Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

waarnemer Creative Commons License 15 órája 0 0 279267

Én úgy gondoltam a Bosch gyárt densoba való fejet--->nem gyári, utángyártott

Előzmény: t.lantos (279266)
t.lantos Creative Commons License 16 órája 0 0 279266

bosch-denso nem kopatibilis

Előzmény: waarnemer (279265)
waarnemer Creative Commons License 16 órája 0 0 279265

Üdv! Van egy 98-as 1000-es Swiftem már 9 éve. Denso injektoros. Tönkre ment a gyári injektor fej, vettem bele aliexpressről, de az nem igazán frankó, gázadás nélkül nem indul be, és ha elfelejtem, akkor utána már azzal se, tocsog a benzinben a gyertya. Akkor már csak a gyertyacsere segít, úgy beindul. Ha beindul akkor már nem áll le, működik, bár gázelvételnél elég darabos a reakció. Szerintem sokat kap, néha alacsony az alapjárat, büdös a kipufogógáz, fogyasztást nem mértem még de a mutató mozgásából tuti hogy nem 5,3 mint korábban. Milyen injektor fejet érdemes venni bele? Csak a gyárit, de az 50-60 körül van bárhol néztem, vagy van kék színű Bosch utángyártott 30-ért az is jó? Vagy csak én fogtam ki rosszat az aliexpressről és rendeljek másikat, kb. 3000 Ft volt. Másnak megy Kínából rendelt injektor fejjel?

_MrB_ Creative Commons License 2018.11.07 0 0 279264

Igen.

Előzmény: V.T.ZS (279262)
V.T.ZS Creative Commons License 2018.11.07 0 0 279263

Az a kék zöld :)

Előzmény: V.T.ZS (279262)
V.T.ZS Creative Commons License 2018.11.07 0 0 279262

Sziasztok. A kékkel bekarikázott tömítés ugyan az tűzkarika néven kapható dolog mint a pirossal?

 

 

Köszönöm.

johnkarul Creative Commons License 2018.11.06 0 0 279261

Link? Tekintve, hogy ha ugyan abbol az izzobol tennek be ujat, az s joval jobb lenne, nem meglepo az emelkedes. Oszre vizes leveles kodos utra nem ajanlott, en szoltam. Ha ez az, amire gondolok. De ha jobb, mint a regi, mar jo...

Előzmény: mosön (279259)
PeterGabor1979 Creative Commons License 2018.11.06 0 0 279260

Köszi!

Előzmény: öcsiboy (279256)
mosön Creative Commons License 2018.11.04 0 0 279259

Sziasztok!

Barátom javaslatára vettem a szuszkába H.O.D.Magus Xenon nevezetű izzókat.A fényerő az általam elvárt szintre emelkedett,a tartósságról majd remélem hosszú idő múlva írhatok.

Előzmény: mosön (279220)
r.jozee Creative Commons License 2018.11.03 0 0 279258

Benzint a kiszerelt hengerfejbe szoktunk önteni a szelepzárások vizsgálhatóak így . A himbatengely csavarjainak lazulása sajnos népbetegség . Annó gyári ajánlás volt , hogy szervizek alkalmával a szelepfedelet le kell venni , ezeket a csavarokat utánhúzni majd pontozóval vagy csapszegkiütővel biztosítani kell .

Előzmény: Wollie3 (279257)
Wollie3 Creative Commons License 2018.11.02 0 0 279257

Szia!

 

Nem tudtam miért füstölt, azért szedtem le.

A hűtővíz tiszta olaj volt mintha angol teát (tea+tej) engedtem volna le. 

Hengerfejet elvittem gépműhelybe de végül újra gyűrűztem a dugókat is + hajtókar csapágyakat is cseréltem.

Erről a belehugyozok a hengerbe dologról én sem tudom hol hallottam csak eszembe jutott, és gondoltam rákérdezek.

 

Egy olyan gondom van még, hogy mikor levettem a szelepfedelet, a himbatengely csavarjaiból kettő teljesen ki volt csavarva és ott ült a csavarfészken.

Azon csodálkoztam, hogy nem estek le és akadtak be a rugók közé vagy folyt le valamelyik olaj járaton. Ezt mi okozhatta? Előtte nem volt piszkálva.

másnál is volt már ilyen?

Előzmény: r.jozee (279237)
öcsiboy Creative Commons License 2018.11.01 0 0 279256

Szia.

