Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Paco155 Creative Commons License 2008.07.17 0 0 3314
Miért ne lehetne?
Előzmény: Lac GII GTI (3312)
xmbela Creative Commons License 2008.07.17 0 0 3313
Az R413a 88% R134a-t tartalmaz. ;-)
Előzmény: Lac GII GTI (3310)
Lac GII GTI Creative Commons License 2008.07.16 0 0 3312
De ugye már nem R-12 van benne?
Előzmény: G-Atti (3311)
G-Atti Creative Commons License 2008.07.16 0 0 3311
Felcsigáztál..Lassan megpróbálhatom ugyanezt az R21-esemen.Ami idén 18éves.
Előzmény: Lac GII GTI (3310)
Lac GII GTI Creative Commons License 2008.07.16 0 0 3310
Az én golfom majdnem 20 éves, természetesen R12-vel volt töltve, mikor megvettem nem volt rajt gáz, ezért megtöltöttem. R12 szóba sem jöhet, mert legálisan nem forgalmazhatja senki, már jó pár éve. Először kompresszor le, olaj kiönt, majd nitrogénnel átöblít (olaj kifúj) Mivel igen kevés olaj volt rajt, nem egészen szakszerűen, de a szárítótartályt már nem is vettem le, elég avétosak a csatlakozók... szóval új olajjal és r134-el feltölt. Kb 1 éve és 7000 kilométer óta semmi probléma.

Ezenkívül több mezőgazdasági gépet is átalakítottam már,(mivel az r134 (nálunk) lényegesen olcsóbb, és a régi gépeken ez igen fontos szempont szokott lenni...)amik szintén ilyen jellegű hiba nélkül üzemelnek már több éve és több száz üzemórája.

Véleményem szerint, ha alaposan átöblítjük a rendszert és szárítótartályt is cserélünk nem lehet probléma. Igazából a régi ásványi és az új szintetikus olaj keveredése nem ajánlott. Az r413 98% ban r134 a maradék két százalékban olyan elegyet tartalmaz amely oldja az ásványi olajat. Ezért ott gyakorlatilag átalakítás nem szükséges, csak fontos hogy folyadék állapotban legyen betöltve. Illetve az expanziós szelep átállítása ill. cserélye javasolt, de tapasztalatom szerint ez nem szükséges.

Üdv, Laci
Előzmény: podani (3308)
laci590401 Creative Commons License 2008.07.16 0 0 3309
Jujuj!
Előzmény: podani (3308)
podani Creative Commons License 2008.07.15 0 0 3308
Most csinálunk ilyet egy saját autóval, ha sikerült beszámolok ;)

Az tuti hogy rendszert nagyon át kell tisztítani, olajat cserélni, és a csövekkel is lehet zűr. Tehát nem egyszerű. Ja meg a csatlakozás is már a feltöltéshez ha jól tudom (nekünk másikat kellett rá aplikálni)... Egy törött autó volt, és úgyis cserélni kellett a rendszer nagy részét, ezért akkor már átalakítás lett/lesz a vége...
Előzmény: Törölt nick (3304)
podani Creative Commons License 2008.07.15 0 0 3307
Sziasztok,

Tudtok-e ajánlani olyan gépet amivel lehet az autó klímát tisztani/fertőtleníteni?

Egyébként ha valakinek kell tölteni klímát, és Dunakanyarban van, akkor tudunk 8000ft-ért.
Törölt nick Creative Commons License 2008.07.14 0 0 3306

Minden megoldás érdekel ;) gkr004 kukvanc gmail pont com

Előzmény: G-Atti (3305)
G-Atti Creative Commons License 2008.07.14 0 0 3305

jaj-jaj..óvatosan az ilyen helyettesítő gázokkal!

Anno nekem csak ráfázni sikerült vele.

Akkor Xmbela kioktatott hogy amibe R12kell,abba azt kell tenni !

 

De tudok Bp-en helyet ahol töltenek R 12-t,ha nem találsz megoldást.

Előzmény: Törölt nick (3304)
Törölt nick Creative Commons License 2008.07.14 0 0 3304

Sziasztok!

