Keresés

Részletes keresés

kristoof Creative Commons License 30 perce -1 0 75953

A Ganz-MÁVAG, mindig is fáradt volt, csak az idő megszépíti a dolgokat.

Előzmény: Dreamy (75947)
r1232 Creative Commons License 4 órája 0 0 75952

Videót láttam csak róla, de az alapján pont annyira lassú, mint bármelyik elektromos működtetésű ajtó.

Előzmény: MCA-001 (75943)
r1232 Creative Commons License 4 órája 0 0 75951

Azt nem vágom, mi a tökömért kell a külső hangszóróba is bemondani a következő megállót, de biztos olcsóbb volt így a szoftver.

 

Na most képzeld el, hogy a Flirtökön is így működött egy időben. :-)

Előzmény: ChGeri (75938)
r1232 Creative Commons License 5 órája 0 0 75950

A vasúti hídhoz nagyjából semmi köze nem volt a városvezetésnek. Az vasúti és mint ilyen, állami beruházás volt.

 

De ettől függetlenül sok dolog történt akkoriban is.

Előzmény: hlln (75878)
r1232 Creative Commons License 5 órája 0 0 75949

A Bz-n is elbírja a váz a klímát, pedig azt sem úgy tervezték anno. És "házilag" történik a beépítés, nem járműjavítóban/gyárban.

Előzmény: király2644 (75805)
r1232 Creative Commons License 5 órája 0 0 75948

Az Uzsgyi légrugós... :-)

Előzmény: g86 (75773)
Dreamy Creative Commons License 15 órája 0 1 75947

Szegény GH metrókocsik 1-2 része elég gyengén sikerült, nem is sikerült sokáig se megépíteni, se üzembe helyezni, se forgalomban tartani.

Miért lett az olyan mostohagyerek? Ennyire elfáradt a Ganz-Mávag a '80-as évekre?

Előzmény: ChGeri (75945)
ECHO2235 Creative Commons License 17 órája 0 1 75946
nem szállít utasokat? ez nekem új, márcsak mert most is forgalomban van.
Előzmény: JakiHUN (75944)
ChGeri Creative Commons License 18 órája 0 5 75945

  Ebből a szempontból a Ganz metró volt a leginkább ingerdús. Bimmbamm, szöveg, dobhártyaszaggató éberségi tilinkózás és a diszkófények + elképesztően hangos pneumatikus sziszegés és elementáris ajtócsapódás. :D Vegytiszta audio-vizuális terror.

  Ehhez jött a szintén atom-hangos szellőztető + a szintén nem túl halk TC-süvöltés (kb. mint a Kissamunál).

 

  Nagyothallókra volt optimalizálva, na. :)

Előzmény: ECHO2235 (75941)
JakiHUN Creative Commons License 18 órája 0 0 75944

Mondjuk sok alkalom nincs, hogy kiderülhessen az ellenkezője, ugyanis épp személyzethiány miatt nem szállít utasokat.

Előzmény: ECHO2235 (75941)
MCA-001 Creative Commons License 18 órája 0 3 75943

A futó utast szerintem a lassan záródó ajtó jobban vonzza....

Előzmény: ECHO2235 (75941)
g86 Creative Commons License 19 órája -1 2 75942

A szövegelés elhagyása gyorsítja a közlekedést, az M2-n ez jól látszik. Helyes, hogy az M3-on is ki fog halni. Már csak az M1 van hára. :D

Előzmény: ECHO2235 (75941)
ECHO2235 Creative Commons License 19 órája 0 1 75941
mert a régi szerelvényeknél nem vonza be a futó utasokat? :D
szerintem egyszerűen csak finomhangolni kellett volna, kérem vigyázzanak az ajtók záródnak és utána csak a sípolás, vagy eygszerre is mehetett volna, csak azzal volt a "baj" hogy a kérem vigyázzanak az ajtók záródnak szövegnél már az ajtók vagy zárva voltak vagy már majdnem.
namindegy, ez legyen a legkisebb probléma, a héten eddig okés minden ha jól tudom vele.
Előzmény: ChGeri (75938)
vrobee Creative Commons License 20 órája 0 4 75940

Szófiábnan a reptér nagyon közel van a belvároshoz. A reptéri metró egy szárnyvonalként épült meg, pár kilométeres szakasz, de nettó kerülő az egész. Ennek ellenére az utazási idő nem vállalhatatlan.

 

Nálunk a metróval a városközpont kb. fél óra utazási idő lenne, a külső szakaszon nagyon gyenge forgalommal. Párhuzamosan az egyik legforgalmasabb elővárosi vasútvonallal.

Egy rendes vasúti kapcsolat nagyságrendileg hasonló összeg lehet, és a fél országot direktben kötné be a repülőtérre.

 

Ha hasonló példát keresel, Prágában mostanában tartanak ott, hogy elvetik az A vonal reptérre hosszabbításának ötletét, és elővárosi vasúttal tervezik megoldani a feladatot.

