Hát akkor elég szomorú a helyzet. Ráadásul a sok leszereléstől a csonkaállvány talpasgömfej rögzítési pontját lassan teljesen szétverem, mert annyira beleszorul a gömbfej.
Szerencse kérdése... Szerintem sok a hamis is :(. Ami nyomogatásra jobban néz ki. A végén már én is akármit vettem, sz@r volt. Volt a kevesbe sz@r, az 1-2év, meg a nagyon sz@r...
A március 13-án beszerelt YAMATO lengőkarok egyike megadta magát. Már régóta hallom, hogy ismét halkan kopog valami, megnéztem és a baloldali annyira kotyog, hogy szerintem csak a gumiharang tarja a helyén. Olyan 2700 Km-t mentem az autóval a beszerelés óta. Eszek egy próbát felhívom az alkatrész boltot, ahol vásároltam és rákérdezek, hogy mi a helyzet a garanciával, bár sejtem a választ. Milyen lengőkart lehet venni az autóhoz, ami legalább egy évet kibír?
Ez így baromság. Ha leszűkíted a keresztmetszetet, nem lesz jó. Fel kell fúrni a csövet túlméretesre és slim tolócsapágyat kell beletenni. CSAK A KÚPOS LESZ JÓ ! A sima nem forog rendesen, mert merőlegesen esik rá a gázterhelés és a leömlőben keletkező torlónyomás megterheli a tömítéseket. Ráadásul a csapágy helyzetét rögzíteni kell és körbe kell varrni a csövet. Persze az egész szart sem ér, ha a dob mögé nincs beépítve egy szívócsapágy ugyanilyen módszerrel.
A gyári megoldás jó lehet, de ez csak barkácsolás.
Sziasztok! Na tegnap sikerült kicsit megint csinosítanom a swift-em. De sajnos szörnyű tapasztalatom van, megint szét hullott valamim. Először azt gondoltam futómű, de ott már szinte minden új. Most arra gondolok lehat inkább motor illetve váltó felfüggesztés lehet a gond. Na szóval az van hogy ha kicsit hirtelen veszem el a gáz lassú tempónál, az autó ugye torpan és bólint egy kicsit. Na ekkor hallók rettenete ropogást kopogást.
Volt valakinek hasonló tapasztalata?? Mekkora szívás váltó tartót cserélni??
Úgy tudod csökkenteni a költségeket, hogy prokee oldalán kikeresed a csapágyak cikkszámát és csapágyboltban veszed meg. Sokkal olcsóbban adják, nekem ez volt a tapasztalatom.
Kifejezetten az amerikai hadseregnek fejlesztett cucc, lézergravírozott benzinadalékoló matrica, álcázva.
Úgy néz ki, mint egy papírzsepi, minden tankolás előtt egyet dobni kell a tankba.
Kiázik belőle a hatóanyag, és mire elér a csapágyig a motoron keresztü, koszállóvá teszi a molibdénadalékot, nem ragad bele semmi, és a csapágynak is jót tesz.
A molibdént a piréziai hadsereg is használja, onnan vettük át az Áfor kutak idejében, ha nem tudtad volna.....