Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

trabcsi 3 napja Creative Commons License 15838

Üdv Mindenkinek!

Két első kerék felnit cserélnék 19x3.25-ös külső gumira. Érdeklődni e-mailben. (Képet e-mailben mellékelek.)

mindegynik 4 napja Creative Commons License 15837

A szmájlis lendkerék biztosan beleér, a D.Csepel ill. Danuvia nagyon határeset. Ezért aztán aki ezen töri a fejét, már eleve jól teszi, ha a főtengelyt balról hézagolja, így értékes tizedeket nyer a lendkerékhez.

Előzmény: Csillagnyee (15836)
Csillagnyee 2014.11.18 Creative Commons License 15836
Igen, vannak akiknek belever, de vannak akiknek épphogy elfér a lendkerék alatt. Kíváncsi volnék az utángyártottra.. Börzéken láttam sok Danuvia alaplapot, amiben Pannónia tekercs volt(Másik oldalon van a primer kivezetése)
Én a problémát leginkább abban keresném, hogy nem vesz-e le nagyobb teljesítményt, vagy megegyezik huzalátméröre és menetszámra a kettö? (nincs néhány hosszú ékezetem)
Ha kicsit hozzáérne, a cséve tetejéböl talán le lehet csípni annyit.
Előzmény: Nyulasmotor0s (15835)
Nyulasmotor0s 2014.11.17 Creative Commons License 15835

Nekem úgy rémlik, mintha a Pannónia tekercs magasabb lenne, mint a Csepel, így belever a lendkerék, de nem vagyok benne teljesen biztos.. Üdv: P

Előzmény: Csillagnyee (15831)
Csillagnyee 2014.11.17 Creative Commons License 15834
Irjcsak, talan emlekszem meg a jelszavara :)
Előzmény: gpp_II (15833)
gpp_II 2014.11.16 Creative Commons License 15833

Sziia!

Nagyon valószerűtlen a mailed ami a nickhez meg van adva, arra írhatok levelet?

Előzmény: Csillagnyee (15831)
roncsfelújító 2014.11.16 Creative Commons License 15832

gpp_II:

Igazából mindegyik fajta gyújtás alaplap lehet hibás, és jó is. Ha van egy tuti jó újabbfajta gyújtás lapod, próbának tedd be, kiderül az volt-e hibás. Egyéként gyújtáskivezetőt már láttam veteránbörzén utángyártottban. Barna színű bakelitból van kiesztergálva, mindenesől 2500 Ft volt ha jól emlékszem. Egyet vettem is magamnak. De gyáriból is találni még új darabot. Ezt az alkatrészt még nyugodtan tesztelheted, ha kiveszed a helyéről és a gyújtókábelt csak ráengeded a gyújtótekercs réz lapjára, úgy is kapsz elegendő szikrát. Nekem az egyik Danuviám így üzemel, és ha nem indul mindig tudom mi a baj:).

Ha végülis kicseréled az alaplapot szerintem nem követsz el szentségtörést, de én azért megpróbálnám rendbehozni az eredetivel, ha úgysem napi használatra lesz a gép.

 

repepe:

Üdv újra itt! Fölös alkatrészekkel nem tudok segíteni, így is több vázam van, mint amennyi motort tudnék építeni:). Így csak azt tudom ajánlani, hogy járd a börzéket, és nézd a netes oldalakat. A veteránaprón pl elég sok utángyártott dolog van, térdpárna gumikat ott az előbb láttam is. Új bakteleszkóp poharak is voltak egyszer, most nem találtam.

Első sárvédő tartó bilincs is van utángyártottban ha jól tudom.

A D-csepel kormányra jók a Pannónia karok. Lényegében ugyanaz.

 

Sok szerencsét a keresgéléshez!

