Keresés

Részletes keresés

John Howard Creative Commons License 2018.05.30 0 6 79441

Ugyanmár, ebből is látszik, milyen gyors az orosz partner! :-)

 

A régi vicc ideaktualizálása jut eszembe:

 

A cégnél ki van írva a falra: "Háromféle módon dolgozunk. Gyorsan, jól és olcsón. Ön ezek közül bármelyik kettőt választhatja."

Ebben az esetben viszont (és ez az aktualizálás) mi szerényen csak egyet választottunk. Gyorsan...

 

;-)

Előzmény: Pavatomi (79437)
vrobee Creative Commons License 2018.05.30 0 1 79440

A sírató századot már toborozzák.

 

igen. Akik a zenét fizetik, és kamarazenekar-árban kaptak élő, de erősen playbacknek tűnő (névleg playback) zenét, azok igen.

Előzmény: trizs77 (79438)
g86 Creative Commons License 2018.05.30 0 3 79439

A járműbeszerzést a főváros nem EU-támosgatásból fizeti, hanem banki hitelből. 

Előzmény: Pavatomi (79437)
trizs77 Creative Commons License 2018.05.30 -2 7 79438

Vagy netán ők nem kérdőjelezik meg, hogy miért vadi újak a szerelvények, miközben elvilegesen felújításra adták a lóvét a kormánynak?

 

-------------------------

 

teljesen kétségbe eshetnek/eshettek ott a távoli Brüsszelben, hogy szegény magyarok új metrót kaptak a felújított helyett.

 

A sírató századot már toborozzák.

 

Előzmény: Pavatomi (79437)
Pavatomi Creative Commons License 2018.05.30 0 0 79437

Igen, de a transportvideos felvételei alapján május 1-jén indult tovább Párkányból, ott állt 26-a reggeltől május 1 reggelig. Onnantól még 1-2 hét mire kijut nem? Az kb 2 héttel ezelőtt lehetett, de nagyon max 3 mire kiért és már elvileg ugyanaz a felújított szerelvény jön is vissza... ennél azért jobban el lehetett volna húzni a "felújítást", hogy az EU is elhiggye :D Vagy netán ők nem kérdőjelezik meg, hogy miért vadi újak a szerelvények, miközben elvilegesen felújításra adták a lóvét a kormánynak? Vagy ők is tudhatták előre, hogy bunda az egész és nem lesz ebből egy kis visszafizetendő pénz, hogy mégsem felújításra ment el az állítólagos eu-s pénz?

Előzmény: LoviGabi (79430)
Májusi Dusán Creative Commons License 2018.05.29 0 0 79436

Na de járműtelepen? És ilyen szűk helyen? :o

Előzmény: tupolev (79435)
tupolev Creative Commons License 2018.05.29 0 1 79435

Olajat vagy termálvizet, másra én se tudok gondolni :-)

Előzmény: MCA-001 (79434)
MCA-001 Creative Commons License 2018.05.29 0 0 79434

És mit keresnek? Olajat:)

Előzmény: tupolev (79432)
Májusi Dusán Creative Commons License 2018.05.29 0 0 79433

Mit fúr és miért?

Előzmény: tupolev (79432)
tupolev Creative Commons License 2018.05.29 0 0 79432

Fúrótorony.

Előzmény: Májusi Dusán (79431)
Májusi Dusán Creative Commons License 2018.05.29 0 0 79431

Mi ez a kilátó szerű torony, amit építettek pár hónapja a Fehér úti telepen, közel a Cédrus piachoz? Valamilyen alkatrész folyamatosan mozog benne fel-le. Képtelen vagyok kitalálni...

LoviGabi Creative Commons License 2018.05.29 0 0 79430

Április 25.-én este hagyta el KöKit az utolsó régi 81-es.

Előzmény: Pavatomi (79429)
Pavatomi Creative Commons License 2018.05.29 0 3 79429

És nincs gondolom 2 hete se, hogy kiért az utolsó régi :D Gyors volt ez a "felújítás" :D :D :D

hmsoft Creative Commons License 2018.05.28 0 1 79428

Azt mondja a Transzmasholding, hogy a Metrovagonmas legyártotta és átadta az utolsó, harminchetedik .2K szerelvényt.

 

hm

BPO-105 halott és élvezi Creative Commons License 2018.05.25 0 0 79427

Sajnos nem csavarták meg a töküket háromszor-négyszer, ennyi.

Csak foglalkozni kellett volna velük egy kicsit, utána élő derékszögű vonalzókká váltak volna (legalábbis a Budapestnek legyártott kocsik esetében).

Előzmény: gmarc (79416)
DAttis Creative Commons License 2018.05.25 -1 0 79426

Ja az MX HÉV motorkocsi, a T5C5 villamos is, a sőt a szárnyakkal rendelkező Boeing 737-es is :D :D :D 

Előzmény: A3f5-Hf3kD (79424)
DAttis Creative Commons License 2018.05.25 -1 0 79425

Ez micsoda?

https://magyarepitok.hu/mi-epul/2018/03/negy-uj-megalloval-hosszabbitjak-meg-eszak-fele-a-3-as-metrot

Egy cikk tudom, gondolom a megvalósulás valamikor 2318-ban várható

A3f5-Hf3kD Creative Commons License 2018.05.24 -1 4 79424
Előzmény: Törölt nick (79423)
Törölt nick Creative Commons License 2018.05.23 0 0 79423

Az Alstomok is tudnak csövespisi-szagúak lenni, minden látható ok nélkül.

