Keresés

Részletes keresés

petrol pet Creative Commons License 17 órája 0 0 16428

Szerintem ameddig kicsit össze nem tömörödik, be nem kopik, addig tegyél vissza a jó állapotú régi parafásakból 1-2 új helyett.

Előzmény: Viktorri0 (16426)
Viktorri0 Creative Commons License 25 órája 0 0 16427

Én egy kecskeméti Úriembertöl vásároltam nemrég elég sok alkatrészt bontottat is és újat is ha még aktuális meg tudom adni az elérhetöségét.!

Előzmény: 666NumberOfTheBeast (16424)
Viktorri0 Creative Commons License 25 órája 0 0 16426

Történt-e már valakivel olyan hogy kicserélte a teljes kuplung lamella szettet vadi új fém és parafa lamellákra, majd a gyári mennyiség soknak bizonyult? 5 parafás 4 fém lamella lettmost betéve de annyira sok, hogy a kuplung behúzásakor az oldaldeknit is kinyomják a szétnyíló lamellák? Ez csak azért érdekes mert amikor szétszedtem 5 parafás 5 fém volt benne de még így is böven volt hely az oldaldekni és a rugót tartó tárcsa között. Igaz méretileg az új parafásak kb kétszer olyan vastagok mint a régiek. Megoldás lehet az hogy kiveszek egy parafás lamellát ezzel igaz hogy csökken a tapadás esetleg csúszhat a kuplung vagy inkább csiszoljak az újakból, és a gyári mennyiségnyit rakjam vissza? volt e hasonló problémája valakinek?

petrol pet Creative Commons License 3 napja 0 0 16425
666NumberOfTheBeast Creative Commons License 5 napja 0 0 16424

Köszönöm szépen a segítséget! Van valakinek ötlete, hol kapok a vaterás aukción meghirdetettnél jobb állapotút?

Előzmény: petrol pet (16423)
petrol pet Creative Commons License 5 napja 0 0 16423
Előzmény: 666NumberOfTheBeast (16422)
666NumberOfTheBeast Creative Commons License 5 napja 0 0 16422

Üdv mindenkinek!

 

Érdeklődni szeretnék, hogy Csepel 125 D tankra hogyan történik oldalt a tankgumik rögzítése? A tankon megvannak a csavarhelyek, de nem volt rajta gumi, amikor vettem a vasat. Rendeltem hozzá, gondoltam ha ott van a kezemben egyértelmű lesz a rögzítés módja, de sajnos nem lett az. 

 

Előre is köszönöm a segítséget!

 

Üdv: István

Nyulasmotor0s Creative Commons License 2015.06.24 0 0 16421

Üdv!

 

Szép a blokk, megírnád a párosítószámot? A képe nem látszik túl jól.

Előre is köszönöm.

Előzmény: ibituba (16419)
Viktorri0 Creative Commons License 2015.06.24 0 0 16420

Kedves uram merrefele valósi? 

Előzmény: ibituba (16419)
ibituba Creative Commons License 2015.06.22 0 0 16419

Üdv.

Ha netán valaki ilyesmit keres,nekem van egy ilyen blokkom eladó.

Fogalmam sincs mennyit ér,de én csak kerülgetem.

A gyújtás része hiányos.Gyújtótekercs,megszakító és a kondi nincs benne.A karbija sajnos törött.

Érd.0630-6709016

Fejes Attila Creative Commons License 2015.06.20 0 0 16418

Jó napot. Holnap Galgamácsán veterán motoros rendezvény, az FMBK rendezésében.

roncsfelújító Creative Commons License 2015.06.19 0 0 16417

Szerintem is érdemes lenne belenézni a blokkba, és kicserélni/felújítani amit kell. A recsegés elegendő ok rá.

Az a két hátsó csavar csak rögzítési funkciót lát el a váltó léptetőszerkezeténél. Nem ajánlott csavargatni őket:) Még a blokk széthúzásakor sem kell hozzányúlni.

Előzmény: Viktorri0 (16410)
Csillagnyee Creative Commons License 2015.06.19 0 0 16416

Így nehéz is lesz berúgni a masinát, fordítsd meg a berúgótengely éket :)

Előzmény: Viktorri0 (16415)
Viktorri0 Creative Commons License 2015.06.19 0 0 16415

Hát rendben holnap nekiállok széthúzom a blokkot. az a csillaggal jelölt hátsó 2 csavar mit állít?

