Meg azt sem tudom, hány hozzátartozó sz.ta össze magát, mikor apukát, anyukát, gyereket követett a "radar" segítségével, és a drága rokon a kukoricásban landolt.......:-)
Nem hiszem h bárki kinevetne azért, mert nem szeretem a pontatlanságot, slendriánságot, még akkor sem ha a radar tképp nem radar és egyáltalán hogy jövök én ahhoz h kritizáljam a kis játékszerét itt többeknek...Ugye erre gondoltál?
Persze a semminél sokkal több a Flightradar24, de bosszantó hibái vannak, amik ezek szerint nem csak nekem okoznak ( na nem túl sok ) problémát.......
Csak szerényen szólok, hogyha az itt leírt információidat, tapasztalataidat a Flightradar24.com oldalról szerzed és teszed közzé, kinevetteted magad!
Kezdjük ott, hogy ez az oldal csak egy látszólagos(virtuális) radar, vagyis nem radar! Bizonyos adatok alapján egy program állítja elő a látható és animált képet. Arról nem is szólva, hogy technikai okok miatt a légi forgalom egy hányadát jeleníti csak meg.
Valóságos radarképet, illetve pontos adatokat légiforgalmi irányítóként tudsz látni néhány év tanulás, perfekt angol tudás, pszichológia és orvosi teszt stb. elvégzése után.
Ez annyira bosszantó hiba.........Mikor első alkalommal láttam az Iran Air gépét Vecsés egyik reptérhez közeli utcájában, huszonvalahány méter magasságban álldogálni, miközben tudtam h tankol.....:-)
Nem makett fotó...ez konkrétan 2014, Moszkva. Ha itt járt volna egy Il-62 akkor az összes hazai repülős forum felrobbant volna a neten. Főleg ha Észak-Koreai.
Valószínű, hogy a mozgást rosszul érzékelik az eszközök, amik nekünk mutatják.
A térképre helyezés sem teljesen pontos. Az egy dolog, hogy a kifutó mellé szállt le, de aztán körülnézett egy kicsit itt, egy kicsit ott. Meg amott is. :))))