ELADÓ ! Suzuki MARAUDER / GZ-250 Motorkerékpár Motorblokkja komplett : gyújtással, generátorral , önindítóval , porlasztóval : 110.000, HUF ! Külön az összes feszültsgészabájzós + önindítórelés kábelcucca + a komplett kipufogó-rendszer : 60.000, HUF ! Az árak elég reálisak a futásteljesítmény tekintetében ; ami garantált : 14300 km ! A fent felsoroltak egyben megvásárlása esetén : 150.000, HUF ! TERMÉSZETESEN INDÍTHATÓ és ÁTNÉZHETŐ ÁLLAPOTBAN ! EGYÉB , a fentiek közt fel NEM sorolt alkatrészei NEM ELADÓK , mivel azok beépítésre kerülnek !
Az alábbi linken megtekinthető Suzuki GZ250 Marauder eladóvá vált.
A motor garázsban tartott, gyári, karc- és sérülésmentes állapotban, bukócsővel, nagyobbra váltás miatt eladó. Magyarországon vásárolt, megkímélt állapotú, csak szezonban van használva. Ár: 710.000 Ft + igény esetén oldaltáska és konzol (megegyezés szerint). A km állás valós (5.000 km)! Évjárat: 2007/10, műszaki vizsga: 2011/10-ig.
Motoros börze! 2010 március 21-én 06 órai kezdettel veterán börzét tartunk Budapest. XXIII.ker. Haraszti úton lévő A és M Vámügynökség területén. További információ: Bézi Lajos. 06-20-589-7710
Súlyfüggő is a végsebi és az utazó. az én 105 km-re utazónak 80-90-et szereti . Afelett már nagyon pörög. Kb szerintem 120-125-t megy alattam végsebesség tekintetében, még nem próbáltam ki.
szaisztok, ugy fest nekem is lesz egy ilyen "csoda" járgányom kicsit tartok tőle.. hozzá szoktam ahoz amit egy 600 as tud erőben nyomatékban, na meg az más kategoria, enduro amit eddig ültem egyszerü okai vannak: kell egy gp amit olcson fent tudok tartni(biztositás, fogyasztás) könyü városban is használható, és ha kell akkor sok 100km et is le tud tolni egyhuzamban a kérdésem az: menyi az átlag fogyasztás amit ti mértek, illetőleg az utazó, és max tempo amit tud(a max alatt azt értem ahol már a bele is kilog, szal a gyakorlati maximális sebessége)
MEGRENDELTEM,MEGHOZTÁK!MÁR A SZALONBAN VAN!!!Igaz,én még nem láttam,de az ügyintéző hívott,hopgy ott van.Mst várni kell a vámpapírokra,mrt a rohadék vámosok minden unszolás dacára sem küldik ki a papírt.:( Ez csak azért gáz,mrt így veszélybe kerül a hétvégi Kunmadarasi 24 órás.Motor nélkül nehézkes lesz lejutni...De még reménykedem...Ha meglesz,irok ide(is).Bár ahogy elnézem csak én irok!:D De nem baj. :D:D:D
Most szeretnék ÚJ 250es maraudert venni.Egyetlen dolog van már csak amit nem tudok róla.Hogy mennyi a motor max utazó sebessége,és mennyi a vége.Tudom,hogy nem egy hayabusa,de azért én kiváncsi vok.Meritek ajánlani?Pár éven belül nem fogom tudni lecserélni,uh ha sok gondom lenne vele,szóljatok!
Tanácsot szeretnék kérni. Van egy 2002-es, 800 cm3-s Suzuki Marauderem, ami eldőlt és több helyen(a kipufogódobon, a hátsó lábtartón és a p.a.i.r. szelep dobozának műanyag fedelén) megkarcolódott rajta a krómozás. Mit lehet ilyenkor csinálni? Fel lehet políroztatni esetleg? Valamilyen felületi kezelés nincs erre? Elég mélyek a karcok...
