Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

TotalBike címlap TotalBike fórumok
77Norbi 2014.07.28 08:22:10 © 15674

Oké, jöhet, érdekel minden, a lényeg hogy ne rozsdahalom legyen, és ne kelljen egy fél életet a vaterán keresgélni hiányzó alkatrészek miatt.. Elég nagy az árszórás, a 30ezrestől a 180ezresig, ki mennyire tartja értékesnek a motorját.

Nyulasmotor0s 2014.07.27 23:57:02 © 15673

Üdv!

Ha még nem találtál, elképzelhető, hogy én is tudok, darabokban.

 

Előzmény: 77Norbi (15666)
petrol pet 2014.07.27 20:52:19 Creative Commons License 15672

Nem vagyok biztos benne, de irreálisan sokat, 120 vagy 130 ezret kért érte.

Előzmény: 77Norbi (15669)
77Norbi 2014.07.27 17:41:53 © 15671

Szia! Nem mutatja a cimedet a gép, valami segédprogram hiánya van.. irnál egy mailt?

az enyém:  woodootrollkukacfreemailponthu

 

Kép is jó lenne, meg néhány szó a részletekről, a szokásos hiányokkal mi a helyzet, pl. gázszektor, stb.. köszi

Előzmény: pitic83 (15670)
pitic83 2014.07.27 16:32:09 © 15670

Szia,

 

Nekem van egy, viszonylag komplett, egyben van. Indul jön megy. Forgalmi nincs és sajnos a váz és blokk nem egyezik.

 

ír egy e-mailt, ha érdekel!

 

P.

Előzmény: 77Norbi (15666)
77Norbi 2014.07.27 15:55:22 © 15669

Helló Peti! Köszi. Csinos darab, mennyiért vesztegették?

Előzmény: petrol pet (15668)
petrol pet 2014.07.26 21:53:58 Creative Commons License 15668

Üdv újra itt!

Jöhettél volna reggel Kecskemétre, még én is kimentem,pedig én is hetek óta reggeltől estig nyomom a melót.

Ott árultak egy ilyet pl.:

Papír nélkül, a motor munkát igényelt, a jelenlegi gazdája meg sok pénzt.

Előzmény: 77Norbi (15667)
77Norbi 2014.07.26 14:30:28 © 15667

kiestem a rutinból

77Norbi 2014.07.26 14:27:18 © 15666

Sziasztok! 2 év kihagyás után újra D Csepelben szenvedek. Érdeklődnék tud e valaki eladó D Csepelt felújitás előtti állapotban, normális áron? Forgalmi nem izgat, az se baj ha nem egyeznek a számok, csak ne Danuvia blokkos legyen..

Ja, ha valakinek hiányzik ilyen az életéből, Csepeles, vagy stb.. akkor:

 

Csillagnyee 2014.07.25 10:53:26 © 15665

Nagyon szép lett! Gratula!
Melegen is kidobálja? Leállítva majd járatva kapcsolgatással és sűrűbb olajjal így jött vissza a folyton kidobált egyesem egyik szétszedés után.

Előzmény: roncsfelújító (15661)
kéthengeres 2014.07.24 22:57:54 © 15664

Csanakon.

Előzmény: roncsfelújító (15663)
roncsfelújító 2014.07.24 22:31:04 © 15663

Szervusz!

 

Részemről rendben van a dolog, megbeszéljük mikor aztán majd Csepelezünk egy kicsit. Van három gép ami egyben van, plusz még négy darabokban. Szóval az alkatrészek külön-külön is megvizsgálhatók:). 

Te merre laksz?

Előzmény: kéthengeres (15662)
kéthengeres 2014.07.24 18:02:58 © 15662

Helló!

 

Egyszer meg lehetne nézni ezt a gépet? Nem lakunk messze egymástól...

Az én Csepelemen nem minden egyértelmű, megnézném, másnál hogyvan megoldva.

Előzmény: roncsfelújító (15661)
roncsfelújító 2014.07.23 23:05:47 © 15661

Készítettem pár képet a próbaút előtt. Sok minden nem változott, a tank, első villa, kerekek és hátsó sárvédő a másik motorról valók. 

 Profil kép. Pár lógó drót árulkodik, hogy még bizony nem készült el a gépezet. 

 

 A Danuvia lámpa aljzat. 

 

 Akkus doboz, innen nem sokban különbözik. Viszont jól látszik, hogy a dobozcsavar feljebb van mint a sima dobozokon. 

 

 Hátul világít...

