Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Gabesz_77 Creative Commons License 3 órája 0 0 12174

2007-2010 C-max gázolajszűrő légtelenítéshez megfelehet nagyobb méretű orvosi fecskendő?

Több webáruházban is láttam, hogy "UFI rendszerhez". Ez azt jelenti, hogy csak UFI szűrő rakható bele? A szűrőt lefogató lemezen is UFI FILTERS felirat olvasható.

Illetve a turbó olajcső melyik csavarjában van a szürő (már ha van) alul, vagy fent a turbónál? 

Köszi előre is! 

uraaam Creative Commons License 6 órája 0 0 12173

Nekem Nokia Ck-7W van hozzá. 

A Sony-ban sincs, ha Sony alatt a gyárit érted.

Előzmény: zohlihka (12172)
zohlihka Creative Commons License 10 órája 0 0 12172

Köszi uraaam és Foka2008!

 

 

Böngészve kicsit neten többféle típust találtam, nem tudjátok pontosan melyik típus kellhet hozzá?

És a kérdés, hogy mindegyik fejegységnél külön lehet a BT modul? Ez az ár miatt lehet fontos, mert ha pl.: 18k egy modul, akkor inkább veszek 25k ért egy bontott Sony-t, ha abban benne van.

 

Köszi előre is.

Előzmény: uraaam (12166)
Wicked Belzebub Creative Commons License 28 órája 0 0 12171

Sziasztok! Azt szeretnem megkerdezni, h a 2. generacional a belso vilagitas es a rendszam vilagitas valtozott-e a 2008-as faceliftnel? Itt a W5W es a szofita izzok kulonbozo kombinacioi erdekelnek, mikor melyiket tettek be... :) 

Morki88 Creative Commons License 3 napja 0 0 12170

köszi az infókat elemes és Vappali! ;)

Előzmény: Vappali (12169)
Vappali Creative Commons License 3 napja 0 0 12169

Gépkönyvben le van írva, hogy milyen abroncsokkal szerelték a kocsit.

De itt a váltóméreteket tudod lecsekkolni.

Előzmény: Morki88 (12167)
elemes Creative Commons License 3 napja 0 0 12168

ha szélesebb gumit raksz fel, többet fog fogyasztani az autód, cserébe a kanyarstabilitása (még) jobb lesz

(a fókusznak egyébként is megdöbbentően jó a kanyarstabilitása)

Előzmény: Morki88 (12167)
Morki88 Creative Commons License 3 napja 0 0 12167

Sziasztok! Hatchback Ford Focus Mk1 2003 1.6 benzinemen jelenleg téli gumik vannak lemezfelnin (185/65 R14). Nyári gumi szett vásárlás előtt állok, amit már mindenképpen alufelnire rakatnék. Váltanék kicsit nagyobb átmérőre (R15 v R16). Mi a véleményetek? Mekkora fér még bele? Mikre kell figyelni ilyenkor? köszi előre is :) 

uraaam Creative Commons License 4 napja 0 0 12166

Nincs kékfog modulod. Ha lenne akkor (is) némítaná a rádiót, mikor bejövő/kimenő hívásod van, és arra kapcsolna.

Előzmény: zohlihka (12164)
Foka2008 Creative Commons License 4 napja 0 0 12165

Nincs bluetotth modul a kocsidban ezért van. A kesztyűtartó tálcáját kiszerelve ott kellene hogy legyen a modul. De valószínűleg nem a felszereltség része nálad.

Előzmény: zohlihka (12164)
zohlihka Creative Commons License 5 napja 0 0 12164

Üdvözlet!

 

A Focus II.ben (2008) van egy "Ford audio 6000CD" típusú egység.

Ilyen: 6000CD

 

Van rajta zöld meg piros telefonjel.

A könyv szerint az "advanced menüben" azaz ha hosszan nyomom a menü-t részben kellene lennie bluetooth résznek, de nincs, mi lehet az oka?

Most jelenleg a telefon ikont megnyomva némítja a rádiót, mindkét ikon.

 

Köszi.

Ata61 Creative Commons License 5 napja 0 0 12163

Hát ez tényleg rejtélyes,de én akárhogy is gondolom csak a légzés körül lehet valami a tartálynál.Ha üres tankot csak félig lehet tölteni,ott a tankban lévő levegő nem tud valamiért távozni.

