Keresés

Részletes keresés

Rudolf Daumann Creative Commons License 2013.01.08 0 0 38249

peronutazás? :) akkor miért is vették el párszor a prémiumomat? :D nem azért mert lent álltak a lányok a megállóban :D

Előzmény: Schaku (38237)
Dash 9 Creative Commons License 2013.01.08 0 0 38248

Mármint, hogy a személy elengedi a terhest.

Előzmény: Dash 9 (38247)
Dash 9 Creative Commons License 2013.01.08 0 0 38247

Üdv!

 

"Ellenben a HÉV-nek nem kell IC-t és tehervonatot elengednie. Kinek könnyű a dolga akkor? Senkinek?"

 

Hö-hö! Ez jó.... Teccik... Kár, hogy mint terhes mv. ezt nem tapasztalom!

Előzmény: D. Belloq (38208)
KicsiZsiráf16 Creative Commons License 2013.01.08 0 0 38246

Írtam e-mailt :)

Előzmény: Schaku (38245)
Schaku Creative Commons License 2013.01.08 0 0 38245

Egy publikus mail cím nem ártana. :D (viccelek) Hagy idegeljem őket mit tudok. 1éves lesz az időtartama, több vezetéssel töltött órával, de többet nem.

Előzmény: KicsiZsiráf16 (38241)
Ep128 Creative Commons License 2013.01.08 0 0 38244

Nagyon sokadszor töprengek azon, hogy vajon mit óhajtottak elérni a Szentendrei HÉV Békásig tartó pár évvel ez előtti rekonstrukciójával...? A csúcsidőben ugyanis ugyanolyan lassan (sőt, lassabban) közlekednek a szerelvények, mint amikor még vacakabb volt a pálya! Hála ugye annak a problémának, hogy "nincs a drótban elég delej".

Vajon ez meddig marad így, mert semmi olyasmi "szervezkedésről" nem tudok, ami alapján változhatna a helyzet. (EU pénzekre pályázás a probléma megoldására, stb.)

KicsiZsiráf16 Creative Commons License 2013.01.08 0 0 38243

Nagyon viccesek vagyunk.

Előzmény: Törölt nick (38242)
Törölt nick Creative Commons License 2013.01.08 0 0 38242

Zsiráfoknak nem indul. Igen, kicsiknek se! :D

Előzmény: KicsiZsiráf16 (38241)
KicsiZsiráf16 Creative Commons License 2013.01.08 0 0 38241

Üdv! Valaki nem tudja mikor indul mostanában jármű vezetői tanfolyam ha indul?

Schaku Creative Commons License 2013.01.08 0 0 38240

Hanyagoljuk a peron témát, úgy érzem csak vita lenne. Mindenkinek mást jelen.

Előzmény: BaGira-79 (38239)
BaGira-79 Creative Commons License 2013.01.08 0 0 38239

Olvasom. :-)

Nekem, mivel a budapesti metrónál a motorkocsi-vezető mindig ült, a peron az, amin az utasok állnak az állomáson..

Előzmény: Schaku (38236)
_Nyuszi Creative Commons License 2013.01.08 0 0 38238

Örülök, hogy ilyen jól tájékozott vagy, és ezt megosztod széles e világgal.

Előzmény: Schaku (38236)
Schaku Creative Commons License 2013.01.08 0 0 38237

Amúgy igazad van.

Peron: Az utasítás alkalmazása szempontjából a vasúti vágányok mellett az utasok védelme érdekében épített, le- és felszállásra, várakozásra szolgáló, a sínkorona szintje fölé emelt olyan létesítmény, amelyet az utasok csak a meghatározott helyen közelíthetnek meg vagy hagyhatnak el.

De van még "peron."

Előzmény: _Nyuszi (38234)
Schaku Creative Commons License 2013.01.08 0 0 38236

A peronkulcs jó téma, aktuális. Hidd el! A peronkulcs megfelel egy négyszögletű kulcsnak amivel pl a szekrény hátulját lehet kinyitni. Nem egyenlő azzal a kulccsal ami az ajtót nyitja. Hátha olvassa az illető akinek címzem. :) Nem mindegy mit törsz bele. Alapjaiban változtatja meg a probléma megoldására irányuló intézkedéseket. Főleg indulás előtt 2 perccel.

