Keresés

Részletes keresés

zsumic Creative Commons License 2015.04.01 0 0 94

Tisztel Szülők!


A Szegedi Tudományegyetem Egészségtudományi Karának IV.éves gyógytornász hallgatója vagyok.Szakdolgozatom témája  a Cerebral Paresis gyermekek rehabilitációja, melynek keretein belül felmérést készítek a CP-s gyermekek szülei körében. Kérem, hogy Ön érintett a témában, akkor a kérdőív kitöltésével járuljon hozzá a szakdolgozatom elkészítéséhez!

(A kérdőív kitöltése kb. 15 - 20 percet vesz igénybe.)

 

A kérdőív itt érhető el: 
https://docs.google.com/forms/d/1O-FcB-fD166n6nwmLwGt7OIKZ1xtvICMQZgrMBxDeJQ/viewform?sid=5d856947b5c29da6&token=fTcIQz4BAAA.O1sF0s-5C_q4qWySsYwwbQ.ED3j4SYwCIINdh1LyLZ_og

Előre is, hálásan köszönöm a válaszokat!


Üdvözlettel: Szalai Zsuzsanna

BFanny Creative Commons License 2011.01.18 0 0 93

Tisztelt Fórumozók!

 

 

Remélem még téved erre valaki, és segítségemre lesz!

 

Baranya Fanni negyed éves gyógytornász hallgató vagyok. Szakdolgozatom keretén belül kérdőíves felmérést szeretnék végezni a cerebral paresis gyermekes szülők tájékozottságáról betegséggel, kezelésekkel, illetve egyéb nekik járó juttatásokkal kapcsolatban. Nagyrészt inkább arra térnék ki, hogy a kezdetekkor mennyi támogatást, illetve segítséget kaptak.

A mi családunk is érintett a témában, tapasztalataink szerint a szülőknek igen szegényes a tájékoztatásuk(főleg a betegség, és a terápiás lehetőségek tekintetében).Az én nővérem születés közben sérült, oxigénhiányos, és súlyosan sérült értelmileg és fizikálisan is. Jelenleg 23 éves, nem beszél, mozgása szegényes, rengeteg kontraktúrája, deformitása van, járni nem tud így napjai nagy részét fekve tölti. Ahogy hallgatom szüleim történetét, úgy gondolom jelentősen befolyásolhatta ezt az, hogy magukra maradtak, állandó elutasításba ütköztek, és maguknak kellett terápiás lehetőségek után keresni, minek az lett az eredménye, hogy nővérem csak 4-5 hónapos korától kezdett el kapni rendszeres terápiát.