Keresés

Részletes keresés

gabor.ny Creative Commons License 2017.09.16 0 0 17539

Ó, rendben! Köszönöm az infókat, nagyon kíváncsi vagyok!

Előzmény: Csillagnyee (17538)
Csillagnyee Creative Commons License 2017.09.15 0 0 17538

Amúgy szép, hogy hazahozott, mivel gyári új benne a főtengely és a gyújtása is. :)

Keress meg a nicknevem alatti emailcímen, ismerem, aki a blokkot felújította.

Előzmény: gabor.ny (17524)
Csillagnyee Creative Commons License 2017.09.03 0 0 17537

49-50-es alkatrészek ezek szerintem. A váltókar egy ezrest megér, a kuplung talán még 2-3-at. 

Nem túl keresettek ezek a blokkalkatrészek, mert használatra több okból jobbak a Danuvia alkatrészei. (A kuplungon mondjuk lehet vitázni, de az áttétel eldönti itt is a Danuvia javára a vitát.)

Érdekességként, vagy kiállítási motorba teljesen jók. 

Előzmény: Krekker (17531)
frundsberg Creative Commons License 2017.09.03 0 0 17536

Jah ez egy 98cm3 Sachs volt valaha.

Előzmény: Krekker (17533)
BUSZNYI Creative Commons License 2017.08.31 0 0 17535

Nagyon szép!

Sok élvezetes kilométert kívánok vele!

Előzmény: gabor.ny (17524)
vmm.hu Creative Commons License 2017.08.31 0 0 17534

Oké, de a képeken nem WM blokk látható!

Előzmény: Krekker (17533)
Krekker Creative Commons License 2017.08.31 0 0 17533

Eladó WM Nikkeltankos  blokkalkatrészek. gyújtás oldali blokkfél törés,repedés mentes. főtengely, hajtókar nem lóg,menet meg van verve,de javítható.lendkerék ami szintén hibátlan. És dugattyú, szintén hibátlan. Ár megegyezés szerint.

Krekker Creative Commons License 2017.08.31 0 0 17532

a képek lemaradtak.  postán is mehet.

 

Krekker Creative Commons License 2017.08.31 0 0 17531

Sziasztok. eladó Csepel 100/48 kuplung, főtengely,váltókar. plusz egy csepel mintás Bing Karburátor súber rész hiányzik. 15.000ft egyben.

gabor.ny Creative Commons License 2017.08.29 0 0 17530

Köszönöm :)

Megyek majd valamikor börzére, szeretnék összeszedegetni pótalkatrészeket..

Pl. hátsó lámpa plexije repedt, oda szeretnék majd eredeti épet találni.. 

A leállások valószínűleg karbi beállítás miatt lehetnek. Eleinte jól ment, de kb. 20 km után már "kihagyogatott". Most nem jár olyan szépen, mint mikor elhoztam. Állítgatom még az úszót és a tűt, hátha megtalálom a megfelelő beállítást.. Az előgyújtás sem tökéletes most, kb 1-2 mm-rel van a dugattyú felső holtpont előtt, lehet az (is) elállítódott.

   A lánc is most kezdett csapkodni, szerintem szakaszosan nyúlt.. Amit nem értek: a 420-as lánc elvileg jó, de a görgőméret a mostani régi Csepel láncon 8.5 mm, a 420-asnak meg csak 7,5.. Ez nem baj?

 

 

 

 

roncsfelújító Creative Commons License 2017.08.28 0 0 17529

Nagyon rendben van a kiscsepel, gratulálok! Szinte nem is kell hozzányúlni a külsejéhez. A mechanikus részek meg úgy is megmutatják, ha javításra van szükség. A leállásokról kiderült közben, hogy gyújtás, vagy üzemanyag problémából adódtak?

Előzmény: gabor.ny (17524)
repepe Creative Commons License 2017.08.28 0 0 17528

Gratulálok a járgányhoz és kívánok sok-sok hiba és balesetmentes kilómétert a nyergében!

