Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

frundsberg 23 órája Creative Commons License 15874

Szakik valakinek egy gyári új hátsó féklap? Gondolom tudjátok hogy ez (pontosabban a pereme)szokott széttörni mikor nincs jól meghúzva a tengely és átfordul az egész. 5eft, posta 980ft.

VolgyiP 4 napja Creative Commons License 15873

Sziasztok!

Van 1-2 fellelt eladóvá vált Csepel alkatrészem.
- 2 garnitúra bakteleszkóp burkolat (+2 kis csésze)

- 2 bakteleszkóp és keréktengely "megvezető" ?

- jó állapotú kormányszorító

Képek itt:
http://veteranapro.hu/vaz-reszei/44083-csepel-125

Ha érdekel valakit, írjon! :)
További szép hétvégét.

roncsfelújító 2014.12.11 Creative Commons License 15872

Mindenben egyetértek!

Előzmény: petrol pet (15871)
petrol pet 2014.12.10 Creative Commons License 15871

Van ezekből hirdetve gazdagon a neten, se az állapota, se az ára nem teszi kiemelkedővé jelenleg.

Előzmény: roncsfelújító (15870)
roncsfelújító 2014.12.10 Creative Commons License 15870

Igen, eredeti annyi szent, de a csíkok is majdnem eltűntek a használat miatt, plusz amiket írtál. Így még szerintem egy ideig várhatja a motor az új gazdáját. Én azért drukkolok neki:).

Előzmény: petrol pet (15869)
petrol pet 2014.12.09 Creative Commons License 15869

Szép, patinás motor, de futott ez sokat. Apró jelek árulkodnak: kikopott sztender, felfelé álló ülésvázon kiült gumik, lecserélt lábtartó.

Előzmény: roncsfelújító (15868)
roncsfelújító 2014.12.09 Creative Commons License 15868

Mostanában a régi fórum bejegyzéseket olvasgatom, aztán megláttam ezt a hirdetést:

http://www.kepesmotor.hu/csepel-veteran_motor/p1454433

 

Néhányszor itt is feltűnt, a régebbi fórumosoknak tán ismerős lehet. Úgylátszik, az osztrákoknak sem kellett ennyiért...

 

Más: nem tudja valaki, hogy a Csepel 125-ös de Luxe modellekhez mindhez járt km-óra? Az enyémen lecserélték D-Csepelére a lámpát, km meghajtó nincs.

roncsfelújító 2014.12.08 Creative Commons License 15867

Köszi a gratulációt!

Egyenlőre nem szeretnék hegymenetet, mert bejáratós a blokk. De utána sem éppen a Mátrába mennék, maradnék a környéken a Bakonyban. Bár szép a Mátra is, alig jártam arra még. De inkább valami erősebb géppel mennék.

 

repepe: Nincs mit, remélem jó lesz így is!

Előzmény: Csillagnyee (15864)
repepe 2014.12.08 Creative Commons License 15866

Szia Csillagnyee,

 

Köszönöm a linket, ezt már láttam,ez a kisteleszkóp csésze, annak semmi baja az enyémen.

Én nagyteleszkóp csészét kerestem, arról írtam, hogy a saválló fénykép alapján nem csereszabatos, mert más a cső falvastagsága, vagyis párban kellene cserélni, a festett burkolattal együtt, mert a gyárival nem passzol össze, a krómosból úgyszintén párban levőket adnak, egy krómos és a hozzá passzoló festeni való porvédő, ámde nekem nincs szükségem a festendőre, mert az jó.

 

Szia Roncsfelújító,

 

Köszönöm, a méretet, már le kellett adnom a krómozóhoz a motyót, ezért biztos, ami biztos alapon esztergáltattam le belőle blülről ugyanakkorára, mint a régi pohár legszűkebb helyen mért belső átmérője + 2 tized, így remélhetőleg el fér. ( mondjuk elég ovális és ferdére kopott volt az eredeti porvédőm )

 

Köszönöm mégegyszer mindkettőtöknek!

 

Üdv: Repepe

Előzmény: Csillagnyee (15865)
Csillagnyee 2014.12.08 Creative Commons License 15865
http://olx.hu/m/hirdetes/csepel-125-teleszkop-burkolat-ID2Gku9.html?code=7ba00c9122
Előzmény: repepe (15855)
Csillagnyee 2014.12.08 Creative Commons License 15864

Gratulálok tetszik a kis blokk! Ez biztosan szobatiszta lesz! :))
Majd drukkolunk, hogy a műszaki vizsgán átmenjen...
Merre fele túráztatnád? Békésen az alföldön, vagy 2esbe kihuzatva a Mátrába? 

Előzmény: roncsfelújító (15863)
roncsfelújító 2014.12.08 Creative Commons License 15863

Múlthéten összeraktam a papíros gép blokkját.

