Új vagyok. Segítségeteket szeretném kérni. Teljesen kezdő vagyok. Olyan tervező programot keresek, amellyel egyszerűbb fém vagy vasszerkezetekről egyszerű 3D-s látványtervet tudok készíteni. Mit ajánlotok, mint kezdőnek?
Bocsánat, nem kukacoskodok, de szerintem azt egybe kell írni, hogy "házszerkesztő" (a honlapon), sőt, a topicím is úgy lenne helyes, hogy "háztervező".
Email-ben érkezett kérdés, hogy a sztereo hatást hogyan lehet előcsalni a programból. A bal oldali 3D nézetben elhelyezett "FS" feliratú gomb megnyomásával. Ja és előtte nyomjátok meg a "vigyorgó fej" gombot is.
No megvan az új szerver. Biztosnak tűnik. Tehát az új WEB cím:
http://www.selfsoft.hu/hgplsoft
Az új program a régi 1270-hez képest annyiban változott, hogy apró javítások kerültek bele, de leginkább a 3D shutterglasses lehetőség hoz újat. Ez azt jelenti, hogy 3D LCD szemüveggel igazán térben láthatóvá válik a készülő ház.
Elég régen jártam errefelé. Az utóbbi időkben több kérés érkezett újfent hozzám. A napokban elkészül egy újabb javítás a TÉGLA ház szerkesztő prorgramhoz. A javítás leginkább is inkább fejlesztés mivel a 3D shutterglasses (azaz 3D LCD szemüveggel) rendelkezők részére lehetőséget fog adni a tervezett ház tényleges 3D beli megtekintésére és persze járkálásra a házon belül.
Mindezekkel együtt bekerül az YTONG is a falazóelemek közé. Sajnos a tető készítésére (algoritmusok kifejlesztésére) nem sok időm van. Ami pedig elkészült az még nem használható. Remélem ezzel néhány több kérdést is megválaszoltam. Az email címemet aktualizáltam, úgyhogy már közvetlenül írhattok (nem különböző hírekből kell megtudnom dolgokat :-)
Bocsi, igen, viszonylag ritkán járok erre.
Tehát a PATCH letöltése után csak el kell indítani és más semmi tevendő nincs vele. (bárhova menthető mivel az elindítása után variálja át az eredeti helyen levő tégla.exe-t)
Van lehetőség a rétegrendek színeinek variálására a beállítások menüpontban.