 

Előzmény: _Nyuszi (38234)
_Nyuszi Creative Commons License 2013.01.08 0 0 38235

Öööö... Biztber? :)

 

(Tudom, hogy te a járműre gondoltál.... De nem csak az kell a stabil üzemhez. :) )

 

Előzmény: Rüby 2143 (38231)
_Nyuszi Creative Commons License 2013.01.08 0 0 38234

"Mi az a peron? ;)"

Ahol a járművezető tartózkodik, miközben vezet, vö. peronkulcs.

Azt hittem, ez menni fog egyedül is... :(

Előzmény: Schaku (38233)
Schaku Creative Commons License 2013.01.08 0 0 38233

Valakinek jó lenne valakinek nem. Nekem a nagyon nem jó lenne jó kategória élne. Gondolkozz csak Kedves Nyuszi mit vesznek el azonnal? Mire nem kapsz cuki arany matricát? ÉS ez csak egy összetevő. Tőlem ülhet a peronon a jó isten is, csak ne bacogasson ha kész a munka. Mi az a peron? ;)

 

Előzmény: _Nyuszi (38229)
Hernyofan Creative Commons License 2013.01.08 0 0 38232

az, hogy a jelenlegi szerelvények kényelmesek lennének... :-O

 

Természetesen nem azt mondom, hogy példaértékű és követendő a kényelmük, de attól az utálattól minden téren messze vannak, amit gyakran kapnak. Összességében az egész üzem egy Magyarországon abszolút elfogadható szolgáltatást nyújt. Ha ilyen színvonalú lenne a többi is, most nem hagynám ott a BKV-t, vagy BKK-t, vagy ki tudja kit havi 700 Ft.- emelésért.

 

A deszőkét meg ne is említsd - olyan kemény az ülése, hogy Dorognál már csontkovácsért kiáltok, hogy Esztergomban ki tudjanak szedni belőle. Alul fűt, felül hűt, árad a bűz a budiból a fél utastérbe, amikor egy motorral megy, az adott kocsirészben nincs se klíma se világítás, és még sorolhatnám. Az a szerencséje, hogy az átlag utas nem lát túl az áramvonalas ( tehát modern ), légkondis cukormázon. Valószínűleg ezt kihasználva teheti meg a MÁV, hogy bedobja InterCity-kre is. 

Nekem is csak azóta tűntek fel a hátrányai, hogy gyakran használom. Viszont kifejezetten nem szeretem - pedig nem vagyok a "csak a régi jó" híve, sőt... 

Előzmény: Intersziti (38224)
Rüby 2143 Creative Commons License 2013.01.08 0 0 38231

Kíváncsi lettem!

:)

Előzmény: _Nyuszi (38226)
Törölt nick Creative Commons License 2013.01.08 0 0 38230

Nyilván hamarabb lehet javítani hibákat, ha van szolgálat ott, aki a helyszínen tud intézkedni mint pl. Köfis vonalnál ,ahol akár 50 km-ről megy a brigád ha baj van. Váltókkal meg jellemzően télen havazásnál meg extrém hidegben van baj, mikor eltömődik  hótól vagy fagy, emiatt nem állítható. Van szolgálat helyben, látja ,hogy nem állt át akkor is ha mint Cinkotán vonóvezetékes állítás van ill. akkor is azonnal látja a bajt ha helyben súlykörtével dobálják. A Köfis/távkezelt állomásoknál, de pl. egy Nyugati/Keleti pu-on is csak azt látják a toronyban, hogy nem állt át valami miatt, oda kell küldeni valakit ,hogy nézze meg.

 

Ja és igen, persze, hogy nem magától megy át a 3 vágányos állomáson, de hány váltó is van pl. az Örsön lévő HÉV végállomáson vagy akár Cinkotán és hány a Keleti pályaudvaron, Gödöllőn vagy akár Isaszegen? És ha 20-30 váltóra jut egy ember, akkor bizony mire mindet megcsinálja időbe telik az Örsön meg egyszámjegyű mennyiségű váltót kell csak működőképessé tenni, hogy be és kijárhassanak a vonatok, javarészt úgyis csak két vágányt használnak. Az Örstől kifelé meg min. Cinkotáig elmehet úgy, hogy egy váltó sem állítható amúgy sem szokás naponta, Nagyiccén is egyenesben van mindig csak ha baj van kitérőznek a vonatok. Cinkotától Csömörig is lazán elmehet a vonat váltóállítás nélkül ha muszáj. HÉV-en még körüljárás sincs, átmegy a vezér a másik vezetőfülkébe és indul vissza.