Nem volt betervezve blokkfelújítás idénre, mert gyorsan le akartam műszakiztatni, mintsem szerelni, de a rossz váltó miatt a műszaki elmaradt. Még kicsit szét van szerelve a gép, télen lesz idő finomítani rajta, aztán jöhet a műszaki meg az újbóli forgalomba helyezés.

Itt egy kép a blokkról:

 

Nem spóroltam a tömítőpasztával, mert használós motor lesz, de még nem tépkedtem le a felesleget, szóval nem lesz ennyire szembetűnő.

Jó lenne hosszabb túrákat is teljesíteni vele. Nekem ne csöpögjön:).

A váltó és berúgókar inkább Danuviára való, de mivel a blokk úgy is az, annyira nem zavaró.

roncsfelújító 2014.12.08 Creative Commons License 15862

repepe: Megtaláltam a rugót, majd lemértem. 46,1 mm az átmérője. Elég passzentos, nem tudom elég lesz-e neki a kisebb csésze. Majd írjál!

 

VolgyiP: Hogyan választottál rugót? Vastagság és menetszám, vagy hogy megy ez?

VolgyiP 2014.12.08 Creative Commons License 15861

Úgy is biztos jó, de azért gondoltam a rugókatalógusra, mert ott a rugóerőt is megválaszthatód, így akár a "menetdinamika" is más lehet, pl 2 személyre számolva :D

Előzmény: Csillagnyee (15859)
kakukkjoe 2014.12.07 Creative Commons License 15860
Csillagnyee 2014.12.06 Creative Commons License 15859
Én Szigethalmon csináltattam minta alapján új rugókat. Szépen is rugóznak :) Nem volt drága úgy emlékszem.
Katalógus eszembe sem jutott.
Előzmény: VolgyiP (15857)
roncsfelújító 2014.12.06 Creative Commons License 15858

Nem találtam itthon a bakteleszkópot repepe. Szerintem apámnál lesz. Szóval csak holnap vagy holnapután tudom lemérni mekkora a rugó átmérője. Addig türelmedet kérem.

 

VolgyiP 2014.12.06 Creative Commons License 15857

Sziasztok!

A rugós témához hozzászólnék annyiban, hogy nekem a bakteleszkóp rugók nagymértékben megkoptak, ezért nem keresésben gondolkodtam, hanem új kiválasztásában rugókatalógusból... Szerintem az nem lenne rossz megoldás, és egy új rugó azért az új rugó! :)
A csészék engem is érdekelnek, cserélni akarom, ha már felújításról van szó! Teljes garnitúrát kinél láttatok, olyat ami tényleg megfelelő méretű?

Előre is köszi, boldog Mikulást :D

roncsfelújító 2014.12.05 Creative Commons License 15856

Hát nem valami olcsó. Holnap utánanézek a rugónak.

Előzmény: repepe (15855)
repepe 2014.12.05 Creative Commons License 15855

Előre is köszönöm.

 

A telópoharak ügyében már futottam pár kört, több utángyártóval.

Van aki rozsdamentesből készíti, de nem teljesen olyan, mint a gyári, a van aki, pedig csak készletben árulja ( krómos és a festendő párja ) , 12-16.000,- pénzért, de nekem pl. a nem krómozott poharak nem kellenek, mert a gyárilag fényezett poharaim menthetők, sőt már le is vannak fényezve.

Előzmény: roncsfelújító (15854)
roncsfelújító 2014.12.05 Creative Commons License 15854

Én vettem két bakteleszkópot a D-Csepelemhez. Ezek most nincsenek beépítve, de elő kell keresnem még őket, mert nem tudom hova tettem. Ha előjönnek lemérem neked.

Teleszkóp poharakat láttam egyébként utángyártottban, talán Fóti Gyulánál. Több krómos alkatrész mellett volt, lehet  hogy másnál, de most ez ugrott be. Már nem lesznek börzék, de szerintem veterán aprón érdeklődj a friss króm alkatrészes eladóknál.

Előzmény: repepe (15852)
Csillagnyee 2014.12.04 Creative Commons License 15853

Én tudok valakit Bpesten, egy restaurátort aki nekem újította fel a motoromat, nekem is sok felesleges lyuk volt, mert Jawa csomagtartó volt fennt eredetileg, Ő csak magyar motorokkal foglalkozik, de leginkább a Csepeliekkel, szerintem lesz mintája, mi kell, mi nem.
Az apróbb precízitást igénylő dolgokat csinálja, a többi dolgot ismerős gépműhelyekbe szokta vinni, aztán összerakja. 

Sajnos a baktelórugót nem tudom megnézni, benne van a motorban :(

Igen, idő az tényleg nem mindig van...

Előzmény: repepe (15852)
repepe 2014.12.04 Creative Commons License 15852

Szia Roncsfelújító és mindenki,

 

Nekiláttam ma esztergában felreszelni és csiszolni a csepel bakteleszkóp krómozandó nagy poharát, de túl mély a rozsdagödör, így nem biztos, hogy menthető, a felrezezés pedig plusz kört jelentene úgy anyagilag, mint keresni egy újabb szakit.

