Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Parci Creative Commons License 2018.01.07 0 0 11329

ha kicseréled, mindenképp rakd el a régi légrugókat - hiszen hibátlanok. ráadásul így felújítani is könnyebb a lengéscsillapítójukat később, ha szükség lenne rá. persze, ha van olcsón új, az a legjobbabb :)

Előzmény: mandras79 (11327)
Coporno Creative Commons License 2018.01.06 0 0 11328

Sziasztok! Első generációs LS400-hoz létezik-e sperrdiffi, és ha igen, kb. milyen áron?

Futómű és motor alkatrészek beszerezhetősége és ára szempontjából nagyjából mire lehet számítani?

mandras79 Creative Commons License 2018.01.06 0 0 11327

Igen írtatok a felújításról. Illetve adtatok jónéhány hasznos infót amit köszönök szépen. Azonban kaptam -nagyon jó ajánlatot(gyári nem utángyártott) és ha úgy van akkor csere. Ettől függetlenül a felújítást sem dobom el mint lehetőséget. 

Előzmény: Parci (11325)
mandras79 Creative Commons License 2018.01.06 0 0 11326

Köszönöm szépen a segítséged 

Előzmény: gsis (11324)
Parci Creative Commons License 2018.01.06 -1 0 11325

a lengéscsillapítót fel lehet újítani, ehhez nem kell kidobni a hibátlan légrugót. a toyota persze nem oldja ezt meg, de van, aki igen (bár ritka).

Előzmény: mandras79 (11323)
gsis Creative Commons License 2018.01.06 0 0 11324

Az általad megadott futás teljesítménynél cserélendő:

-differenciálmű olaj 30 ezer km/ 4 év

-szervo olaj 30 ezer km/ 4 év

- fékolaj 30 ezer km/ 2 év

-hűtőfolyadék 150 ezer km

Előzmény: mandras79 (11323)
mandras79 Creative Commons License 2018.01.06 0 0 11323

Nos a légrugók 2008 óta ismerősek.Range Rover ,Discovery 2,3,Range Sport. Az esetek 90%ban maga a légrugó az elöregedés miatt volt csereérett illetve ,hogy sztem 5-7 évente illik cserélni bármennyit is ment.A maradék 10%ban a rendszerben volt a hiba,szenzor,vagy vhol sérült a légvezeték,kompresszor elfáradt,stb..

A lexus elég jól megoldotta,mind a kompesszor mind a rendszer,és a légrugó Gumis része tökéletesen működik.Ami megadta magát nálam az a légrugóm lengéscsillapítója.Egyébként szinte máról holnapra ha visszagondolok..Maga a lufi emel süllyeszt tökéletesen:O)Ezért kell cserélnem.maga a "lengéscsillapítás" szűnt meg.Így az első futóművet felújítjuk.Gondoltam már rá ,hogy vmi átalakító kitet teszek bele de mivel semmi tapasztalatot nem tudtam róluk itthon szerezni marad a gyári megoldás,aminek azért utólag jobban örülök.

A km..Nos én csak 20.659kmig tudom visszakövetni az autó előéletét amióta Monoron volt szervizelve .115.726km nél vettem át.Egyszer voltam vele a ToyoTeam garage ban..Azóta a barátomnál szervizelem,illetve nemrég hogy a parkolóban az elejét meghúzták a Debreceni szalonban javították(fényezés) illetve az első jobb ködlámpát cseréltettem újra ,bár utólag látom feleslegesen..Most meg 13hónap használat után jön majd a 150.000km es szervíz.jelenleg 147.ekm körül van benne.tehát  km állásról csak ennyi az infóm.130.000km ről tudok,az első 20.000ról nem ..

Egyébként az autó jön megy napi használatban van,egy hibája van amit még mindig nem orvosoltam a kormány ki-be mozgató motor szerintem halott az nem mükszik.

Tehát várom a javaslatokat illetve bármit amit tudtok ,mi az amire 150.ekmnél illik cserlni még akkor is ha minden flottul mükszik.

