-kor Törökőr pu. kijáratán állt a 871-636-872+735.

Előzmény: S-Te-Fan (38856)
S-Te-Fan Creative Commons License 2013.03.21 0 0 38856

így igaz :). Meg szeretnék már kimenni fényképezni csak sose tudom mikor van szállítás a másik meg nagyon sokszor eltér a papírhoz képest. Pl, ha tele van a cinkotai, szentendrei, vagy a dunaharaszti műhely és így néhány csepeli szállítás késik. az is érdekes milyen ramaty állapotban viszik el és az viszont még szép, amikor visszahozzák, mert még nincs rajta firka, kevesebb karc az ablakokon, mert kicseréltek párat :). A javítás meg azért érdekes számomra melyik mit kap most erre jó példa a 955-s :) 2006-ban volt Szentendrén J1-en és most 2012-ban kapott V3-at pedig egész sokat ment és nem hiszem, hogy csak egy V3-at kellett volna kapjon a km-ei alapján, hanem J1-et vagy J2-t :). Másik meg most vki mondta, hogy a 969 sincs, mert próbázik Cinkotán :D javításon volt 2009 áprilisában hozták vissza J2-ről Cinkotáról :). A 957 meg 2008-ban volt, ha jól emlékszem Dunaharasztin V3-n és most Cinkotán volt V3-an 2012-ben :). Érdekes, hogy mennyi időnek kell eltelnie kb., hogy egy kisegység J1-et vagy J2-t kapjon.

Előzmény: Törölt nick (38855)
Schaku Creative Commons License 2013.03.21 0 0 38854

Értem. Elvben létezik papír arról, hogy melyik mikor áll le és mire. Persze akadnak soron kívüliek, pl csapággyal.

, mert húzza a lábát. (szörnyű hangja van)

Előzmény: Törölt nick (38853)
Schaku Creative Commons License 2013.03.21 0 0 38852

Azt elárulod nékem, hogy miért?

Előzmény: S-Te-Fan (38851)
S-Te-Fan Creative Commons License 2013.03.20 0 0 38851

Igen :) lassan lehetne szállítás topik is :) Mikor, melyiket, hova és milyen javításra viszik :)

Előzmény: Schaku (38850)
Schaku Creative Commons License 2013.03.20 0 0 38850

De kíváncsiak vagytok mi mit kap. :)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!