Keresés

Részletes keresés

Schaku Creative Commons License 2013.02.14 0 0 38635

Ez nem jogosít fel senkit arra, hogy elvigye. Húúú mennyi ilyen van a vonaton. :D Majd lassan történnek változások. Kijelentő módban.

Előzmény: 9312255016 (38631)
siófoki35 Creative Commons License 2013.02.14 0 0 38634

Köszönöm!

Előzmény: ikarus435 (38633)
ikarus435 Creative Commons License 2013.02.14 0 0 38633

Gyakran van hétköznap este MIX A kiadva,szinte minden nap.

Tavaly május óta hívják Vermes Miklós utcának a Koltói Anna utcát.

Minden este világít a Csepel Művek felirat,csak kár hogy a K betű ferdén áll a gerincút építése óta.

Előzmény: siófoki35 (38632)
siófoki35 Creative Commons License 2013.02.14 0 0 38632

Hétfőn este hogyhogy M IXa-ból voltak a kisegységek a csepeli oldalban?

 

A Csepel Művek felirat minden este világít? (az Imre tér közelében)

 

Mióta Vermes utca a Koltói utca?

9312255016 Creative Commons License 2013.02.14 0 0 38631

"már amikor"

Előzmény: Schaku (38630)
Schaku Creative Commons License 2013.02.13 0 0 38630

Valaki utazik a csavarokra. Te birka ha olvasod: Mögötte 1000V kószál.

 

Schaku Creative Commons License 2013.02.12 0 0 38629

Az milyen amikor a síntől centikre látod a történéseket és süvít a szél. Félelmetes.

Előzmény: Törölt nick (38595)
Schaku Creative Commons License 2013.02.11 0 0 38628

Az 5.-el pedig eltakarod a szemed! :)

Előzmény: illesf (38627)
illesf Creative Commons License 2013.02.11 0 0 38627

Vészfékezésnél az egyik kezeddel 0-ba kapcsolod a menetszabályzót, a másikkal kezeled a légféket, a harmadikkal működteted a légsípot, a negyedikkel pedig homokolsz - egyszerű :)

Előzmény: Schaku (38626)
Schaku Creative Commons License 2013.02.11 0 0 38626

Jópofa ez a manuális homokszóró. Kicsit vicces.

BaGira-79 Creative Commons License 2013.02.11 0 0 38625

Nem maradt fenn olyan kocsi, így (nekem) nincs infóm róla, sajnos.

Az 1etlenben, ha jól tudom, az eredeti fékezőszelep dolgozik..

 

Ha a Tchibo így feljődik, ők is fognak fék-alkatrészeket gyártani előbb-utóbb? A Maggi Knorr is leveskockákkal kezdte.. :-p

Előzmény: Rüby 2143 (38607)
zlaci88 Creative Commons License 2013.02.10 0 0 38624

Kontra :)

 

Előzmény: M.VIII (38622)
Oleever07 Creative Commons License 2013.02.10 0 0 38623

Köszönjük ezt a remek lehetőséget, hogy egymagában lehetett fotózni az M.VIII-ast! :-)

 

                           

  

M.VIII Creative Commons License 2013.02.10 0 0 38622

Mai havas képek:

 

M.VIII Creative Commons License 2013.02.10 0 0 38621

M.VIII az MTV videótárából:

 

http://videotar.mtv.hu/?k=H%C3%89V

Rüby 2143 Creative Commons License 2013.02.10 0 0 38620

Bocsi. :)

Előzmény: _Nyuszi (38618)
_Nyuszi Creative Commons License 2013.02.10 0 0 38619

De amikor mutattad az ezt mondónak az engedélyedet/igazolványodat, utána mit mondott?

(Szerintem egy oktató, miközben oktat, éppen hogy növeli a vasútbiztonságot. :) )

Előzmény: Rudolf Daumann (38615)
_Nyuszi Creative Commons License 2013.02.10 0 0 38618

A játékomat. :)

Előzmény: Rüby 2143 (38616)
Szentendre Creative Commons License 2013.02.10 0 0 38617

Ezt nem igazán értem. Mi a probléma?

Mindennek megvan az eljárásrendje, tehát minden bizonnyal oké a dolog.

 

Előzmény: Rudolf Daumann (38615)
Rüby 2143 Creative Commons License 2013.02.10 0 0 38616

Konkrétan mit? :)

Előzmény: _Nyuszi (38614)
Rudolf Daumann Creative Commons License 2013.02.10 0 0 38615

Túl sok biztos nem :) De amikor elkaptak peronoztatásért, akkor én rögtön veszélyeztettem a vasútbiztonságot. Úgy látszik, ha egy MVIII-as peronján 4 ember van, az oké :)

Előzmény: _Nyuszi (38612)
_Nyuszi Creative Commons License 2013.02.10 0 0 38614

Elrontottad...

:)

Előzmény: Rüby 2143 (38613)
Rüby 2143 Creative Commons License 2013.02.10 0 0 38613

Járművezető(k)+ oktató.

Megkérdeztem egy 'hozzáértőt', a járművezetők még nem vizsgáztak le a típusra, a nosztalgiamanetek alkalmával is munkamódszer-átadás folyik.

Idestova 20 éve vonták ki a forgalomból, nyilván amíg nem mozgott az egyetlen megmaradt példány, mindenkinek szép lassan lejárt a vizsgája rá.

Előzmény: Rudolf Daumann (38611)
_Nyuszi Creative Commons License 2013.02.10 0 0 38612

"ez nem vasútbiztonság veszélyeztetése???"

Hány ember lehet a vezetőálláson?

Előzmény: Rudolf Daumann (38611)
Rudolf Daumann Creative Commons License 2013.02.10 0 0 38611

Nincsenek aránytalanul sokan azon a vezetőálláson? Vagy egy MVIII-ashoz ennyi ember kell? Erre sosem volt vizsgám, ki tudja, lehet, hogy 3-4 ember kell elvezetni egy ilyen motorkocsit....Ha meg nem, akkor ez nem vasútbiztonság veszélyeztetése???

Előzmény: Szakadáskapcsoló (38599)
SzTeher Creative Commons License 2013.02.10 0 0 38610

Havazás:)

dáávid1988 Creative Commons License 2013.02.10 0 0 38609

Sziasztok! Még péntekről Gödöllőn:

 

 

 

   

Ep128 Creative Commons License 2013.02.10 0 0 38608

Mikor jön a Szentendrei vonalra? :-) :-)

Előzmény: M.VIII (38605)
Rüby 2143 Creative Commons License 2013.02.09 0 0 38607

"1991-ben utolsó fejlesztésként a 251, 260, 264-es fékrendszerét Knorr KE rendszerűre alakították át." - http://villamosok.hu/bhev

 

Itt nem beszél a vezetőállás fékezőszelepéről, szerintem az a fent említett motorkocsikon is a háromállású maradt. (Lambi?)

Előzmény: illesf (38602)
M.VIII Creative Commons License 2013.02.09 0 0 38606

Rüby munkában:

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!