P.a.i.r. szelep dobozt vennék(igazából csak a krómozott fedél kell), ha esetleg van valakinek. (Állítólag sokan leszedik ezt a szelepet, mert elég nehéz és túl sok jelentősége nincs)
A hideg az sz@rügy. Nézegettem itthon ruházatot, aztán kimentem Bécsbe és a hihetetlen kínálatból választottam megfelelő kabátot, meg nadrágot. A kabát baráti ára 160 euro volt, szél és vízálló, termobélelt, protektor, stb. Itthon 50 rugó alatt meg sem mutatták az ilyen holmit. A nadrágért 140 -et kértek, cordura full extra. Szerintem az sem volt drágább, mint itthon.
Én azt gondoltam:
1. Ha komolyan motorozok, akkor legyek védve, és ne kelljen két év múlva reumatológushoz mászkálni. Arról nem is szólva, ha bukta van...
2. Ha ezt eldöntöm, akkor olyan cuccot vegyek, amit nem kell öt év múlva sem kidobni.
És azért, ha belegondolsz, a megfelelő ruházat ára csak a hab a tortán egy komolyabb motor árához képest.
Van egy jó címem motoralkatrész, ruházat stb:
www.louis.de
Ez egy hálózat, ennek a bécsi üzletében vettem a cuccokat.
Atttesz: ha jól tudom a felnik meg a láncvédő lemeznél, az krómozott de attól függetlenül kikezdte a rozsda. Mondjuk ő most is használta amikor sózták az utakat, gondolom nem egy egészséges dolog.
Igen 800-ason mivel nem akartam itt Akorl meg A1 meg ilyen kategoriákkal törődni igy PÁVIII meg A aztán gyerünk. A feltétel meg az volt hogy legalább 47Le legyen a motor ez meg 53Le volt igy mehettem vele. Amúgy tavaly nov végére lett meg a jogsi, még a tél elött de kb. 1,5 hét alatt levezettük:))) Lényeg megvan. Amúgy baromi jó dolog ez a motorozás:)))) Imádom csak most hideg van egy csöppet.
Hol kezdte enni a rozsda? Én még nem vettem észre. Igaz, eső, vagy vizes út után mindig lecsutakolom.
Na ja, a 800-as az egy más kategória. De a végét nem értettem tisztán.
800-ason tanultál? Az brutális...
Haverom vett egy ilyent még összel, azóta kb 800km-ert vert bele de egykét helyen baromira rozsdásodik már neki, meg ő ezzel csinálta a jogsiját is. Míg én a 800-as Marauderen ami azért egykét számmal nagyobb:)) De a kettő között ég és föld a különbség. Vezetheőség szempontjából a kicsi hang meg megjelenésre a nagy:)
Rég jártam itt. Az az igazság, hogy néhány hónapig vártam, de semmi.
Nos, vettem. Júliusban egy féléves példányt, gyári álapotban 1800 km-rel. Komolyan mondom, sírva fakadtam, miután lerendeztük a szükséges dolgokat és "kettesben" maradtunk. Végül is 15 éve vágytam rá.
Na. A gépegység szenzációs, számomra, abszolút kezdőnek idális méret. 3000 km-t teetem bele, még szilveszte napján is elvittem egy körre. A hosszabb távok is kényelmesen - 90-110 km-óra sebességgel - teljesíthetők, talán egy szélvédőt megreszkírozok tavasszal.
Milyen gép a kis szuzi? Kezes? Ügyes? Milyen közvetlen, vagy közvetett tapasztalataitok vannak?
Elsősorban mint városi, hagyományos közlekedési eszköz szeretném használni időjárástól és évszaktól függetlenül (nyilván a szükséges védő és óvó felszerelésekkel), illetve rövidebb - 50-100 km-es - távokra szánom nem hobbistaként.
Vannak-e rejtett meglepetései, típus, illetve sorozathibái. Én eddig csak jót hallottam felőle, de érdekelne minél több kolléga véleménye.
Atttesz