Egy tanácsot vagy inkább felvilágosítást szeretnék kérni Tőletek.
A cégünk gondolkozik egy új RX350h megvételén, főleg autópályás használatra. Még eddig nem volt sohasem Lexus-unk, de elég jók a mostani céges ajánlatok erre a típusra. Rosszat eddig Lexusról nem hallottam, viszont egy ismerősünk le akar beszélni róla, a következők miatt: ő azt mondja, hogy a villanymotor kb. 100 km távon fog rásegíteni, és mivel autópályán lenne a fő haladás, így közben nem fogja magát az akku visszatöltögetni, a kb. 100 km megtétele után csak a kissé gyenge benzinmotor fogja meghajtani ezt a 2-2,5 tonnás autót, nem fog húzni, csak nagyon lanyha haladásra lesz jó az a 190 LE-s motor, ami nem is turbós. Mi igaz ebből? A szalon úgysem fogja elmondani, ha erre rákérdezek.
Nem rég vettem egy 2005-ös is 220d lexus. Az autó szépen megy viszont gázadáskor kerepel, csörög. Az olajat és a szűrőket is lecseréltem minőséges eneos olajra... Nem hiszem, hogy ez normális lenne, kinek mi a tapasztalata, ha volt ilyen. köszönöm
A motortérből pedig "berregés" is hallható.Leállítás után vettem észre egyszer egyelőre.Hibakód nincs.Első tárcsák rozsdásak.
OLvasgattam utána de volt pár hsz amiben az volt hogy fékezhetetlen lesz az autó?Az konkrétan életveszélyes.Ok hogy meg kell várni a hibakódot de addig?A fékhatást egyébként gyengének érzem.Összehasonlítási alapom nincs,nemrég vettem 2006os évjárat.
Listinger.sk is a free advertising marketplace in Slovakia that connects buyers and sellers in categories such as pre-owned cars, bicycles, electronics, furniture, appliances and more! have a look at this site: https://listinger.sk/
Első generációs, 2005-ös IS200 sedan boldog tulajdonosa vagyok. A kérdésem annyi lenne, hogy lehet-e belerakni utólag gyári tempomatot, hiszen az IS200-eseket szerelték gyárilag tempomattal. Bontottban gondolkodom... Mennyi lenne összesen beszereléssel? Volt valaki, akinek van tapasztalata erről? Érdemes szerintetek a bontott gyári vagy jók az utólagos, külső gyártókat választani?
Szerintem ne tedd. Az IS 200 az egyetlen és toronymagasan legkívánatosabb Lexus ever. Szép is, jó is, szerethető is, európai embernek való is (hasonló rajongást képes kiváltani, mint egy Alfa, tele egyediséggel és stílussal), ami más Lexus típusról így, ebben a formában már nem mondható el. Én nem adnám el soha....
Csak erdeklodeskeppen kerdeznem: az MLK (Magyar Lexus Klub) foruma megszunt letezni? Ha megnyitnam, semmi nem tolt be, csak egy feher, ures oldal latszodik.
Látom itt sem nagyon pörög a fórum, de azért hátha... IS200-hoz keresnék kezelési útmutatót, -és ha lenne valaki aki megválna tőle- nagyon szívesen megvenném :-)
Rx400h 2006. a csomagtartó ajtó gombnyomásra /a műszerfalról is/ kinyílik résnyire,majd visszazár. Ha kézzel"rásegítek"akkor ki tudom nyitni,gombnyomásra vissza is csukódik,de ismételt nyitáskor ugyanezt produkálja.
Lexus is220d elektromos hibával kapcsolatban lenne kérdésem. A jelenség a következő. Leállításkor minden áramot elvesz, Viszont az autó nem áll le,csak akkor ha a lámpa kapcsolót felkapcsolom. Valami okmál fogva v.mi leszívja az aksit. Valakinek van v.mi ötlete?
Elkezdtem nézegetni a 07-es GS 450H-kat, mivel a jelenlegi autóm elég kövér szervíz számlával kecsegtet (saab 9-5 aero), elgondolkodtam a cserén és átülnék valami biztosabb technikába. Mennyire problémás ez a típus, akkupakk cseréje mennyiből járható és durván mi az intervalluma? Ha valakinek van ilyen (volt ilyen), tudna róla mesélni, azt is szívesen várom.
én időközben egy Vredestein Wintrac Pro XL-t tetettem fel. Tavaly váltottam Vredesteinre. Mivel a nyári bejött, gondoltam megnézem a télit. Halk, sportos, a jól illik az NX-hez.
2013 - 2015 környéki, kb. 200e-et futott, szervizelt IS 350h-t szabad? Gondolok itt esetleges típushibákra, horror szervizköltségre (pl. vezérlés csere, ha kell egyáltalán?!. Régebbi GS 450h V6 esetén hallottam erről, hogy horror összeg a csere, hiába láncos) Vagy golyóálló a technika mint a Prius 3 esetén?
Tetöablakkal kapcsolatban kérnék tanácsot. RX300 a típus.
Két kapcsoló van, a nyitás, illetve emelés céljára. De mind a kettő pontosan ugyanazt csinálja, rosszul. Ha egyik irányban nyomom, akkor nyitott állásból bezárodik - de rögtön továbbmegy az emelésbe. Ha másik irányba nyomom, akkor lecsukodik - de azonnal megy tovább és nyílik.
Tehát nincs végállapot, ezért nem lehet rendesen bezárni. Csak "érzésböl". Nem is merem használni a tetöablakot, mert félek, hogy rosszul zárom be és bejön az esövíz...
Ismeri valaki ezt a hibát? Tipikus? Létezhet egyszerű megoldása? Szoftveres? Vagy elektronikai?
Lexus IS 200 leváltásán gondolkodom GS-re. Van is nálunk egy igen szép kívánatos darab. A következő motorral: gy.év: 5/2017, 2494cm3, 133kW (181PS), Z, A, Hybrid (benzín/elektro), Euro 6
Mennyire megbizható ez a motor kombináció? Az IS200-al meg mindig nagyon elégedett vagyok ezért nehéz a váltás. Üdv. kucsipeti