 

 ...ahogy elöl is.

 

A gyári hengerről akartam még készíteni legalább egy képet, de valamiért kimaradt. Ezt majd pótlom mert szerintem ritkaság. 

 

A próbaút megvolt ma. Sajnos kiderült, hogy a váltó nem működik jól. Az összes sebességfokozatot kidobálja gyorsításkor. Még is szét kell húznom a blokkot. 

Előzmény: funkykutya (15660)
funkykutya 2014.07.23 09:36:22 © 15660

Valószínűleg a kettő kombinációja lesz. A karbit egyenlőre bevágom, később majd kap nekem is bakelites hőszigetelő közdarabot. 

 

Remélem nem sínylette meg a blokk ezt a kis túrát, a közeljövőben nem terveztem szétborítani...

 

Roncsfelújító, képeket majd rakjál fel!

 

Előzmény: Csillagnyee (15658)
roncsfelújító 2014.07.22 21:54:06 © 15659

Kedves márkatársak!

Végre eljutottam odáig a Csepellel, hogy beindítom. Jónak tűnik. Ma sok eső esett errefelé is, úgyhogy elhalasztottam a próbautat.

Még a lámpakeretet kell feltennem előre, hátra a lámpaházat és szinte kész is a gépsárkány. Fékvisszajelző, kábelek bekötése, akku beszerelése és bilux kapcsolóhoz kell szereznem 4-es csavart-anyát. A kincses fiókomból kapott új hengert-dugattyút. Gyárilag barnított a henger. 

Csillagnyee 2014.07.20 20:24:56 © 15658
Ha melegen leforog, akkor meg van nyulva az ontveny. huzd ossze teljesen majd furesszel vagd ujra a hezagot. Masik megoldas, hogy ujsagpapirt tekersz 1retegben a szivocsonkra. Igy nem szabad vele kozlekedni, mert nem lesz megfelelo dus a keverek, kopik a motor, csapagy, roszabb esetben besul, beall.
Ha melegszik a karbi, forrhat a benzin, ugyancsak nem lesz megfelelo a keverek.
Megoldas: kozdarabcso esztergaltatas :)
Előzmény: funkykutya (15657)
funkykutya 2014.07.20 07:31:37 © 15657

Tegnap sikerült nekem is túlmelegítenem a karbit, bár kézzel megfogható volt.

 

Ellátogattunk a Valkói veterántalálkozóra, de sajnos a felvonulás olyan járókeretes tempóban ment, hogy nem bírta már a gép :). (Sose gondoltam, hogy egyszer a lassú tempó lesz a gond :)) )

 

Szóval meg lettek izzasztva a járgányok, a karburátor a hő miatt annyira kitágult, hogy kézzel le lehetett húzni a hengerről (a bilincs csavarja teljesen meg volt húzva, tulajdonképpen eltűnt a rés).

 

Milyen jelenséget produkált Nektek a túlmelegedett karbi?

Nálam azon felül hogy féltem hogy elhagyom, semmi. Talán leállás után nehezebben indult, meg egy kicsit göthösködött néha a lassú tempónál.

 

Kb 95-100 km-t mehettünk, Nekem 1 gyertyacsere, havernak a pancsin egy benzincsapszűrő tisztítás, és szintén egy gyertyatakarítás volt a hibalista :) 

 

Üzemanyagot nem cifrázom túl, 1:25 1:30 közötti keverék Avia olajjal, és Bakony gyertya.

vmm.hu 2014.07.18 23:34:18 © 15656

Kunmadarasi 24órás start: 15:00!

Csillagnyee 2014.07.18 16:07:28 © 15655

Nagyon különleges lett a közdarab :) Szerintem nincsen hasonló formájú itt senkinek.
A gyertya lehetséges, hogy azért ilyen szép fehér, mert szintetikus olajat használsz, nem kormozódik. Nekem is ásványival tiszta trutyis, barnás, szintetikussal világosszürke. 
A közdarabnál figyelj oda a pontos illesztésre és miután mentél vele néhány km-t, szeddki, hogy az illesztésnél nem-e csucsog az olajban az egész. Nekem ez volt és akkor tényleg nagyon szegény lett a keverék. Közdarabbal szerintem használhatod a felülről 3. rovátkát is, mert azért lecsapódik rajta egy kicsi mindig.

Előzmény: kulaba6464 (15651)
Csillagnyee 2014.07.18 16:01:54 © 15654

Az N17 alacsonyabb. N14 az magasabb, olyan kell pl a 250 es ETZbe. Én megpróbálnám azzal, de ez a legjobb. Az N12YC is jó választás lehet, nekem még az is bevállt. Ez igen széles tartományban jó.

