Tudom. És a fényszórói is sokkal fürgébben kapcsolnak mint a többinek. Azt a vonatot nem kell isteníteni nem egy nagy szám. Szekrényt nem nyitottak ki nektek?
Az utolsó munkanap. :) Viszont azt olvastam a fészbúkon, hogy csúszik a se-i nyílt nap (most szombaton lett volna), a BKV eseménynaptárából is eltűnt a program.
Scharfenberg Kupplung. Van mindegyiken egy kis táblácska, arról lehet tájékozódni. Vagy meg kell vizsgálni egy Desirot a megfelelő helyen. Ott jó nagy bötűkkel ki vagyon írva.
Vagy műszaki hibás szerelvények félreállítására, vagy pedig szerelvényforduló szerinti tolatások lebonyolítására. (Konkrétan például akkor, amikor reggeli és délutáni csúcs között egy nagyegység két tagja külön-külön jár békási kanyarokat, de az erősítést közvetlenül megelőzően mondjuk a Batthyány tér felőli egység jön meg előbb. Ekkor ezzel tolatni kell Óbékásra, meg kell várni az Endre felőli egység érkezését, majd következhet az erősítés.)
Szolgálati- vagy próbamenetek is szoktak félreállni Óbm-en.
Ez talán nem, de van akit érintene más jellegű. Mondjuk úgy fájna a modiknak ha őszinte lennék itt is és minden gondolatomat ide kiírnám. :) Nem tudok elnézni dolgokat, sajnos tenni sem tudok ellenük, bosszantó.
Lehetek őszinte? - hogy kicsit ON legyek őszintéből. Lájtosan nyomjátok a hévet, ez nem a ti hibátok, ennyihez fértek hozzá. A képek egy pontig jók, kellenek mert emlékekké alakulnak, de nem ez a lelke a dolognak. A lelke az amikor átbillented a áramszedő kapcsolóját, hallod az EP-t szisszenni, beveteted a főkapcsolót, elalszanak a lámpák, Sorosba kapcsolva az irányváltó erejébe ahogy kapcsol szite beleremeg a vonat, menet - hallod ahogy minden EP dolgozik jellegzetes össze nem téveszthető hangot ad, bezárod az ajtókat és lenyomod azt a jelentéktelen kis gombot amire megmozdul az a nagy dög (röviden). Sajnos ezekhez én sem férek hozzá, de jó lenne. Biztos ti is élveznétek, persze a megfelelő iskolák elvégzése után. Aztán idővel elmúlna a lelkesedés és többet nem úgy értékelnétek mint akkor először. Szereztem már olyan élményt amit sokan itt soha nem fognak, apróság annak aki nap mint nap ezt csinálja, de nem annak aki szökőévente 1x csinálhat valamit vagy csak életében 1x.
Érdekelne, hogy létezik-e a neten valahol egy olyan írás, ahol Óbuda állomásról lehet olvasni, abból az időből amikor a HÉV bejárt oda. Csak teherforgalom volt, vagy személyszállítás is? Létezik olyan fotó amin egy MIX vagy MX a saját lábán bejárt oda?
És ez most hogy jön ide? Láttál suhancokat mászókázni a kapaszkodón? Netán lovagoltak a Scharfenbergen? Esetleg az áramszedőt tornáztatták? Néha olyan hozzászólásaid vannak, nem is értem, mit akarsz velük, csak úgy, a semmibe odaszólsz. És gondolod, hogy speciel ez a téma itt bárkit is érint? Hajj......
A cikkben azt irja hogy forgalmi szempontból... :) Ami érdekes mert tele van be-és kijárati jelzőkkel a belső szakasz :) De a kedvencem : "Utána visszatolattunk Óbékásmegyerre. A ma már csak alkalmanként, tárolásra használt vágányon.." Hajszál túlzással napi szinten használt vágányok :)