Keresés

Részletes keresés

kiskockas Creative Commons License 2005.02.10 0 0 2214
Azért ez annyira nem ritkaság. Ha 31es iránynál 2es terminálra érkező bal pályára jön elég gyakran csinálnak short backtrack-et, vagy akár backtrack nélkül B2 elhagyást is. Egyszer láttam egy Atlas jumbot is, amelyik 31L-nél backtrack nélkül elhagyta B1re. Sőt tavaly tavasszal volt egy nap, amikor - elég erős szembeszélben - két Malév NG is 31R-ra leszállva backtrack nélkül lejött X-en. Az első mondjuk egy 800as volt, ami üresen, csak személyzettel jött haza vmi charterból, de utána megcsinálta egy 700as is, rendesen utasokkal. Ott azért feszülhettek az övek.
Előzmény: BJani (2211)
Gregor83 Creative Commons License 2005.02.10 0 0 2213
Kedves AirBoy. Az elhunyt iránti tiszteletből én nem irom le amit most gondoltam. Még a végén gyarapítanám a sok "hülyeséget"... Bár nekem egyik sem tünt annak.
AirBoy Creative Commons License 2005.02.10 0 0 2212
Mielött sok hülyeséget írnátok. Azért láthattatok alacsonyan  repülni egy 737-est, mert berepülték. Pont eebben az időben egy  nagyszerű pilótatársunkat temettük Óbudán. Ugye megértitek az összefüggést....
BJani Creative Commons License 2005.02.10 0 0 2211
Én biztosra veszem, hogy ezt láttad, más hófehér gépet nem láttam ma Ferihegyen. Viszont ennek a repülése teljesen úgy nézett ki mint egy bemutató (bár csak a leszállást láttam). Nem jött túl rövidre, a jel után tette le, utána nagy fékezés, a B1-en túlment kb. 15-20métert mire megállt, de tökösen visszafordult a pályán és lejött ott. Azért "igazi" utasokkal ilyet ritkán csinálnak.
Előzmény: Hülyesamu (2209)
Gregor83 Creative Commons License 2005.02.10 0 0 2210
Holnap gyün egy Samara Airlines! :-)
Hülyesamu Creative Commons License 2005.02.10 0 0 2209
Amikor láttam, azonnal ültem lefelé írni, úgyhogy a dolog időben belefér...
Előzmény: BJani (2208)
BJani Creative Commons License 2005.02.10 0 0 2208
Szerintem te az ex HA-LEY-t (737-400) láttad, ma délelőtt 3/4 10 kor szállt fel és 13-14h között szállt le a 31L-re.  A leszállás után az ACE hangár előtt állt meg. Szerintem is vagy test flight, vagy bemutató repülés volt az új bérlőnek. Egy kis városnézést is belevittek úgylátszik a dologba :)).
Előzmény: Hülyesamu (2203)
adamsavp Creative Commons License 2005.02.10 0 0 2207
Szerintem test flight lehetett.
Hülyesamu Creative Commons License 2005.02.10 0 0 2206
Én is ilyet gondolok, csak nem értem, hogy teljesen szélmentes időben miért változik a pályairány ilyen hirtelen meg, ráadásul anticiklonban, mert most gondolom, az van (magyarul nem nagyon hiszem, hogy valami drasztikus időjárási jelenség lenne a környéken). Maga a gép is egy enigma, teljesen festés nélküli volt (ie. fehér), de azt majd a planes.cz-ből megtudom, mi lehetett.
Előzmény: Gregor83 (2204)
kiskockas Creative Commons License 2005.02.10 0 0 2205
Nem last minute túra. A kint szolgálatot teljesítő magyar katonákat "cserélik le" vele. Egyébként az eredetileg tervezett időpontban nem tudott elmenni, kinti időjárás miatt.
Előzmény: zahnstein (2202)
Gregor83 Creative Commons License 2005.02.10 0 0 2204
Lehet,hogy hülyeséget írok, javítsatok ki. Lehet, hogy megváltozott a pályairány és várakoztatás után átküldték a 31R-re. Láttam ősszel Air Malta A319-est 200m -en átrepüni keresztbe a reptér fölött e miatt.
Előzmény: Hülyesamu (2203)
Hülyesamu Creative Commons License 2005.02.10 0 0 2203
Sziasztok, érdekes dolog történt a fejem felett, Óbudán, nagyon alacsonyan, mondjuk a megszokott repülési magasság felén-kétharmadán (cca 200-300 m) megjelent egy hófehér B-737 Classic, talán 500, északról repült dél felé, majd ahelyett, hogy ráfordult volna a 13R-re, ezen a nagyon kis magasságon jobbra (nyugatnak) fordult, megtett majdnem két teljes kört, és kelet felé távozott. Jóval a Budai hegyek magassága alatt repült, meglehetősen nagy állászögön, monduk azt, meglepő látvány volt... Lajstromjelet nem láttam kukkerral sem.
zahnstein Creative Commons License 2005.02.09 0 0 2202
Travel Service charter Kabulba? Mit tudsz még róla? Roppant érdekes!
Előzmény: kiskockas (2198)
tombrez Creative Commons License 2005.02.09 0 0 2201

