Keresés

Részletes keresés

TLB Józsi. Creative Commons License 2 napja 0 0 17357

Jobban megnéztem! A katalógus szerint a 100 as Csepel 3. sebessége eltér 1 foggal. Természetesen a főtengely kis fogaskerék és a kuplungkosár fogszáma is eltérő. Régen nézegettem már a Csepel blokkok belsejét!

Előzmény: TLB Józsi. (17356)
TLB Józsi. Creative Commons License 2 napja 0 0 17356

A KERAVILL alkatrész katalógusban nem szerepel a 10 fogú kuplung tengely és a hozzátartozó 1. sebesség fogaskerék. A nyomórugós kuplunggal szerelt 100 as és 125 ös váltója teljesen azonos.

 

Előzmény: BUSZNYI (17354)
bervas Creative Commons License 3 napja 0 0 17355

Mind a kettő dupla reteszhornyos, azaz korai Csepel. Lehet, az egyik, a kisebb fogszámú a 100-asé, a másik a 125-ösé.

Előzmény: BUSZNYI (17354)
BUSZNYI Creative Commons License 3 napja 0 0 17354

Ezt én sem tudtam. Köszönöm, hogy megosztottad az infót!.

Már csak azon töröm a fejem ezeket vajon miért csinálták? lehetett venni simán a keravilban?

Előzmény: EN-EL (17351)
TLB Józsi. Creative Commons License 3 napja 0 0 17353

Bevallom erről én sem tudtam! Az alkatrész katalógusban sem szerepel sem a 10 fogú kuplung tengely, sem a (ha jól számolom) 30 fogú párja.

Előzmény: EN-EL (17352)
EN-EL Creative Commons License 3 napja 0 0 17352

Ami lemaradt:

Az egyesnél 2 fog a különbség.

Az egyik 8,a másik 10 fogas.

Előzmény: EN-EL (17351)
EN-EL Creative Commons License 3 napja 0 0 17351

Helló!

Na de Csepelesek-Danuviások!

Több komolyságot kérnék a hozzászólásokban!  :)

Ugye hallottunk már arról váltóügyben

-rövid egy

-normál kettő

-hosszú három

Ez-bár nem elég jól látható-két eltérő fogszámú Csepel tengely.

Az egyest figyeljétek!

Sajnos az ellendarabját nem találom,ugyanis nálunk csak a kisember tart rendet...

De úgy látszik ezentúl rendet kell tartanom.   :(

Csöni

 

 

TLB Józsi. Creative Commons License 3 napja 0 0 17350

Bármi meglehet... Ennek a kapcsolódó párja közvetlenül a kuplungtengelyen kialakított 8 fog. Ha ez kapcsolódna hozzá, akkor annak kb 7 fogúnak kéne lenni. Azt tudom, hogy a crossnál a 3. sebesség fogszámaiban volt eltérés. Talán a többiben is??? Keress hozzá kuplungtengelyt!

Előzmény: BUSZNYI (17349)
BUSZNYI Creative Commons License 3 napja 0 0 17349

Először én is crossra gondoltam. De Józsi szerint nem sok köze van a Csepelhez. agyon hasonló szerintem is.

Előzmény: CsA (17348)
CsA Creative Commons License 3 napja 0 0 17348

Pedig minden másban nagyon hasonlít...

Nem lehet valami cross vagy egyéb alkatrész?

Netalán török export? :-)))

Előzmény: BUSZNYI (17346)
TLB Józsi. Creative Commons License 3 napja 0 0 17347

A fogszáma is más! Tálán az átmérő sem azonos. Biztos, hogy nem Csepel és Danuvia. Valami más motornak a váltókereke. Csepel 100 tól Danuviáig mind 24 fogú.

Előzmény: BUSZNYI (17346)
BUSZNYI Creative Commons License 4 napja 0 0 17346

Előzmény: BUSZNYI (17345)
BUSZNYI Creative Commons License 4 napja 0 0 17345

Urak !

 

Egy szakértést szeretnék kérni. Van a kép alján a bal alsó fogaskerék. 1. fokozatnak tűnik de a többihez képest mintha több/ kisebb lenne rajta a fog.

Lehetséges hogy mondjuk lemez villás válltóba való vagy nem is Csepel?

De mondjuk nagyon olyan formája van.

 

Köszönöm.

Zoli_t5H Creative Commons License 2017.02.09 0 0 17344

Jaj, felre ne erts nem is vettem annak. Kulonben is, az ember nezzen szembe azzal, ha mas hivja fel a figyelmet a balfaszsagara. Mondjuk nekem erre nem kell felhivni a figyelmet, tisztaban vagyok vele magamtol is. :-)

 

Előzmény: petrol pet (17343)
petrol pet Creative Commons License 2017.02.09 0 0 17343

Nem b.sztatásnak szántam, elnézést. Mindenkinek vannak ilyen megbánt lépései.

 

Előzmény: Zoli_t5H (17342)
Zoli_t5H Creative Commons License 2017.02.09 0 0 17342

Azt hiszed nem kelek fel minden reggel ugy, hogy legszivesebben szemen kopnem magam miatta? De.

 

Mezei T5-bol alig lehet olyan allapotut talalni, ez meg olyan volt, amibol elvileg ez az egy keszult. Csak az a kurva penz ugye... Most mar nem adnam el (a Kawat hamarabb), pedig lehet, hogy a duplajat is megadnak erte.

Ez van, keso banat. Szerencsere minden porcikajat korbefotoztam, igy paras szemmel nezegetem a nosztalgikus napjaimon.