Előzmény: funkykutya (16414)
funkykutya Creative Commons License 2015.06.19 0 0 16414

Viktorrio!

 

Szerintem egyenlőre ne költs tovább tuning cuccokra. Ha a külsejét ilyen szépen megcsináltad, húzd szét azt a blokkot!

 

Ha mechanikus hangokat is hallasz belőle, tuti ott van más bibi is.  Én biztos szétszedném, ellenőrizném az alkatrészeket, főtengelyt, esetleges gépműhely, majd jó minőségű csapágy/szimering csere, és jó kihézagolás.

Gondolom kinn nem egyszerű ez a dolog, de akármit is raksz rá, az alap problémák megmaradnak.

Nekem minden gyári, porlasztó, gyújtás, és indítom megy, karbi/gyertyatakarításon kívül egyéb törődést nem igényelt.

Előzmény: Viktorri0 (16413)
Viktorri0 Creative Commons License 2015.06.19 0 0 16413

Igen ez nekem is eszembe jutott, eddig 2x ellenőriztem a gyújtást hátha a lendkerék elcsúszott de nem, 3.5mm -re van állítva ráadásul vadiúj Vape gyújtást kapott pár hete. Szerintem ahhoz így isjó a gyári 3-4mm előgyújtás. Nemsokára kap egy új MZ porlasztót bár a régivel isnagy nehezen működik bár a tűszeleppel voltak gondok. Azért köszönöm, valaki bármi egyéb ötlet?

Előzmény: bervas (16412)
bervas Creative Commons License 2015.06.18 0 0 16412

Szerintem állítani kellene az előgyújtáson. Érzésre túl kevés, talán holtpont környéki, azért rángat tolóüzemben össze-vissza.

Rendes kétütemű csak egyes-kettesben rángat, vagy lefulladás környékén.

Előzmény: Viktorri0 (16410)
Viktorri0 Creative Commons License 2015.06.18 0 0 16411

Viktorri0 Creative Commons License 2015.06.18 0 0 16410

íme pár kép a csodajárgányról, egy pár alkatrész még ki lesz cserélve, meg újrafestve.  Egy észrevétel, 3-asban teljesen elerőtlenedik a motor hiába húzom ki, valamint nagyon recseg valami odabent gázadásnál, de ez csak a 3-asra vonatkozik. A motorfék használhatatlan mert akkor meg össze vissza rángat. most lesz majd benne teljes kuplung cserélve.valaki valami ötlet?

kulaba6464 Creative Commons License 2015.06.16 0 0 16409

Sziasztok,

A tavalyi évhez hasonlóan idén is célunk és eltökélt szándékunk, hogy Budapestről lemenjünk a Balantonra, következő nap körbemotorozzuk, aztán 3. nap hazajövünk és megpihenünk.

4 fő biztos, motorokra számítva pedig: Simson, Ural,D és T Csepel.

Lenne esetleg valakinek kedve csatlakozni?

Viktorri0 Creative Commons License 2015.06.07 0 0 16408

Köszönöm! Sikerült megoldani minden problémát nemsokára lövök pàr képet a babáról!

Előzmény: kari42 (16407)
kari42 Creative Commons License 2015.06.07 0 0 16407

Szia.Dhogy jó bele a keverék olaj.15v 40 sima motololaj . Az van nekem is minden motoromba.Még a mostani hajtómű olajak is vékonyak bele.

Előzmény: Viktorri0 (16402)
adam1201 Creative Commons License 2015.06.04 0 0 16406

Köszönöm!

Előzmény: gpp_II (16405)
gpp_II Creative Commons License 2015.06.04 0 0 16405

nekem 20e szokott lenni...

Előzmény: adam1201 (16404)
adam1201 Creative Commons License 2015.06.01 0 0 16404

Szép estét!

Kb mennyibe kerülhet lehomokfúvóztatni egy komplett csepelt (darabjaira szedve)?

Viktorri0 Creative Commons License 2015.06.01 0 0 16403

Ja és van hogy 2-3 között berakja magát üresbe és van hogy az 1-es be nem ugrik be...remélem nem lamella, az nem lett kicserélve, most nagy hirtelen meg szerezni sem tudok innen..