 

Üdv: roncsfelújító

Csillagnyee 2014.11.15 Creative Commons License 15831

Szia!
Van egy valamikor újratekercseltetett csavaros megszakítós régi tipusú alaplapom, de én javaslom kicserélni az újabb fajtára, egyáltalán nem nagy szentségtörés.. Az újfajtához könnyű jó állapotú megszakítót is szerezni. Van egy töltőtekercs nélküli új fajtám, szerintem ezekkel nincsen annyi gond... 
Megszakítót tudsz venni utángyártott pannóniát, aminek a kalapácsa tökéletesen belepasszol, a stabil rész pedig rendbehozható a panóniának a wolframjával. 
Elvileg új pannónia gyújtótekercset is lehet kapni 4000Ft ért, ami a Csepelbe is belefér, de ezt nem próbáltam, ezért nem is javaslom.
Az átvezetőre pedig annyit tudok mondani, hogy nekem Danamydból lett leesztergáltatva, megegyezik az eredetivel és nem egy horror összeg. Tudok olyat, akitől beszerezheted.

Előzmény: gpp_II (15829)
repepe 2014.11.14 Creative Commons License 15830

Sziasztok!

 

Hosszú ideje nem jártam erre, mivel parkoltattam a D-csepelem felújítását, viszont most változás állt be, és újra nekikezdtem.

 

Néhány alkatrész pótlásra szorul, így megkérdeznélek bennetek, hátha van valakinél felesleg, vagy tud valakit aki utángyárt, esetleg van felújított alkatrésze.

 

Tehát keresek:

 

- D csepel első és hátsó sárvédőket pálcákkal. Ne legyen deformált, repedt és amennyire lehet ép felfogatásúak legyenek. ( Selejtes darabokból van nekem is bőven ) 

 

- felújított krómozott, vagy saválló anyagból készült baketelszkóp harangok a kicsi és a nagy porvédő alsó része

 

- felújított , vagy új fék és kuplung kar a kormányra (Pannóniáé jó hozzá? )

 

-Első sárvédő tartó bilincs felújított, vagy új

 

- térdpárnák

 

- fényváltó kapcsoló

 

 

Köszönöm szépen előre is a segítséget.

 

Üdv: repepe

 

 

 

gpp_II 2014.11.14 Creative Commons License 15829

Szervusztok!

Időközben megadta magát a "valami" a gyújtásban.

Egyszer csak elmegy a szikra, lehet kondi, tekercs, megszakító de a kábelkivezető bakelit is.

Még a régi fajta gyújtásalaplapot szögeltem bele, a menetes wolfrámos megszakítóval, szentségtörő vagyok ha kidobom belőle és felteszek egy későbbit új alkatrészekkel?

Vagy valakinek van felújított komplett 125/49 gyújtása, illetve utángyártott bakelit ami nem üt át honnan szerezhető be?

Előzmény: roncsfelújító (15828)
roncsfelújító 2014.11.04 Creative Commons License 15828

 

Hát ez nem semmi, le a kalappal előtted!

Szép kis szobadísz lesz:).

 

Előzmény: gpp_II (15825)
gpp_II 2014.11.04 Creative Commons License 15827

Köszönom az elismerő szavakat, ha minden jól megy neki is kezdek egy 125/50-nek, az úgy fest sokkal jobb kiindulási állapotban van.

Előzmény: mindegynik (15826)
mindegynik 2014.11.04 Creative Commons License 15826

Gyönyörű munka, amiből gyönyörű motor lett! Te büszke lehetsz rá, mások meg (én is) okkal irigykedhetnek:-) Gratulálok hozzá!

Előzmény: gpp_II (15825)
gpp_II 2014.11.04 Creative Commons License 15825

Szia!

Köszönöm!

Viszont a kiinduló állapot csalóka, sajna nem komplett volt vas csak "összeállított", valaha szétszedhették, s a fellelt darabokat "összeillesztették".

Nem vagyok profi restaurátor, csak hobbiból csinálgatom de néhány vasat már csináltam saját részre, viszont ilyen rommal még nem találkoztam.

A tank iszonyat állapotban volt, szétrohadva, ezer helyen behorpadva, fülek levágva, dobozok eldeformálódva, váz ezer helyen kiszoposodva-törve, kerekek ráfjai törve küllőfészkek kiszakadva, ülés menthetetlen, lámpaüveg- gykapcsoló törött, lemezvilla repedt, tengelyek menetesszárral helyettesítve.