Elöre is köszönöm.

a8lang Creative Commons License 2018.01.05 0 0 11322

A légrugó nem km-re megy tönkre. Hanem elöregszik. Nekem az a8-ban miután eladtam bő 1 évvel később kipurcant a két első lufi, és csak 150e km volt benne, pedig abban tuti annyi volt, és volt akinek meg 400ezer , de mára már sorra döglenek meg mind, mert elérték azt a kort amikor a gumiköpeny elöregszik és kilyukad. Pedig az enyém még garázsban is állt és mégis. Lehet mondani hogy kb 10 évet ha kibírt a légrugó akkor bármikor beszarhat km futástól függetlenül, ha csak 40ezer van a kocsiban akkor is.

Előzmény: Parci (11321)
Parci Creative Commons License 2018.01.05 -1 0 11321

280e km-rel adtam el az ls-em, eredeti légrugókkal. 150e km-nél cserés légrugó picit gyanús.

Előzmény: mandras79 (11319)
Parci Creative Commons License 2018.01.05 -1 0 11320

sajnos ez a 2010-es rx350 awd már nem ugyanaz az awd, mint az előzőből (a 400h párjából). butább.

Előzmény: a8lang (11318)
mandras79 Creative Commons License 2018.01.05 0 0 11319

Nos nemrég írtam ,hogy a Ls430ban lévő MarkLevinson sztem nem az igazi.Ezt továbbra is fenntartom de rájöttem ,hogy a 2017es Rav 4ben (igaz nema JBL) de a gyári hangzás katasztrófa...Eddig is gyengének tartottam(RAV4Hybrid) de most legutóbb sajnos hosszabbb távon kellett elviselnem...illetve inkább az 1000kmre kikapcsoltam.Konklúzió nem elégedtlenkedem a 14éves ML-al ,simán veri :O)

A másik : Szörnyű amit anno mindenhol hangoztattak: a Lexus vásárlók 70?80%?-a újból Lexust akar....lassan céges autót kapnék... és eddig mindenre fintorogtam:O)Bennem van a hiba.

Egyébként az LS csak megy.illetve nagyon megy..A két első égrugó csere lesz januárban,illetve szilentek stb.

Apropó.150.000Km nél mit illik kötelezően cserélni,az alapokon kívűl?Összes olajat,összes szűrőt ,cserélem.Ezeken kívűl?

 

a8lang Creative Commons License 2018.01.05 0 0 11318

Elég ritka mint a fehér holló. Mindenki 450h-t vett.

Mindenképp jó hogy rendes összkerék van benne, ezért havas úton biztos hogy jól használható, de ettől még terepen alkalmatlan.

Előzmény: Parci (11317)
Parci Creative Commons License 2018.01.05 -1 0 11317

2010-től kezdődő rx350-ese (ami az rx450h benzines párja) volt itt valakinek? összkerekét nyúzta? kíváncsi vagyok, hogy mennyire használható például havas úton.

Nevada 750 Creative Commons License 2018.01.02 0 0 11316

Nagyon köszönöm!

Előzmény: gsis (11315)
gsis Creative Commons License 2018.01.02 0 0 11315

Egy tipp:  " toyodiy.com" Egy minimális angol tudással kiválasztod a típust, az évjáratot, felszereltséget, majd

a kocsi részegységeit tartalmazó robbantott ábrán megtalálható az alkatrész cikkszám szerint.

Előzmény: Nevada 750 (11314)
Nevada 750 Creative Commons License 2018.01.02 0 0 11314

BUÉK mindenkinek!

Gs 300 18 éves,csöpög az olaj a diffiből,sajna pont a kipufogó csövére.Szimeringet cserélnék,ha tudnám a beszerzését,illetve az oem számát.Tud valaki segiteni?Előre is köszi!

Balu1st Creative Commons License 2018.01.01 -1 0 11313

BÚ(jj)ÉK belétek!