Viktorri0 Creative Commons License 2015.06.01 0 0 16402

Igen a VAPE lett beszerelve, tegnap elvittem egy körre a gyújtás tökéletes de most valami a kuplunggal nem jó, nagyon kemény, és a sebességet isnagyonnehezen veszi mintha nem emelne ki a kuplung. Eddig is ugrott egy kicsit a motor ha beraktam egyesbe de mostmár le is fullad. Úgyhogy a nagy bütykölésben letörtem a bovden végét forrasztóm meg nincs most, állítgattam a kuplungon is de most még kipróbálni sem tudom így. valami van a gázkarral is folyton beakad, szerintem az is kikopott teljesen az is cseredarab. olajatmost cserélek hátha az segít egy kicsit a váltón. ki mit gondol, az adalékolaj amivel a benzint keverem elég jó bele? Valami szintetikus angolmárkás lötyi. 

Előzmény: roncsfelújító (16401)
roncsfelújító Creative Commons License 2015.05.31 0 0 16401

Viktor, VAPE gyújtást szereltél be a kiscsepelbe? Az árán kívül csak jókat hallani róla. Szóval gyújtásgondod nem lesz az biztos.

 

 

Töki1200: jó Csepel váltónál elég egy kis mozdulat a váltáshoz. Ott valami kopás, vagy görbülés lehet. Szét kell húzni a blokkot, másképp nem lehet megjavítani. Akkor látszani fog a pontos hiba is.

 

Előzmény: Viktorri0 (16399)
Töki1200 Creative Commons License 2015.05.31 0 0 16400

Üdv!

egy kis segítségre lenne szükségem  hozzám került egy Csepel  125D elég  szép  gyári állapotba 

más szépen indul is  csak a 2-es fokozatot nem veszi  ha álló helyzetbe  kézzel hirtelen megrántom a váltókart akkor beveszi  

mi lehet a gond?

segítségüket előre is köszönöm!

Viktorri0 Creative Commons License 2015.05.30 0 0 16399

Sziasztok! Tegnap beszereltem a vadi új elektromos gyújtást a csepelembe, tudom most majd sokan a fejükhez kapnak hogy miért?!... Majd ezt később elmondom. De ez az én házilagos szerelési útmutatóm ,segítség azoknak akik esetleg hasonlóra vetekednek, mivel leírást eddig csepel 125-hez a neten nem találtam és nekem is jól jött volna. Szóval:

az új gyújtás már itt pihent hónapok óta, egyenesen németországból, csak a probléma az volt hogy a motor darabokban volt a garázsban, addig nem akartam berakni amíg tesztelni nem tudom. Végül sok sok átszerelt csiszolt festegetett nap után tegnap rávettem magam, hogy a napot rászánom és összeszerelem. A blokk már le lett festve, kivéve ugyan de összerakva, karbi kipucolva darabokban, gyújtás mellettem a dobozban, kerekek a vázban, úgyhogy uccu neki...

leszedtem a lendkereket, természetesen lendkerék lehúzóval, majd az állórészt. A blokkon van 3 lukacska, innen jönnek ki a lendkerékböl a vezetékek, azokat ki kell szedni mindet nem lesz rá szükség, hasonló módon a Gyertya csatlakozójával.

az állórész: az új gyújtás állórésze bár méretben passzol a csavarokat nem lehet sima m6-os csavarral becsavarni mivel nincs elég hely a tekercsek és az alaplap között, tehát pár próba után én is feladtam irány a csavarbolt, 'm6-os csavarméret kellene nekem de kb 3/4-ed vastagságú'. Siker, gyönyörű acélcsavarokkal rögzítve vagyoN nem túl szorosan, ennek még lesz funkciója.

a vezeték: ami egy nagy kötegelt vezeték 5 kiállással a leghátsó legnagyobb lukon kifér. Nekem piros fehér barna, és két fekete. 

