Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

Nyulasmotor0s 13 órája Creative Commons License 15952

A "jóarcságot" megerősíthetem, de amíg lehet, addig két gyártmányról beszéljünk, ezek összehangolása vitatmány! :))

Előzmény: D. NAGY (15951)
D. NAGY 16 órája Creative Commons License 15951

Igen, ilyenkor csendben magunkba fordulva sírunk. De Csillagnye jó arc, feloldozást nyert:)

Előzmény: Nyulasmotor0s (15947)
roncsfelújító 16 órája Creative Commons License 15950

De így el kell ám felejteni a lábtartószikráztatós jobbkanyarokat:).

Viszont máshol tényleg nem nagyon lehetne elhelyezni ezeket az alapvető kemingkellékeket.

Pót csomagtartó? Nekem volt a papíros gépen. Vissza akarom majd tenni rá, korabeli kiegészítő, és praktikus is. Nem utolsó sorban nem laposvasakból hegesztették, szóval valahogy ki is néz. Fényesre csiszolom az egészet, ne maradjon egy rozsdagödör se, utána mehet a horganyzóba.

 

A henger egész jól néz ki, nehezen észrevehető az átalakítás.

Előzmény: Csillagnyee (15949)
Csillagnyee 3 napja Creative Commons License 15949

Így nézett ki, de a kétkipufogós megoldás is tetszik nekem, de nem olcsó mulatság a plussz dob és a könyökök kialakítása. Arról ne is beszéljünk, hogy akkor már nem lehet majd a bográcsállványt és a sátrat a két jobboldali lábtartó alá kötözni. Akkor hova?
Annyit nem ér a látvány.


Előzmény: roncsfelújító (15948)
roncsfelújító 3 napja Creative Commons License 15948

:) Azért segít a dolgon valamelyest, hogy már szerepelt itt kép egy ilyen átalakított hengerről. Talán pont Csillagnyee szaki jóvoltából. Talán nem értük el az ingerküszöböt:)

Előzmény: Nyulasmotor0s (15947)
Nyulasmotor0s 3 napja Creative Commons License 15947

Szinte hallom, ahogy felhördültek a szomszéd fórumon.. :)

Előzmény: Csillagnyee (15946)
Csillagnyee 3 napja Creative Commons License 15946

Lehet, hogy nem csak kör alakú hengereket kéne keresni. Flexszel szépen kimunkálva a Danuviahengerből is lehet Csepel, de az csak egy kipufogós.

Előzmény: roncsfelújító (15945)
roncsfelújító 4 napja Creative Commons License 15945

Én speciel ilyenre gondoltam: http://jawarmaniak.wz.cz/motorky/stroje_ctenaru/petrova_125T.html

De jobban megnézve nem ehhez való. Ennek hosszabb a lökete, és több borda van a hengeren amennyire látszik. Megnézem a korabeli Puchokat és DKW-kat is hátha. Azért gondolok itt gyári hengerre, mivel a bordák szépen hozzásimulnak a kipufogó csonkjához.

Előzmény: gpp_II (15944)
gpp_II 4 napja Creative Commons License 15944

És miez Cezet?

Előzmény: D. NAGY (15943)
D. NAGY 5 napja Creative Commons License 15943

Annak idején szerencsére csináltam egy közelebbi képet is.

Előzmény: gpp_II (15941)
roncsfelújító 5 napja Creative Commons License 15942

A kipufogó dob Czetka forma. Gyártottak két kipufogósat talán a henger is az lehet. Volt már valakinek ilyen henger a kezében? A Csepel hengerfej elég jól illeszkedik ehhez a hengerhez.

Előzmény: gpp_II (15941)
gpp_II 5 napja Creative Commons License 15941

És ez mi?

Más fajta mint a hírdetésben, de két kipufogós:

Előzmény: roncsfelújító (15940)
roncsfelújító 6 napja Creative Commons License 15940

Tényleg! Nem semmi...

A szívócsatorna rövidítés számomra fenomenális, de lehet az ötvenes években minden harmadik versenygép ilyen volt.:) A dupla kipufogónyílás elegánsabb mint az elágazó könyök. A tulajdonosa alaposan átalakította kívülről, belül is lehetnek érdekességek.

 

Előzmény: bervas (15939)
bervas 2015.01.22 Creative Commons License 15939

Szerintem házi barkács 125-ös henger. Az Ardie hengerek eléggé mások.

 

Itt le van vágva a szívó hattyúnyak és át van hegesztve duplára a szimpla kivezetés. Egész fantasztikus dolgokat tudtak elkövetni az 50-es években a kisiparosok.

