Keresés

Részletes keresés

roncsfelújító Creative Commons License 2 napja 0 0 17410

Igazán nincs mit!

Előzmény: gabor.ny (17407)
mindegynik Creative Commons License 2 napja 0 0 17409

Marcyt5-2 Creative Commons License 2 napja 0 0 17408

Szia!

 

Köszönöm a segítséget rákérdezek!

 

 

Üdv Marcy

Előzmény: Csillagnyee (17405)
gabor.ny Creative Commons License 3 napja 0 0 17407

Kedves roncsfelújító! Nagyon szépen köszönöm szíves segítséged!

Előzmény: roncsfelújító (17404)
jimibácsi Creative Commons License 3 napja 0 0 17406

SZÜRKE FORGALMIT KERESEK 1950 ÉS 1958 AS CSEPEL 125 HÖZ, TOVÁBBÁ  LEMEZVILLÁT EGY 1949 ES 125 ÖS CSEPELHEZ.

Csillagnyee Creative Commons License 3 napja 0 0 17405

"Fóti Gyula" esztergáltatott minden csavarból. Googleban, fb-on rá tudsz keresni.

Előzmény: Marcyt5-2 (17403)
roncsfelújító Creative Commons License 3 napja 0 0 17404

Így már világosan látszik, hogy ez a blokk T Csepelhez való. A négyes a számsor elején a gyártási évet, vagyis 1954-et jelöli. A lendkerék Danuviáé rajta, de működés szempontjából ne változtat sokat a dolgon. A fedél felrakásánál kell jobban figyelni, mert könnyebben beleér mint a gyáriba.

 

Marcyt5: én úgy emlékszem a Veterán Aprón volt a csavarkészletes hirdetés, de most én sem találom.

 

Jó vadászatot az alkatrészekhez!

Előzmény: gabor.ny (17400)
Marcyt5-2 Creative Commons License 4 napja 0 0 17403

Szia!

 

Köszönöm a választ mindenkinek! Nem tudom hogy melyik típushoz volt valahol láttam de nem találom. A sárvédőt nem utángyártottba képzeltem csak lehet hogy az írásomból nem derült ki.

 

Még kutakodok.

 

Még egyszer köszönöm

 

Szép napot!

Előzmény: roncsfelújító (17397)
gabor.ny Creative Commons License 5 napja 0 0 17402

Igen, forog!

gabor.ny Creative Commons License 5 napja 0 0 17401

assz'em most csatolja :)

gabor.ny Creative Commons License 5 napja 0 0 17400

henger alatti szám: 4/    5698

párosítók:   2 1552      2 1552

a blokk hátulján, lent még láttam egy ilyet:      5       684

 

 

a blokk alján egy kis körben:    Rö

                                                8   

gabor.ny Creative Commons License 5 napja 0 0 17399

Bocs, nem csatolta a képet.. próbálom újra.

BUSZNYI, roncsfelújító, köszönöm a segítségeteket!

gabor.ny Creative Commons License 5 napja 0 0 17398

henger alatti

roncsfelújító Creative Commons License 5 napja 0 0 17397

Szia Marci!

 

A csavarkészlet az nem a teleszkóposhoz volt? Mondjuk abból is fel lehet használni lemezvilláshoz azért párat. Sárvédőből nem rémlik az utángyártott, néha kerül elő használható gyári, de az áraik azok egyre borsosabbak az biztos.

 

gabor.ny:

Gyújtásfedél az a kép alapján nincs rajta, gyújtás jelent azért valamit az árban, és forog-e. A számból egyből kiderülne, hogy Danuvia avagy Csepel blokkról van szó. Én amit látok alul számok fent pedig egy perjel van. Ennyiből D-Csepel és Danuvia is lehet. Az olajbetöltős kuplungfedél viszont jót jelenthet a számodra.

Előzmény: Marcyt5-2 (17392)
BUSZNYI Creative Commons License 5 napja 0 0 17396

Mondjuk jó volna látni a motorszámot. És a másik oldalát is a motornak. 

Kérdés megszorúlt e a padláson vagy forog?  És akkor ezek alapján lehet dönteni, kell e neked. Mostanában fű fa virág kér 10 e-t egy blokért de nagyon nem mindegy mi is az. Sokuk nem ér 4e nél többet.

Előzmény: gabor.ny (17395)
gabor.ny Creative Commons License 5 napja 0 0 17395

(Állítólag szivattyút fabrikáltak volna belőle valaha, de helyette padláson kötött ki...)

gabor.ny Creative Commons License 5 napja 0 0 17394

Sziasztok! A komplett motor keresés közben kérdezősködöm megmenthető alkatrészek után (akár megtartani, akár csere alapnak..)

Ma találtam ezt.. Szerintetek buhera, vagy Csepel? Menthető? Ér 10e Ft-ot?

:)

 

BUSZNYI Creative Commons License 5 napja 0 0 17393

Sorozatban szerintem nem gyártanak. Legalábbis én nem hallottam. DE van olyan esztergányos aki sok várakozás után jó pénzért megcsinálja ;-)

Előzmény: Marcyt5-2 (17392)
Marcyt5-2 Creative Commons License 5 napja 0 0 17392

Üdv mindenkinek!

 

Kérdésem lenne a tisztelt nagyérdemű felé 125/49 csepelhez valahol olvastam hogy gyártanak komplett csavarkészletet. Ha igen akkor nem játszogatnék szedett -vedett darabokkal. 

