Keresés

Részletes keresés

toberci98 Creative Commons License 2012.12.27 0 0 38166

semmi  engem nem zavar még jó is hogy vannak még ilyenek :D 

csak kiváncsi voltam hogy hogy még vannak mert a többi vonalon már kicserélték mindet MXA szerelvényekre

Előzmény: Törölt nick (38165)
toberci98 Creative Commons License 2012.12.27 0 0 38164

Egyébként hogy hogy a Csepeli vonalon még mindíg vannak MIXA szerelvények ?? 

toberci98 Creative Commons License 2012.12.27 0 0 38163

miért már megint felujítják a síneket vagy más?? 

Előzmény: További magyar hang (38162)
További magyar hang Creative Commons License 2012.12.27 0 0 38162

Csepeli HÉV pótlás indul...

bhev.hu Creative Commons License 2012.12.27 0 0 38161
Előzmény: v_peti (38160)
v_peti Creative Commons License 2012.12.26 0 0 38160

Mi ez photoshop?

 

Előzmény: bhev.hu (38156)
Fradista Utazó Creative Commons License 2012.12.26 0 0 38159

A HÉV-en nem volnának kifejezetten praktikusak, valóban :-))

Előzmény: Rüby 2143 (38158)
Rüby 2143 Creative Commons License 2012.12.26 0 0 38158

Inkább az M.X-eket vigyék el, minthogy ezeket hozzák ide! :D

Előzmény: bhev.hu (38156)
kopaszkapitany Creative Commons License 2012.12.26 0 0 38157

Melyik psz- szerelvényt vitték Kínába?

BKV BoBó húzta?

Előzmény: bhev.hu (38156)
bhev.hu Creative Commons License 2012.12.26 0 0 38156

Kínában... :)

 

Oleever07 Creative Commons License 2012.12.24 0 0 38155

Kellemes Karácsonyi Ünnepeket kívánok Mindenkinek! :-)

kopaszkapitany Creative Commons License 2012.12.24 0 0 38154

Fradista Utazó Creative Commons License 2012.12.20 0 0 38152

Mondjuk azért az esetekigen nagy részében semmiféle fejlettség nem kell az adott megoldás átvételéhez. (Ettől persze még nem bzitos, hogy Magyarországon, Budapesten az tényleg hasznos, de ez jellemzően nem fejlettség kérdése).

Előzmény: zlaci88 (38149)
paca664 Creative Commons License 2012.12.20 0 0 38151

Ha rajtad múlik akkor biztos nem.

Előzmény: zlaci88 (38149)
paca664 Creative Commons License 2012.12.20 0 0 38150

Nagyon elméleti síkon persze tudna sűrűbben járni. Amit nem lehet eszköz nélkül növelni, az a szállítási kapacitás.

Előzmény: padorjan (38133)
zlaci88 Creative Commons License 2012.12.19 0 0 38149

Emberek ez itt még mindig Budapest.... Kár más országok fejlett közelekdésével példálózni, de akkor sem leszünk mi is ilyen fejlettek ;)

v_peti Creative Commons License 2012.12.19 0 0 38148

Javasolt oldal: http://de.wikipedia.org/wiki/RegioTram_Kassel

 

Egy Budapest-Misolc jellegű fővonalra is kijár a villamos. Eltérő feszültség, eltérő peronmagasság, eltérő járműtípus stb...

 

Előzmény: Rüby 2143 (38108)
v_peti Creative Commons License 2012.12.19 0 0 38147

A párhuzamos volánbusz járat Gödöllőig Kb. 4 helyen áll meg, úgyhogy ez nem jelenthet alternatívát.

 

A gyorsvonat meg még annyi helyen sem. Igaz, cserében a város szélén teszi ki az ember, de oda kell szervezni a helyijáratot közös bérlettel.

 

Persze ha a pálya rendesen meg lenne csinálva (80 minimum), és megfelő járművek jönnének, akkor lehetne újra valódi sebesvonat, ami 5-6 percet lefaraghatna még úgy is, hogy csak Cinkotától kifele gyorsít be. Na meg az összeköttetés, ami után közvetlenül lehetne utazni a Hungáriától Gödöllőre, ahogy azt már egy kuglifej kitalálta annó, és félig-meddig meg is építtette.

 

 

 

Előzmény: Rüby 2143 (38118)
v_peti Creative Commons License 2012.12.19 0 0 38146

Azért van jópár különbség a kettő között. Ott a következő eltérések voltak:

 

1. Különböző üzemeltető, mindkettő a saját forgalomirányításával.

2. Önmagában is zavarérzékeny egyvágányos üzem.

3. Eltérő útvonal, csak részben közös szakasszal.

Ott is jó megoldás lehetett volna, ha csúcsban több bufferidőt hagynak Óbudán, így a késések egy része ledolgozható lett volna ott.

 

Itt viszont valószínűleg a két üzem egybe lenne vonva, így az Örsről lehetne irányítani az egész vonalat. Valamint mind a metróüzem, mind a HÉV-üzem eléggé pontos* ahhoz, hogy ne zavarja egyik sem a másikat.

