Nem kell lehúzó,lejön,csak ha az anyáját fellazítottad,meg kell ütögetni kézzel jobb és bal oldalon a műszerfal irányába,és magad felé utána meghúzva a kormánykereket leszokott jönni. A műszeregység kiszedéséhez nem kell amúgy a kormányt levenni,ha a cél az lenne.
Én Corolla verso-ra tettem már utángyártott tankot,és tök jó lett,nyilván a minősége nem olyan,mint az eredetié.Én még átfújnám alvázvédővel az egészet,mielőtt feltenném,amúgy vállalható. A bontott is jó megoldás,csak ne legyen rohadt,mert ugyanott vagy,ahol elindultál.Ha kell,ki lehet mosni,forró vízzel,csak 2 ember kell hozzá lötykölni,és utána kitenni a napra egy napig,akkor jól kiszárad,nem lesz baj vele.Csak belül ne legyen rozsda,mert akkor kuka,nem is szabad megvenni. Ha jól emlékszem a kipufogót le kell ereszteni hozzá,meg hővédőt leszedni,ilyesmi,de a hidat nem kell megbontani,és a lengéscsillapítót sem.
Az első,ékszíjtárcsa alattira gondolsz? Nem kell semmi,levenni a tárcsát,kiszeded a régit,kifeszegeted egy csavarhúzóval,és az újat beütöd óvatosan,csak azt nézd meg,meddig volt az előző beütve.A márka mindegy,általában jók,amiket leírtál,nem feltétlen kell a gyári,bár az a legjobb.
A véleményedre lennénk kíváncsi: sajnos a 2005-ös 1,4 benzines Corollám üzemanyagbetöltő csöve és maga a tank is kezd menthetetlenül szétrohadni, tehát mindkettő megérett a cserére. Te mit javasolsz: próbáljsk jó állapotú bontott gyárit venni (nem egyszerű) vagy inkább drágábban, de új utángyártottat? Mennyire riziós a bontott? Ha nincsenek ledugaszolva a nyílásai a tanknak, akkor gondolom belemegy a kosz és a pára. Nem okoz ez gondot? Takarítani nyilván nem akarom, az elég nagy szívás lenne (már ha lehetséges egyáltalán normálisan megcsinálni). Az utángyártottak minősége mennyire vállalható? Igen nagy szórás van köztük árban. Kb. 45-től 120 ezerig. A megbízhatóságot befolyásolhatja? Természetesen Minden hozzá tartozó alkatrészt a mostaniról tennék át, annak "csak" a rozsda a problémája. Maga a csere mennyi melóval jár kb.? A hátsó hidat, lengéscsillapítót le kell szerelni ehhez?
2020-as toyota corolla sedànnal úgy jàrtam, hogy kicsit èsz nèlkül gyömöszőltem be egy nagyobb csomagot a jobb hátsó ajtón. Utána vettem èszre, hogy megsèrült a gumi tömítès. Nem magàn az ajtón, hanem a “bejáratnàl” lèvő.
Szóval azt szeretnèm megkérdezni, hogy lehet-e azt cserèlni. vagy nem èrdemes bolygatni, nem lesz olyan, mint a “gyàri”. (Toyota szervízbe vinnèm megcsinàltatni.)
Üdv: 2000. es évjáratú Toyota Corolla Harmony 1,4, 71kw. Típusú autómnál problémám akadt a kilométer órával.
A gyújtás bekapcsolásakor a mutató álló helyzetben a 20. ra ugrik. A gyújtás kikapcsolásakor visszaáll 0. ra.
A műszercsoport csatlakozásait megnéztem. A mutató könnyen mozog. A sarus csatlakozásokat, testelési pontokat leellenőriztem. A csatikat kontakt tisztítóval lekezeltem. Az autóban a 17. sz. biztosíték az óracsoporté. Stabil feszültséget mértem. Valaki tudna segíteni? Mi lehet a probléma? Köszönöm!
