Keresés

Részletes keresés

BJani Creative Commons License 2005.03.09 0 0 2314

Neten szerintem nem lehet, de felhívhatod az ATISt.

20/575-2967

Előzmény: Hülyesamu (2313)
Hülyesamu Creative Commons License 2005.03.09 0 0 2313
Télleg, lehet, hogy itt már volt fölvetve a dolog, valahol meg lehet nézni Ferihegy aktuális le/felszállóirányát a neten? Mert én csak empírikus úton tudom ezt kitalálni per pillanat :)
BJani Creative Commons License 2005.03.09 0 0 2312

Sziasztok!

Szerintetek honnan érdemes fotózni holnap? Az SP + a 707 gondolom 31L-lesz, a többi meg R, nem? És a 6P 650 Milánóból az megint a J328? Ti merre lesztek?

Jani

Előzmény: kiskockas (2309)
Gregor83 Creative Commons License 2005.03.09 0 0 2311
A 707-es mikor jön? És melyik légitársaságé?
Előzmény: kiskockas (2309)
embraer Creative Commons License 2005.03.09 0 0 2310
Hú, nagyon sok érdekesség jön akkor holnap délelőtt: 11.30 Hola Airlines (733-752) 11.35 Corsair (743-332-734) 11.45 GirJet (100) plussz az említett iráni gépek (74L-707), tudja valaki, hogy miért jönnek?
kiskockas Creative Commons License 2005.03.09 0 0 2309
A legújabb az, hogy a 747SP-n kívül jön holnap egy 707-es is, viszont az eredetileg beharangpzott 737-200 nem.
DayDreamR Creative Commons License 2005.03.08 0 0 2308
Ez több, mint reméltem ! :-)

Nagyon köszönöm!

Daydreamer
Előzmény: Lacc001 (2307)
Lacc001 Creative Commons License 2005.03.08 0 0 2307

Itt találhatsz leírást a legjobb fotós helyekről:

 

http://www.airportal.hu/fotopoziciok.html

 

Üdv: Lacc - FlightLevel.hu

Előzmény: DayDreamR (2306)
DayDreamR Creative Commons License 2005.03.08 0 0 2306
Láma kérdés: merre található pontosan a spotterdomb?
Illetve ezen kívül, meg tudnátok mondani, hogy a különböző pályairányok esetében honnan lehet a legjobban kukkolni a fel/leszálló gépeket? Én csak az ecseri bekötőt ismerem, ill. a 13L oldalához bevezető kis földutat.

Köszi,
Daydreamer
Előzmény: kiskockas (2290)
kiskockas Creative Commons License 2005.03.07 0 0 2305
Ezt inkább az irányító topikba vesd fel!:)
Előzmény: Hülyesamu (2304)
Hülyesamu Creative Commons License 2005.03.07 0 0 2304
Próbáljatok neki 13R leszállóirányt adni, akkor nem kell sehova mennem :)))
Előzmény: kiskockas (2302)
Gregor83 Creative Commons License 2005.03.07 0 0 2303
Na ezért tuti kimegyek!
Előzmény: kiskockas (2302)
kiskockas Creative Commons License 2005.03.07 0 0 2302
9:00 (helyi) jön Teheránból, 11:00 megy Caracasba. EP-IAD
Előzmény: Hülyesamu (2301)
Hülyesamu Creative Commons License 2005.03.07 0 0 2301
Wow. Mikor?
Előzmény: kiskockas (2299)
kiskockas Creative Commons License 2005.03.07 0 0 2300
Jók a képeid a flightlevel.hu-n!
Előzmény: adeak (2289)
kiskockas Creative Commons License 2005.03.07 0 0 2299
10én csütörtökön iráni 747SP
Lacc001 Creative Commons License 2005.03.07 0 0 2298

Elkészültem végre a normális fotókeresővel, ezzel megint valamivel közelebb került az oldal a kész állapothoz.

Köszönöm az eddigi látogatóknak a látogatást, az eddigi feltöltőknek pedig a fotókat, remélem senkinek nem vették el a kedvét a kezdeti hibák :-)

Előzmény: Lacc001 (2293)
IL-96 Creative Commons License 2005.03.07 0 0 2297

http://users.compaqnet.be/CAS/GOOD/Good.htm

Ez az amit LHBP n nem lehet mindig betartani, de ez van és kész.

Előzmény: adeak (2289)
Hülyesamu Creative Commons License 2005.03.06 0 0 2296
Szerintem félreérthetően raktam a vesszőket, mégegyszer:

