Keresés

Részletes keresés

kiskockas Creative Commons License 2005.01.17 0 0 2137
Sajnos csak utólag, de ma volt itt egy B707-es román kormánygép.
Hülyesamu Creative Commons License 2005.01.15 0 0 2136
Én feliratkozam a hírlevelükre, majd szólok, ha van valami...
Előzmény: szani (2135)
szani Creative Commons License 2005.01.15 0 0 2135

gondolkodtam közben, hogy ha kamu akkor mi lenne benne a biznisz? nyilván csak az lehetne, hogy repjegyeket adnak el egy nem létező járatra de ahhoz szerintem túl átlátszó lenne a dolog ha nem igaz, meg túl sok a nyom

az oldalt üzemeltető BB Cops Travel Bt. szerepel egyébként egy viszonylag komolynak tűnő zágrábi utazási cég magyarországi partnereként is

http://www.adriatica.net/home/home_hu.htm

 

legegyszerűbb lenne persze írni egy e-mailt a thaiaknak és rákérdezni, de annyira nem érdekel a dolog , úgysem utazok arrafelé :))

Előzmény: szani (2134)
szani Creative Commons License 2005.01.15 0 0 2134
persze igazad van , én is azt írtam, hogy érdekes módon nincs az anyacég honlapján semmi információ a magyarországi divízióról
Előzmény: adeak (2133)
adeak Creative Commons License 2005.01.15 0 0 2133
ezt nem is vitatom, de a magyar honlapon az van, vagy legalábbis ottjártamkor az volt, hogy BUD-BKK fapados járat. Na ezen picit el is csodálkoztam, meg azon is, hogy hipp-hopp itt egy magyar divizió, de a main oldalukon meg a repcsis hírekkel foglalkozó oldalon egy szó nem esett róla....
Előzmény: szani (2116)
luc72 Creative Commons License 2005.01.12 0 0 2132
Nos mikor arrol volt szó, hogy jön, akkor felhivtam az akkór szolgálatos ismerőseim, akik megkérdezték azt aki ebben kompetens, és nekik ezt mondták. Ennyi, és nem több. Én ennyit tudok. És másnap aztán nem is jött.
Előzmény: IL-96 (2128)
kiskockas Creative Commons License 2005.01.12 0 0 2131
A légiirányítók pontosan megmondják Neked, hogy a levegőben kényelmesen elfér. De, hogy a földön mi, hol fér el? Szerintem nagyon szomorúak lennének, ha ezzel is nekik kéne foglalkozni.
Előzmény: Müllner (2127)
skyarts Creative Commons License 2005.01.12 0 0 2130
A Rusline Tu-134 is elfért volna, mégse jött :-).
Előzmény: luc72 (2126)
IL-96 Creative Commons License 2005.01.12 0 0 2129
"Csehbe" sem járt AN225 mostanában.
Előzmény: luc72 (2122)
IL-96 Creative Commons License 2005.01.12 0 0 2128
Ehhez miért kell légiirányítónak lenni? Elfér. Punktum.
Előzmény: Müllner (2127)
Müllner Creative Commons License 2005.01.12 0 0 2127
Akkor a légiirányítóktól kérdezném, hogy elfér vagy sem Ferihegyen a 225-ös?
luc72 Creative Commons License 2005.01.12 0 0 2126
Nekem ezt a légiirányítok mondták, hogy ezért vissza mondják a 225öst, és tényleg nem is jött. Ennyi.
Előzmény: kiskockas (2123)
skyarts Creative Commons License 2005.01.12 0 0 2125
nem
Előzmény: Müllner (2124)
Müllner Creative Commons License 2005.01.12 0 0 2124
Akkor várható valamikor mostanában az AN225 Ferihegyre?
kiskockas Creative Commons License 2005.01.12 0 0 2123
Az An225 törzsátmérője, fútóművének nyomtávja ugyanakkora, mint a Ruszláné. Az pedig párszor már bebizonyította, hogy elfér, még az amúgy legkeskenyebb A1 gurulón is. A Mryija-nak csak a hossza, és a szárnyfesztávja nagyobb. Valóban lehet olyan guruló a reptéren, ahol a fesztávja miatt esetleg nem fér el - a kandelláberek közelsége miatt - de akkor arra nem kell gurítani. Ha akar, bármikor jöhet.
Előzmény: luc72 (2122)
luc72 Creative Commons License 2005.01.12 0 0 2122
Nekem ezt a légiirányítok mondták, hogy végül is ezért nem jött. Aztán ugy volt, hogy két kissebb, jön helyete, majd végül az se, és állítolag, a 225 jött, de máshova. Aszem Csehbe.
Előzmény: szani (2115)
szani Creative Commons License 2005.01.12 0 0 2121

biztos nem vagyok :), de a honlapjukon ez az info volt

az egyértelműnek tűnik, hogy az O-T-G az OTA low cost leányvállalata

http://www.hotelthailand.com/ezine/2003/issue12/zine1.html 

Előzmény: Gregor83 (2120)
Gregor83 Creative Commons License 2005.01.11 0 0 2120

Biztos vagy ebben? Nem úgy tűnik.

 

http://www.airliners.net/open.file/754046/M/

Előzmény: szani (2116)
Gregor83 Creative Commons License 2005.01.11 0 0 2119

Biztos vagy ebben?