Előzmény: hmsoft (79422)
hmsoft Creative Commons License 2018.05.23 0 3 79422

Egy biztos: az RA1, RA2 (Usgyi-félék) szaga is ilyen újonnan, ugyanakkor pl. az Oka, Moszkva metrókocsik esetében nem éreztem (ott másikfajta, kevésbé zavaró műanyagszag volt az új járművekben). Úgyhogy a feladat adott: fogni mondjuk egy RA2 és egy 81-717.2K (-714.2K) alkatrészjegyzékét, és cikkszám szerint összevetni. Ami azonos, és nem fém vagy üveg, az gyanús. Onnan már "csak" orr és türelem. :) Aztán ha megvan a valószínű alany, meg lehet nézni, hogy ki a beszállító. El lehet ezek után oda látogatni, és ha műszak végén csupa náthás, meg kendőbe burkolt orrú ember jön ki a kapun, onnantól a dolog egyértelmű.

 

hm

Előzmény: gmarc (79418)
kristoof Creative Commons License 2018.05.23 -2 1 79421

Hát ez nem szép munka, de legalább jó csúnya. :-) Viszont az a vastag lemez ott alul szakaszolva van hegesztve, nem véletlenül. (Azért a ruszkik sem annyira hülyék, hogy a folyamatos varratot felcseréljék a szakaszosra. :-)

 

Szóval ezt, azért kell így hegeszteni, mert az a lemez nem úgy mozog, mint a kocsitest és, ha folyamatos varrat lenne ott, akkor minden bizonnyal eltörne a hegesztés. (Így is elfog persze, mert itt is láthatóak már a korrózió nyomai. Ja, tudom az gépolaj!)

Előzmény: Májusi Dusán (79393)
mk4047 Creative Commons License 2018.05.23 0 0 79420

Az volt a "magyar" része, nemde?

Előzmény: Törölt nick (79419)
Törölt nick Creative Commons License 2018.05.23 0 0 79419

Alstomot alulról is megnéztük Skoda gyártmányú egységek is vannak benne.

Előzmény: MCA-001 (79391)
gmarc Creative Commons License 2018.05.23 0 0 79418

Ja, az a szag is... Már azt hittem minap, hogy előző kanyarban egy büdösbácsi-különítmény ment kirándulni, és esetleg végterméket is hagytak maguk után a kocsiban, mikor a pályaszámra pillantva tudatosult, hogy ennek gyárilag van ilyen szaga... Hogy ezt hogy érik el...?! :) 

Előzmény: hmsoft (79417)
hmsoft Creative Commons License 2018.05.22 0 5 79417

...mindeközben a Hitachi tengelyhajtások (vontatómotorral) annyira megtetszettek a TMH-nak, hogy hétfőn aláírtak a Hitachi Ltd-vel egy közös vállalat létrehozásáról szóló megállapodást, amelyben az áll, hogy a Metrovagonmas területén, 51% TMH és 49% Hitachi tulajdoni hányaddal, évi 200 darabos kapacitással beindul a lokalizált gyártás. Pontosabban nemcsak a gyártás, mert a fejlesztéstől a karbantartásig mindent vállalnak. (Ettől még a .2K-kban ugyanúgy fogják a helyükre illeszteni az üléseket, tehát a vízszintesbe zuttyantás közben azok jól összekaristolják a belső falpanelt. És ha a segélyhívó doboza nem illeszkedik a falhoz valamelyik oldalán, ugyanúgy alulemezkékkel fogják alápárnázni - ez megtekinthető valamelyik 61xx kocsiban, mindenesetre valamelyik újabb szállítású, mert még erősen Metrovagonmas-szagú. És ezt a munkát az átvevő részéről valaki ugyanúgy át fogja venni, és jó pofát vág hozzá. Ami pedig a bizalmat illeti, van erre egy régi orosz mondás: доверяй, но проверяй.)

 

hm

Előzmény: gmarc (79416)
gmarc Creative Commons License 2018.05.22 0 5 79416

Meglepődtem (bár nem tudom, miért), hogy még a legújabban szállított  (6111) kocsikon is az igénytelenség miatt össze-vissza karistolt, és levert belső burkolatokat ecset+festék kombóval javították... Azért azt vártam volna, hogy így a vége felé emelkedik egy kicsit az összeszerelés minősége... Tévedtem. Soha ne bízz az oroszokban...

Előzmény: BPO-105 halott és élvezi (79400)
trizs77 Creative Commons License 2018.05.22 -3 0 79415
paca664 Creative Commons License 2018.05.22 0 0 79414

Az alapján hogy pl. a szentpétervári 81-722/723/724-esek ugyanilyen monitorai ugyanennyit tudnak csak, ugyanezzel a háttér- és betűszínnel, megelőlegezem hogy a szoftver is egy "konfekciótermék".

Előzmény: Hnorbert (79404)
paca664 Creative Commons License 2018.05.22 0 0 79413

A cikk még csak a 8783-at említi, de vasárnap már a 0112 is szóló volt. Utóbbiról egyelőre a transphoto sem tud.

Előzmény: paca664 (79327)
rm40 Creative Commons License 2018.05.11 0 6 79412

> De még mindig jobb, mint a lengyeleknél, ahol a következő megállót nem képes kiírni, de az éppen aktuális névnapokat (!!!) igen. Sőt, múltkor Krakkóban még ezt is alulmúlták, amikor az került a kijelzőre, hogy az évnek éppen hányadik napja van... mármint nem hónap, nap formában, hogy a 365-ből hol tartunk...

 

Azért azok a berlini metrókocsik sem semmik, amelyekben a színes-szagos monitorok csak és kizárólag reklámokat mutatnak, és csak hangos utastájékoztatás van - de az is úgy, hogy a következő megállót szigorúan a végsebesség elérése után, a legnagyobb zajban mondja be. Bezzeg a Zurückbleiben, bitte! minden megállóban kristálytisztán szól az utastér csendjében. 

Előzmény: BahnScorper (79411)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!