És igen, ott a bizonyíték! Holtembergombos menetkapcsoló kar, olyan, mint ami az M.II-es motorkocsikban is volt! Tehát hasonló volt a vezérlése, mint pl. az L.VII-M.VIII motorkocsiknak, esetleg M.II-M.III-ból származhatott.
Jaj mekkora dolgot láttam! :D Ücsörészek a HÉV-en és az első megállóban felszáll egy rakat nagy katonai táskás fiatal jóküllemű miniterminátor én vagyok a jani gyerek, majd ezek után rögtön az ellenőr is. Az első áfás számlát kért a jegye mellé. Majd ment tovább, erre a gyerek jelzett a b.fülkét teljesen kitöltő haverjainak, hogy áfásat kérjetek. Ezzel annyi idő elment, hogy nem ért végig a 6 kocsin. Szóvá is tette, de igazából nem tudott velük semmit sem kezdeni. Jót nevettek a dolgon miután leszállt. Az egész arra volt jó, hogy feltartsák ezzel utaztatva ingyen a többi havert Bp határáig.
Igen a HÉV teljes felújítására szükség van, akár összekötik akár nem, és igen az kerül nagyon sokba. Ahhoz képest maga az összekötés kismiska tétel. alig pár milliárd ft pluszban százmilliárdoknál meg az semmiség. Meg eleve olyanra felújítani a HÉV-et, hogy metróüzemre is alkalmas legyen se nagy tétel ha már úgyis belekezdenek. Önmagában felújítani meg tényleg semmi értelme nem volna, maradó szigetüzemmel, megmaradó rossz helyen lévő megállókkal stb. Felújítás után meg valszeg Cinkotáig metróüzem lenne onnantól pedig HÉV. De ugye a pályát fel kell újítani, új járműveket venni kell, akár lesz közös üzeme a metróval akár nem. Eleve úgy megcsinálni és eleve olyan jáművet venni, ami mindkét üzemen tud menni pedig elenyésző pluszköltséget jelent a teljes projektben.
Ez egy tavaly nyári cikk. Akkor még a BKK reménykedett bizonyos lehetőségekben, amelyekről azóta úgy gondoljuk, hogy nem állnak rendelkezésre. Persze a jövőt nem tudhatjuk, que sera, sera.
Tervezni lehet. Az összekötés a HÉV TELJES (ismétlem: TELJES) korszerűsítése nélkül nem valósítható meg. A korszerűsítés kb. 200 milliárd forintba kerülne. A ténylegesen rendelkezésre álló források összege nulla forint. A következtetések levonását rád bízom.
Olyan járat nem közlekedett. De közlekedett 14.15-kor Örs vezér térről Kerepes állomásra egy vonat melynek iránytábláján a következő felirat volt: 8 Kerepes ;)
így igaz :). Meg szeretnék már kimenni fényképezni csak sose tudom mikor van szállítás a másik meg nagyon sokszor eltér a papírhoz képest. Pl, ha tele van a cinkotai, szentendrei, vagy a dunaharaszti műhely és így néhány csepeli szállítás késik. az is érdekes milyen ramaty állapotban viszik el és az viszont még szép, amikor visszahozzák, mert még nincs rajta firka, kevesebb karc az ablakokon, mert kicseréltek párat :). A javítás meg azért érdekes számomra melyik mit kap most erre jó példa a 955-s :) 2006-ban volt Szentendrén J1-en és most 2012-ban kapott V3-at pedig egész sokat ment és nem hiszem, hogy csak egy V3-at kellett volna kapjon a km-ei alapján, hanem J1-et vagy J2-t :). Másik meg most vki mondta, hogy a 969 sincs, mert próbázik Cinkotán :D javításon volt 2009 áprilisában hozták vissza J2-ről Cinkotáról :). A 957 meg 2008-ban volt, ha jól emlékszem Dunaharasztin V3-n és most Cinkotán volt V3-an 2012-ben :). Érdekes, hogy mennyi időnek kell eltelnie kb., hogy egy kisegység J1-et vagy J2-t kapjon.