Előzmény: gabor.ny (17524)
Zoli_t5H Creative Commons License 2017.08.28 0 0 17527

Ha egyszer valahol összefutunk, nagyon szívesen adok hozzá neked egy ép gyújtáskulcsot.

 

Előzmény: gabor.ny (17524)
Zoli_t5H Creative Commons License 2017.08.28 0 0 17526

Helló! Szívből gratulálok! Ez nagyon szép darab. Megérte kitartóan keresgélni és várni az igazit. :-))

 

Előzmény: gabor.ny (17524)
Csillagnyee Creative Commons License 2017.08.28 0 0 17525

Gratulálok hozzá! Szépen egyben van, ha működik, motorozz vele, tölts fel minél több képet, és gyere találkozókra, börzékre vele :)

A szomszéd Danuvia fórumon is nyugodtan jelentkezz be vele, biztosan örömmel fogadják!

Előzmény: gabor.ny (17524)
gabor.ny Creative Commons License 2017.08.25 0 0 17524

Kedves fórumozók, akik segítettek tanácsaikkal (-legfőképpen Csillagnyee és Zoli_t5H):

köszönöm az ötleteket és tanácsokat!

Végül sikerült! :) Forgalmis D-Csepel tulaj lettem (régebbi rendszámmal

 

Nincs felújítva, de elég megkímélt.. talán nem is szeretném egy ideig a küllemét bántani (max. kipufogó dobot és hátsó lábtartót festetném...), meghagyom a patinát. Nagyrészt eredeti állapotú.  Szinte 0 műszaki tapasztalattal hazahoztam 65 km-ről. 15 km-enként leállt, csak hogy megtanítson erre-arra. De szerencsére eddig csak könnyű leckéket adott.  Nagyon tetszik.. :)

Balázs '64 Creative Commons License 2017.08.21 0 0 17523

legrosszabb esetben...

 

Előzmény: bervas (17521)
Balázs '64 Creative Commons License 2017.08.21 0 0 17522

A bemélyedést nem értem az oldalán. Vagy térdpárna tartó vagy semmi, ezek vannak a Csepel tankok oldalán. De mélyedések???

Előzmény: bervas (17521)
bervas Creative Commons License 2017.08.21 0 0 17521

Átfaragott D-Csepel tank lehet.

Legrosszabb esetben valami prototípusé.

 

A hátsó ív és tartófülek alapján azt tippelem, TLF-T1-T5-re tehették fel.

Előzmény: Balázs '64 (17520)
Balázs '64 Creative Commons License 2017.08.21 0 0 17520

Tisztelt Fórumozók!

Minden kedves topiklakónak maradok a továbbiakban is őszinte híve. :D Találtam egy hirdetést jófogáson, ahol egy tankot hirdetnek. Azt szeretném, kérdezni, ez milyen gyárátmányú motoron volt leánykorában? Válaszokat előre is köszönöm!

 

 

https://auto.jofogas.hu/budapest/Danuvia_Benzintank_68892380.htm

roncsfelújító Creative Commons License 2017.08.18 0 0 17519

Volt is itt már többször téma a kipufogó, itt egy kép hogy hogyan is épül fel: http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=126338025&t=9050053

 

roncsfelújító Creative Commons License 2017.08.18 0 0 17518

Szívesen! Sajnos nem minden nap nézek fel ide, és úgy látom más is így van vele, mivel odáig nem kaptál másik választ.

A vaterán is szokott lenni kipufogó könyök néha, én mondjuk ott vettem. Az az illető úgy tudom mindig csak egy bizonyos mennyiséget gyárt le, majd ha elfogy utána egy ideig nem is árul. Most is egy ilyen időszakban lehet.

Végül megoldódott a problémád?

Előzmény: vargakaroly (17517)
vargakaroly Creative Commons License 2017.08.15 0 0 17517

Köszönöm a segítséget! nem jött későn. 