 

*Most tekintsünk el az Alstom gyermekbetegségeitől, és a füstölő metróktól. Az öngyilkosságok esetén meg beindulhatna a tartalékszerelvény, ami az Örsön, vagy ha kijjebb kerülne a végállomás, akkor Rákosfalván állna.

 

A járművek meg jó eséllyel egyformák lennének, mert különben nem tudnának kijárni a metrók a HÉV pályára. Persze a metrós szakaszon lehetne más jármű is, na de az új járműveket muszáj lenne metrós paraméterekkel gyártatni.

 

Amúgy meg most is kihat 30 kilométerre, ha egy színes fémgyűjtő a MÉH-be akarja vinni a kábelt, vagy ha egy színvak autós kerül a sínekre.

 

 

 

Előzmény: Szentendre (38137)
zlaci88 Creative Commons License 2012.12.18 0 0 38145

Az korrekt! Te meg nem tudod,hogy a 8-as HÉV a gödöllői az a Ráckevei??? Hát ennyit nem tudsz? :D

Előzmény: M.VIII (38144)
M.VIII Creative Commons License 2012.12.18 0 0 38144

Ez igen...megbízható, hiteles hírforrás...igazi slendrián módon dolgozó balf*szok....

 

"A XXIII. kerületi Grassalkovich úton egy furgon és egy személyautó ütközött össze kedden kora este.

A sérült jármű mindkét vágányt elzárta, így a 8-as (gödöllői) HÉV vonalán teljesen leállt a közlekedés. A baleset során két személyt szállítottak a mentők kórházba."

 

Gratulálok.

Előzmény: kopaszkapitany (38143)
kopaszkapitany Creative Commons License 2012.12.18 0 0 38143
kopaszkapitany Creative Commons License 2012.12.18 0 0 38142

Igen,MIX-es vitt Csepelre,és 969-est viszi magával Cinkotára.

Előzmény: Márciusi Dusán (38141)
Márciusi Dusán Creative Commons License 2012.12.18 0 0 38141

Most volt szállítás Cinkotáról Törökőrre. Bobó egy szerelvényt vitt, a végén Tigrissel és még munkagéppel is.

Oleever07 Creative Commons License 2012.12.17 0 0 38140

7,5 perc az M.VIII-cal:

 

FAV 20 Creative Commons License 2012.12.17 0 0 38139

Valószinű, ott pakolták fel a Csepeleket.

Előzmény: bhev.hu (38138)
bhev.hu Creative Commons License 2012.12.17 0 0 38138

Nagyon komoly! Pont ilyen képanyagot kerestem!

 

Ez bizony a Szszm-Gyártelep állomás mi?

Előzmény: FAV 20 (38121)
Szentendre Creative Commons License 2012.12.17 0 0 38137

A HÉV - metró összekötésnél azért nem elhanyagolható szembont a zavarérzékenység.

Nem egyforma járművek esetén egy metrónál történt zavar felborítja a HÉV közlekedését és fordítva. Tehát ha valahol történik valami akkor az kihat egy 30 kilométerre utazni akaró utasra is. Lehet magyarázni, de szerintem ez a költséghatékonyság lesz ezután is a trend (se tartalék szerelvény, se tartalék személyzet), mint most. Emlékszem arra az időkre amikor a hirhedt MÁV Start bemászkált a Margit hídhoz. Munkanap reggel a 4 perces követésbe nem tudtak pontosan érkezni Óbudára ami azt jelentette, hogy Kaszásdűlőtől befelé 8 percig nem ment semmi, majd az éppen beérkező MÁV szerelvény elintézte a 3-4 perces forgalmat és amikor nem volt semmi 8 percig nem fértek fel a szerelvényekre a szerencsétlen utasok akik csak utazni szerettek volna.

Picit unalmas ezeknek a nagy külföldi mintára elkészült megalomán marhaságok, melyekből csak egy részét valósítjuk meg, persze csak azokat a részeket vesszük át amelyek látványosak és a haver is jól jár. Majd amikor elkészült és működtetik akkor pedig nem érti senki, hogy miért is nem működik...

Szentendre Creative Commons License 2012.12.17 0 0 38136

Szépek az ötletek, de nem lehet az utasszám csökkenésének az oka a jelentős ritkítás amit a "szakemberek" az elmúlt évtizedben hajtottak végre?

Ami viszont komoly gond, hogy a jelenlegi helyzetben az utas másodlagos, a megrendelő csak a saját agyszüleményeit erölteti, tökmindegy, hogy az egy marhaság úgy ahogy kitalálták...

Előzmény: Törölt nick (38100)
Törölt nick Creative Commons License 2012.12.15 0 0 38135

Amikor 3 perces követéssel jártak ott a szerelvények, akkoriban azért még megvolt a teljes M.IX-es állomány, amiből mára nagyjából hírmondó maradt csak.

Azóta új szerelvények nem érkeztek.

 

27 szerelvényből ma 7 van már csak.

Előzmény: BTKmániás (38132)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!