Köpcit csak ajánlani tudom vagy esetleg X-Garage is szóba jöhet. Érti a szakmát mindkét műhely.

Amit felírtál a kívánság listára az nem kevés pénz. Ha utcára kell, akkor inkább Torsen difit ajánlom.

Ha kavics van a projektre akkor hajrá! :)

Előzmény: PeterGabor1979 (279255)
PeterGabor1979 Creative Commons License 2018.11.01 0 0 279255

Sziasztok,

Adott egy '94es évj gti, aminek hidrotőkéi szólnak, vszínű hengerfejes is, és még a kettest is kidobálja.
Tudnátok ajánlani valakit, aki nemcsak hogy rendbe teszi a motort és váltót, hanem komolyabb tuningot is hozzáértően tud csinálni? Vezérműtengelyek, hengerfej átdolgozás, lendkerék könnyítés, motorvezérlő, rövidebb váltó (ha jól tudom, WagonR váltó áttételeit szokták áttenni?), esetleg sperr stb. Köpci Péter ajánlható pl? Nem lenne mondjuk hátrány, ha BP lenne, de ez sokadlagos tényező...
Köszi előre is!
Üdv

Gábor

yetiric Creative Commons License 2018.10.29 0 0 279254

Csá ! Sötétben nézd meg kúszik-e az áram a nagyfesz kábelen és a pipákon,jártam már úgy hogy az általad leírt hibákat ez okozta .

 

Előzmény: SwissArmy (279252)
r.jozee Creative Commons License 2018.10.28 0 0 279253

Ez a motor megtalálható a WR+-ban a Swift 16v-s verziójában is . Minimális eltérések vannak a motorok illetve a vezérlőegységek közt de semmi komoly . Viszont a hidegindítás mintha nem egyforma módon lenne programozva . A WR+ képes akár 2000-es fordulat fölött is üzemelni hideg állapotban ha jól emlékszem a Swiftek már nem pörögtek ennyit . Valahol 1500-1800 körüli a hideg fordulatszám majd ahogyan melegszik ez csökken . Valahol 800-850 körül van a meleg alapjárat . Ha nehezen akar visszaesni akkor falslevegőre lehet gyanakodni de sokszor okoz problémát a karterszellőztető szelep is . A korábban már említett alapjárat állítót is érdemes ellenőrizni . Arra nem emlékszem , hogy ezen a motoron a fojtópotméter állítható-e . Ha igen és nincs a helyén akkor szintén anomáliákat szül .

Előzmény: SwissArmy (279252)
SwissArmy Creative Commons License 2018.10.28 0 0 279252

Bocsánat, igazad van. Az alapjárat nem volt 100% előtte sem. De ez annyit jelentett szinte , hogy kiálltam a kapun mentem párazáz métert megálltam és akkora beállt rendesen. Szimeringezés után, ugyan így csinálta , pár 100 métern után beállt az alapjárat. De ha mentem vele , menet közben volt hogy dobálta magát, mindig 2000-3000 fordulat között. Lehet nem csinálta fél napig. Amikor nem volt meghülyülve pont nulla hibát mutatott, jó volt mint régen. Sok jelentőséget nem tulajdonítottam az alapjáratnak , de az már nem volt oké mikor beértem egy kereszteződésbe , kinyomtam a kuplungot és lefulladt. Holnap lesz a folytatás, megírom hogy mire jutottunk.

Előzmény: r.jozee (279251)
r.jozee Creative Commons License 2018.10.28 0 0 279251

Azt írtad amióta szimmeringezték azóta csinálja szó nem volt róla , hogy előtte is problémás volt . Az alapjárat szabályzója szokott még hülyéskedni . Egy hengeres vezérlőszelep fordul el benne ami meg szokott néha szorulni . Ez a fojtószelep környékére van felszerelve 4 db kis csavar fogja fel megy rá egy elektromos csatlakozó . Próbáljátok meg ezt kitisztítani féktisztító mehet bele . Ha nem segít akkor diag kell , élőadatok értelmezése .

Előzmény: SwissArmy (279250)
SwissArmy Creative Commons License 2018.10.28 0 0 279250

Ha falsot szívna , akkor állandóan kellene csinálnia nem ? Ha rosszul van bent egy tömítés stb, akkor rosszul van ott "állandóan" a tömítés.