 

 

Előzmény: petrol pet (17341)
petrol pet Creative Commons License 2017.02.09 0 0 17341

:(

 

Nálunk a nagyapámnak volt egy komplett szekrénynyi a műhelyben. Kellett a javításra behozott gépekhez néha az ismertető. Keresztanyám pár éve konkrétan azt hitte, hogy amit itthon lát nálam, az onnan van. Akkor derült ki számomra, hogy mi ment anno a lecsóba. Akkor még nem is éltem, amikor az szanálva lett, mint papírhulladék.

 

Azt a szép krómtankos piros motort volt inkább kár továbblőni, olyan vétel csak egyszer van az életben. A mostani értékéről nem is beszélve.

 

Előzmény: Zoli_t5H (17340)
Zoli_t5H Creative Commons License 2017.02.09 0 0 17340

Ha en lennek, akkor elobb ismerosi korben kinaltam volna. :-)

 

Regen nekem is volt mindenfele. Egyszer jokor voltam jo helyen - lomtalanitottak egy hazat es mint kiderult, a regi tulaj szerette az ilyesmit. Olyan haboru elotti Zundapp, meg BMW, meg a joeg tudja meg milyen katalogusaim voltak, hogy a nepperek sorban alltak, csak hogy megnezhessek. Aztan hulye fejjel elkotyavetyeltem szokas szerint mindet (annyi eszem nem volt, hogy legalabb lefenymasoltassam oket :-).  Foleg a kis szivtankos Csepelrol szolo szines(!) reklamprospektust sajnalom utolag. De akkoriban annyira szemellenzosen "csak a Pannonia" volt az allando lemez, ami nalam porgott, hogy a tobbivel nem foglalkoztam.

 

 

Előzmény: petrol pet (17339)
petrol pet Creative Commons License 2017.02.09 0 0 17339

Szép könyvek. Ismered az eladót (vagy te lennél az?)

Előzmény: Zoli_t5H (17338)
Zoli_t5H Creative Commons License 2017.02.09 0 0 17338

Skacok!

 

Igazi kuriozum szakirodalmat hirdet egy druszam a jofogason. Kukkantsatok meg, hatha valamelyikotok pont erre gerjedne. ;-)

 

D. NAGY Creative Commons License 2017.02.08 0 0 17337

Csak úgy tűnik, mint ami nem megy fel, de ember feletti erővel felrakható (inkább két emberes mint egy), tudom mert nemrég volt szerencsém az utángyártott ülésgumit felrakni a gyári vaskeretre.

Viszont úgy tudom az oldmotors-os fiúknak van egy szerkezete és azzal igény esetén felrakják.

Előzmény: ms1964.2 (17331)
D. NAGY Creative Commons License 2017.02.08 0 0 17336

Gratulálok a sikeres vizsgához.

Előzmény: Csillagnyee (17335)
Csillagnyee Creative Commons License 2017.02.08 0 0 17335

A mai nap, és az eltelt hónapok legjobb idézete:

"Vontathat 80kg megengedett legnagyobb össztömegű féknélküli pótkocsit"

A legjobb, hogy ezt nem is akárhonnan idéztem :))

TLB Józsi. Creative Commons License 2017.02.08 0 0 17334

Volt, de már több mint 10 éve elfogyott! Börzén szokott lenni.

Előzmény: BUSZNYI (17333)
BUSZNYI Creative Commons License 2017.02.08 0 0 17333

Erről jut eszembe!

Józsi nincs véletlenül ilyen nyerged vagy vasad fölösbe előre?

 

Ide is beteszem ha valaki épp alkarészeket keres Ádám pl :-)

 

http://www.jofogas.hu/pest/Danuvia_125_uj_alkatreszek_eladok_62560161.htm?first=1

Előzmény: TLB Józsi. (17332)
TLB Józsi. Creative Commons License 2017.02.08 0 0 17332

Agyári D Csepel hátsóülés az ülésvázból kivéve 100 % ban azonos az első üléssel. Az enyémen is ilyen van. A hátsón, még senki nem ült. Az elsőn csak én. 

Előzmény: ms1964.2 (17331)
ms1964.2 Creative Commons License 2017.02.08 0 0 17331

D125 hoz szeretnék új első ülést. Persze nem jó rá a kapható nyereg, kisebb, mint a váza. Ti hogy oldjatok meg? 

Hátsó ülést fel lehet szerelni előre?

D. NAGY Creative Commons License 2017.01.30 0 0 17330

Köszönöm Neked is. A D-Csepelemre én is ilyen fajtát vettem, de utángyártottat.

Előzmény: TLB Józsi. (17328)
TLB Józsi. Creative Commons License 2017.01.30 0 0 17329

Jobban utánanéztem!

Lehetett kerek gumival készült hátsó lábtartó is.

 

Előzmény: D. NAGY (17324)
TLB Józsi. Creative Commons License 2017.01.30 0 0 17328

Ha Csepel motorra szerelték, akkor Csepel lábtartó volt. Gyárilag hátsóülés és hátsó lábtartó nélkül árulták a Csepeleket. Külön lehetett hozzávenni, vagy gyártani hátsóülést és lábtartót. De létezett gyári is. 

Így néz ki a gyári hátsó lábtartó. A csavar tövénél az a kúpos rátét szolgál arra, hogy fixen rögzíthető legyen a furatba a lábtartó. Ha jól meghúzták, felhajtott állapotban sem tudott elfordulni.

 

Előzmény: D. NAGY (17324)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!