Keresés

Részletes keresés

adam1201 Creative Commons License 25 órája 0 0 16380

Próbáltam bele de nem akart egyik oldalról se belemenni. :/

Előzmény: roncsfelújító (16379)
roncsfelújító Creative Commons License 1 napja 0 0 16379

A bicajé tökéletes hozzá.

Előzmény: adam1201 (16378)
adam1201 Creative Commons License 1 napja 0 0 16378

Berúgükar éket lehet kapni vagy biciklijét faragjam bele?

adam1201 Creative Commons License 2015.05.14 0 0 16377

Köszönöm! Láttam a csepeled Pestlőrincen szép nagyon látszik, hogy nem egy tákolmány.

Előzmény: Csillagnyee (16376)
Csillagnyee Creative Commons License 2015.05.13 0 0 16376

Én jó sűrűt használok, úgy is kinyomja a tömítéseknél. Némi zsírral is megtömködtem alul. Addig töltögesd, amíg menet közben nem kezdi el kinyomni. Szuper csillapítása lesz egykét napig, úgyhogy könnyen rászokik az ember, hogy nyomja nyakló nélkül bele, ami belefér.
Gratula a szerzeményhez, érdekes lenne ezt beleépíteni egy vázba, majd laza szíjhajtással hajtani.

Előzmény: adam1201 (16375)
adam1201 Creative Commons License 2015.05.13 0 0 16375

Lenne egy kérdésem, hogy a teleszkópba milyen olajat vegyek és meddig kell tölteni vagy mennyit kell bele tölteni?

Itt a kép, még hangyaboly is volt benne :)

D. NAGY Creative Commons License 2015.05.13 0 0 16374

Ez nem gyári új, rendszám is volt ütve a nyakba. Gratula a tiédhez, igazi ritkaság.

Előzmény: Nyulasmotor0s (16372)
CsA Creative Commons License 2015.05.13 0 0 16373

Nem semmi...! :-)

Előzmény: adam1201 (16371)
Nyulasmotor0s Creative Commons License 2015.05.12 0 0 16372

Én is csak ennyit találtam :)

 

Gyári új 125/50 váz.

Előzmény: D. NAGY (16370)
adam1201 Creative Commons License 2015.05.12 0 1 16371

Sziasztok! A múlt héten szerencsém volt :) A méh telepen csomó motorcuccot találtam. P10 henger szép állapotban,pannónia kicsit összeroppantott lámpafej, d csepel ülésváz,meg egy csepel stabilmotort. Mindezt 2500 Ftért megvettem. A csepel stabilmotor ránézésre halál volt de műhelydísznek szántam, aztán miután 1 hétig kerülgettem csak nem bírtam ki, hogy ne szedjem szét. Az összes csavart befújtam wd40el. A hengercsavarok is simán megindultak, itt már nagyon meg voltam lepődve, leszedtem a hengert semmi válla nem volt, a hajtókar cserélve volt, még a festék sem volt róla lekopva. egy csapágy és szimering csere után elkezdődött a rángatás :) kb 6-7 rántásra be is indult szép hangja van nagyon, nem hittem volna, hogy valaha is lesz belőle valami. Este teszek fel képet hogy milyen ramatyul nézett ki :)

D. NAGY Creative Commons License 2015.05.12 0 0 16370

Körbenéztem ott is, nincs szám.

Előzmény: Nyulasmotor0s (16368)
gpp_II Creative Commons License 2015.05.12 0 0 16369

Üdv.!

Kicsit mondanál többet a vázszám keresésről, mely évjáratoknál lehetett a blokkfelfogatónál a vázszám, sosem láttam még olyat.

 

Előzmény: Nyulasmotor0s (16368)
Nyulasmotor0s Creative Commons License 2015.05.11 0 0 16368

A jobb első blokkfelfogató nyúlvány környékén keresgélj, ha még nem postáztad..kár, hogy nem láttam korábban.

Előzmény: D. NAGY (16215)
roncsfelújító Creative Commons License 2015.05.06 0 0 16367

Idáig én is azt hittem hogy jó hozzá. A kormánnyal biztos nem nyúlsz majd mellé.

Előzmény: adam1201 (16366)
adam1201 Creative Commons License 2015.05.05 0 0 16366

Az a baj, hogy vettem bele simson star csúszkát és nem passzol bele. Pedig azt mondták, hogy az jó bele. És nem tudom milyen kéne bele de következő börzére viszem a kormányt :)

Előzmény: roncsfelújító (16364)
adam1201 Creative Commons License 2015.05.05 0 0 16365

Akkor passz, de azért köszönöm. Próbálkozok most keresni egy eredeti példányt amin jól látszik a fényezés mert lassan mennie kéne a fényezőhöz :)

Előzmény: roncsfelújító (16363)
roncsfelújító Creative Commons License 2015.05.05 0 0 16364

Egyébként ha leműtöd a markolatgumit és kicseréled Csepelhez árult utángyártottra, már csak egy végdugót kell szerezned a gázkarodhoz.

roncsfelújító Creative Commons License 2015.05.05 0 0 16363

Ahogy én tudom csak a Danuvia gyárban készült D-Csepelek kaptak arany csíkozást.

Az hogy a Közlekedési Múzeumban van egy ilyen csíkozású nem venném készpénznek. Sajnálatos módon nem volt cél pár gépnél az eredetiség. A ritkábbaknál már más a helyzet.