Előzmény: roncsfelújító (15652)
kakukkjoe 2014.07.17 08:41:12 © 15653

Kíváncsiságból hengerfejet levéve megnézném a dugattyú teteje mit mutat. Nagy a valószinűsége, hogy egyik oldali felömlő később nyit, kisebb, és ugyan ezt a féloldalasságot mutatja. Továbbá, kicsivel nagyobb fúvókáér kiált, ezért is melegszik nagyon.

Előzmény: kulaba6464 (15651)
roncsfelújító 2014.07.16 21:49:00 © 15652

Na, ez gyors volt. 

A közdarab eszerint tökéletes. 

Én úgy tudom, hogy a Brisk N17 alacsonyabb hőértékű mint a 15-ös. Cáfoljatok meg ha ez nem így van. 

NGK B7HS vagy Denso W16FSU-t ajánlok, Ezek elvileg magasabb hőértékűek. Meg Brisk N14-es, de olyat még nem láttam boltban.

Előzmény: kulaba6464 (15651)
kulaba6464 2014.07.16 21:31:38 © 15651

Sziasztok,

 

A közdarab remekül tette a dolgát.

Szokásosan kb. 19:30 fele indultam útnak, még ugyan meleg volt, de a nap nem tűzött.

Eddig 10-15 km megtétele után a karburátor nagyon felmelegedett, viszont ennek most nyoma sem volt.

Tapintásra valami nagyon kis melegséget ugyan éreztem, de tényleg elhanyagolhatóan kicsit.

 

A közdarab belső átmérője megegyezik a szívócsonk belsejével, nagyon kis eltérés természetesen van, de pozitív irányban, tehát még nagyobb is.

Óvatosan húztam meg a közdarabot nehogy baja legyen, stabilan rajta maradt.

 

Alább a kép:

 

 

Viszont ami aggaszt még mindig az a gyertyám. Brisk N15 YC.

1:30 keverék(szintetikus Castrol Power Racing 1 olaj)

Súbertű felülről a másodikban, de az egyik fele szép barnás, a másik viszont sárgás-fehéres:

 

 

 

 

Brisk N17 YC-vel kapcsolatban valakinek van ismeretsége? Azon gondolkozom, hogy ezt a magasabb hőértékűt beleteszem.

roncsfelújító 2014.07.16 21:31:15 © 15650

A lemezvillás blokkjához gyűjtögettem ebbe a dobozba mindenfélét, találtam is a hiányzó kisebb fajta szigetelőgyűrűből hármat, szerencsére ez megoldódott. Még egy blokkhoz viszont már nincs elég úgyhogy egyszer majd felkereslek, addig ne dobáld ki őket;). 

 

kulaba6464: Ez a posztmodern közdarab engem is kínácsivá tett, úgyszintén várom az eredménybeszámolót. 

Előzmény: mindegynik (15645)
D. NAGY 2014.07.16 21:08:23 © 15649

Nem tudom mik lesznek az eredmények, de kíváncsi vagyok a beszámolókra. Nem folytja le a szívócső átmérőt ez a közdarab?

Nekem szerencsére nem melegszik olyan drasztikusan.

kulaba6464 2014.07.15 23:50:21 © 15648

Sziasztok,

A mai este folyamán kész lett a közdarab.

Alább a képek! Holnap szerelés aztán teszt és beszámoló, hogy miként szuperál.

 

Egy kisebb úgynevezett takarólemezt is beleterveztem, hogy a hengerről áramló forró levegő se tudja felmelegíteni a karburátort. Az úszó ugyan nincs teljes takarásban, de azért ez is megteszi! :)

 

roncsfelújító 2014.07.15 22:24:18 © 15647

Jól néznek ki! Még megnézem egy helyen, aztán ha ott sem találok majd szólok.

Igaz akkor is ha nem:).

Előzmény: mindegynik (15645)
Csillagnyee 2014.07.14 17:08:21 © 15646

Mondjuk érdekes volna négyzetes hasáb formában is :) 

Előzmény: kulaba6464 (15644)
mindegynik 2014.07.14 11:32:52 © 15645

Itt vannak a szigetelőgyűrűk. Rúdból csináltam, de ennek a mérete éppen kicsi ahhoz, hogy a karbihoz készüljön belőle közdarab.

Előzmény: mindegynik (15642)