Keresés

Részletes keresés

LoviGabi Creative Commons License 19 órája 0 2 78551

Tessék:

Előzmény: paca664 (78550)
paca664 Creative Commons License 21 órája 0 0 78550

Mi volt az utolsó Ev3, amit felújításra vittek ki? Ha jól figyelem, legutóbb már csak 81-esek mentek.

Előzmény: LoviGabi (78542)
Unatkozó rendszergazda Creative Commons License 1 napja 0 0 78549

Magyarul sem mondják be, arra van a csengő. A régieken ugye ilyen nincs, ott legalább szólnak, és végre angolul is. Néha ugyan előbb bezáródik, mint befejezné, de mindegy.

Előzmény: Endiman (78548)
Endiman Creative Commons License 1 napja 0 0 78548

A másik furcsa dolog, hogy a régi hármason bemondja a nő, hogy "clear closing doors"   az új pandán nem nem.

LoviGabi Creative Commons License 1 napja -2 3 78547

Esetleg szóltál a járművezetőnek is? Mert odabentről annyira nem biztos, hogy meg lehet különböztetni, mi mekkora hangerővel szól (főleg hogy nekünk is szól odabent kontrollhangként...)

Előzmény: gorcher (78546)
gorcher Creative Commons License 1 napja 0 3 78546

Ez a 640-es számú panda még mindig csak kifelé beszél. Nagyon vicces, ahogy zeng az alagút a bemondástól. Csak éppen haszna nem sok van.

LoviGabi Creative Commons License 2 napja 0 3 78545

A vonatbefolyásolási rendszer még maradt a régi. Mi is szenvedünk ezekkel a pályajelvesztéses/színképváltásos vészfékekkel :(

Előzmény: Endiman (78544)
Endiman Creative Commons License 2 napja 0 2 78544

Sziasztok!

 

Megdöbbenve tapasztaltam, főleg a múlt héten kétnaponta munkába menet, hogy a felújított 3-as metró is produkálja a régen megszokott AVR pályajelvesztéses vészfékezéseket.

 

Én úgy tudtam ez az új metrókkal meg fog szűnni. Vagyis hiába az új metró, a vonatvezető rendszer alapjaiban maradt a régi?

ChGeri Creative Commons License 3 napja 0 0 78543

Döbbenet, hogy az utolsó napján még épp utaztam rajta!

Előzmény: LoviGabi (78542)
LoviGabi Creative Commons License 3 napja -1 4 78542

A 278 252 253 281 291 273 psz. Ev3 szerelvény tegnap üzemzárással megállt; hétfőn(-től) már ne keressétek.

DAttis Creative Commons License 5 napja 0 0 78541

"Mér" a Panda az micsoda?? :D 

Putyin bosszúja nem ? Tehát ruszki csoda :D :D :D 

Előzmény: kristoof (78531)
08-73 Creative Commons License 5 napja 0 1 78540

Ezek szerint M2-őn nem lesz vágányzár a sínfűtés beépítése miatt.

siófoki35 Creative Commons License 5 napja 0 2 78539

Na itt a Dózsán pl. kifejezetten tetszettek a műanyag burkolatok, maradhattak volna...

 

Az északi szakasz színes köreit is visszacsempésztem volna valami modernebb, dizájnosabb formában, az egész vonalra kiterjesztve.

Előzmény: 133bp (78533)
wls Creative Commons License 5 napja 0 1 78538

Sokak számára maradinak tűnik gondolkodásom,de az az álláspontom,hogy azokkal az anyagokkal megépiteni ma egy állomást,mint anno a Határ utat(pl.-:az állomás teljes menyezetrendszerére gondolok:az eloxált aluminium bordákra),a nagyszilárdságú nemeskő padlóüjára.

Kiváló példa a Nagyvárad tér galériás állomása a közel 2cm vastag edzett-szinesüvegezett lépcsőkarjaival,és korlátaival.

A klinikák állomás rézlemezelt találkozású betonit falburkolatelemeivel,stb...

Meg merem kockáztatni,ha jelen körülmények között ugyanezekkel az anyagokkal kellene egy állomást megépiteni,vagy felujitani,ennek az árából 2 akár 3 (a mai kor elvárásainak megfelelő "lelkiismeretességgel",és anyagtakarékossággal)állomást lehetne elkésziteni.-sajnos,egészen addig,amig akár a gyártás-termelés,az épitőipar is jó példa erre,nem minőségorientált,hanem mennyiség érdekelt,amit gyors felszivódás szokott követni,minden ilyen lesz.