Előzmény: DAttis (75939)
DAttis Creative Commons License 21 órája -2 1 75939

https://www.google.hu/maps/place/Metro+Sofia+Airport/@42.6880276,23.4163231,3a,75y,214h,88t/data=!3m8!1e1!3m6!1s-XuUjXwZzzjc%2FV1saBqCLfrI%2FAAAAAAABpus%2FPYxSSjVe-_syxYQiEAHivtBoa3PxAP7AwCLIB!2e4!3e11!6s%2F%2Flh3.googleusercontent.com%2F-XuUjXwZzzjc%2FV1saBqCLfrI%2FAAAAAAABpus%2FPYxSSjVe-_syxYQiEAHivtBoa3PxAP7AwCLIB%2Fw203-h100-k-no-pi-2.9999962-ya215.50002-ro-0-fo100%2F!7i8704!8i4352!4m12!1m6!3m5!1s0x40aa860492714acf:0x90abe0ffbec8d59f!2sSofia+International+Airport!8m2!3d42.6893691!4d23.4144249!3m4!1s0x40aa861fbb2ac6ed:0xa8ca9f35b87a0267!8m2!3d42.6880645!4d23.4161219!6m1!1e1?hl=hu

A Balkán egyik szegletében...a gugli térképen böngészve találtam

Tegnap a reptérre tartva a 200E busszal zötykölődve elgondolkodtam azon a szép álmon ami sose lesz az M3 eléri a 2-es terminált :D :D :D 

Aztán felocsúdtam a reptérre érve nálunk ez lehetetlen

Tudom más kötöttpálya lesz (vasút) valamikor... csak az innen Budapestről lenézett Balkán mégis fejlődik amit a kép sugall :P  

ChGeri Creative Commons License 21 órája -1 2 75938

Stimmel.

Két "putyíípu" után elkezdi zárni az ajtót.

Támogatom. Én ugyan szeretem Pali bát, de a hosszú ajtózáró szöveg csak bevonzza a futó utasokat.

 

(Azt nem vágom, mi a tökömért kell a külső hangszóróba is bemondani a következő megállót, de biztos olcsóbb volt így a szoftver. A külső hangszóróból mintha nem is Szalóczy szólna, annyira torzít. De nem baj.)

Előzmény: MCA-001 (75935)
A-dani Creative Commons License 22 órája -1 0 75937

Doom style :)

Előzmény: trizs77 (75927)
Ratbus Creative Commons License 22 órája 0 2 75936

Úgy mint az Alstomon? Teljesen jó.

Amúgy nem az utastájékoztató rakoncátlankodik megint? Az első nap már mentünk így Nagyvárad tér-Lehel tér között, de ott csak az utastájékoztató "ment el aludni".

Előzmény: MCA-001 (75935)
MCA-001 Creative Commons License 22 órája 0 0 75935

Nem tudom mit csináltak, de most már semmiféle ajtó záródásra figyelmeztető szöveg nyári nincs a 3. Pandán.

Csak sípol, prüttyög és villog...

DAttis Creative Commons License 22 órája -1 2 75934

http://hvg.hu/itthon/20170328_Leallt_az_uj_3as_Elfelejtettek_a_vezetoket_megtanitani_a_metro_vezetesere

Lehet megkérdőjelezhető a cikk szakmaisága és hitelessége de ez az "régi-új" ruszki metrószerelvény esete kezd egy kabaréhoz hasonlítani 

És ennek tapsolunk, örvendezünk és lehet bezzegelni, hogy a régi szerelvények még mennek... KABARÉ A KÖBÖN

kristoof Creative Commons License 1 napja -4 5 75933

Igaza van gorchernek, minden humorérzék kiveszett belőletek. Csak Tarlós múltheti sátános megjegyzésére akartam utalni. Úgy látszik ez most nem jött be. (Amúgy igen olvastam a cikket.)

Előzmény: ECHO2235 (75929)
ChGeri Creative Commons License 1 napja -1 5 75932

Pl. épp a 604-605-ösön utazom. :)

Előzmény: Ratbus (75930)
ECHO2235 Creative Commons License 1 napja -1 9 75931
az index legalább szerzett infót, ettől még sikerült fröcsögést keltő nevet adni a cikknek, 444 viszont még arra se volt képes hogy utána járjon a dolgoknak..
más dolog, hogy személyzet híján hogy akarnak a hétvégén már 2-t forgalomba adni.
Ratbus Creative Commons License 1 napja -3 12 75930

Tényleg nem. Most is belinkelt egy indexes cikket hangulatkeltés gyanánt. Megint nem jött össze.

Előzmény: kristoof (75928)
ECHO2235 Creative Commons License 1 napja -2 12 75929
cikket legalább elolvastad?
Előzmény: kristoof (75928)
kristoof Creative Commons License 1 napja -15 4 75928
trizs77 Creative Commons License 1 napja 0 2 75927

 

 

Utasbiztonsági Ellenőrzés Creative Commons License 1 napja 0 1 75926

____________________________________________________

Gondoltam, kialudtátok magatokat, és visszatértek a témához. Tévedtem. De majd segítek.

vrobee Creative Commons License 1 napja 0 0 75925

Ez kezd teljesen OFF lenni, de tartózkodnék a túlzottan leegyszerűsítő értelmezéstől. Egy bármiféle üzlet, szövetség, akármi léte vagy nemléte többnyire nem nulla összegű játék. Ha valakinek jó, abból nem következik, hogy a partnerének rossz.

Előzmény: mk4047 (75922)
paic.robert Creative Commons License 1 napja -6 6 75924

Csak emlékeztetőül a topik neve Metró fórum. 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!