A forgórész: ahhoz hogy a tengelyre rá lehessen tenni a forgórészt az éket ki kell venni, nem lesz több szükség rá, ugyanis a mágnes 

lukja a tengely alakját hivatott követni, tehát egy csúcsosodó véget, több kevesebb sikerrel, tehát annak rá kell szorulnia a tengelyre egy pár centi után. Elég gagyi megoldás ha nincs meghúzva rendesen elállítódhat a gyújtás tehát erre figyelni kell.

maga a gyújtás beállítás. Az alaplapon is illetve a lendkeréken is van 1-1 jelölés, ugyebár azoknak kéne egybe esniük ha a dugattyú a fenti holtpont előtt áll 3-4 mm-el. én leszedtem a hengerfejet, 3 alátétet tettem a dugattyúra az pont 3.5mm azzal mértem. Na most az első buktató hogy a tengelyt mindig!! Előrefele tekerjük ugyanis a benti alkatrészek nem vadi újak,kopottak, van egy egész kicsi kogyogásuk, de elég arra hogy bezavarjon a gyújtás beállításnál, ezt a nagybátyám mondta aki sypon követte az eseményeket. Szóval dugattyú a kellő helyen, a forgórész fennt, tekerjük a tengelyt, állj!, most jó! Le a lendkerék, itt kezdődnek a problémák. Amíg lehúzod a lendkereket a tengelyt is elforgatod így elállítod az egészet, szóval vissza fel kezdeni előröl.(az okosaknak mondom hogy a blokk ki lett szedve, nem tudod lefékezni a dugattyút) pár 20 perces pepecselés után sikerült felrakni a forgó részt, csak úgy kézzel meghúzva. Újraméricskélés, de nem az igazi nekem 1 mm-t csúszott el a dugattyú így is miközben meghúztam a forgórészt. Ezért az alaplapot elfogatva vissza lehet állítani. Ügyesen minden csavart meghúzni ekkor jön a baj a lendkerék hozzáér valahol belül, az állórész tekercseihez. Na akkor vissza az egész, rúzzsal kikenni a széleket megforgatni hol súrlódik. A mágnesek a forgórészben egy műanyag burkolatban fekszenek gyönyörűen befestette a súrlódó pontokat.  Elő a 600-as csiszolópapír fél óra csiszolgatás, majd újabb óra a fent leírtak megismétlése, mostmár rutinosan. Vissza az egész a blokkba. Újabb másfél óra mire beraktam szépen mindent a helyére karburátort gázkart kipufogót, majd a vezetékeket csak úgy lazán egybekötve, ellenőriztem a szikrát meghúztam rendesen a lendkereket. A tesztüzem vezetékelése igen egyszerű, a gyújtótekercsből kiáll 3 vezeték egy piros egy fehér egy kék. Na most piros a pirosba, fehér a fehérbe, az alaplapról kijövő barna pedig a test(világításé és az akksié), az hozzáfogatva a tekercs foglalatával együtt a vázhoz mert annak meg az a testje (egyébként a fehér van letestelve). A kék lesz a 'motor leállító' azt kell letestelni hogy leálljon. Szóval mindent egybedugva, készenáll a próbaüzemre. Nagyon izgalmas volt, mivel ez életem első motorkerékpárja amit egyedül újítottam fel, és amit ténylegesen a legapróbb csavarig szétszedtem, majd össze az egészet. Főleg, hogy egy pár dolgot ki is cseréltem  kicsit időtállóbbra, hogy bírja majd a napi használatot. Szóvalakkorrúgjukbe! Hoppá benzin, na az is kelleni fog. Ki az úszó benzin az úszóházba, rá a fedél, uccu neki. Had ne büszkélkedjek de az ötödik rúgásra indult, gyönyörű csendes alapjárattal, az első kis gázadásra már füst nélkül pöfög. Jó volna elvinni egy próbakörre de sajnos még a fél motor darabokban van de már van lelke! Még a vezetékelést kell megoldanom, mivel a tekercset valahova jól nem látható helyre kéne tenni úgy hogy a gyújtókábelt ne kelljen a vázhoz hozzárögzíteni. A pumpatartón gondolkodom, így talán nem látható időjárástól védett helyen lesz a tank alatt. Hasonlóképp a feszültség szabályozó bár az lehet majd az egyik oldaldobozba fog kerülni az akksi mellé. Egy kicsit még gondban leszek a vezetékeléssel, valamint a gyújtáskapcsolóval, és az sem biztos hogy az új 12V-os halogén foglalat befér majd a lámpákba a kilóméterórától de mindezek után egész bizakodó vagyok. Majd még teszek fel képeket is hátha valakit érdekel. Röviden ennyi, bár már biztos csináltatok hasonlót, nekem egy történetnek nem rossz. Elvégre fórum. üdvözletem, Viktor voltam.