 

Valamint kellene két sárvédő.

 

Ha valaki tud forgalmazó vagy készítő címet kérem írjon.

 

Előre is köszönöm.

 

További szép napot  Marcy

modell13 Creative Commons License 2017.04.14 0 0 17391

Egy két alkatrészem van még csepelhez. Írj.

Előzmény: Kánya Péter (17390)
Kánya Péter Creative Commons License 2017.04.14 0 0 17390

Csepel 125 alkatreszt keresek

Kánya Péter Creative Commons License 2017.04.14 0 0 17389

Csepelemhez keresek hatso fekdobot

 

gabor.ny Creative Commons License 2017.04.06 0 0 17388

Én is így gondolom :)

Szétnézek a börzén szombaton, a többi majd alakul.. Vásárlásra érdemes motorokról a tippeket azért továbbra is megköszönöm a fórumozóknak. :)

Előzmény: roncsfelújító (17387)
roncsfelújító Creative Commons License 2017.04.06 0 0 17387

Akkor nincs nagy távolság közöttük. Felszereltségben is egyeztek, mert az enyémen is akkus doboz van, és km órás volt. Az a lámpafej már nincs meg sajnos, mert kicserélték egy D-Csepelére az utolsó gazdájánál. Börzén ilyet kell tehát keresnem az órával együtt.

 

gabor.ny: A szerelés nagyobb részét elsőre azért nem árt egy hozzáértőre bízni, de a gyújtás és porlasztó beállításával szerintem el lehet boldogulni ha az elméletét elsajátítod. Ezek ismerete úgy sem árt, ha használni is akarod a Csepelt.

Én csak buzdítani tudlak, az árakat elnézve sokat nem veszíthetsz vele, ha mégsem jön be(ezt én nem tudom elképzelni), legfeljebb eladod. Pénzt és időt tegyél félre már előre, mert az kelleni fog:)

Előzmény: frundsberg (17380)
gabor.ny Creative Commons License 2017.04.06 0 0 17386

Attól függ milyen a gépecske :) .. 250-300e környékén gondolkodnék. (((Esetleg picit túllépve, ha olyanok a körülmények.. :) )))

Előzmény: BUSZNYI (17385)
BUSZNYI Creative Commons License 2017.04.06 0 0 17385

Mennyi a keret?

Fontos kérdés...;-)

Előzmény: gabor.ny (17384)
gabor.ny Creative Commons License 2017.04.06 0 0 17384

Köszönöm a válaszod! :)

Igen, tudom, hogy nem lesz egyszerű.. De majd csak alakul a dolog.. Azért ha valakinek akad itt a fórumozók között ötlete, hogy merre keresgéljek jó állapotú / felújított, papíros után, annak megköszönném a segítséget. : ) 

Előzmény: BUSZNYI (17383)
BUSZNYI Creative Commons License 2017.04.05 0 0 17383

Nos jó nagy fába vágod a fejszédet. De ha van elszántságod türelmed és persze pénzed nem vagy esélytelen.

Én 1,5 éve vettem egy T Csepelt.  papiros de így is rengeteg utána járás újra üzembe helyezni. Az meg hogy kirándulni akarsz vele szép cél. De akkor igen csak megbízhatóra kell építeni a blokkot. Ha csak nem egy teljesen felújítottat veszel biztos hogy hozzá kell nyúlni. Még  akkor is valószínű ha azt mondják fel lett újítva. Erről itt sokan tudnának mesélni. Csillagnyee márkatárs rengetege szakit ismer napi szinten ;-)

De mint ő szokta volt mondani ehez a márkához olcsóbban tudsz alkatrészt venni mint a Simsonhoz, és talán a legolcsóbb OT típus. persze egy szép motorra itt is rá lehet locsolni 3-400e-t. Mire zöld forgalmival áll a ház előtt.

Ne keseredj! Kérdezz itt sokan tudnak és fognak is segíteni.

Előzmény: gabor.ny (17381)
gabor.ny Creative Commons License 2017.04.05 0 0 17382

És mit gondoltok, szentségtörő ötlet, hogy ha már lesz motorom, néhány alkatrészt (az eredetit gondosan félretéve persze), a visszaalakíthatóságot szem előtt tartva, az üzembiztosság érdekében átcserélem (pl. dugattyú - Mz125, hajtókar Suzuki125, Simson kuplung)?   

gabor.ny Creative Commons License 2017.04.05 0 0 17381

Sziasztok! A tanácsotokat szeretném kérni. Régóta nézegetem a régi motorokat, mindig is tetszettek, de most, 30 évesen döntöttem el, hogy veszek is egyet.. (eddig nem motoroztam -jogsiszerzés óta..) 125-ös D-Csepelt szeretnék.. (Csak kíméletesen gurulni vele hétvégenként kb., nem napi használatra..) (((Még nem értek a szereléséhez, mert egészen más jellegű hivatásom van.. Megtanulható? :) )))  

   Láttam, hogy Szigetszentmiklóson most lesz veterán börze.. Szerintetek érdemes ott szétnézni, lehet reális áron találni motorozható, szép példányt, vagy inkább nézzem a netes hirdetéseket? Kb. milyen ár a reális? Neten 180-600 között elég nagy a szórás..

    Esetleg keressek itt a Dél-Alföldön donorokat és keressek valakit, aki segít összerakni egyet?

Köszi, sziasztok!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!