A blokk Danuvia volt benne, azt cseréltem egy M125 motorszámú blokkra (így a váz és blokkszám nem egyezik), amit agyon kellett javítani, anno ide is tettem fel képeket róla.

Szóval szerintem az volt a szerencséje, hogy hobbistához került, mert bérbe ezt senki nem fizette volna ki:)

De tetszik, örülök neki, megy a kisfiam szobájába:)

Előzmény: roncsfelújító (15824)
roncsfelújító 2014.11.04 Creative Commons License 15824

Üdv!

 

Nagyon szép már most is!

Feltűnő a különbség a két képen látható állapot között.

Nem volt sok hiánya, szóval szerencsés voltál. :) A blokkja eredeti volt, vagy a csak a hengerfejet cserélték?

Előzmény: gpp_II (15821)
roncsfelújító 2014.11.03 Creative Commons License 15823

Nagyon szívesen! Kicsit sokáig tartott elkészíteni ezt a pár képet, de örülök hogy nem késtem el vele!

Nem egy bonyolult valami, de aki még nem látott ilyet nem tudja kapásból hogy is kellene lennie. Én sem tudtam.

Előzmény: Sportcoupe (15822)
Sportcoupe 2014.11.02 Creative Commons License 15822

Köszönöm az első tengellyel kapcsolatos infókat, sokat segítettél vele.

Előzmény: roncsfelújító (15819)
gpp_II 2014.11.02 Creative Commons License 15821

Üdv.!

A múltkori főtengely problémán már sikerült túllépni, már majdnem kész a gép:

innen indult:

csepel a j 2014.11.02 Creative Commons License 15820

köszi 

roncsfelújító 2014.11.02 Creative Commons License 15819

Csináltam pár képet az első kerék befogatásáról. Nem akartam kivenni a kereket, a lényeg szerintem így is jól látszik.

Egy-egy anyából lett leesztergálva ezek vannak a két oldalon a villaszárakon belül, azokra kell rátolni a villaszárakat. Kívülről pedig anya tartja a helyén.

 

 

 

 

Ezen az ábrán a 249-es alkatrészen látszik jobban. Ez mondjuk 100/48-as alkatrészjegyzékből van, de ez megegyezik a 125-ösével is.

 

csepel a j: Szerintem jól döntöttél! Nem vagy köteles visszavenni a gépet. A vevő már megfizette a tanulópénzt, legközelebb figyelmesebben fog motort venni. Szóval mindenki jól jár végül.;)

 

Töki1200: Ma megnéztem a hátsó lánckereket, és az anyák kívülről vannak a helyükön. A csavarfejek nálem belül vannak. A hatból csak öt volt a helyén, ennek még utánanézek. Talán csak kirázkódott, vagy nem is ment be a helyére még amikor összeraktam. Szűkös ott a hely annyi szent. Nekem nem voltak meg az eredeti csavarok, sima kereskedelemben kapható csavarokkal szereltem össze.

 

Az alkatrészjegyzékben sem ír semmi különöset:

  

Előzmény: Sportcoupe (15727)
BlackAmstaff 2014.10.30 Creative Commons License 15818

Ha eladáskor nem állítottad nekik azt, hogy forgalomba helyezhető a motor, akkor egyáltalán nem vagy köteles vissza venni!

Előzmény: csepel a j (15811)
Töki1200 2014.10.30 Creative Commons License 15817

egy 125/ 49-est csinálok és  olyan akadályba ütköztem hogy most csavaroznám fel a kerékagyra a lánckereket de belül nem férnek el az anyák valaki tudna ilyen ügybe segíteni vagy képet küldeni esetleg valami speciális anyák kellenek oda

 

csepel a j 2014.10.28 Creative Commons License 15816

mindenkinek köszönöm az észrevétel .azt gondolom Én nem adom vissza a pénzt ,adja el ha nem tetszik neki .

még egyszer köszönöm 

Csillagnyee 2014.10.28 Creative Commons License 15815

Ez igen kellemetlen téma, az biztos... Szerintem, ha nem volt szó kifejezetten a forgalombahelyezésről, akkor csupán alkatrészként/kiállítási darabként lett eladva, de mégtöbb pénzzel és utánajárással persze nincsen lehetetlen.