Balu1st Creative Commons License 2017.12.31 -1 0 11312

Oda van írva fölé. :-)

 

Nem, nem az árammal megtett távot jelenti, hanem a (vissza) termelt áramot, pontosabban energiát. Egy kék téglalap 50Wh, ebből kb. 20-25 kell ahhoz, hogy az akksi a minimális szintről (kb. 25%) az üzemszeen maximális (75% körüli) töltöttséget elérje. Nálam lejtőn egy perc alatt akár három téglalap is összejön, ezért keveselltem az 5 percenkénti 1-et, persze ha csak síkon mentél, akkor rendben is lehet akár. Meg persze más módon is tud töltődni az akksi (pl. a benzinmotor tölti a villanymotort használva erre, ami lehet hajtás és motorfék üzemmód is). Ha mindenre odafigyelsz (elég az elején, mert gyorsan meg lehet szokni a gázpedál-kezelést), az további litereket jelenthet, mínuszban természetesen.

Előzmény: botigta (11311)
botigta Creative Commons License 2017.12.31 0 0 11311

Ezt egy kicsit kifejthetnéd bővebben...

Egyébként én még mindig nem tudom, hogy PONTOSAN mit jelent a kék E betű: nem a villannyal történő megtett távokat?

Előzmény: Balu1st (11310)
Balu1st Creative Commons License 2017.12.30 -1 0 11310

A fogyasztás tényleg OK-nak néz ki, de egy picit fura, hogy 5 percenként soha nem termelt többet vissza 50 Wh-nál.

Előzmény: botigta (11309)
botigta Creative Commons License 2017.12.29 0 0 11309

botigta Creative Commons License 2017.12.29 0 0 11308

Na szóval nincs ennek a fránya autónak az égegyadta világon semmi baja:

Ma meg volt táltosodva a Krumpli:

Csináltunk egy Gyöngyös - Hungaroring- Gödöllő - Gyöngyös kört, kis szántóföld/városozással keverve, volt itt minden, zöld csíkok, villanyautózás kilométereken keresztül,  szinte teljes lemerülésig. Nem viccelek, majdnem 70-nel is ment árammal.

Csak logikát/magyarázatot nem találtam továbbra sem bizonyos üzemállapotokra.

 

 

botigta Creative Commons License 2017.12.27 0 0 11307

Tudom, csak azt meg nem tudom megcizetni.

Na, akkor lehet irreálisak az elvárásaim? Mert akkor nem keresem a nemlétező bajt... 

Előzmény: a8lang (11304)
Pityke71 Creative Commons License 2017.12.25 0 0 11306

Hi!

Hát én néhányszor megcsináltam azt,hogy "hideg" motorral elugráltam ügyezni,míg a másik autó nem állt rendelkezésre.4 nap alatt 27km,ez 11 elindulással.Nnnna arra én is 18-cal jöttem ki.

Mondjuk nem is vártam sokkal kevesebbet.

Parci Creative Commons License 2017.12.25 -2 0 11305

vagy egy roller, bicikli :DDD

Előzmény: a8lang (11304)
a8lang Creative Commons License 2017.12.25 0 0 11304

Ilyen használatra neked egy elektromos autó lenne a tuti.

Előzmény: botigta (11301)
Balu1st Creative Commons License 2017.12.25 -1 0 11303

Télen igen, nyáron lehet reális. Hidegben a hibrid is 20-30 litert eszik az első 1-3 percben.

Előzmény: Parci (11302)
Parci Creative Commons License 2017.12.25 -2 0 11302

sosem volt hibrid gépem, majd az okosok megmondják a tutit, de azért napi négy-ötször pár km-t menni egy két tonnás, v6-os suv-val, és közben 9 litert várni úgy amúgy teljes irrealitás volna.

Előzmény: botigta (11301)
botigta Creative Commons License 2017.12.24 0 0 11301

Nahát a ti napi 4-5 megállásos 50-80 km-etek 100x ideálisabb, mint a mi használatunk: napi 3-5x 1-3 km, szinte minden út visszahűlt motorral. 

Első 3 gyertyát néztem (hátsókhoz nyilván szívósor le) , szemre nem tűntek leharcoltnak. Vezérlés? Hmm, egy ránézést megér... Bár az obd adatok (szép short/long trim, és lambda érték), nem utal ilyesmire... 

Előzmény: Multipla (11298)
botigta Creative Commons License 2017.12.24 0 0 11300

Remélem január elején. 

Előzmény: Balu1st (11296)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!