Szia meg oldódott a probléma mert én is ugyanezzel küzdök csak egy i40- el egyik szerelő sem tudja minek áljon neki mert hiba kódot nem dob ki nem vállalja senki .
Van egy 2017-es Santa Fe 2.2 Diesel autom!Egy hónapja vettem!
Egy olyan problémám van,vagyis egy észrevételem,hogy vezetés közben mintha darabos lenne a kormány!Arra gondolok,hogy vezetés közben olyan mintha akadna egy kicsit,utánna minden oké!
Igaz,hogy most nagy bütykös téli gumik vannak rajta!Arra is gondoltam,hogy ez miatt is lehet!
Találkozott valaki ilyennel ?
Meg azt vettem észre,hogy a sávtartó nem vezeti el az autót!
Előtte egy 2017 Tucson volt,azt elvezette 20 másodpercig,utána jelzett!
De ez nem vezeti,csak jelezi ha kimegyek a sávból!
Ha esetleg valakinek volt ilyen tapasztalata kérném írja meg a választ!
Üdv ! 1-1,5 éves, saját tapasztalattal rendelkező Hyundai 1.5 Dpi motoros autóról valaki megosztaná a tapasztalatait!:-) Keresek vissza is ,de hátha jönnének plusz infók ! Előre is kösssz !:D
HYUNDAI IX20nál folyamatosan forró levegőt fúj a ventilátor (tudom, még se hideg 😄), és mindegy Neki hogy alacsony vagy magas hőfokon van a hőmérséklet szabályzó gom (digitális a hűtés - fűtés).
Nekem a Carensem csinálta ugyanezt. Néha csak tekert mint az állat, és nem kapta el. Hidegen, melegen mindegy. Be kellett fújni úgy egyből elindult. Se rángatás, se füstölés, se túlfogyasztás, se semmi. Tökéletesen működött menet közben. Most ősszel, kikerült a garázsból a szabad ég alá. Óvatosságból rátettem a töltőt, vagy 20 órára. Láss csodát! Azóta megmutatom neki a kulcsot, és már jár is. Pedig előtte sem vettem észre, hogy gyenge lett volna az akksi. Több mint 40 éve járok dízel autóval, feltűnt volna ha akksi hibás.
Van egy Hyundai I40 kombi 2012-es autóm. Az körpark szenzor problémákaz jelez. Kicseréltük a mszenzorokat és semmi változás, méga nnyi a probléma, hogy hátrafelé, csak 8 volt táp megy, kiszedtük BCM modult és a park modult is bevizsgáltuk, ezek jók. és mikor kivolt szedve minden modul akkor is csak 8Volt táp ment hátra. Ha valaki tudna erre egy megoldást, vagy tudna küldeni egy kapcsolási rajzot, nagyon megköszönném. Az alvázszám KMHLC81UBCU005554. Válaszokat és segítséget előre is köszönöm.
A nagynyomásu is újítva lett a porlasztòkkal együtt mivel így volt garanciás ha egybe viszek mindent 4porlasztò (55e/db) a nagynyomásu (60e) illetve a közös nyomòcső (éhez a szelep 55e) ez a kis mòka volt 335e amire 3szerelő mondta H biztos ez a gond üzemanyag ellátò rendszer hiba. És még se oldòdott még a gond most pedig mindenki tárja karjait és küld másik szerelőhöz
A navigáció vagy kijelző részben megadta magát Csak halvány háttérvilágítás megy. Indítás után a zene szól, de 10-15 másodpercenként egy másodperce megáll, majd újraindul. Kb 10 perc után beáll és nem szakad meg. Kép nincs, csak a nagyon halvány háttérvilágítás, amin látszik, hogy bekapcsolt állapotban van. Tolatókamera viszont működik. Áramtalanítottam, sarut leszedtem, majd vissza, de nem ez volt a gond. Biztosítékja jó.
Igaz nem Hyundai de Vivaronál jártam hasonlóként. Hidegen pöccre ment, melegen hosszas tekerés után indult. Vagy nem. Nekem a nagynyomású szivattyú hibája okozta,konkrétan el volt törve a tengelye.
Nem a főtengely jeledò a hibás.Kb ott tartok h nem érdekel az útò úgy ahogy van felgyújtom. 8szerelőnél járt konkrétan sehol semmi hiba mindent mindenhol bemértek . De mind cserélt valamit mert szerintük "biztos H ez a hiba". Amik cserélve lettek főtengely jeladò abbòl konkrétan eladò is van mivel kicserélték egy Delphi gyártmányura de a hiba megmaradt egy másik szerelő azt mondta biztos gyári hibás így az ki lett cserélve egy meyle gyártmányura de a hiba maradt na ez a szerelő elküldött egy másikhoz aki kimérte a porlasztòkat ahol 2dupla annyi olajat nyomott vissza. Ezek felújitásra kerűltek a nagy nyomásuval és a közös nyomocsőben lévő szeleppel együtt ez a kis mòka 335e volt na erről 3szerelő mondta H biztos ez a gond. Ezek vissza tétele elött egy másik szerelő levette a tankot kimosta kiszárította az össze csövet kipucolta amit egyébként megnéztem valòban koszos volt az üzemanyag és a tank fém szilánkok voltak benne( egyébként csak Shell kúton tankolok soha máshol nem tankoltam bele). Na ez se oldotta meg a gondok. Aztán egy hiunday szerelő a víz hőmérséklet érzékelőt (nem tudom mi a hivatalos neve) cserélte mert H tuti ez a hiba hát nem ez volt. Tegnap én kértem az üzemanyag szivattyú cseréjét hát ez sem nyert.persze üzemanyag szűrő is cserélve lett a porlasztòkkal együtt hiába csak 2hònapos volt. A gond még mindég fent áll melegen ha olyan kedve van nem akar indúlni hidegen semmi gond és melegen se mindég makrancoskodik. Hiba kòd még mindég nincs akkor mérve se mikor nem indúl. Menni megy gyönyörűen nem szaggat nem torpan meg gyorsításnál nem füstől nem ingadozik a fordulat .lassan kezdek kifogyni az ötletekből a pénzből és igazság szerint a türelemből is.