 

Előzmény: szani (2116)
Gregor83 Creative Commons License 2005.01.11 0 0 2118
Vigyázz a legújabb 747-300-asuk és 747-200-asuk (HS-UTK és HS-UTH) már One-Two-Go színekre van festve (operated by Orient Thai matricával). A két cég mondhatni egy és ugyanaz. Semmi esetre sem LoCo járatról lenne szó, hanem charterről (vagy ahogy N.o.-ban mondják: "Ferienflieger")
Előzmény: adeak (2114)
skyarts Creative Commons License 2005.01.11 0 0 2117
nagyobb összegben mernék rá fogadni, hogy ez egy kamu
Előzmény: szani (2116)
szani Creative Commons License 2005.01.11 0 0 2116

ez a one-two-go.hu nagyon átverés szagú.. Ki hallott már 10-12 órás FAPADOS járatokról??? :)
 
csak a belföldi járatok mennek az one-two-go -val, a nemzetközieket az anyacégük az Orient Thai Airlines üzemelteti

http://www.planepictures.net/netshow.php?id=256863

persze ettől még lehet átverés a magyarországi megjelenés , de nem hiszem.

viszont érdekes, hogy sem az OTA sem az O-T-G honlapján nincs info a tevezett európai(magyarországi) járatokról

Előzmény: adeak (2114)
szani Creative Commons License 2005.01.11 0 0 2115

ez a legutóbbi lemondott útjakor felmerült, de a reptéri hozzáértők akkor is határozottan cáfolták :)

végülis, ha a 124-es elfér akkor a 225 is el kell, hogy férjen :)

Előzmény: adeak (2114)
adeak Creative Commons License 2005.01.11 0 0 2114

álítólag kicsi neki a taxiway, de ne vegyétek 100%-ra amit mondok!

ez a one-two-go.hu nagyon átverés szagú.. Ki hallott már 10-12 órás FAPADOS járatokról??? :) Szóval a domain egy BB Cops Travel Bt nevére van bejegyezve 2004-11-09 óta... a baj csak az, hogy a kijelőlt képvisselő is ez a cég, tehát én az esélyét annak, hogy ez az oldal reális minimálisnak ítélem :) Bár csak ne lenne igazam....

Előzmény: Gregor83 (2109)
kiskockas Creative Commons License 2005.01.10 0 0 2113
Igen, az a 46-os állóhely, ami a Ferihegyre üzemelő típusok közül, tulképpen csak B767-esre jó. Ha abból egyik sincs itthon, és a China Hainan sem boldogít minket, akkor szoktak oda tervezni crj-t, vagy Fokkert, de mindenképp csak buszos kiszállítással, függetlenül az utasok számától.
Előzmény: alfalima (2112)
alfalima Creative Commons License 2005.01.10 0 0 2112
December 24-én, amikor Krakkóból jöttem haza CRJ-vel, mi gépünk is csáphoz állt. (Az A terminálon jobbra a legszélsöhöz). Igaz, onnan (mivel ketten voltunk utasok)kis busszal jöttünk be...
Előzmény: kiskockas (2110)
kiskockas Creative Commons License 2005.01.10 0 0 2111
Szia! Le tudna szállni. Az ősszel 2szer is "beijesztett" azzal, hogy jön, az egész reptér rá volt kattanva, aztán mégse jött. Nekünk minden esetre készült eljárásrend arra az esetre, ha jön, szó sincs arról, hogy nem tudna leszállni, vagy nem férne el, vagy hasonlók.
Előzmény: Müllner (2108)
kiskockas Creative Commons License 2005.01.10 0 0 2110
Ez mostmár itt elég OFF, de az ops-ot megvédem, mert ők "társszolgálat". Gondolom Te is tisztában vagy vele, milyen állapotok voltak az elmúlt hónapokban Ferihegyen. (most kicsit lazult a dolog) Tényleg, szinte már a hangár tetejére is gépeket állítottunk. De a hajtóművezőre, a kompenzáló helyre, uhmb-re, műszaki előterekre, mindenhova. És mindennapos volt, - a 2A-B-n most is az - hogy gépek akár 20 percet is vártak állóhelyre, hogy ki tudjanak szállítani. Ilyen körülmények között lehet állóhelyet szervezni, és működhet is a dolog, egészen addig, míg az első kis porszem be nem kerül a gépezetbe (pl. késés, műszaki hiba miatt itt ragad stb.) Onnantól kezdve borul minden, és nem egyszer volt olyan, hogy szépen álltak sorban Limán az érkezők, és ha felszabadult 1 hely, oda beraktuk az éppen aktuálisat. A Lufi Airbus külsőre került, a Carpatair Saab pedig csápra. Persze mindenki hüttyögött, de nem volt más megoldás. Az a FedEx is nyilván azért állt ott akkor, mert mikor jött, nem volt más hely neki. Ráadásul az iljuskák rendszeresen megcsinálták, hogy jelezték, hogy jönnek, terveztek neki helyet, aztán mégsem jött. Vagy jelezte, hogy megy, kalkuláltak a felszabaduló hellyel, aztán nem ment, csak 2 nap múlva. Ezt egy bizonyos zsúfoltsági szint fölött nem lehet bekalkulálni. Amúgy, persze, hogy fizet a parkolásért, de messze nem annyit, mintha a pár nap alatt, adott állóhelyen meg lehetett volna fordítani 4-5 gépet. Ciao
Előzmény: IL-96 (2107)
Gregor83 Creative Commons License 2005.01.10 0 0 2109
Szerintem le tudna szállni (annyi keréken jó a súlyelosztás). Még nem járt Ferihegyen a gép.
Előzmény: Müllner (2108)
Müllner Creative Commons License 2005.01.10 0 0 2108
Sziasztok!

Egy kérdés a hozzáértőkhöz! AN225 le tudna szállni Ferihegyen? Ha igen, esetleg várható 1x Ferihegyre vagy volt már itt?

Előre is köszi a választ!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!