Keresés

Részletes keresés

BUSZNYI Creative Commons License 17 órája 0 0 17017

Ha valaki motort szeretne egy eredeti példány.

<iframe src="https://www.facebook.com/plugins/post.php?href=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2Fgroups%2F335253869854396%2Fpermalink%2F1081818918531217%2F%3Fsale_post_id%3D1081818918531217&width=500" width="500" height="493" style="border:none;overflow:hidden" scrolling="no" frameborder="0" allowTransparency="true"></iframe>

 

D. NAGY Creative Commons License 21 órája 0 0 17016

Gyönyörű gyűjtemény, gratulálok.

Előzmény: kristof950 (17015)
kristof950 Creative Commons License 24 órája 0 0 17015

Könyveim. A motorokkal sajnos nem állok így...


D. NAGY Creative Commons License 27 órája 0 0 17014

:) a későbbi fekete-fehér Autó Motorokat lenne jó átlapozni, úgy tudom abban elég jó cikkek kerültek a motorokról.

Előzmény: roncsfelújító (17013)
roncsfelújító Creative Commons License 2 napja 0 0 17013

Én is érdeklődve olvastam. Hozzászólni nem nagyon tudok, csak próbálom magamba szívni az információkat:). Szóval köszönöm, hogy megmutattad nekünk. Eddig nem találkoztam ezzel az írással. Van egy 1957-es Kerék újságom, abban szinte csak autókról van szó. Az is érdekes természetesen, de ilyen jó cikket nem találtam benne Csepelekről. Röviden mondjuk írnak benne a motorok fejlődéséről, Csepelek is vannak benne, ha nem csal az emlékezetem.

Előzmény: D. NAGY (17005)
Csillagnyee Creative Commons License 2 napja 0 0 17012

Távgyógyításnak is lehetne mondani :)


Előzmény: BUSZNYI (17010)
D. NAGY Creative Commons License 2 napja 0 0 17011

Nem járt itt, csak neten tartottuk a kapcsolatot, mondta mit mérjek és ellátott tanáccsal:)

Előzmény: BUSZNYI (17010)
BUSZNYI Creative Commons License 2 napja 0 0 17010

Nocsak?! Kálmán arra járkált feléd? ;-)

Előzmény: D. NAGY (17009)
D. NAGY Creative Commons License 2 napja 0 0 17009

Nem szeretnék hirdetőoldallá változtatni egy jó fórumot. Inkább ha találok képeket azokat rakom fel:) Most nálam a Csepel pihen, a Danuvia lett előszedve, de azért szerelgettem ma a Csepelt, Kálmán segítségével a lámpákat és a feszültségeket ellenőrizgettük le. Ki is pukkantotta egy alultervezett izzót a nagy kísérletezésbe.

Előzmény: BUSZNYI (17006)
D. NAGY Creative Commons License 2 napja 0 0 17008

:) örülök, hogy tetszik. Köszönöm én is a képet.

Előzmény: EN-EL (17007)
EN-EL Creative Commons License 2 napja 0 0 17007

Nade,István!

Azért jusson eszedbe,hogy vannak itt

hozzám hasonló alattomosan,csak suttyomban olvasgatók.

Én minden magyar motorkerékpárról szívesen látok itt képeket.

Pláne,ha kis szériában készült.

Üdv.:Csöni

Előzmény: D. NAGY (17004)
BUSZNYI Creative Commons License 2 napja 0 0 17006

Köszönöm szépen!

Én elolvastam. De még nem volt idő reagálni. 

Amúgy meg hirdess minél több szép alkatrészt ez senkit nem zavarhat itt. ;-)

Előzmény: D. NAGY (17005)
D. NAGY Creative Commons License 3 napja 0 0 17005

Ennyire nem érdekelt senkit ez a téma?

Előzmény: D. NAGY (17004)
D. NAGY Creative Commons License 3 napja 0 0 17004

Előzmény: D. NAGY (17003)
D. NAGY Creative Commons License 3 napja 0 0 17003

A korábbi hirdetési ténykedésem igyekszem jóvá tenni ezzel a pár fotóval. Egy 1949-es Kerék újságból szedtem ki.

modell13 Creative Commons License 4 napja 0 0 17002

Sziasztok! 
Keresnék alkatérszeket a T csepelemhez:
-bakteleszkóphoz kis rugót 2db (végütközésnél van szerepe), alulra a nagyobbik pohárból 2db
-kormánycsapágyhoz csészék 1db ami a vázba megy és 1db ami a kiflibe
-Hátsó tengelyre távtartók km óra meghajtó helyére és a lánckerékbe ami át megy a bakteleszkópon is.
-tankra jobb oldali(ha párba van az se baj) térpárnagumi tartó lemez
-első teleszkópra bal oldali lámpatartó ez nem fontos
-hátsó féklap
-fékpofa 4db
-fékkulcs (a tengely) első hátsó
-fék és kuplung kar
-láncvédő
-első sárvédő tartó pálca a függőleges középső
-kis lámpába üveg

D. NAGY Creative Commons License 4 napja 0 0 17001

Pedig ha van lehetőséged gyere el Agárdra, biztos lesz 1-2 márkatárs.

Előzmény: mindegynik (16999)
Csillagnyee Creative Commons License 5 napja 0 0 17000

Jó képek lettek!
Hogy bírta a meleg időt a kis gép? Sikerült rajta finomítani, vagy még mindig olyan vadállat? :))

Előzmény: mindegynik (16989)
mindegynik Creative Commons License 5 napja 0 0 16999

Több lehetőség is van forgalomba állítani, de nem foglalkozok vele, mert nem használom annyit. Gyakorlatilag egyáltalán nem használom.

Előzmény: D. NAGY (16997)
D. NAGY Creative Commons License 5 napja 0 0 16998
D. NAGY Creative Commons License 5 napja 0 0 16997

OT minősítéssel sem sikerülne a papírt pótolni?

Előzmény: mindegynik (16996)
mindegynik Creative Commons License 5 napja 0 0 16996

Szép város Esztergom. Ott voltam két évig kollégiumban, és ennek örömére 15 évesen apám Csepeljével nyári szünetben elmentem oda jogsi nélkül. Most jogsi van de forgalmi nincs, érik egy nosztalgia-csibészség megint:-)

Előzmény: p21-feri-tb2 (16992)
mindegynik Creative Commons License 5 napja 0 0 16995

Jó munkát végzett a fényező. Rajtam meg csak az újraszületés segítene:-)

Előzmény: BUSZNYI (16990)
D. NAGY Creative Commons License 5 napja 0 0 16994

:)

Előzmény: mindegynik (16989)
D. NAGY Creative Commons License 5 napja 0 0 16993

De klassz, remélem beüzemeli.

Előzmény: adam1201 (16988)
p21-feri-tb2 Creative Commons License 5 napja 0 0 16992

én is gurigáztam délelőtt.

Előzmény: mindegynik (16989)
p21-feri-tb2 Creative Commons License 5 napja 0 0 16991

Előzmény: mindegynik (16989)
BUSZNYI Creative Commons License 5 napja 0 0 16990

Jól tetted. 

Szépek a fények a motoron. 

A gazda meg olyan amilyen :-)

Előzmény: mindegynik (16989)
mindegynik Creative Commons License 5 napja 0 0 16989

Ma délután megjárattam a lovat.

Csepel gazdátlanul:

 

Csepel a gazdájával:

 

adam1201 Creative Commons License 6 napja 0 0 16988

Egy haverom friss szerzeménye, ilyet se sűrűn látni, cz150 hengerrel csepel blokk 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!