Kosz az infot a tavcsovekrol,ha valaki tud valami okossagot szivesen vennem!!

udv

Törölt nick Creative Commons License 2005.02.08 0 0 2200
Ez már a harmadik útjuk amit az OSel repülnek . Volt Stokholm meg még valami ezen kívül.
Előzmény: HL7538 (2194)
Gregor83 Creative Commons License 2005.02.08 0 0 2199
Vmi info róla? :-))
Előzmény: kiskockas (2198)
kiskockas Creative Commons License 2005.02.08 0 0 2198
Nem elírás. Télleg oda ment.
Előzmény: zahnstein (2192)
skyarts Creative Commons License 2005.02.08 0 0 2197
Nekem van csillagászati távcsövem, fejjel lefelé adja a képet, és még soha nem sikerült vele 0.2 másodpercnél tovább látni benne áthaladót.
Előzmény: krisz25 (2195)
Briko Creative Commons License 2005.02.08 0 0 2196

OFF

 

Szia Krisz!

 

Hozzám ma megérkezett egy analóg vas (joy)...

 

Brikó

 

ON

Előzmény: krisz25 (2195)
krisz25 Creative Commons License 2005.02.08 0 0 2195

Szia!

 

huhúúúúúúúú. 1993, pestlőrinci piac. Tourist ruszki cső, 20*50. Egy lengyel nőtől vettem 2500 pénzért.

Áthaladókra már jó, egészen B737 méretig, ha elég közel jön.

 

Mediamarktban szoktam látni kisebb nagyobb csöveket, 10-20ezres nagyságrendben, de nem tudom, a csillagászati jellegűeket mennyire nehézkes mozgatni, nem fejjel lefelé adják e a képet, stb. ehhez nem értek. Ilyen turisztot talán még lehet szerezni valami lengyel piacon.

 

Előzmény: tombrez (2193)
HL7538 Creative Commons License 2005.02.08 0 0 2194
Ez a magyar fociválogatott lesz Wales-be, csak azt nem értem, miért az Austrian-nel repülnek. Kell a magyar focinak az állami pénz, de nehogy a magyar gazdaságba forgassák vissza...
Előzmény: zahnstein (2192)
tombrez Creative Commons License 2005.02.08 0 0 2193

Krisz25!Te hol vetted a tavcsovedet?Hol lehetne ilyet vagy megerosebbet beszerezni?

Udv

Előzmény: krisz25 (2187)
zahnstein Creative Commons License 2005.02.08 0 0 2192

Szerintem elírás. Nem?

(Egyébként ez is jó:

Járat Szám Hova Tervezett idő Várható idő Terminál OS 9777 Cardiff 12:00 2B )

Előzmény: Vinnen (2191)
Vinnen Creative Commons License 2005.02.08 0 0 2191

Ez mi?