Szia. Bocs,nem volt időm benézni sem,gondolom már megoldottátok,de nem a legjobb leszedni,nagyon rég csináltam,de talán annál a féltengelyt nem kell kiszedni.Igazából addig bontod,amíg ki tudod forgatni,fejből nem tudom már én sem. :)
Sziasztok! Cseréltem a téli kerék garnitúrát nyárira, és nem tudom a keréknyomás ell.-t átállítani. Kérem aki tud hasznos infót adni segítsen. Előre is köszönöm!
Nagyon sok apró hiba lehet az oka. Pár infó ami hátha segít.
Gondolom gyertya és légszűrő volt cserélve. Az önintító koszos. Az aksi gyengélkedik. A testkábelt ellenőrizd. A légtömegmérő legyen tiszta. A szívosor tömítés is szokott ilyen hibát okozni. Ne szívjon sehol falsot. A benzinpumpa mindíg zúgjon, nyomja a naftát amikor először gyujtáyra teszed. Hirtel ennyi jutott az esuembe.
2005-ös Corollám van, 1,4 benzin. Azt tapasztalatom mostanában (pár hónapja), hogy mintha picit nehezebben indulna, azaz többet teker az önindító, mire beindul. Az aksi új (az előzőt 6,5 év után cseréltem le, tehát a töltés vélhetően jó, ha eddig bíta). Mindig beindul elsőre, csak picit tovább kell indítoznom. Korábban is előfordult már, de mostanában úgy veszem észre, hogy mindig így indul. Szerintetek mit lenne érdemes ellenőrizni? Teljesen gyári a generátor és az önindító is. Csak hosszabb távokra (min. 30 km) használom az autót.
Olyan kérdésem lenne, hogy család bővülés miatt le kell cserélnem a Suzuki Vitara-ám, mert kicsi a csomagtartó és egy Toyota corolla kombi a kiszemelt a 4. generációból. 2018-tól gyártják, de a 18-19-es kiadásokban ritkán írják csak, hogy van Androidautó/Carplay. Nekem CP-re mindenképpen szükségem van, hisz egy szoftverfrissítés után kb már 2016-ban tudta a vitara is. Az igaz, hogy a 2018-as modellbe már szervizbe meg lehet venni ezt a frissítést, vagy valahonnan leszedni és feltenni rá? Szervizbe mennyi kerül ez, ha működik. Legszívesebben Suzuki Swace-t vennék, de az csak 21-től van és pár millióval drágább. Olyan 6-6,5 m lenne rá kb, ha elviszik a vitarát. :D
Adott egy 2005-ös évjáratú 1.4-es corolla kombi. Előjött az a baja hogy haladás közben 2600 és 3200 fordulatszám közt elkezd remegni a kocsi. A padlólemezen venni észre a legjobban. Üresben nem venni észre. Voltam vele futómű szervízben, de ott azt mondta a szerelő hogy nem futómű baja van. Hallja, illetve érzi is a problémát, de nem tudja mi lehet.... de nem futómű. Valami ötlet?????
Van valakinek 4wd E11 Corollája? Milyenek a tapasztalatok vele? Nagyon gondolkozom rajta, hogy Nemetországbol hozok egyet. Igaz eleg ritka, nem sok eladó van és az arukat is megkérik.
A 2003-as Corollámban a linkelt képen látható módon fúj meleget, langyosat, illetve hideget a fűtésrendszerem. Légáramlás mindenhol van rendesen. Esetleg találkozott már valaki a jelenséggel?
A szerelő igencsak felment 22 Nm is. sőt az utolsónál 25Nm ig, lehet tudja, hogy ott szokott elsősorban falslevegőt szívni .
Hát' ehhez tényleg rutin kell, a szerelő sztem gyakorlatból tudja, hogy jobban jár, ha túlhúzza, mert úgy is kibírja és a felületi egyenetlenség következtében kisebb az esély a felslevegőre. Én ilyen setben tuti a kisebb nyomatékot (20Nm) választanám, és ha nem ok csak akkor mernék még ráhúzni egy kicsit. Persze ehhez jó állapotú csavarok kellenek. Játram már úgy, hogy a vadi új olajleeresztő csavar az első húzásra szakadt.
A levegőszelep(alapjárati) és pillangószelep tömítés csere macerás lehet, szinte tabu az országban. Autósboltban majd egy hét a beszerzése, ebayon is amerikából jönne.