Ja, hogy nem tudjátok fejből a menetrendet? :P Vagy felcsapjátok az okostelefonjaitokat és megnézitek. Nekem le van töltve a PDF. Bár ez múltkor nem segített amikor ott maradt a megállóba a drága kiesett főkapcsolókkal. :D
Elnézést kérek mindenkitől, hogy ilyen jelentéktelen ürüggyel megzavarom a vizuális utastájékoztatás és a hajszárítók tervezési hiányosságait, valamint az ezek vélhető okait feltáró diskurzust, azonban elég nagymértékű, nem indokolt késztetést érzek arra, hogy kifejezzem érdeklődésem a képen szereplő tigrisek pályaszámai iránt. Ha jól tudom, jelenleg Szentendrén egyetlen üzemképes Tigris van, ezért azt hiszem ez jogosan merült fel bennem. A választ előre is köszönöm.
Igen ,ahogy mondod csak 4 tényező van ,ami miatt nem működik. Tavasz, nyár, ősz, tél.
De amúgy tényleg szar konstrukció, egy sima LCD tévé az egész, aztán rájöttek ,hogy mivel ezeket a nappalibba tervezték a hideget nem bírják ,ezért rakták mellé egy meleg levegőt fújó hajszárítónál csak egy kicsit komolyabb dolgot ,hogy ne fagyon be, de nem sikerült így se.
Egy publikus mail cím nem ártana. :D (viccelek) Hagy idegeljem őket mit tudok. 1éves lesz az időtartama, több vezetéssel töltött órával, de többet nem.
Nagyon sokadszor töprengek azon, hogy vajon mit óhajtottak elérni a Szentendrei HÉV Békásig tartó pár évvel ez előtti rekonstrukciójával...? A csúcsidőben ugyanis ugyanolyan lassan (sőt, lassabban) közlekednek a szerelvények, mint amikor még vacakabb volt a pálya! Hála ugye annak a problémának, hogy "nincs a drótban elég delej".
Vajon ez meddig marad így, mert semmi olyasmi "szervezkedésről" nem tudok, ami alapján változhatna a helyzet. (EU pénzekre pályázás a probléma megoldására, stb.)