Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

F_Gábor 2 Creative Commons License 4 órája 0 0 279418

Nagyon szépen köszönöm.

Előzmény: rönótulaj (279417)
rönótulaj Creative Commons License 2 napja 0 1 279417
Előzmény: F_Gábor 2 (279388)
topikolos Creative Commons License 3 napja 0 0 279416

Korábban írtam az akksi lemerülős problémámat. Mivel pár hétig nyugi volt, nem foglalkoztam vele, de pár napja megint előjött. Eljutottam autóvillamossági szerelőhöz. Kb. 1,5A-t evett kikapcsolt állapotban, mint kiderült olyankor is kapott áramot a vezérlés, gyújtás. Az lett valószínűsítve, hogy valahol zárlat van, így a műszerfal alatt szét lett húzva minden, nem segített. Már majdnem feladtuk, mikor az akksi/biztosíték/relé dobozoknál nyomkodva megszűnt a probléma. Lebontottuk az egészet, szétszedtük a vezetékkötegeket, de nyomát sem találtuk a hibának. A szerelő jobb híjján arra gyanakszik, hogy az idő/mozgások/összepréselt állapot által valahol áthúzott az áram. Most hogy meg lett bolygatva máshová került az a rész így nincs áthúzás. A riasztó sziránája is ide volt felrögzítve két gyorskötözővel, és a karosszérián is látszott, hogy lekopott a festék a vezeték mozgásától.

A lényeg, hogy most jó (bár nem megnyugtató, hogy nem sikerült a hiba popntos helyét megtalálni), 30mA az áramfelvétel, sőt, az indítási nehézségek is megszűntek, mostanában csak sokadik próbálkozásra indult a kocsi.

topikolos Creative Commons License 3 napja 0 0 279415

Csak a történeti hűség kedvéért, meg hátha segít valakinek...

Zsanércserére adtam a fejem. Visszaolvasva először a felújítókészletet próbáltam ki. Ez nem jött be, ugyanúgy lötyögött vele, mint a gyári kopottal. Mértem a régi csapot, de ugyanaz a méret volt, mindegy melyikkel próbáltam. Aztán vettem komplett zsanért, a két oldalra 5e párszáz volt, nem nagy tétel, az sem az igazi, de lehet, csak beállítás kérdése, mindenesetre sokkal jobb, mint a régi. Az sem volt vészes, kicsit lógott, nem kopogott, de műszakin már belekötöttek volna.

Leszedtem az első sárvédőket. Rettenet mi volt mögötte, azt szerintem pár évente érdemes lenne kitakarítani mindenkinek, mert egy lapát sarat kikotortam, a rohadás melegágya. A következő műszakira valószínűleg már szükség lesz egy kis karrosszériamunkára is.

Így már könyű volt cserélni a zsanérokat. Csukott ajtónál egyesével cseréltem, nem kellett tartani az ajtót senkinek. Egyébként a javítókészlettel is így csináltam, egy zsanér le, javítás, aztán vissza, csak az nem jött be...

teglascs Creative Commons License 6 napja 0 0 279414

Köszi, akkor nem keresgélek ilyen légtelenítési lehetőséget.

Előzmény: topikolos (279412)
Virányi Tamás Creative Commons License 6 napja 0 0 279413

szia!szerdán vagy csutortokon lesz csak kesz a kocsi!nagyon remelem h megjavul mert ha nem akkor jajj neki!!!

Előzmény: obsitos3 (279399)
topikolos Creative Commons License 6 napja 0 0 279412

Tudtommal nem kell semmit csinálni, légteleníti magát, ha járatod a motort.

Előzmény: teglascs (279411)
teglascs Creative Commons License 2019.01.14 0 0 279411

Sziasztok, 

az lenne a kérdésem, hogy kell/lehet légteleníteni a vízrendszert valahol a fűtőradiátornál?

