Köszi a tippet, de sajnos nem fér el 10 centis szigetelés ott maximum 4-5. Így vettük a házat nem mi tettük oda. Egyébként szerintem is nagyn gáz ott, de ez van. Majd 2 év múlva eltüntejük onnan és vékony csövesre cseréljük a rendszert, de addig ez van sajnos.
Nem, vegyél legalább 10cm falvastagságú kasírozott csőhéjat, minél vastagabb annál kevesebb lesz a veszteség. Amúgy semmi keresnivalója fűtetlen padlástérben fűtéscsőnek!!!
arra figyelj , hogy ha semmilyen vezérlést nem kapnak ezek a körök, akkor csak akkor megy majd ha egy másik kör is , tehát vmelyik kört indítja a termosztát, elindul vele az is , ha kell ha nem, és visszafelé is igaz ha nem megy egykör sem akkor az sem fog még ha szükség lenne rá akkor sem
Tudom, ezert vacillalok, hogy mi legyen veluk
Valaki esetleg tudna linkelni honlapot, ahol talalok ilyen osztot, motoros szabalyzot es vezerloelektronikat?
Azt szeretném kérdezni, hogy egy fűtetlen padláson menő 2 colos fűtéscsőre ha ráteszek egy 63mm belső átmérőjű 9 mm falvastagságú polifoam szigetelést majd erre egy 89mm belső átmérőjű szintén 9mm-es falvastagságú másikat akkor az elég szigetelés biztosít a csőnek ahhoz, hogy ne hüljön le mire beér a lakásba? Körülbelül egy 8 méteres csőszakaszról van szó és azért gondolkoztam el ezen, mert érezhetően hidegebb mire beér a lakásba mint ha a kazánnal fogom a csövet. Most is van rajta valami hurka formájú cucc a tetején kátránypapírral, de elég csapzottnak néz már ki.
A piros csík mit jelent? A konvektor nagyon nehezen melegiti fel s szobát. 3-ason is fázunk. Tegnap sokat használtuk 7-sen de igy is fáztunk. 3 köbméter ment el a semmire.
Van egy Immergas nevű kombi cirkóm.Az lenne a problémám vele,hogy amikor beindúl a fűtés vagy a melegvíz 10-20seccig recsegő hangot ad ki.Utána megszünik és tökéletesen mükszik.Sokak szerint a cirkóba lévő radiátor vízköves.A církó 7 éve üzemel és még nem volt átsavazva-vízkőtelenítve (azt hiszem azt szokták csinálni de,javítsatok ki ha tévedek).A kérdésem az lenne,hogy az lehet a baj?Illetve mivel tisztítsam ki a radiátort?Vízkőtelenítővel?Sósavval?
Minden konvektor automatika, JUNKERS CR6, EUROSIT, MINISIT, úgy van gyárilag beállítva, hogy 4-5 fokozaton tart 20-22 celsius fokot. No ezt szokták az alfabéták átállítani úgy, hogy 1-n legyen pl.: 22 fok. Innen kezdve viszont csak optikai a fogyasztás csökkentés, mert a valóság az, hogy mivel alacsony hőmérsékletet nem lehet állítani, így sokkal többet fogyaszt.
Az "N", illetve "1"-es, vagy "korong" valóban csak kb 10 celsius.
Az hogy a szoba N -nél is felmegy 20 fokra azt jeleti, hogy az érzékelő huzatot kap, tehát akörnyékén lényegesen hidegebb van mint a szobában - ilyenkor bekapcsol.
De az nem hulladék hő. Fogd meg a dobot, milyen meleg csak a gyújtóégétől. Ha nincs nagy zima, akkor simán tartja nálam a 20 fokot. Mondjuk kinti 6-8 fok esetén.
Adott egy FÉG GF40 gázkonvektor, amiben minden rendben van, azt az egyet kivéve, hogy szinte lehetetlen begyújtani. Gáznyomás ok, gyújtólángfúvóka tiszta, gyújóláng színe kék, mérete pont jó (már ha begyullad végre), gázszelep rendben, szikra van, gyújtóelektróda ép. Szerintetek mit érdemes még kipróbálni?
A szikrának egyébként hol kell lennie? A gyújtóelektróda és a termoelem csúcsa között? Vagy az elektróda és a gyújtóégő lemeze között? Gondolom, nem mindegy, hol húz át a szikra a gázfelhőben.