 

TVL 906 Kabul 20:00 1

Hülyesamu Creative Commons License 2005.02.07 0 0 2190
Akkor te nagy profi lehetsz, mert én itthon ugyanezt 60 bruttó körüli árakon látom. Egyébként kifejezetten azért szeretném megvenni, mert a FinePix 5000 10*-es zoomja nagyon-nagyon kevés a repnapokhoz, és akkor lenne a dolog jó, ha nem csak a közönség előtt elszáguldó gépeket tudnám lődözni, hanem a távoliakat is, pl. Brno-ban nem lenne ellenfény. (Igazából a nagy zoom itt még könnyít is, mert távol az elmozdulások kisebbek, és több időd van az élességre, etc.) Ezt a nagy dögöt is szívesen kipróbálnám, sőt, lehet, hogy ki is próbálom, mert a 8* zoom azt jelenti, hogy nagyítás nélkül még benne vagy a már jól ismert intervallumban (a 8* kisebb, mint a Fuji 10*-ese), teljes nagyítással meg feltárul előtted a Hetedik Menyország. Amatőrcsillagász vagyok, tudom, mi az a nagy nagyítás, hidd el, nem rossz dolog az:)
Előzmény: HL7538 (2189)
HL7538 Creative Commons License 2005.02.07 0 0 2189

Most kaptam karácsonyra, 34e forint volt, Japánból hozták - itthon nem tudom, mennyibe kerül. Ha repülőnapokon szeretnéd használni, jó kezednek kell, hogy legyen, mert csutkára be kell zoomolni, hogy ne vignettáljon. :) Én voltam kint vele 2-3-szor Ferihegyen, de a felszálló gépek túl gyorsak, a kamerának ideje sincs fókuszálni, meg bele se fér az egész repülőgép a képbe. Nem akarlak lebeszélni róla, sőt!, de régen én is voltam Taszáron, nem hiszem, hogy ott sok hasznát venném ennek az ágyúnak. :) Talán az 1.54* változata erre a célra jobb. Ilyen zoom mellett én nehéznek tartom követni a céltárgyat, persze nem úgy, ha az 10 km magasan van. :)

Egyszer ezt szeretném kipróbálni: http://bugeyedigital.com/product_main/ckc-cvlx8.html

 

Előzmény: Hülyesamu (2188)
Hülyesamu Creative Commons License 2005.02.07 0 0 2188
HL7538: Mikor, mennyiért vetted a telédet? Én is ugyanazt a 2,2*-szeres Raynoxot néztem ki magamnak, de én ráérek nyárig megvenni (repülőmapokon fogok lődözni vele)... A fotók királyak!
krisz25 Creative Commons License 2005.02.07 0 0 2187

Nekem 20 * 50 es cső van.

 

Nézzetek be ide : www.pchelper.hu, egy nagyon jó barátom csinálja, a hivatalos Mo.-i forgalmazója a World Air Routes cockpit DVDknek és a rádióknak is.

Itt találtok rádiókat bruttó 40-70 ezer közt.

 

Nekem egy régi Roadstar rádióm van, nem scanner, hanem tekerős, ezért egészen pontosan nem lehet beállítani, úgy mint a scannereket.

 

Én a 130,575-t szoktam hallgatni, azok jönnek a ház felé kb.

 

 

 

tombrez Creative Commons License 2005.02.07 0 0 2186

Allitolag a legjobb repradio az ICOM T-22A,es a Yaesu Vx-100!

Igaz ez hallgatok?Milyet vegyenek a becsatlakozok?

tombrez Creative Commons License 2005.02.07 0 0 2185

En is jo par eve kukkolom oket de csak 8x30 es 10x50-es tavcsovel.

Ha valaki tudna hogy a legerosebb tavcso amit lehet kapni,rogton megvennem??

Milyen nagyitasu a max,es hol lehetne beszerezni?

Na es a radio?

Udv

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!