Keresés

Részletes keresés

D. NAGY Creative Commons License 2 napja 0 0 16507
Jawasaki. Creative Commons License 3 napja 0 0 16506

Köszönöm. Ok, rendben. Váltig állította ma is az illető, hogy egy bordó színű 250-es , kardános, 1947-es csepelről beszél! Nagyon kíváncsi vagyok. Hétvégén utazik debrecenbe és készít fotókat.

Előzmény: D. NAGY (16505)
D. NAGY Creative Commons License 3 napja 0 0 16505

Kívánom, hogy legyen szerencséd, de csodálkoznék, ha egy ilyen leletet a debreceni veteránvadászok már nem derítettek volna fel.

Majd számolj be a fejleményekről.

Előzmény: Jawasaki. (16503)
D. NAGY Creative Commons License 3 napja 0 0 16504

Amennyire tudom ez a motor Debrecenből vándorolt jelenlegi gazdájához.

Előzmény: Jawasaki. (16501)
Jawasaki. Creative Commons License 3 napja 0 0 16503

Az előbb megnéztem a kék könyvet, abban 350-esről ír. Most akkor 250 vagy 350. Na mindegy néhány nap múlva haza utazik az illető és elmegy az idős bácsihoz akinél a motor van és lefotózza. Azt mondja el szeretné adni! Kíváncsi vagyok mi lesz az valójában.

Előzmény: roncsfelújító (16502)
roncsfelújító Creative Commons License 3 napja 0 0 16502

Itt a fórumon olvastam a kettő közül egyikről régebben. Kb annyit, hogy létezik meg volt róla kép is. Ez az állóhengeres prototípus volt. Lehet hogy ikerdugattyús, azt hiszem 350 ccm. A háború utáni dátum helytálló. Akkor született a 100/48, utána a 125-ös és a 250-es. Meg még ki tudja mennyi másik prototípus. Jellemző sajnos, hogy a legtöbből nem lett semmi. De örüljünk annak ami legalább megmaradt.

Előzmény: Jawasaki. (16501)
Jawasaki. Creative Commons License 3 napja 0 0 16501

Én is ennyit találtam csak, hogy 2db prototípust készítettek belőle. De ezek fenn is maradtak? Van valakinek tudomása, hogy létezik egy ilyen motor debrecenben egy idős úrnál? Mikor készítették ezeket? Az illető 1947-et mondott nekem, ez lehetséges?

Előzmény: D. NAGY (16500)
D. NAGY Creative Commons License 4 napja 0 0 16500

Vagy itt egy másik kép, ez mondjuk Csepel...

Előzmény: Jawasaki. (16498)
D. NAGY Creative Commons License 4 napja 0 0 16499

Én amennyire tudom csak kísérleti gép volt. De a profik ezt fejből vágják majd. Szintén nem vagyok biztos, de ez már Pannónia volt.

Előzmény: Jawasaki. (16498)
Jawasaki. Creative Commons License 4 napja 0 0 16498

Sziasztok! Lenne egy kérdésem. Létezett gyárilag 250-es kardán hajtásos csepel motorkerékpár? Valaki állítja hogy egy debreceni embernél van ilyen, teljesen gyári, 1947-ben készült. Én még nem hallottam ilyenről, vagy valóban létezett? Azt mondja az illető hogy kb. 50-60db-ot csináltak belőle. .

roncsfelújító Creative Commons License 6 napja 0 0 16497

A bilux kapcsoló ritkaság, ugyanis kevés Csepelt szereltek ilyesmivel. A krómos kormányra ment főként. Kormányszorítóhoz jók a Danuvia azonos alkatrészei, a lapos anyáknál szintén, ezekből börzén lehet találni.

A perselyekhez keress egy jó esztergályost szerintem, ők könnyen megoldják.

 

Az alkatrészek egyébként szépek, lassan lehet is összerakni:)

Előzmény: repepe (16496)
repepe Creative Commons License 2015.08.27 0 0 16496

Szia Csillagnyee,

 

Köszönöm a felajánlást, de annyira nekem sem sürgős egyik sem, hogy más tollával ékeskedjek. =:))

 

Közben ma kaptam egy ismerősömtől 2 db danuvia elsőteleszkópot, amik nem lógnak, szétszedem azokat.Lehet, hogy mákom lesz velük és át tudom pakolni belőlük a bakelit perselyeket és a porvédőgumit no meg a zárósapkát.

 

Olyan simmeringgel nem találkoztál, amivel helyettesíteni lehetne a porvédő gumit?

 

Viszont továbbra sincs bakteleszkópba persely, abból szét van kopva az összes, amim van.

 

Keresek még eredeti bilux kapcsolót is, az újan kapható krómosak nem hasonlítanak a régi alumínium burkolatúra. Továbbá keresek még az elsőlsővillához 2db krómozott vékony anyát is,  a kormányszorító felső fele alá a távtartót, szép krómozású berugókart és váltókart.

A kormányszorítóhoz dörzstárcsát és krómozott csillagot, első fék kitámasztót és bowden vezetőt.

