nem, csak ez széria munka, keresd meg a legközelebbi szimpatikus kipufogóst és menj oda, vagy vedd meg utángyártottban és egy aknán vagy emelőn még te is ki tudod cserélni. én nem szeretem az ilyen munkákat, mert dobot nem gyártok, Karkushoz járok és 1 középdobért keresztül autózni a várost nekem nem éri meg, de szerintem neked sem. vagy menj egyből Karkushoz, ott általában meg is várható az ilyen munka. elnézést, hogy ilyen a hozzáállásom, de ezt a tapasztalat mondatja velem.
akármennyire büdös az önreklám, úgyis kismillióan tudják a számom :) 70/2390015 és csepelen vagyok, keepitretrotól 2 percre.... a térképén a "hétvégi" útvonal pont a műhelyem mellett megy el :)
szia! Na köszi egész jól hangzik... hova kéne begurulnom és persze mikor? Jó lenne jövő hónap elején/közepén valamikor neked? És előtte megnézhetnék 1 ilyen aluplatírozott csövet? Uis még sosem láttam, csak h pl. milyen vastag a fala pl, mert a DTM rsznek talán csak a külső méretei vannak meg, az meg nagyon vékony falú lehet és rozsdamentes is, mert nagyon könnyű az egész azt mondja a szerelőm. És az aluplatírozott dobhoz lehet rozsdamentes csövet hegeszteni végnek? Egy ilyen dobot is megnéznék szívesen, meg meg kéne h hallgasd a hangját, hogy milyen hangos és milyen tónusú, mert valami ilyesminek kéne lenni az újnak is... bár most már talán 1szerűbb lenne ha felhívnálak :) vd
nah, a következőt fundáltuk ki Tomival, h mindenkinek igaza legyen :)
a 2 középdob rozsdamentesből készűl már csak a hőterhelés miatt is, a csövek aluminizáltak és egy aluminizált hátsódob 2 véggel szereléssel és a részletektől függően olyan 150-170E Ft-odba fájna. részletek alatt értem a kipufogócsonk utáni H alakot, annak talpait, a csatlakozókat (talpak vagy stucnik) etc etc. ha megfelel irányárnak, be kéne gurulj vmikor és a kocsid alatt ki tudjuk alakítani a végleges verziót.
köszi capri, azért valami összehasonlító árat nem tudnál írni, hogy melyik kb mennyiből állna meg? vagy akkor csak az aluplatírozott... nem ragaszkodok én sem a rozsdamenteshez, csak azt hittem sokkal könnyebb az meg sokkal tartósabb is, csak a végeknek kéne olyannak lennie (mint az eredeti vég csak nagyobb átmérőjű), meg a 3 dobhoz sem ragaszkodok (a mintát nem lehet szétszedni, szóval nem tudjuk milyen az elrendezés belül és hogy mit csinál, csak a külső méretei vannak meg), én nem értek hozzá, nem tudom miért kell, kell-e? A lényeg a kereszt a leömlő után, azon tudom h sok múlik, de hogy most hány dob van azt nem tudom. A gyári rsznek is állat hangja van, annyi bőven elég nekem, csak 45-ös és nem tud kimenni a gáz :( Ezért kell nagyobb rsz rá.
alu van az "acélban", egyfajta kezelés, nem rohad át olyan 6-8 évig. már a dobok is ilyenek Tomitól, plusz duplafaluak és már nem üveggyapot van bennük, hanem speciális "fémháló". tehát már ki sem égnek. kb 5 évet lehet számolni élettartamra, de itt caprisok között van olyan kipuff, amit 6 éve csináltam és még egyben van.
rozsdamentes előnye? talán könnyebb mert ugye bízván az oxigén károsító hatásának kiszűrésében, nem használnak olyan falvastagságú anyagokat. legalábbis a taiwani vackok könyebbek, de azokkla ugye még 1-2 év tapasztalat sincsen. itthoni próbálkozások eddig rendre nehezebbek voltak. (Zeus, Karkus etc) ja, meg ha felpolírozod akkor csillog... nagy cucc egy ültetett kocsi alatt :)
"komolyabb" kocsikra még "krómvéget" sem szoktam tenni, felesleges, nem attól jó :)
tudnám mi az h aluplatírozott? :) Egyébként mi a rozsdamentes előnye tonképpen? Könnyebb? Tovább tart? Szebb? Olcsóbb? Igen sajnos. Ez 1 DTM A gruppe kipuff ez kell alá, ez tuti működik. Már ki van kísérletezve :D Asszem nem végig 60-as, szélesedik, de talán csak 55-ről?
nincs technológiám rozsdamentesre, azzal egyszerűbb közvetlenül Karkus Tomit keresned. én eleve feleslegesnek tartom. hajlítani tudunk szépen, de 2x60 3 dobbal már aluplatírozottból is csúnya árat hoz ki. persze ami kell, az kell :)
Tényleg mennyibe kerülne rozsdamentes 2x60-as cső leömlő nélkül 2 közép és 1 végdobbal? Csövet tudtok hajlítani gyűrődésmentesen? Nem szeletelünk :) Megvannak a méretek is .... valahogy így kéne kinéznie:
leírás a munkámról: ""2007.03.04. Elkészült az új kipufogórendszer az R.F.F. Exhaust jóvoltából. 3 szekciós, vízvágott talpakkal, 70 mm átmérő, egy átmenődob. Pontos szép hajlítások, padlólemezhez simuló vonalvezetés, a hasmagasság nagy átmérő ellenére alig csökkent. A gázreakció és a nyomásfelépülés észrevehetően javult. A hang telt, mély tónusos, nincs zavaró rezonancia. Profi munka."" forrás: www.cosworth.hu
Sziasztok! Tudom már rég nem írt ide senki de hátha kapok választ! Szükségem lenne egy sportkipufogóra szép ovális véggel. Nem kell hatalmas vég rá de szép hangja legyen:D . Rover 200-ra kéne. 1.4-es 98-as 75lovas Mennyibe kerülhet ez nekem? Tudom így nem könnyű árat mondani, hogy azt se mondom, hogy gagyi vagy jó legyencsak hogy jó!:)
abszolút hobbi szinten vagyok csak, amikor a munkám engedi haverokkal építgetünk kocsikat, azokra szoktam még hekkelni, de sem a felszerelésem, sem az időm, sem a hely nem adja meg a lehetőségét a rendszeres munkának.
Igazából az lenne a legnagyobb gond hogy van nekem egy O2 ellenörző szenzor azzal mit lehjet kezdeni?? ill sport kati lenne a gyári helyett az bántaná vagy ugyan olyan értéket produkálna csak kevesebb folytással??