Előzmény: adam1201 (16362)
adam1201 Creative Commons License 2015.05.04 0 0 16362

Szép estét mindenkinek! Lehetséges hogy a csepelem arany csíkozású volt viszont ezüst tankbetétes? az oldaldobozokon és a hátsó sárvédőn is arany a csíkozás és gyárinak tűnik eléggé. Azt azért nem hiszem hogy dédnagyapám lecserélte volna a hátsó sárvédőt meg az oldaldobozokat is. Láttam már ilyet egy Közlekedési múzeumban fényképezett gépen. Csak lassan a fényezés fog következni azért érdeklődöm.

adam1201 Creative Commons License 2015.05.03 0 0 16361

Köszönöm a képeket és a segítséget már tudom mit kell keresni :)

Előzmény: roncsfelújító (16359)
mindegynik Creative Commons License 2015.05.03 0 0 16360

Még pár kép május elsejéről más gépéből:

 

roncsfelújító Creative Commons License 2015.05.01 0 0 16359

Ez a rávaló váltókar, ha nem D-Csepel. Azé más alakú. Szerintem ha egy ricnivel lefelé fordítod a váltókart megoldódik a problémád. Most közel vízszintesen áll ha jól veszem ki a képről.

 

adam1201-nek fényképeztem ma Jawa és Csepel csúszkás gázkart, íme:

Jawa:  

 

Csepel: A végdugó kivételével.

 

 

Ezen a Babettán nagyobb R betűt láttam a dugón. Talán eltérő évjárat, vagy valami más motorról való. De nem Csepel az biztos.

 

 

Csillagnyee és mindegynik komának meg gratula a felszentelt Csepelekhez! Nem csak szépek, szentek is.

 

Előzmény: Viktorri0 (16357)
mindegynik Creative Commons License 2015.05.01 0 0 16358

Ha T-Csepeled van, akkor ez a rá való, tehát ha 1954 előtt gyártották. Egyébként csereszabatos a D-Csepelével illetve a Danuviáéval, amik egyformák. Lehet rajta állítani, fel kell lazítani a csavart a tengelyénél, levenni a váltókart és a ricnis tengelyre olyan állásban visszatenni, amilyenre akarod.

Előzmény: Viktorri0 (16357)
Viktorri0 Creative Commons License 2015.05.01 0 0 16357

 

Lehetséges, hogy az én babám váltókarja nem eredeti? Pusztán kényelmi szempontból kérdem, mivel feltünt hogy menet közben az egész lábamat felfelé kell emelni a sebességváltáshoz. lehet ezen állítani valahogy? Vagy ez egy nemcsepel váltókar? Ha jobban meg lenne hajlítva lefelé úgy 10 centivel kb úgy lenne jó. és egy jó hír, az én drága babám papírjai el lettek küldve ismételten az itteni közlekedési hivatalhoz, immáron sokadik alkalommal, ha minden jól alakul jövö héten megküldik az új rendszámot, ami azt jelenti hogy egyújabb(talán az egyetlen rendszámozott) nemzeti kincs fogja róni anglia útjait. 

mindegynik Creative Commons License 2015.05.01 0 0 16356

Motorszentelés Budajenőn.

 

Utána felvonulás, majd babgulyás és pajtáskodás a focipályán.

D. NAGY Creative Commons License 2015.05.01 0 0 16355

Igen, lehetséges.

Előzmény: adam1201 (16354)
adam1201 Creative Commons License 2015.05.01 0 0 16354

Üdv mindenkinek! Lehetséges az, hogy a henger és a hengerfej közé nem kell tömítés? 

nyolcas_75 Creative Commons License 2015.04.30 0 0 16353

Köszi a választ. Amint sikerült gépet venni jelentkezek...

Előzmény: roncsfelújító (16351)
adam1201 Creative Commons License 2015.04.30 0 0 16352

Köszönöm mindenkinek a választ. Hát sajnos akkor még ezt keresgélni kell börzén, csak nem ártana egy eredetit látni, hogy még is mit kéne keresni sajnos végdugóm nincs. Addig is pannónia gázszektorral pöfög :)

roncsfelújító Creative Commons License 2015.04.30 0 0 16351

Üdv!

 

A 125-ösök közül én az elől-hátul teleszkóposokat javasolnám, 1951-1954-ig a T Csepelek, és 1955-1958-ig D-Csepelek. Ezek alkatrészei 90 %-ban megegyeznek általában. A korai (51-52) T Csepeleknél van egy pár kisebb eltérés a későbbiekhez képest.

A manapság fellelhető alkatrészek nagy része is ezen évjáratokhoz való, mivel ezekből készült a legtöbb. Ennek ellenére ha nézed a Csepel hirdetéseket, a nagyon hiányos gépeket nem érdemes megvenni, kivéve ha van hozzá egy papír nélküli donor géped, vagy olcsón tudsz szerezni egyet(kettőt). A külön vásárolt alkatrészek eléggé meg tudják dobni egy Csepel felújításának az összegét, amire jön még a festés-csíkozás is. A krómozást viszont olcsón meg lehet úszni, ennyi előnye van a 125-ös Csepeleknek.

Sok szerencsét kívánok a megfelelő gép megszerzéséhez!

 

adam1201:

Én is Jawa-nak nézem azt a markolatgumit. Ahogy látom D.NAGY-nak Csepel végdugó van a kormányán. Az eredeti passzentosan felcsúszik a kormánycső végére, míg a Jawa-é lötyög rajta. Igaz a feladatát így is ellátja.

Előzmény: nyolcas_75 (16342)