Előzmény: atikertesz (15937)
roncsfelújító 2015.01.22 Creative Commons License 15938

Én még nem láttam két kipufogónyílású 100 vagy 125-ös Csepel hengert. Ettől még lehetett.

De lehet az a henger Ardie is.

Előzmény: gpp_II (15935)
atikertesz 2015.01.21 Creative Commons License 15937

Ez annyira ritka, hogy egy Ardie 125 henger van rajta.

Előzmény: gpp_II (15935)
Csillagnyee 2015.01.21 Creative Commons License 15936

Ezt pont ma néztem én is, érdekes darab, de szerintem sok mindent kéne változtatni egy ilyenhez a kipufogórendszeren(csőkanyarulat, fojtás ..)

Előzmény: gpp_II (15935)
gpp_II 2015.01.21 Creative Commons License 15935

Üdv:!

Mintha már lett volna téma, mikor is készültek ezek, illetve készültek egyáltalán?

(Persze a motorszámot látom...)

http://olx.hu/hirdetes/csepel-125-ID31fy1.html#0874cfb119

 

mindegynik 2015.01.20 Creative Commons License 15934

Az kizárt dolog, mert nem tudom!:-)

Előzmény: kari42 (15933)
kari42 2015.01.20 Creative Commons License 15933

Sziasztok.Kitudná megmondani,hogy ezek a kerekek melyik tipusra valók?Állítólag lemezvillás csepelé,de a ráfja pannonia szélességű.

Diesel125 2015.01.19 Creative Commons License 15932

Köszi az útmutatást. Még egyengetésre vár, de az is lehet másik lesz.

Előzmény: D. NAGY (15931)
D. NAGY 2015.01.19 Creative Commons License 15931

Ezt a részt vízszinteztem ki.

 

Így fotó alapján jó görbének néz ki az az állvány.

Előzmény: Diesel125 (15925)
D. NAGY 2015.01.19 Creative Commons License 15930

Én nagyjából arra törekedtem, hogy a váz alsó része vízszintesen legyen.

Szerintem szépen is áll a gép. Ha előrebillentem akkor az első keréken áll ha hátra akkor meg a hátsón. És lehet ez a gyári fotós géppel is így volt.

Előzmény: Diesel125 (15925)
Diesel125 2015.01.19 Creative Commons License 15929

Köszi a képeket!

Előzmény: Csillagnyee (15926)
VolgyiP 2015.01.19 Creative Commons License 15928

Sziasztok!

Eladóak az alábbi alkatrészek:
Csepel 125 váz
http://veteranapro.hu/vaz/44888-csepel-vaz

illetve néhány Csepel és Danuvia alkatrész:
http://veteranapro.hu/vegyes-alkatreszek/44927-csepel-danuvia-alkatreszek

Szép napot,
Üdv Péter

Csillagnyee 2015.01.17 Creative Commons License 15927

Ha teletankolom, akkor választhatok, hogy első vagy hátsókerékre óhajtom esetleg támasztani.

Előzmény: Diesel125 (15925)
Csillagnyee 2015.01.17 Creative Commons License 15926

Előzmény: Diesel125 (15925)
Diesel125 2015.01.17 Creative Commons License 15925

Sziasztok!

 

Akinek kész gépe van: Hogyan szoktátok a szét nyúlt, kopott sztendert a vázhoz igazítani? A váz alsó síkja (blokk alatti rész) vízben van, ha le van támasztva a gép? Vagy milyen szöget kell zárni a sztender-váz vonalnak? Vagy csak sima AS szabvány szerint? Az lenne a cél ,hogy az első kerékre támaszkodjon ahogy a használati útmutatóba is van. (sok motort látok aminek az első kereke az égnek áll a nem megfelelő beállításnak vagy mert csak úgy hagyták a kikopott bakot)

 

 

Csillagnyee 2015.01.17 Creative Commons License 15924

Én pont pár napja szereltem a teleszkópjaim, én visszatettem az asó szárba a tengelyt, majd egy vízcsőfogóval tekertem rajta egy nagyot. Le is jött rögtön, különösebb hajszálgörbülés nélkül.

Előzmény: repepe (15920)
roncsfelújító 2015.01.16 Creative Commons License 15923

Szia repepe!

 

Én egy tompa tárggyal ütögettem le a benyomásokkal szemben. Könnyen lejött.

 

Ennél a teleszkópnál már kicserélték a hüvelyeket, szóval ha nem tudod levenni sérülés nélkül otthon is legyártható, nem nehéz. Csak alapanyag kell hozzá.

Előzmény: repepe (15920)