Előzmény: _Nyuszi (38227)
_Nyuszi Creative Commons License 2013.01.08 0 0 38229

Miért vagy ideges? Vezér mindig kell, akármilyen egyenpólóban is fog ülni a peronon. :)

Előzmény: Schaku (38222)
_Nyuszi Creative Commons License 2013.01.08 0 0 38228

Viszont a zavarfeloldás sokkal gyorsabb lehet, ezt se felejtsd el.

Előzmény: Rüby 2143 (38217)
_Nyuszi Creative Commons License 2013.01.08 0 0 38227

"A HÉV-en meg messze nincs annyi napi használatú váltó,"

Ja. Kétvágányú pálya háromvágányos fejállomásán csak úgy magától kerül át a szerelvény a másik vágányra, ugye? :-)

 

"még ha meg is hal a bizt. ber hát átlökik a vasat kézzel,"

Főleg azon az - egyébként kedvenc - vonaladon, ahol csak mutatóban van biztber, ugye? :)

 

"nem úgy mint egy távkezelt MÁV állomásnál ,"

Aquincum elágazáson jelenleg hány fő forgalmi személyzet dolgozik?

 

---------------

"Itt meg pl. Cinkotán jelez a műszer ,hogy nem állt át a váltó, mert pl. fagyott vagy eltömődött a hó miatt, odamegy a váltókezelő, kisepri és kész."

Cinkotával kapcsolatban örülnék, ha ott legalább egy D55 lenne, vagy legalább valamilyen biztosítóberendezés; egy emberrel kevesebb (Nagyiccét is távkezelhetné, akár :) )...

A "műszert" pedig úgy hívják, hogy váltóállító emeltyű. :)

Előzmény: Törölt nick (38212)
_Nyuszi Creative Commons License 2013.01.08 0 0 38226

"a közlekedést jelenlegi formájában soha nem zavarja meg szoftverhiba. :D"

És ha én másképpen tudom?

Előzmény: Rüby 2143 (38207)
ax2012 Creative Commons License 2013.01.08 0 0 38225

Egyetértek veled, hiába nem vagy elfogult :-)
Ezek a zöld géphernyók kényelmetlenek, lassúak, pazarlóak a jelenlegi felhasználási módjukban, - persze ennek rengeteg oka van, nem csak a jármű - viszont mivel így járatják őket, még 40évet menni fognak (sajnos?!)

Előzmény: Intersziti (38224)
Intersziti Creative Commons License 2013.01.07 0 0 38224

Ugyan nem vagyok rendszeres HÉV-utazó, vagyis semmilyen elfogultságom nincs, de azért az, hogy a jelenlegi szerelvények kényelmesek lennének... :-O  Elég jó összehasonlítási alap volt, amikor ugyanazon a pályán haladtak a Dezsőkék meg az Emtízák. De az is, amikor a frankón felújított szentendrei pályaszakaszokon is látszatra indokolatlanul szarul futottak...

Előzmény: Hernyofan (38205)
Schaku Creative Commons License 2013.01.07 0 0 38223

Sok hűhó a semmiért úgy érzem.

Előzmény: Schaku (38222)
Schaku Creative Commons License 2013.01.07 0 0 38222

Ma sem lenne másképp hidd el. Mindenkinek másért fájna. Nekem tragédia lenne. Komolyan ideges vagyok. így se rózsáz a jövő, de egy óriási pofont adna. Párom azzal jött, hogy hagyjuk itt az országot. Nem vagyok ennek híve, de ááá.

Előzmény: RIKA424 (38199)
Szentendre Creative Commons License 2013.01.07 0 0 38221

Mi lenne?

Dolgoznak :)

Örülök, hogy a fővezér bevallotta a bűnét és jó dolog, hogy nem sikerült anno a tervük. Most legalább tudom, hogy mennyire vegyem komolyan az írásait (válasz: sehogy).

De ez kiderült a régebbi írásaiból is...

Előzmény: BaGira-79 (38219)
ax2012 Creative Commons License 2013.01.07 0 0 38220

Reméljük a vezetőségen kívül mindenki maradhat :-)

Előzmény: BaGira-79 (38219)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!