Előzmény: roncsfelújító (17516)
roncsfelújító Creative Commons License 2017.08.09 0 0 17516

Hátha még nincs túl későn. Könyök van utángyártottban, ahogy dob is. Külön mondjuk nem vagyok biztos kapható-e. Veteránbörzén lehet venni mindegyikből, vagy a veteranapro.hu-t ajánlanám, ha az egyszerűbb. A dob belsejében van egy pálcára felfűzve 4 db lamella és ezek között távtartók.

 

repepe:

Gratulálok! Nagyon szép lett a gépezet! A parafa annyira nem csúszik, ha nincs megkopva, szóval elég a sima motorolaj is.

Izzóból 6V 1,5 W ha jól emlékszem. Hogy cseresznye vagy sem nem tudom. Mintha az nagyobb lenne. A lendkereked hány wattos? Van 15 és 25 W-os is. Ahhoz igazítsd. Nekem kiégetett kettő 15 W-ost amikor láttam, hogy a beszerelt 25 W-ot tud.

Előzmény: vargakaroly (17512)
Zoli_t5H Creative Commons License 2017.08.09 0 0 17515

Szia!

 

Ha jól látom, nikkeltankosé.

 

 

Előzmény: NZS75 (17514)
NZS75 Creative Commons License 2017.08.09 0 0 17514

Sziasztok!

 

Ez melyik Csepelé lehetett?

Előre is köszönöm.

repepe Creative Commons License 2017.08.06 0 0 17513

Sziasztok,

 

A hétvégén befejeztem a kiscsepelt.

Kapott egy teljes motorgenerált.

 

Tegnap és ma is kerültem vele, szépen megy.

A fórumtársak javaslatára kipróbáltam a 15w 40-es motorolajat a váltóba.

Féltem tőle, hogy csúszni fog a kuplung, de nem így történt.

Teliparafázott lamellákat tettem a kuplungba, így csak 4 lamella fért be, ennek ellenére tökéletes lett a kuplung.

A láncból ki kell még szednem egy szemet, mert hosszúra sikeredett, továbbá még kell beszereznem belevaló hátsólámpa izzót. Most egy 12v 5w-ossal pótoltam a hiányt, de ezzel csak pislákol a hátsólámpa.

 

A hátsólámpába milyen izzó való - 6v 5w cseresznye? ( Csak hogy szakszerűen kérjem )

 

A fényszóróba sikerült még bontásból guberálnom 6v 15W/15w-os izzót, de abba is kellene tartalék.

 

És íme a képek:

 

 

Üdv: repepe

vargakaroly Creative Commons License 2017.07.31 0 0 17512

Üdvözlök mindenkit!

 

 Után gyártott kipufogó könyököt szeretnék vásárolni Csepel 125D-hez .  A kipufogó dobom első és hátsó része megvan szép állapotban, de közte a nagyjából 280 mm csődarab hiányzik. Hogyan, mivel  tudnám azt pótolni. Ill. a dobban eredetileg van- e furulya?   Köszönöm a segítséget! 

Wolfire Creative Commons License 2017.07.25 0 0 17511

Üdv, a vázon és a blokkon is BE 25305 szám van, igazából szeretnék vele menni, de papírok nélkül nem tudom, hogy ezt hogyan lehetne elérni, ha más nem akkor max csak kiállítva lesz, de szeretném működőképesre megcsinálni. A pénzt tekintve mivel nem csináltam még ilyet ezért nem tudok mit mondani, próbálok csak az alkatrészekre költeni és összerakni saját kezűleg amit lehet.

Előzmény: Csillagnyee (17510)
Csillagnyee Creative Commons License 2017.07.25 0 0 17510

Szia!
Eléggé vegyes az alkatrészeket tekintve. Először is ki kellene deríteni, hogy melyik típus ez eredetileg. Egy váz és motorszámot írj. Vázszám a bakteleszkópon van, a motorszám a hengertalpban.
Mekkora összeget szánnál a felújítására kb? Használva vagy kiállítva lenne?
Üdv!

Előzmény: Wolfire (17509)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!