rövid távra dízelt? milyen rövid? van akinek 3km is hossszú, van akinek a 20 is rövid....
amúgy részecskeszűrőst nem ajánlanám... melóba járni nekem egy 2002-es Accent LC 1.5 crdi van, nincs kettőstömegű, nincs részecskeszűrő, egr is egy vákumos van csak...
Igénytelen kocsi, sok baja nincs motorikusan, viszont van benne klíma, 4 el. ablak, el. tükrök, kp zár, szervokormány...fogyaszása 5.4-7.0 literig...napi 10-12 km használom...
-mégis milyen Hyundairól van szó (mert nem mindegyikben agysebészet kicserélni a jeladót....nekem kb 10 perces művelet a sajátomban: motortakaró a tetejéről levesz, két csavar kicsavar, stekker széthúz, jeladó kivesz... ez kb 5 perc...visszafele fordítva ugyanez , 5 perc...)
Sziasztok! 2005 2.0 crdi motoros tucsonom produkálja, hogy kiadja a check engint kiolvasva p0401 kód(egr hibára utal) ki lett cserélve a szelep mert el volt repedve az öntvény ki lett cserélve a vákuum vezérlője és a folytószelep vezérlője is ki lett takarítva végig az egr vezeték(hűttő csövek szívósor) 3 nap után vissza adja a hibát. Mi lehet az oka? Hol keressem a hibát
Sziasztok! Hyundaiban vezérműtengely jeladót kell cserélni, gyári alkatrészre. Tudtok javasolni szervizt, aki ilyet megcsinál? A szakszerviz nagyon drága...
Sziasztok.egy nagy segítségre lenne szükségem.Vettem egy 2006os Hiunday Tucson 2crdi kapcsolhatò összkerekes terepjáròt májusban.Juniús 14.én nem akart indúlni akkor a biztosíték táblában cseréltünk utánna minden rendben volt pár 1000km ért gond nélkűl megtettem vele. Múlt hònapban a hűtőfolyadék folyt el mivel a cső elrepedt ahol a csöpögő szervò olaj ráfolyt.Most viszont gyakran nem akar indulni pontosabban meleg állapotban reggel első indításnál semmi gond vagy ha áll pár òrát szintén azonnal indúl. Egyébként teker de nem indúl be ezt úgy lehet kijátszani H leveszem a sarut az aksiròl majd vissza és indúl azonnal. Egyébként a júniusi biztositék cserénél nem írt semmi hiba kòdot viszont a gépet rátéve gázpedál szenzor hibát adott ki egyébként most sincs benne hiba kòd de meleg csak teker.Valakinek valami ötlet hogy mi lehet a gond vagy mit kellene átnézni? Vezetés közben nincs semmi változás nem gondolkodik nem torpan még gyorsít szépen a fordulat is rendben van .
2 és fél éve a tulajdonunk, eddig ritkán de produkálta hogy gyújtáskor nem világított az "immobilizer" jele a műszerfalon és nem indult.Idén nyár eleje óta kétszer produkált olyat hogy bár az immó jele világított a műszerfalon, csak hosszas tekerésre indult el, majd azt vettem észre hogy kicsit többet kell tekertetni mindig hogy elinduljon..
Tegnap este leállítottam, ma reggel 10 próbálkozásra se indul el csak teker...Immó jel világít, indítózásnál villog, majd a kulcsot gyújtáson hagyva kialszik...Alacsony nyomású pumpa gyújtáskor ahogy szokta indul, majd megáll...
2 és fél éve a tulajdonunk, eddig ritkán de produkálta hogy gyújtáskor nem világított az "immobilizer" jele a műszerfalon és nem indult.Idén nyár eleje óta kétszer produkált olyat hogy bár az immó jele világított a műszerfalon, csak hosszas tekerésre indult el, majd azt vettem észre hogy kicsit többet kell tekertetni mindig hogy elinduljon..
Tegnap este leállítottam, ma reggel 10 próbálkozásra se indul el csak teker...Immó jel világít, indítózásnál villog, majd a kulcsot gyújtáson hagyva kialszik...Alacsony nyomású pumpa gyújtáskor ahogy szokta indul, majd megáll...