Hát, azt gondolom.
Tudod, két pont között leghosszabb út a bürokrácia...
Előzmény: kiskockas (2295)
kiskockas Creative Commons License 2005.03.06 0 0 2295
Igen tudom. Csak: egyrészt ez tipikusan az az eset, amikor a farok csóválja a kutyát, másrészt amit ugye tiltanak azt már csakazértis, harmadrészt pedig egyeseknek még nem tűnt fel, hogy ma már keresni kell az olyan mobiltelefont, amiben nincs fényképezőgép.....
Előzmény: Hülyesamu (2294)
Hülyesamu Creative Commons License 2005.03.06 0 0 2294
Hát, azt gondolom, tudod, két pont között leghosszabb út a bürokrácia...
Előzmény: kiskockas (2292)
Lacc001 Creative Commons License 2005.03.06 0 0 2293
Nagyon köszönöm!
Előzmény: lborli (2284)
kiskockas Creative Commons License 2005.03.06 0 0 2292
Ki így, ki úgy, de engedélyt szerezni nem sima ügy......
Előzmény: Hülyesamu (2291)
Hülyesamu Creative Commons License 2005.03.06 0 0 2291
Télleg, mi most a Ferihegyi policy a bentről csinált képekkel, elvben ezek csak engedéllyel készíthetők? Ti szaroztok ilyennel, vagy "leegyszerűsítitek" a dolgokat, és engedélyezitek magatoknak?
kiskockas Creative Commons License 2005.03.06 0 0 2290
Mindenki onnan fényképez, ahonnan tud. És gondolom, akinek van lehetősége bentről, az nem fog kimenni azért, mert onnan nagyobb kihívás. Én pl. munka közben szoktam, és olyankor - ideális esetben - bent vagyok. Amúgy elég messze lakom a reptértől, így pluszba csak akkor megyek be, ha tényleg valami különleges vas jön. A DC-8as pl ilyen volt, de minvel az utsó pillanatban átvitték 31R-ra az akcióképről lemaradtam, mert még belül sem értem át. De meg tudtam csinálni a torony alatt gurulva, B1en miközben begurult az állóhelyre, és parkolás közben. Erre mondom azt, hogy több esélyem van, és ez nem érdem, hanem állapot. Ha van lehetőségem a 13R leszállókat C várópontról fényképezni, akkor nem megyek a spotterdombra, és valószínűleg más sem menne a helyemben. Ettől még nem csinálok jobb fotókat - sőt! - csak másokat.
adeak Creative Commons License 2005.03.06 0 0 2289
de szerintem abban is egyet értünk, hogy ha a gép mozgásban van (le vagy fel száll), akkor sokkal többet mondó a kép. Ezt nem Kiskockás ellen mondom, mert én is jó sok terminálos meg minttudomén milyen képet csináltam/ok.... csak úgy általánosságban
Előzmény: skyarts (2288)
skyarts Creative Commons License 2005.03.06 0 0 2288
Kintről épp az a szép, hogy nehezebb a feladat. Mind vázilag, mind objektívileg, mind fotózástechnikailag.
Előzmény: adeak (2287)
adeak Creative Commons License 2005.03.06 0 0 2287

valszeg akkor félreértettük egymást.

nem fikázni, cikizni vagy bármi negatívat szerettem volna neked mondani, de a legtöbb belülről készült kép szerintem egy álló gépet ábrázol, vagy éppen gurul egy eldugott taxiwayen :)

Szerintem a planepictures.net nemzetközileg nem egy annyira látogatott site, hogy amit mondtál az mérvadó legyen. Nem azt mondom, hogy az álló gépeket ábrázoló kép nem jók, de fotós és repülős szemmel a "mozgó" gép az igazi :)

Kintről szerintem az érkező és induló gépek nagy részét meg lehet csinálni jól, bár amióta felhúzták azt a nyomorék tetőt a cargohoz, azóta sokat rontott a helyzeten :(

Előzmény: kiskockas (2286)
kiskockas Creative Commons License 2005.03.06 0 0 2286
Szia! Egy szóval sem mondtam, hogy kívülről nem lehet jó képeket csinálni. De abban azért megegyezhetünk, hogy a kerítés elég rendesen behatárolja, hogy mikor, mit, honnan tudsz fotózni. Most hirtelen megnéztem a PlanePictures-en fentlévő képeimet. (azért annyira nincs rengeteg) A legtöbbet nézettek egyike sem action kép, viszont egyiket sem lehetett volna megcsinálni kintről.
Előzmény: adeak (2285)
adeak Creative Commons License 2005.03.06 0 0 2285

Az Airliners.net -en többnyire következetesebbek a screenerek, mint mondjuk egy jetphotos.net -en. Elvégre nem rég lépték át a 500 milliomodik képletöltést, amit ha megnézünk, akkor nagyon nagy forgalom. Ez nincs ingyen, valahogyan szűrni kell. A jetphotos.net -en ha megnézitek elég kevés a nézettség (átlag képletöltés/100 kép/nap), de azt a csapatot nem fogom megérteni soha, hogy mikor miért fogadják el az egyik rosszabb képet és máskor meg a jót visszadobják. pedig náluk csomó olyan fejlesztés van ami nekem sokkal innovatívabb, mint A.net-en.

----------------------

Kiskocás:

Ez szerintem relatív, hogy honnan lehet jó képeket csinálni, mert ha action képet szeretnél, akkor kerítésen kivülről is meg lehet csinálni jóra, szépre azt az illető le és felszálló gépet, de egy hangár előtt álló gépről készült kép szerintem ugyanolyan unalmas, mintha a terminál teraszáról fotóznék (Mondom én, aki sokat jár ki a teraszra fotózni, de nem is élvezem annyira és a képek nézettségéből az igazolódik, hogy a látogatók sem :) )

 

Üdv

Deák Andris

Előzmény: Törölt nick (2275)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!