Keresés

Részletes keresés

Émile Creative Commons License 2022.03.13 0 0 147

Kell hozzá némi előképzettség, hogy egy látványtervet  is meg tudjon valaki érteni.

Konkrétan  egy építészfórumban lehet érdeklődni.

Vagy segítenek vagy nem.

Előzmény: fezok (146)
fezok Creative Commons License 2022.03.11 0 0 146

Sziasztok!

Új vagyok. Segítségeteket szeretném kérni. Teljesen kezdő vagyok. Olyan tervező programot keresek, amellyel egyszerűbb fém vagy vasszerkezetekről egyszerű 3D-s látványtervet tudok készíteni. Mit ajánlotok, mint kezdőnek? 

Köszönöm a segítséget.

drsoul Creative Commons License 2006.12.17 0 0 145

Sőt, a honlapon még egy újabb apróság: "Magyarországon" az nagy M....

Szerintem át kéne nézni a honlapot...

drsoul Creative Commons License 2006.12.17 0 0 144

javítás: "topikcím", bocsezsz :-)

Előzmény: drsoul (143)
drsoul Creative Commons License 2006.12.17 0 0 143

Bocsánat, nem kukacoskodok, de szerintem azt egybe kell írni, hogy "házszerkesztő" (a honlapon), sőt, a topicím is úgy lenne helyes, hogy "háztervező".

HGPL Creative Commons License 2006.03.04 0 0 142
A honlap kezdő oldalán van rajz!
Előzmény: NeomatiK (141)
NeomatiK Creative Commons License 2005.05.20 0 0 141

Helló!

Szívesen megnéznék néhány rajzot, ami ezzel a programmal készült.

Feltennél ide vagy máshova néhányat? De a legjobb lenne ha a honlapodon is lenne.

HGPL Creative Commons License 2005.03.17 0 0 140
Email-ben érkezett kérdés, hogy a sztereo hatást hogyan lehet előcsalni a programból. A bal oldali 3D nézetben elhelyezett "FS" feliratú gomb megnyomásával. Ja és előtte nyomjátok meg a "vigyorgó fej" gombot is.
Előzmény: HGPL (139)
HGPL Creative Commons License 2005.03.16 0 0 139
Lufi77 : Nem tudtam levelet küldeni, mert hibát jelzett a rendszer :-(
Előzmény: lufi77 (138)
lufi77 Creative Commons License 2005.03.15 0 0 138
Köszi!
Üdv:L Gy
Előzmény: HGPL (137)
HGPL Creative Commons License 2005.03.15 0 0 137
No megvan az új szerver. Biztosnak tűnik.
Tehát az új WEB cím: