Itt nálunk a környéken nincs egy megbízható szerelő, csak is olyan aki úgy csinálja meg, hogy rövidesen visszavidd a verdát!
Tavasszal én is tervezem a lengőkarok, szilentek, toronycsapágy, vezérlés cseréjét, de hogy őszinte legyek....egyszerűen nem találok olyan szerelőt, akiben megbízhatnék!
Ne érts félre, én kifizetem a munkadíjat meg ami kell, de az nekem nem gyere be, hogy utána hetekig-hónapokig visszajárkálok hozzá mert szarul és/vagy nem jól rakja össze...
Még esetleg a lengőkarokat ki tudnám cserélni magam is, de a vezérlés az feladná a leckét... :(
Oké, megbeszéltük. (De komolyan.) 2000 euró környékén keresek 1,4 benzinest, működő tetővel. Ott már -úgy tűnik- van merítés a normális darabokból is, főleg, ha hajlandó vagyok a Ruhr-vidékig, vagy a tengerig menn érte.
Sziasztok! Segitséget szeretnék kérni. mosás után c3 as nem indul csak tekertet, nem működik semmilyen elektronika csak a helyzetjelző azt se lehet kapcsolni. Mi lehet a gond?
Köszi a tanácsot! Ültem pár évet a szopórolleren az elvileg mindig jó 1,9 tdi Xantiával, de volt tök problémamentes BX, meg AX is. És hát a Fez-Kuksi párosban bekötött szemmel is megbízom, szóval csak az a kérdés, mennyit alkudjak le a Pluriel feléből. :-) Szóval akkor marad az 1,4 benya, csak attól félek, hogy az a 70 LE, ami a BX-et vidáman vitte, az ide esetleg kevés lesz. A BX nem volt egy tonna sem, ennek a kádnak meg gondolom be van vasalva az alja rendesen, hogy ne nyíljon ki.
Pont múltkor javítottunk egy Plurielt. Szegényke eléggé odavolt. :-(
Mi "csak" a tetőt csináltuk, de szerencséd lehet velünk, hogy hozzányúlunk, mert a szakszervizek nem vállalják ill. mindenki a Citroën Hungáriába küldi be javításra, ott is csak egy ember van, aki nekiáll. :-P
A tetőhöz is kell egy vastagabb pénztárca, de ahogy már írták, adott esetben a váltóhoz is elkél.
Ha sikerül egy nem szétcseszett példányt szerezned, akkor okés lehet a dolog, de ha nem........ :-(
Az egészet nézve én azt mondom, hogyha nincs benne szenzo', akkor egy problémával kevesebb, amiből eleve el van rejtve a rendszerben jó pár.
A sensodrive triplázza a szopás élvezeti értékét, de ha edződni akarsz, akkor hajrá :)
Sensohoz legyen úgy 150-200ezred félre, onnantól szokott indulni az átlagos móka és kacagás. 8 évig élveztem, igaz sima C3, de a váltó ugyan az volt. A kedvem nekem sem vette el, C4 MCP6-ot nyúzok azóta :)
Tudom, hogy Kuksitól már az ötletért is kijár a virtuális seggberúgás, de én mégis Plurielt vennék. Vehetek sensodrive-ost, vagy azzal rögtön dupla szopást veszek a nyakamba? (Bár a Xantia után mi jöhet még? :-) ) Értem én, hogy többé sosem lesz olyan minimalartos igáslovam, mint az 1,4d AX volt, de egy Plurielnél mennyi kell hogy mindig legyen a malacperselyben, ha beüt a krach? Pl. ledarálom a tetőmozgató műanyag elemeit, vagy csak egy kuplung munkahenger kell? (Szigorúan benzinesben gondolkodom, mert alapvetően rövid utak lennének vele.)
Szeretném kérdezni, hogy 2004 1.4HDI-hez van-e vonóhorog tapasztalatotok. Jó lenne nem túl drága, levehető vonószemű, lökhárító kivágása nélkül. Az autóba elektronika már bele lehet építve? Ha valaki mostanában szereltetett ilyet, milyen költséggel jár? Szegeden tudtok szerelőt, ahol megcsinálják?