 

Találtam elfekvőben olyan csövet, ( 1-1,5mm ) falvastagságút, amiből megcsináltuk a poharat, egy az egyben ugyanaz a külső átmérője a csőnek, mint az eredeti pohárnak, tehát a nagy, festett pohárral nem fog összeakadni, rá fog tudni csúszi, ellenben nem vagyok biztos, hogy a nagy rugó el fog benne férni a nagyobb falvastagság miatt.

 

Meg tudná valamelyikőtök mérni, akinél van kéznél csepel 125 bakteleszkóp nagy rugó, hogy mekkora a külső átmérője? Nekem majdnem minden csepelcuccom vidéken van sajnos.- Mivel ha nem elég nagy a cső belső átmérője, akkor feleslegesen nem vinném el krómoztatni.

 

 

Másik kérdés:

 

Budapesten, vagy Szigetszenmiklóson nem tudtok valakit ( bejáratott szakit ) aki behegedálná a hátsósárvédőim felesleges lyukait, illetve kipótolná a lánc által kivert lemezt és behegesztené a repedéseket rajtuk?

 

Továbbá olyasvalakit aki 2-3 szétbontott blokk legjobb alkatrészeiből összelegózna egy tutti blokkot?

 

Persze új csapágyakkal és szükség esetén főtengelyfelújítással, hengerfúrással egbekötve.

Szeretném én megcsinálni, de nincs rá időm, amikor lenne időm akkor meg a ott a család.

Anno ha jól emlékszem Zacy foglalkozott ilyenekkel, de már őt sem látom évek óta.

 

Köszönettel: Repepe

 

 

Előzmény: roncsfelújító (15851)
roncsfelújító 2014.12.04 Creative Commons License 15851

Szuper, köszi szépen! Nem tűnik bonyolultnak, azért nem árt egy eredeti állapotú gép hozzá.:)

Előzmény: Fejes Attila (15850)
Fejes Attila 2014.12.04 Creative Commons License 15850

http://www.eredetisimson.hu/ot.htm  

Üdv, itt találtam leírást.

Előzmény: roncsfelújító (15849)
roncsfelújító 2014.12.04 Creative Commons License 15849

Szia funkykutya!

 

Én is csak olvastam róla, de annyit tudok, hogy néhány nagyobb vásorban vannak kiírva vizsgaidőpontok, arra kell bejelentkezni. Időpontra vinni a vasat és dokumentációt is róla. A dokumentációk közé nem tudom pontosan mik tartoznak bele. Meg talán felújítás alatt készült fényképek is kellhetnek. Ha mindent rendben talált a vizsgabizottság, kap a jármű egy kis réztáblát ami igazolja, hogy teljes jogú veterán.

Ha e-mailben kapsz bővebb információt azt biztos szívesen olvasná más is. Majd el szeretném vinni a lemezvillást egyszer én is, idáig még nem tudtam magam rászánni:).

Előzmény: funkykutya (15848)
funkykutya 2014.12.01 Creative Commons License 15848

Sziasztok!

 

Van valakinek tapasztalata OT-s rendszámmal kapcsolatban?

 

Egyenlőre elméleti szinten foglalkoztat a dolog, olvasni olvastam ugyan hozzá, de inkább az érdekelne a gyakorlatban hogy megy ez a dolog. 

Ha valaki tud segíteni, emailcimem elvileg publikus. Köszönöm!

repepe 2014.12.01 Creative Commons License 15847

Szia Roncsfelújító!

 

Nagyon köszönöm, sokat segítettél!

 

Üdv: repepe

Előzmény: roncsfelújító (15846)
roncsfelújító 2014.11.30 Creative Commons License 15846

Szia!

 

Megnéztem kettő teleszkópos sárvédőn is. Alul a sárvédő merevítőben középen nincs szegecs egyikben sem. Szerintem oda való a korabeli macskaszemet. Fölötte a rendszámtartót tartó két csavar alulról mérve: 4,5 és 15 cm.

A féklámpa nélküli hátsólámának a furatai nálam 23 és 31 cm-re vannak a sárvédő végétől. A Danuvia hátsólámpának közelebb vannak a furatai.

Ezekkel a távolságokkal talán könnyebb lesz kiválasztani a fölösleges furatokat.

 

gpp_II: Én még nem láttam ilyet, 125-ös és 250-es Csepelekre nem raktak ilyet. Ez talán valamiféle házi gyártmány lehet. Kicserélték a fejét. Az alján nem látszik valami eltérés a szokványos kormányszorítóktól? Én sajnos nem láttam még elég Csepelt hogy biztosra tudjam mondani, ezért a tévedés joga fenntartva!

Előzmény: repepe (15843)
gpp_II 2014.11.29 Creative Commons License 15845

Üdv.!

Ez mihez való?