Ha nem a szürkeforgalmiban vagy törzskönyvben szereplő személytől/meghatalmazottjától veszi az ember a járművet, akkor nyílvánvalóan más lesz a jármű felhasználási területe, mint a közúti forgalom.
Persze tényleg minden a körülményeken múlik, én mindenesetre, ha még nem lett nagyon belepiszkálva, megszentségtelenítve a motor, egy fele-kétharmada visszavételi árat felajánlanék érte lehetséges, de ez már olyan gesztusértékű volna, mert sokan vannak úgy, hogy végre megvették álmaik motorját, amitől várják a nagy boldogság eljövetelét, majd kiderül, hogy mennyibe fog kerülni a végén a mulatság, vagy csak egyszerűen kipipálták a listájukon a Csepelt és ilyenkor "késve eszükbe jut" valami ami miatt megszabadulnának tőle.

Előzmény: csepel a j (15811)
fulesdugo 2014.10.27 Creative Commons License 15814

Üdv.

Ha most utánna tudott járni, hogy nem egyszerű lepepírozni, akkor ezt megtehette volna vásárlás előtt is. 

Ha pedig nem volt tisztában a dolgokkal, az ő problémája. 

Persze ezt szerintem csak Te döntheted el, a részletek azért befolyásolhatják.

 

Előzmény: csepel a j (15811)
Fejes Attila 2014.10.27 Creative Commons License 15813

Üdv,   az adás-vételnél szóba került a forgalomba helyezés vagy sem? Ha nincs forgalmi vagy tulajdon jogot igazoló okirat, attól még lehet adni-venni, csak forgalomba helyezni nem. Szerintem ez a két fontosabb dolog ha veszel valamilyen járművet. Az vásárlásnál a vevőnek "nem árt tudni" mit szeretne a jövőben. Ez csak az én prívát eszmefuttatásom. Két motorom is van, fizetés előtt mind a kettőnek utánna jártam, hogy forgalomba lehet-é helyezni vagy sem. Az alkatrész motorokkal ezt nem tettem meg. További minden jót.

Előzmény: csepel a j (15811)
csepel a j 2014.10.27 Creative Commons License 15812

bocsi nem 12000 hanem 120000ft

Előzmény: csepel a j (15811)
csepel a j 2014.10.27 Creative Commons License 15811

sziasztok 

 képzeljétek mi történt  eladtam egy 1956 os  fellet állapotú csepelt 12000ft ért   adásvételit irtunk de odaadtam azt a papirt is amivel én vettem .persze ezek nem az eredeti tulajdonosok nevei  ...de legalább igazolhatja hogy nem lopott .

ez 2014 08 08 időszakában történt  most meg ma felhív ,hogy nem tudja levizsgáztatni és én vegyem vissza .

az adás vételin van egy mondat MEGTEKINETT ÁLLAPOTBAN .MOST MIT CSINÁLJAK nem akarok vele kiszúrni ő akarta .

 

rosszul eset én nem vittem egy motort sem senkinek vissza ,

mit tennétek ?

 

köszi 

ernő 

D. NAGY 2014.10.26 Creative Commons License 15810

Mivel alig látszik elért beírom a párosítót: 125   14 869. A 125 a felső sorban van, gondolom a ccm-re utal. Ha jól tudom a papírjai szerint 1949-es.

Előzmény: D. NAGY (15809)
D. NAGY 2014.10.26 Creative Commons License 15809

A mai régiségvásárra egy szép Csepel is kilátogatott. Eredeti gyári festés és egyéb alkatrészek.

Nyulas! Próbáltam a számait is fotózni...