Köszönettel, és egyben mindenkinek boldog új évet kívánva: Törteli Ervin
Sziasztok!2004-es c3 csipog amikor ráadom a gyújtást,aztán abbahgyja,majd következő nap nem indul el,úgy kell bebikázni,a kijelzőn szerintem minden rendben,valakinek ötlete?lehet az aksi adta meg magát?
Én vettem hozzá ( s a Benzines Xsara Picassomhoz) pár ezresért egy ELM 327 blutuszos hibakód olvasót, s a telefonomra töltöttem le hozzá appot. Így ki tudom olvasni a hibát, s még sok adatot, s törölni is lehet a hibakódokat.
Sziasztok. Kérdésem C3 2004 1.1 spot. 160.000 km. Jelenség egy faluban lassan haladva 25-30 km között jó 20-30 percet. Egyszer csak világítani kezd a motor jelű sárga kis lámpácska és pittyeg 3x. Több hétig így jártam igazán nem vettem észre a motoron változást. A téli gumi lecserélésnél mondtam a szerelőnek a problémát és ,hogy a lámpa azóta is világít. Rátette a compúterre ami igazán nem írt hibát. Kitörölte. Azt mondta biztos rossz benzin. No minap városba menet ismét csipogás és világít a lámpa. ? . A hibát otthoni körülmények közt ki lehet törölni . Köszönöm
Hogyan lehet hozzáférni a C3 hátsó lengéscsillapítójának felső rögzítéséhez? Milyen kárpitidomot kell megbontatni, és hogyan, hogy ne okozzak sérülést?
Okoz bármilyen gondot, ha régebbi 14 -es citroen felnivel teszek rá téligumit (175/65 R14)?
Véletlenül van a családban egy felesleges 14-es kerék garnitúra, és egyszerűbb/olcsóbb lenne, mint venni 15-ös garnitúrát vagy szereltetni a gumikat félévente.
Nekem egy 2003-as kiadású C3-om van, magyarországi és nem piszkált km-el, ami mindössze felkerekítve 58000km!
Csak sajnos 1.1-es motorral szerelt, és full fapados, csak a központizár, és szervókormány ami villanyos! :)
Úgy örököltem, csak az előző tulajdonos srác, egy kicsit leharcolta, törve nem volt, viszont abszolút nem foglalkozott a géppel! :(
Most lesz ebben a hónapban, hogy nálam van 3 éve, akkor megkapta a szükséges olaj,szürők cseréjét, kapott 4 új alufelnit zsír új gumikat, új akksi, külső belső takarítás stb..
Tavasszal tervezem a vezérlés cserét, a hátsó futómű felújítást, fékek, rugók cseréje stb...meg még ami esetleg kell :)
Akadtak vele gondok: üzemanyagszivattyú, az ablakmosó csővezeték elrepedt, üzemanyag szellőztető cső dugulása,--- ilyen apró dolgok :)
Hát igen....csak az az 1.1-es motor frusztrál, de szeretem ezt a kis "Gömbőcöt"! :)
Sziasztok!Lenne egy problémám,ha valaki tud segítsen,előre is köszönöm!vettem egy c3II-est 2012 évjárat,105000km-rel!most a hidegekben azt tapasztaltam,hogy megnőtt a fogyasztása,amely 8liter lett!nyáron klímával rövidtávon is megállt 5-5.5-ből!az autó semilyen hibát nemjelez,erő ugyanugy megvan benne,mi lehet a probléma?
No, az ilyen emberkék miatt, mint a szerelőd, vannak a kinti autók visszatekergetve szinte egytől - egyig.
Elég kevés autóban van 14 éves korára csak 100e km., főleg nem külföldi kocsiban. Ha kiszámolod évente 13e km körüli menetteljesítmény nem extra különösebben, ha az ember használja az autóját.
Valós 100e km-es 14 éves autót nagyon nehéz találni.
Az, hogy az autó milyen, az egy másik történet, mert 100e alatt is ki lehet nyírni egy gépet, tehát állapotot kell venni és jól át kell nézni / nézetni az autót. Esetleg érdemes utánanézni is rendszám / alvázszám alapján az előéletének.