Előzmény: BBence92 (12161)
Vappali Creative Commons License 6 napja 0 0 12162

Valaki hajtott már végre statikus regenerálást Forscannel? Ma jött meg az usb-s adapter. reggel ha hazaérek, lehet megpróbálom.

BBence92 Creative Commons License 6 napja 0 0 12161

Sajnos nem segített. Megvolt a cső, gond nélkül meg tudtam fújni, és hallottam, hogy felül meg süvít ki a levegő, semmi nehézség nem volt, könnyen járt benne a levegő. Tankolni továbbra is csak félig tudtam :/

Előzmény: Ata61 (12157)
Ata61 Creative Commons License 2018.01.10 0 0 12160

 Büdös kipufogógáz.

Lehet  rosszul beállított motor,vagy  a katalizátor lehet a bűnös.  Mindez azt jelentheti, hogy a hidrogén-szulfidból nem lesz kén-dioxid, amit ha nem orvosol a szerelő, egy totálkáros katalizátor lesz a végeredmény.De lehet akár gyújtógyertya is rossz,vagy trafó.

Nekem  egyszer az off-Cliomnál volt nagyon büdös hátul,egyik gyújtótrafó volt rossz.Csere megszüntette a bűzt.Ezeket jó átvizsgálni,mert később agyonvágja a katalizátort,ha még az jó.Akkor biztos,hogy ezek a gondok fent állnak,ha már nagyon büdös záptojás szag van.

Előzmény: szikiszi (12158)
elemes Creative Commons License 2018.01.10 0 0 12159

nemtom a katalizátor UTÁN van-e még valamilyen mérés, de simán lehet, hogy megöregedett és ezt csak a következő műszakin az emissziómérésnék fogják észrevenni hatóságék és akkor kell kicseréltetned. az oxigénszonda (lambda szonda) szerintem még a katalizátor előtt van.

Előzmény: szikiszi (12158)
szikiszi Creative Commons License 2018.01.10 0 0 12158

1,4 benzines Focus 2002-ből, melegen is kissé büdös a kipufogógáza. Hibát nem jelez a műszerfalon. Általában az autósok nem szagolgatják a saját autójuk kipufogó gázait (lehet, hogy csak én) azért megkérdezem, valaki találkozott ilyennel?

Ata61 Creative Commons License 2018.01.08 0 0 12157

Egy másik topikban olvastam,erre gyanakodtam én is(lentebb írtam is)hogy nem szellőzik talán ki a tank.Egy próbát megér.

Idézem:

 

"Én azt csináltam, hogy a kocsi alján, a hátsó tengelynél van egy fekete, hajlított, vékonyfalú műanyag cső. Ráhúztam egy hosszabb műanyag csövet (ami szorosan ráment) és szájjal belefújtam. A betöltőnyílás alsó részénél (van egy kis luk) egy nagy adag trutyi jött ki. Azóta normálisan lehet tankolni!

Valószínűleg nem szellőzik ki a tank,"

Előzmény: BBence92 (12155)
Codename Creative Commons License 2018.01.08 0 0 12156

Sziasztok!
Elég gyakori hiba az alábbi másoknál is, de megoldást eddig nem olvastam a problémára:
2005-ös focus 1.6 100LE benzines eljátssza időnként, hogy ha üzem meleg állapotban leállítom,

és kb 20 perc múlva akarom beindítani, teker az önindító, de nem indul a motor.

Aztán levéve a gyújtást újra próbálkozva már nagy nehezen beindul alacsony fordulatszámon,

aztán magához tér és hibátlanul teszi a dolgát.
Az az érdekes, hogy leállítás után pár perc múlva, vagy órák múlva még sosem jött elő

ez a hiba, csak mindig 20-30 perc múlva, havonta 1-2x.
Mi okozhatja ezt vajon??

BBence92 Creative Commons License 2018.01.08 0 0 12155

Szia!

Sajnos a párom tankolta, és nem nézte mennyi megy bele... -.- Visszanéztem a bankkártyájátm 27 liter ment bele úgy, hogy kivillant a lámpa/jelzett a rendszer, h kevés az üzemanyag elmondása szerint

Előzmény: Ata61 (12080)
deltastv Creative Commons License 2018.01.08 0 0 12154

A 2005/11-i 2.0 TDCi Focusomban is Siemens-VDO common rail rendszer van...