 

Van egy öreg BMW-m R12-es gázzal menne benne aklíma, de nem hűt. Mit tudnék tenni, hogy hideg legyen az autómban nyáron is? Esetleg r12 töltés, hallottam olyat is, hogy az r413a helyettesíti, meg olyat is, hogy olajat kell cserélni a rendszerben, aztán mehet bele az r134 (ez gondolom nem olyan egyszerű, ha jól tudom, a gáz viszi sz olajat szerteszét a csövekben :) ). Meg hallani r134 átalakító szettekről is, de a tapasztalatokról még nem találtam semmit.

Bármilyen megoldás érdekel, töltés, átalakítás.

Tudna valaki segíteni?

 

kuff Creative Commons License 2008.07.14 0 0 3303
Sziasztok,

remélem nem túl OFF, de lenne eladó 2db klímaszett Suzuki Swift (új) típusba, beépítéssel,vagy nélküle. Érdeklődni emailban!

üdv,
kuff
bukta7777 Creative Commons License 2008.07.13 0 0 3302
A kompresszor vadonat új, a ynomásokat hétfőn nézzük, kiváncsi vagyok , hogy mi lehet a gond.
Előzmény: xmbela (3301)
xmbela Creative Commons License 2008.07.12 0 0 3301

Nyomások hogy alakulnak?

Vadi új a kompresszor vagy bontott?

Előzmény: bukta7777 (3300)
bukta7777 Creative Commons License 2008.07.12 0 0 3300

Köszi szépen, ma odáig jutottunk, hogyha 2000 alá esik a fordulat, a kompresszor lekapcsol, amint ezt eléri azonnal vissza is kapcsol és hűt rendesen!

 

Előzmény: xmbela (3299)
xmbela Creative Commons License 2008.07.11 0 0 3299

Első körben azt kell megnézni,hogy mi állítja meg a kompresszort.A szívó és nyomó oldali nyomás hogy alakult?Nem hevült túl,vagy fagyott le?

Ha nem nyomásprobléma okozza a gondot,akkor kapcsolási rajzon meg kell nézni,hogy mi tilthatja a kompresszort és azokat lellenőrízni.

Az autóklíma csak hűteni tud. ;-)

Előzmény: bukta7777 (3298)
bukta7777 Creative Commons License 2008.07.11 0 0 3298

Üdv Szaki,

 

Kérem amiken van ötlete segítsen mert megállt a tudomány.

Adott egy A8-as amibe egy új kompresszor került, minden rendben van egészen odáig amíg az autó el nem éri az üzemi hőfokot, addig hűt vagy fűt, amint elérte azonnal kikapcsol a kompresszor, a ventillátor megy tovább!

Cseréltünk klímavezérlő panelt, a hiba ugyanaz maradt!

Mi lehet szerintetek!

 

(XMbela ment privi)

 

Üdv

FEri

bono77 Creative Commons License 2008.07.11 0 0 3297

 

 Szasztok!!!

 

 Most vettem gigi klímás Vectrát (2001-es). Hűteni hűt, szeretném kicsit érteni a működését, aztán HA kell átnézetném.

 

 kérdéseim: - Bp-en vagy környékén LELKIISMERETES szakik címei

                   - kell e most takarítani vagy takaríttatni  (ha igen mit)

                   -   visszaolvasva a fórumon olaj, párologtató stb-ről irtok, de nem tudom mik ezek, mire kell figyelni! (alapvető működési elv)

                   - a klíma (digi) helyes használata.

 

 Tudom, hogy sok és összetettek a kérdesek, de ha valaki(k), segitenének, nagyon HÁLÁS lennék       

        Köszönöm

aha777 Creative Commons License 2008.07.08 0 0 3296

Bocsánat!

 

A cég neve: Prestige Alarm

Címe: 1118 Bp Naprózsa u.10.

Tel:06304626000

Remélem így már segítettem :)

CsXGTI Creative Commons License 2008.07.08 0 0 3295

 

REKLÁM!

 

Eladó a képeken látható, Citroën Xsara I.-hez való, expanziós szelep.Új, eredeti, gyári alkatrész, bontatlan fóliában.Érdeklődni:mailben.

G-Atti Creative Commons License 2008.07.08 0 0 3294

Szerinted itt a többség mit csinál??..mert szerintem kérdez a hozzáértő szakemberektől.