Hűtőfolyadékot cseréltem, azóta "nem meggyőző", ami meleg az utastérbe érkezik. (Anno sokkal melegebb jött.)

Ezelőtt Citroen AX-em volt, ott a radiátor motortér felőli oldalán volt egy közönséges szelep beépítve, mint a kocsik/motorok/biciklik kerekein: letekertem a szelepsapkát, megnyomtam a szeleptűt, kijött a levegő, és kész.

A Suzukinál van ilyen?  (2001-es Swift, ezres motorral.)

 

Köszönöm!

Laslie69 Creative Commons License 2019.01.14 0 0 279410

Tegnap eljutottam odáig, hogy kipróbáljam. Nem jött be. Kiszedtem azt a két csavart, de meg se moccant. :(

De azért nem adom fel! :)

Előzmény: topikolos (279390)
zöldember 2 Creative Commons License 2019.01.13 0 0 279409

Köszönöm a segítséget.

 

r.jozee Creative Commons License 2019.01.13 0 0 279408

Mindkettő G13BB-s motor alap szerkezetileg ugyanaz viszont ha jól emlékszem a Wagonban kisebb teljesítménnyel van . Ismerve a magyar előírásokat illetve az NKH hozzáállását lehet nem fogják típus azonos motorcserének tekinteni és átalakítási engedély köteles eljárás lesz . Az más dolog , hogy a beépítendő motorod származását valamivel igazolnod kell . A váltó nem egyforma , a Swift rudazatos a Wagon bowdenes váltóval van szerelve . Valamint más az áttétel bennük

Előzmény: zöldember 2 (279405)
*Steve Creative Commons License 2019.01.13 0 0 279407

Azt ugye tudod ha te rakod be az életben le nem papirozod,,,,,,

landolka Creative Commons License 2019.01.12 0 0 279406

A blokk elvileg ugyanaz. A szivosor mas, gondolom a leomlo is, a valto meg gondolom felmegy ugyan arra a blokkra. A WagonR blokk hatuljan van egy kopogaserzekelo, azt rakd at a Swift blokkra. Majd mas beirja a valtot, ha tudja. De ha blokk uaz, mi baj lehet? SzeMre elotte ossze tudod nezni

.

Előzmény: zöldember 2 (279405)
zöldember 2 Creative Commons License 2019.01.12 0 0 279405

Mind a kettő 16 szelepes. A wagon r ben leszakadt egy kipufogó szelep. szétverte a dugót és a hengerfejet. Van egy swiftem jó motorral korrodált kasznival.

Előzmény: landolka (279404)
landolka Creative Commons License 2019.01.12 0 0 279404

De mind ketto? Mi baja a WagonR-nek?

Előzmény: zöldember 2 (279403)
zöldember 2 Creative Commons License 2019.01.12 0 0 279403

Igen.

Előzmény: landolka (279402)
landolka Creative Commons License 2019.01.12 0 0 279402

16v?

Előzmény: zöldember 2 (279401)
zöldember 2 Creative Commons License 2019.01.11 0 0 279401

Sziasztok. Segítséget szeretnék kérni. Van egy motorhibás 1,3 wagon r-em. És van egy 1,3 swift motorom és váltóm. Beépíthető a Wagon r-be a swift motor? Esetleg váltóval?

Johnny McClane Creative Commons License 2019.01.11 0 0 279400

sziasztok valakinek van tippje mi adhatja ezt a hangot a motorban?

https://vocaroo.com/i/s1p963SJASON

obsitos3 Creative Commons License 2019.01.11 0 0 279399

És most már jó?Mert az lesz igazán bosszantó,ha a hiba makacsnak bizonyul,és a motor ezután is leáll időnként.