 

Üdv: Repepe

 

Ízelítőnek pár képet beteszek, ami már kész van:

 

 

 

 

Előzmény: Csillagnyee (16493)
adam1201 Creative Commons License 2015.08.26 0 0 16495

8778*nak

adam1201 Creative Commons License 2015.08.26 0 0 16494

Én 8770 nek olvastam olyan mintha egyes lenne csak egy kis vessző vagy pötty van a közepénél ez nem tudom változtatja meg hogy eredeti-e

Előzmény: Nyulasmotor0s (16492)
Csillagnyee Creative Commons License 2015.08.26 0 0 16493

Nem sok választ kaptál, nekem van egykét apróságom amik most annyira nem kellenek pillanatnyilag.
Sürgős?

Előzmény: repepe (16485)
Nyulasmotor0s Creative Commons License 2015.08.25 0 0 16492

8118 a párosítószám, jól látom? Köszi, szerintem rendben van. A kivezetések száma alapján egyértelmü lehet a típus..érdemes megtakarítani, néha kerülnek elő WM beütések, vagy egyéb számok..:)

Előzmény: adam1201 (16491)
adam1201 Creative Commons License 2015.08.25 0 0 16491

Sajnos a blokkszam oldali blokkfélen nem kiolvasható a szám :/ belseje passzol a 100/48

hoz pedig.

adam1201 Creative Commons License 2015.08.25 0 0 16490

Hát persze csak még nem takarítottam le ott a blokkot mert így akartam olajosan megtartani, mintha a feszerbol tolnam ki, de estefele megnezem :)

Előzmény: Nyulasmotor0s (16489)
Nyulasmotor0s Creative Commons License 2015.08.25 0 0 16489

Ok, a párosítószám publikus? üdv

Előzmény: adam1201 (16488)
adam1201 Creative Commons License 2015.08.24 0 0 16488

Üdv! A blokkszám

Előzmény: Nyulasmotor0s (16487)
Nyulasmotor0s Creative Commons License 2015.08.24 0 0 16487

Üdv! Ez blokkszám, vagy párosítószám?

Előzmény: adam1201 (16447)
1754 Creative Commons License 2015.08.24 0 0 16486

elado

eredeti, nem csesztetett allapotban

repepe Creative Commons License 2015.08.24 0 0 16485

Az imént lemaradt, de  még mindíg nagyapám 58-as D-csepeljéről van szó, ahhoz keresem a szóban forgó alkatrészeket.

Előzmény: repepe (16484)
repepe Creative Commons License 2015.08.24 0 0 16484

Sziasztok,

 

Üdv Mindenkinek!

Lassan kész az alkatrészek fényezése, egészen pontosan már csak az első teleszkóp felújítása van hátra, illetve a hátsó teleszkóp összelegózása.

 

A kérdésem az volna, hogy hol lehet beszerezni a következő alkatrészeket:

 

- 4db bakelit persely az első villába

- 2db Záró aluminium kupak az első teleszkóp alsó felére

- 2db Tömítő gumi az első teleszkóhoz

- perselyek a hátsó teleszkópba

 

 

Üdv: Peti

 

 

 

TLB Józsi. Creative Commons License 2015.08.22 0 0 16483

Bocs  a 4/7  1954 7. havi.

Előzmény: TLB Józsi. (16482)
TLB Józsi. Creative Commons License 2015.08.22 0 0 16482

Szia Töki!

 

A 7/31582 váz és motorszámú D Csepel 1957 3. havi gyártású. A hónap végei lehet, mert abban a hónapban az 1582. darab volt. Ebből következik, hogy a 4/7878 számú 1954 3. havi gyártású.

Előzmény: Töki1200 (16481)
Töki1200 Creative Commons License 2015.08.22 0 0 16481

Üdv!

 

van egy D csepelem és szeretném megtudni mikori évjáratú lehet a motor és a vázszáma 7/31582

és van egy hiányos és igen rossz állapotban lévő aminek a vázszáma 4/7878

segítségüket előre is köszönöm 

adam1201 Creative Commons License 2015.08.13 0 0 16480

Jó a 100/48 ba az a lényeg :) Most sajnos alkatrész hiányában nincs mit szerelnem a 2 csepelen. Az ezüsttankos kész, a 100/48 meg már beindul csak nincs közelben börze mostanság :) Nemrég szereztem egy pannit, azt szeretném megcsinálni komplettre, szerencsére alkatrész is van hozzá bőven :) 

Előzmény: roncsfelújító (16479)
roncsfelújító Creative Commons License 2015.08.13 0 0 16479

Ez nem a keskenyebb fajta, úgyhogy kijavítom a tippemet, nem a régebbi fajta kónuszos agy. Drótperemes felnihez való. Az utolsó százas évjárat már ilyennel jött ki, szóval jó 100/48, 125/49 és 125/50-re is.

Előzmény: adam1201 (16478)
adam1201 Creative Commons License 2015.08.13 0 0 16478

Van kép csak akkor elfelejtettem felrakni :)

Előzmény: roncsfelújító (16477)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!