 

Építőbb jellegű lehetne a hozzászólásod,ha segítenél a többieknek konkrét címmel,telszámmal stb,ha már Te magad találtál olyan helyet amivel meg vagy elégedve.

 

Üdv

Előzmény: aha777 (3293)
aha777 Creative Commons License 2008.07.08 0 0 3293
Sziasztok!

 

Olvasva a hozzászólásokat, kicsit mosolyogtam, hogy milyen klímás szakemberek vannak…

Az én véleményem, ha szeretnél valamit megjavítatni, akkor érdeklődj a lehetőségekről egy szakembertől. Ha jó szakembert kerestek Autóklímával – villamossággal – gumival kapcsolatban tudok segíteni. Már évek óta a Prestige Alarm -hoz, járok minden problémámmal, Budapesten ők a legjobbak legkorrektebbek, mindig segítőkészek árban is jók. Előttük nagyon sok műhelyben jártam, de soha nem volt olyan, hogy helyben hegesztik a klímahűtőket, csöveket, kompresszorokat javítanak, azonnali diagnózist adnak. A Műhelyük a műszerezettségük és a hozzáértésük nagyon profi. Nem egy ügyfélből akarnak meggazdagodni! A főnők korrekt rendes fiatal srác, mindenkinek ajánlom.

Vebber Creative Commons License 2008.07.07 0 0 3292

Értettem mire gondoltál.

Ha lassan megyek, és nagyon meleg, akkor előfordul, hogy a ventillátor is forog.

Ha napközben csak gyújtást adok rá (a motor, és a gáz viszonylag hideg benne) akkor is előfordul, hogy a kompresszor mágnest nem hallom húzni.

Azt holnap mindenesetre megpróbálom, hogy mi van akkor ha a ventillátort direkbe elindítom.

Előzmény: laci590401 (3291)
laci590401 Creative Commons License 2008.07.07 0 0 3291
Kinti hűtő előtti ventillátorra gondolok.
Ha menetközben megy akkor a menetszél hűti a gázt a kondiban.Városban meg ha felmegy a gázhőmérséklet,így a gáznyomás is akkor kikapcsolja a kompresszort,a
túlnyomás miatt károsodna a rendszer.
Előzmény: Vebber (3290)
Vebber Creative Commons License 2008.07.07 0 0 3290

Mikor reggelente bekapcsolom akkor még soha nem megy.

Egyébként ha hűt elindul a ventillátor.

A fülkében ha a ventillátort ki-be kapcsolom akkor belül a relé is kattog (akkor is amikor egyébként a kompresszor mágnes nem hajlandó húzni).

Tudomásom szerint figyeli a klíma vez. a külső hőmérsékletet, és +4 Celsius fok alatt nem engedi bekapcsolni, én elsőre erre az érzékelőre gyanakszom, de sajnos fogalmam nincs hova dugták el, és sajna rajzom sincs.

Előzmény: Vebber (3288)
laci590401 Creative Commons License 2008.07.07 0 0 3289
Ventillátor megy?
Előzmény: Vebber (3288)
Vebber Creative Commons License 2008.07.07 0 0 3288

Sziasztok!

 

Segítséget szeretnék kérni.

Van egy Astra F, X14XE típusú autóm.

A Klíma szarakodik benne. A hibajelnség az, hogy városban a kompreszor ki-be kapcsolgat pár másodpercenként rendszertelenül.

Országúton normálisan működik.

Kapcsolási rajzot ehhez a típushoz tudna valaki adni?

Valakinek esetleg saját tapasztalat, mit kellene először megnézni?

 

Előre is köszönöm!

G-Atti Creative Commons License 2008.07.06 0 0 3287
Na akkor holnap bizti nyaggatlak..már feltéve ha megtalálom a számodat..esetleg megadod privátba?
Előzmény: xmbela (3286)
xmbela Creative Commons License 2008.07.06 0 0 3286

Ez bizony egy expanziós sarokszelep.

Természetesen cserélhető.

Előzmény: G-Atti (3284)
Törölt nick Creative Commons License 2008.07.05 0 0 3285

Sziasztok!

Tud valaki észak pesten vagy környékén olyan klíma szerelőt, aki tud Harrison kompresszort (Opel) szakszerűen javítani?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!