Előzmény: Virányi Tamás (279398)
Virányi Tamás Creative Commons License 2019.01.11 0 0 279398

Nah ma is megállt. Suzuki szakszervizbe behúzta. Egybol ránézett a Szerelo. Injektor csere. Bosszantó h az előtte levő 50 okleveles szerelő nem vette észre 3 alkalommal volt nála. 

topikolos Creative Commons License 2019.01.10 0 0 279397

Ezen még nem gondolkodtam. :)

Az autó saját súlya nem jó? A múltkor 2 spaniferrel fogtam össze a rugót, amíg kicseréltem az első gátlókat. Az itt nem működhet? Lógó futóműnél gondolom nincs akkora rugóerő.

Előzmény: *Steve (279396)
*Steve Creative Commons License 2019.01.10 0 0 279396

Lejönni lejön de összehúzó nélkül hogy rakod fel???

Előzmény: topikolos (279395)
topikolos Creative Commons License 2019.01.09 0 0 279395

Köszi.

Én is így gondoltam, de aki műszakiztat, az előzetes vizsgálaton ezt mondta, és a szerelő is javasolta, hogy legyen megcsinálva.

 

Ha lebontom az egész rugó alatti részt, nem jön le csak összehúzva a rugó a lengéscsillapítóról?

Előzmény: *Steve (279394)
*Steve Creative Commons License 2019.01.09 0 0 279394

Műszakin pont leszarják hogy lóg e az ajtó. A rugó cseréhez azért kell ödszehúzó is illetve igaza volt a szerelőnek .

Előzmény: topikolos (279392)
obsitos3 Creative Commons License 2019.01.09 0 1 279393

Tanksapka nélkül is előfordul?Ha az üzemanyagtartály szellőzése el van dugulva,a tankban vákuum keletkezik a hiányzó benzin miatt,esetleg ezt a vákuumot nem tudja legyőzni az üzemanyag szivattyú.

Előzmény: Virányi Tamás (279389)
topikolos Creative Commons License 2019.01.09 0 0 279392

A előzményben lévő rugós kérdésem még mindeig áll...

Ehhez kapcsolódó kérdésem még: mennyire szívás kicserélni a rugót? A leírás szerint könnyű, a szerelő azt mondja, ha ott össze van rohadva a (nemtudommelyik) csavar, akkor gáz van.

 

És még egy: olvasom a különböző véleményeket az első ajtó lógásával kapcsolatban. Van aki a használt jó állapotúra esküszik, van aki felújítókészletet használt, van aki új zsanért vett. Akinek van hosszabb távú tapasztalata, melyikkel járok jobban? Zsanért találtam, gondoom utángyártott, de csak egyik oldalra valót. Ez nem univerzális bal is és jobbos is?

Műszakira megy a kocsi, és ebbe is belekötnek.

 

Köszi.

Előzmény: topikolos (279385)
topikolos Creative Commons License 2019.01.09 0 0 279391

Lehet, hogy nem az, de injektorproblémával küzdöttek itt többen. Keress vissza, hátha találsz valami okosat.

Előzmény: Virányi Tamás (279389)
topikolos Creative Commons License 2019.01.09 0 0 279390

Hamutartónál van világítás? Én még nem vettem észre... :)

Most néztem, ha kiveszed a hamutartót, van két csavar, amivel gondolom ki lehet azt a részt szedni, esetleg azt megpróbálhatod.

Előzmény: Laslie69 (279386)
Virányi Tamás Creative Commons License 2019.01.09 0 0 279389

Sziasztok. paromnak van egy 2002 Suzuki swiftje. Kevés km van benne csaladon belüli vásárlás volt. azt produkalta h melegen nem indult. Aztán leállt onnan sehova. gyertyakat csereltek rotort meg a gyújtás elosztott. Akkor jó volt indult jött ment. Pár nap megint megállt. Akkor allitolag a tank sapkát leteperték durrant egyet. Össze szívta. 4 napig megint jó volt. Ma megint megállt. 35-40km után megállt. 5-6 újraindítás utal feldocogott a melohelyre. Mi a bánatos bubanat lehet a kehe?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!