gondolkodtam közben, hogy ha kamu akkor mi lenne benne a biznisz? nyilván csak az lehetne, hogy repjegyeket adnak el egy nem létező járatra de ahhoz szerintem túl átlátszó lenne a dolog ha nem igaz, meg túl sok a nyom
az oldalt üzemeltető BB Cops Travel Bt. szerepel egyébként egy viszonylag komolynak tűnő zágrábi utazási cég magyarországi partnereként is
ezt nem is vitatom, de a magyar honlapon az van, vagy legalábbis ottjártamkor az volt, hogy BUD-BKK fapados járat. Na ezen picit el is csodálkoztam, meg azon is, hogy hipp-hopp itt egy magyar divizió, de a main oldalukon meg a repcsis hírekkel foglalkozó oldalon egy szó nem esett róla....
Nos mikor arrol volt szó, hogy jön, akkor felhivtam az akkór szolgálatos ismerőseim, akik megkérdezték azt aki ebben kompetens, és nekik ezt mondták. Ennyi, és nem több. Én ennyit tudok. És másnap aztán nem is jött.
A légiirányítók pontosan megmondják Neked, hogy a levegőben kényelmesen elfér.
De, hogy a földön mi, hol fér el?
Szerintem nagyon szomorúak lennének, ha ezzel is nekik kéne foglalkozni.
Az An225 törzsátmérője, fútóművének nyomtávja ugyanakkora, mint a Ruszláné.
Az pedig párszor már bebizonyította, hogy elfér, még az amúgy legkeskenyebb A1 gurulón is. A Mryija-nak csak a hossza, és a szárnyfesztávja nagyobb. Valóban lehet olyan guruló a reptéren, ahol a fesztávja miatt esetleg nem fér el - a kandelláberek közelsége miatt - de akkor arra nem kell gurítani. Ha akar, bármikor jöhet.
Nekem ezt a légiirányítok mondták, hogy végül is ezért nem jött. Aztán ugy volt, hogy két kissebb, jön helyete, majd végül az se, és állítolag, a 225 jött, de máshova. Aszem Csehbe.
Vigyázz a legújabb 747-300-asuk és 747-200-asuk (HS-UTK és HS-UTH) már One-Two-Go színekre van festve (operated by Orient Thai matricával). A két cég mondhatni egy és ugyanaz. Semmi esetre sem LoCo járatról lenne szó, hanem charterről (vagy ahogy N.o.-ban mondják: "Ferienflieger")
álítólag kicsi neki a taxiway, de ne vegyétek 100%-ra amit mondok!
ez a one-two-go.hu nagyon átverés szagú.. Ki hallott már 10-12 órás FAPADOS járatokról??? :) Szóval a domain egy BB Cops Travel Bt nevére van bejegyezve 2004-11-09 óta... a baj csak az, hogy a kijelőlt képvisselő is ez a cég, tehát én az esélyét annak, hogy ez az oldal reális minimálisnak ítélem :) Bár csak ne lenne igazam....
Igen, az a 46-os állóhely, ami a Ferihegyre üzemelő típusok közül, tulképpen csak B767-esre jó. Ha abból egyik sincs itthon, és a China Hainan sem boldogít minket, akkor szoktak oda tervezni crj-t, vagy Fokkert, de mindenképp csak buszos kiszállítással, függetlenül az utasok számától.
December 24-én, amikor Krakkóból jöttem haza CRJ-vel, mi gépünk is csáphoz állt. (Az A terminálon jobbra a legszélsöhöz). Igaz, onnan (mivel ketten voltunk utasok)kis busszal jöttünk be...
Szia! Le tudna szállni. Az ősszel 2szer is "beijesztett" azzal, hogy jön, az egész reptér rá volt kattanva, aztán mégse jött.
Nekünk minden esetre készült eljárásrend arra az esetre, ha jön, szó sincs arról, hogy nem tudna leszállni, vagy nem férne el, vagy hasonlók.
Ez mostmár itt elég OFF, de az ops-ot megvédem, mert ők "társszolgálat".
Gondolom Te is tisztában vagy vele, milyen állapotok voltak az elmúlt hónapokban Ferihegyen. (most kicsit lazult a dolog) Tényleg, szinte már a hangár tetejére is gépeket állítottunk. De a hajtóművezőre, a kompenzáló helyre, uhmb-re, műszaki előterekre, mindenhova. És mindennapos volt, - a 2A-B-n most is az - hogy gépek akár 20 percet is vártak állóhelyre, hogy ki tudjanak szállítani. Ilyen körülmények között lehet állóhelyet szervezni, és működhet is a dolog, egészen addig, míg az első kis porszem be nem kerül a gépezetbe (pl. késés, műszaki hiba miatt itt ragad stb.) Onnantól kezdve borul minden, és nem egyszer volt olyan, hogy szépen álltak sorban Limán az érkezők, és ha felszabadult 1 hely, oda beraktuk az éppen aktuálisat. A Lufi Airbus külsőre került, a Carpatair Saab pedig csápra. Persze mindenki hüttyögött, de nem volt más megoldás.
Az a FedEx is nyilván azért állt ott akkor, mert mikor jött, nem volt más hely neki.
Ráadásul az iljuskák rendszeresen megcsinálták, hogy jelezték, hogy jönnek, terveztek neki helyet, aztán mégsem jött. Vagy jelezte, hogy megy, kalkuláltak a felszabaduló hellyel, aztán nem ment, csak 2 nap múlva. Ezt egy bizonyos zsúfoltsági szint fölött nem lehet bekalkulálni.
Amúgy, persze, hogy fizet a parkolásért, de messze nem annyit, mintha a pár nap alatt, adott állóhelyen meg lehetett volna fordítani 4-5 gépet.
Ciao