Előzmény: r.jozee (279248)
SwissArmy Creative Commons License 2018.10.28 0 0 279249

Kiszámithatatlan, hogy mikor jön rá a dolog. Alapjárat gond előtte is volt. Hideg indításnál felment 1500-ig, majd vissza is engedte 800-900 helyett 1100-ig. Kimentem az első sarokig, utánna már beállt 800-900 ra. Szerelés után már jó volt az alapjárat, viszont csinálja amit csinál. Chek Engine nem világít. 

Előzmény: r.jozee (279248)
r.jozee Creative Commons License 2018.10.28 0 0 279248

Tudom az hosszmotoros viszont nem emlékszem , hogy a vezérmű illetve a himbatengelyt melyik irányba lehet kihúzni . De ha előre kijön mindkét tengely akkor inkább kivenném a hűtőt minthogy levegyem a hengerfejet .  De ez csak az én véleményem igaz kevesebb pénzt lehet lehúzni a gazdáról de ha nem muszáj ne bontsunk meg egy jól működő motort .  Mivel neked darabokra szedték így a hibának sok okozója lehet . Ha a vezérlést jól rakták össze akkor fals levegő után kutatnék ez lehet egy rosszul berakott tömítés vagy a vákuumcsövek pontatlan elhelyezése . 

Előzmény: SwissArmy (279247)
SwissArmy Creative Commons License 2018.10.28 0 0 279247

Szia, igen !

Előzmény: r.jozee (279245)
r.jozee Creative Commons License 2018.10.28 0 0 279246

Illetve a BB-s motornak van egy olyan tulajdonsága , hogy a vezérműtengely keréken 2 jel van . Ha a rossz jelre állítják akkor is átfordul a motor ha jól emlékszem viszont szarul jár

Előzmény: r.jozee (279245)
r.jozee Creative Commons License 2018.10.28 0 0 279245

Szia !  Hengerfejet leszedték a szimmeringezéshez ?

 

Előzmény: SwissArmy (279239)
SwissArmy Creative Commons License 2018.10.27 0 0 279244

Nem, nincs. 

Előzmény: *Steve (279241)
SwissArmy Creative Commons License 2018.10.27 0 0 279243

Csak a gyertyák lettek cserélve. Próba képpen vissza lesznek rakva a régi gyertyák. Ha azokkal jó  lesz megint...  de persze a kábel trafó csere sem lesz kizárt. De mennyi esély van rá, hogy pont most döglene be...

Előzmény: _MrB_ (279240)
_MrB_ Creative Commons License 2018.10.27 0 0 279242

Nem is mert onnét belenyúlni járó motor mellett Nyomi. :D

Előzmény: *Steve (279241)
*Steve Creative Commons License 2018.10.27 0 0 279241

A gyújtáselosztó fedél nem repedt? A gyertyakábel nem húz át? Láttunk mi már villámokat sötét motortérben ugye Feri?

Előzmény: SwissArmy (279239)
_MrB_ Creative Commons License 2018.10.27 0 0 279240

Gyertyával a kábeleket is cserélted? Trafók mióta vannak benne?

Előzmény: SwissArmy (279239)
SwissArmy Creative Commons License 2018.10.27 0 0 279239

Üdv!

 

Hát ha tudtok rá valamit mondani, Suzuki Jimny 1.3 16v (1998) G13BB.

Szelepszárszimering csere volt, +4 új gyertya. 

A régi gyertyák eléggé elvoltak használva. 

 

Azóta random szerűen ugrál a fordulat, ingadozik az alapját, van hogy le is fullad. Lehet megyek vele 20 km semmi, de van hogy 3km alatt csinálja 2x.

Vezérműtengely jeladó volt a gyanus, kapott egy újat , de még sűrűbben csinálja a hibát. 

Fals levegőt nem szív. 

Gyújtótrafó vagy injektor esetleg ?

Ötlet valakinek ?

 

jacko30 Creative Commons License 2018.10.25 0 0 279238

Sziasztok! Szakdolgozati kérdőívemhez szükségem van még kb 30 kitöltésre. A témám pedig épp aktuális :) Gumiabroncs vásárlási szokások. Minden kitöltést köszönök! https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScI6l7puuJMQPL2chW9UnhCz_BpZpjPGJfADc_xYYzkXVFNRQ/viewform 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!