Előzmény: Snake-Mojzi (78527)
Scatty29 Creative Commons License 6 napja 0 0 78537

Üdv, aki nem ismeri ezeket a videóimat annak megvan az esti program. :)

 

 Ez új videó:

Annó én is kipróbáltam a pandát az első napján, rövid videó:

https://www.youtube.com/watch?v=8S7mt7vkVpk

 

3-as metró északi szakasza utolsó napján:

https://www.youtube.com/watch?v=fu8lk81ofaI

 

EV3-ak jó kis ajtócsattanása, ez a videóm meglepő nézettséget produkált eddig:

https://www.youtube.com/watch?v=QFswBN5v3hA

 

3-as metró furcsa ajtóhangja, szintén népszerű:

https://www.youtube.com/watch?v=584IDt_r8Hs

 

egy kis Vizipók:

https://www.youtube.com/watch?v=GtDyPpqK_OE

 

és a négyes metró megnyitása:

https://www.youtube.com/watch?v=RQGi_gDPrPQ

Fradista Utazó Creative Commons License 2018.01.16 0 0 78536

Igen, az egy brutális nap volt. A buszosok sztrájkoltak, ezért mindenki metróval ment. Még a szokásosnál is nagyobb volt a zsúfoltság.

Előzmény: gabor144 (78534)
Alien Angel Creative Commons License 2018.01.16 0 0 78535
Előzmény: vrobee (78529)
gabor144 Creative Commons License 2018.01.16 0 1 78534

Volt ebben a városban egy másik állomáson durvább is, csak erős idegzetűeknek: 

 

https://www.youtube.com/watch?v=CXycKeyDKXk

 

(A videó alatti linkben lévő cikk szövegét a google translate-be bekopzva egy teljesen más szöveget ad ki, ami arról szól, hogy jogvédett szöveg és ne másold... Anélkül annyit értek, hogy buszvezetői sztrájk volt aznap.)

 

Előzmény: Fradista Utazó (78522)
133bp Creative Commons License 2018.01.16 0 2 78533
Előzmény: vrobee (78529)
tupolev Creative Commons License 2018.01.16 -4 2 78532

Nem vagyok elájulva a látványtervektől.

A legszebb talán a Forgách és a Gyöngyösi utca, de az is csak azért, mert visszaköszön a régi állomások íves burkolata a sarokban.

 

Az Árpád híd nagyon 70-es évek, a Városkapu meg azzal a lila színnel egyenesen hányadék.

Előzmény: kristoof (78531)
kristoof Creative Commons License 2018.01.16 -3 0 78531

Viszont úgy látom, hogy a tervezők is úgy gondolják, hogy mire kész lesznek a felújítással, addigra a ruszki csodák már nem fognak járni. :-)

Előzmény: vrobee (78529)
vrobee Creative Commons License 2018.01.16 0 5 78530

jaja, pl. a Duna Plázát ezentúl úgy hívják majd, hogy Kijárat Elnevezése :)

Előzmény: 13-as ház (78528)
vrobee Creative Commons License 2018.01.16 0 5 78529

A látványtervek alapján szerintem alapvetően egyszerű, funkcionális, de teljesen vállalható és harmonikus képük lesz az állomásoknak. Viszont sajnálom, hogy elveszik az újpesti szakasznak az építés korára jellemző, egységes és (annak idején) minőségi belterei. 

 

(A 80-as évek végének "műanyagelem-építészete" ma nulla presztízst képvisel, és többnyire nagyon csúnyán is öregedett, a lerohadásnak olyan fokán vannak ezek manapság, hogy többnyire nagy egyetértés van abban, hogy mehet a kukába. De pont ezek a metróállomások az átlagnál jobban bírták annak ellenére, hogy szinte semmi karbantartást nem kaptak.)

 

Plusz volt egy csomó műalkotás is becsempészve az állomásokba, némelyik jobb, másik rosszabb. Azokkal mi lesz? Van, ami megmarad?

És vajon mi lesz a Dózsa György út sorsa? Arról nem látok képet.

Előzmény: Snake-Mojzi (78527)
13-as ház Creative Commons License 2018.01.16 0 3 78528

Ezek szerint a felújítással meglépik a régebben belengetett átnevezéseket is?

Előzmény: Snake-Mojzi (78527)
Snake-Mojzi Creative Commons License 2018.01.16 0 4 78527
rm40 Creative Commons License 2018.01.13 0 2 78526
Fradista Utazó Creative Commons License 2018.01.12 0 0 78525

Előzmény: LoviGabi (78524)
LoviGabi Creative Commons License 2018.01.12 0 0 78524

Utaslemaradás lvl végtelen...

Előzmény: Fradista Utazó (78522)
DAttis Creative Commons License 2018.01.12 0 1 78523

Nem hinném hogy élvezném a csúcsidei utazást itt

Előzmény: Fradista Utazó (78522)
Fradista Utazó Creative Commons License 2018.01.12 0 0 78522

Sao Paulo Sé állomás. Ez a helyi "Deák tér". 

Az átszállás első blikkre nagyon egyszerű és rövid

Csakhogy itt naponta nagyjából 400 ezer ember száll át, ami csúcsidőben nagyjából így néz ki

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!