Szerintem később is használták.(S-max)
Ugyanez a motor, az Mk4 Mondeoban pl már Delphis CR-el volt szerelve...

Előzmény: nemenyigy (12148)
nyulas76 Creative Commons License 2018.01.07 0 0 12153

Sziasztok,

Van egy ford focus ll-esem, már harmadik télen csinálja ugyanazt, hogy az autó lezárt állapotban van, és egyszer csak indexel és ablaktörlőzik egyszerre! Ha beindítom abba hadja de ha leállítottam és kivettem a kulcsot rögtön csinálta a hülyeséget! Úgy oldódott meg a probléma, hogy az akusarut levettem.

Van valami ötlet hogy mi ez?

Előzmény: Törölt nick (6266)
Ata61 Creative Commons License 2018.01.06 0 0 12152

Ok. Szerintem jó választás az olaj és a szűrő is,Mann is jó lesz.

Előzmény: Vappali (12151)
Vappali Creative Commons License 2018.01.06 0 0 12151

Én most vettem az autót, decemberben. A Ford DSR szerint májusban volt olajcsere, nagy szerviz. Akkor esedékes az 1 éves, de ha a 15ekm.-hez igazítok, akkor valszeg hamarabb meglesz. 

De még nem ment el a másik autó, így ebben a takony időben még azt nyúzom. Most arra is költök egy kicsit, így nem erőltetem a Ford szervizelését - ha nem muszáj.  Igaz az olajat, és az olajszűrőt megrendeltem, kellett innen más, így a posta ingyenért volt. 

A levegőszűrőt, és a gázolajszűrőt (Mann) a Cromaxtól veszem meg. 

De nem fogok én várni májusig.

A MANN gázolajszűrőt dicsérték, és mivel Ukrajnában tankolok, így az legyen minőségi.  

Előzmény: Ata61 (12143)
Ata61 Creative Commons License 2018.01.06 0 0 12150

Én is VDO-ot látok.Néztem pl Kovács Autonál az injektorokat,és ehhez a motorhoz Siemens VDO-t árulnak.Nem értem én se,(ha igaz) hogy mi a fenének álltak vissza a Siemensre és 2015 -től megint Bosch-ra.

Előzmény: nemenyigy (12147)
Ata61 Creative Commons License 2018.01.06 0 0 12149

Vappali!

Most olvastam(lefordítva) egy külföldi oldalon.

 

"Turbófeltöltő.

Maga a kompresszor tartós, de a kenési rendszer csalódást okoz. A rotor csapágyainak fő olajellátásáról beszélünk. Idővel a csatorna permeabilitása csökken, ami fokozatosan a kenés és a kopás hiányának növekedéséhez vezet. A meghibásodás megakadályozása érdekében rendszeresen tisztítsa meg a(turbó olajcső) csatornát, vagy egyszerűen cserélje ki az olajellátó vezetékeket."

 

Tehát ha nincs benne szűrő,akkor is érdemes az olajellátó csövet a lerakodásoktól tisztítani vagy cserélni.Főleg könnyen szűkül(lerakodás) a keresztmetszet a derékszögű hajtásoktól

nemenyigy Creative Commons License 2018.01.06 0 0 12148

2011-ig biztos bosch

utána két cég is vdo-t ajánl

a legújabb 1.5 tdci-hez pedig csak nagynyomású szivattyút találok, az viszont bosch.

 

ráadásul a ford elengedte a siemens-et kb 2003 körül a mondeonál.

 

nem értem.

nemenyigy Creative Commons License 2018.01.06 0 0 12147

most mar én sem értem. logikus hogy Bosch, de tobb katalógus vdo-t hoz, ami siemens...

Előzmény: Ata61 (12145)
nemenyigy Creative Commons License 2018.01.06 0 0 12146

bocs elnéztem az évet, nem Bosch!

Előzmény: nemenyigy (12144)
Ata61 Creative Commons License 2018.01.06 0 0 12145

  Ez biztos hogy Bosch?(2013 as 1,6 tdci 85 kw 115 LE.)mert annak jobban örülnék mint a Siemens-nek.

Előzmény: nemenyigy (12144)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!