Keresés

Részletes keresés

D. NAGY Creative Commons License 3 napja 0 0 17057

EN-EL Creative Commons License 2016.07.20 0 0 17056

Helló!

Ki mit tud:

Ez a motor vajon hová került?

Esetleg valaki közülünk lett a tulajdonos?

Köszönettel:Csöni

 

D. NAGY Creative Commons License 2016.07.14 0 0 17055
roncsfelújító Creative Commons License 2016.06.24 0 0 17054

Ez a korai típus váza: http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=125570593&t=9050053

Amúgy tud valaki valamit Nyulasmotoros kollégáról? Nagyon hallgat mostanában. Ő például nagyon érti ezt az 50-es témát. Én is általa világosodtam meg pár dologban:)

Előzmény: Tubik Péter (17051)
EN-EL Creative Commons License 2016.06.24 0 0 17053

Helló!

Kösz a választ.

Valóban van sok eltérés a /50 és a /50 között.

Üdv.:Csöni

Előzmény: roncsfelújító (17052)
roncsfelújító Creative Commons License 2016.06.24 0 0 17052

Helló!

 

125/50-nél volt pár változás a gyártás folyamán. Talán ezeket jelölik a BB és BD számok. A 125/50-es típuson jelent meg pár alkatrész, amit később az elől-hátul teleszkópos Csepel megörökölt. Kicsit hasonlóan, mint az a P10 P20 párosnál is látható(teleszkóp, tank, nyereg). A 125/ és motorblokkokon M125/ kezdetű számok én szerintem 125/49 típusokon voltak jellemzően. Azt nem mondom, hogy az első 125/50-es motorkerékpárokon nem folytatták a lemezvillás számozását, de egy lemezvillát kicserélni teleszkópra sem nehéz. Egyszóval minden lehetséges, és az ellenkezője is.  

Üdv: Jani

 

Péter, köszönöm a képet, ez akár jó is lehetne 125/50-es váznak, mert időközben megnéztem a sajátomat, az is ilyen. Ez is valamikor a gyártás folyamán változott a teleszkóposon is ez maradt, később a D-Csepelen is. Viszont ez a bakteleszkóp felfogatása hátul sehogyan sem illik bele a képbe. Én szerintem kicserélték a vázat valamikor az ötvenes évek végén. A váznyakba be szokták ütni a rendszámot. Egy 50-es évek elejéről való motornál két betű három szám, és két betű négy szám formájú rendszámnak is kell ott lennie. Ha ez egy 58-as évjáratú D-Csepel váz csak az utóbbi lesz benne.

Előzmény: EN-EL (17049)
Tubik Péter Creative Commons License 2016.06.23 0 0 17051

Nah levettem  a tankot ilyen a váz merevítése, ebből már remélem kiderül valami :D

EN-EL Creative Commons License 2016.06.23 0 0 17050

Ami kimaradt,helyesen:

A nem BB-s motorszáma M125-el kezdődik.

Az alvázban nem találtam az M-es jelölést.

Előzmény: EN-EL (17049)
EN-EL Creative Commons License 2016.06.23 0 0 17049

Helló!

Bár (egyre jobban úgy érzem,hogy)nem vagyok a Csepelek terén járatos,

de egyre több kérdés merül föl bennem a 125/50-el kapcsolatban.

Az egyik /50-esem BB-s,még lemezvillás muffolt alvázzal mindkét tankfelfogatás rajta van.

A muffolásnál kétoldalt  merevített.

Van egy másik /50-esem is,ami 125-el kezdődő alváz-motor számú,

tehát betűjel nélküli.A tank alatt csak egy középmerevítés van.

Egyik száma sincs átütve.

És akkor most szembesülök azzal,hogy létezik BD-s alvázszámú is.

Egy év alatt nem tudom mi értelme volt ennyi különféle jelöléssel

legyártani azt az amúgysem nagy mennyiségben készülő szériát.

Vagy talán ez volt az újítások kora?!

Amilyen váz volt éppen,azzal szerelték?

De akkoris mire volt jó ez a három féle(vagy több)számozás?

Esetleg ezzel jelölték a felszereltségét?

Üdv.:Csöni

Előzmény: roncsfelújító (17048)
roncsfelújító Creative Commons License 2016.06.23 0 0 17048

Szia!

 

Tartogat meglepetéseket ez a motor. A forgalmi alapján ez egy régi, 125/50-es típus. Nekem van ilyenből egy fél motorom, az BD 10xxx-es számú. Hátul merev, nem teleszkópos. A váz szám elég gyengén van beütve, jobban szokott látszani(házi?). A nyúlványszám magasabb, mint az 1957 júliusi D-Csepel vázamon(31408), ebből kifolyólag későbbi. Szerintem vedd le az üzemanyag tankot és fényképezd le úgy is, mert ha cserélték a vázat, az a váznyak merevítésnél látszani fog. Ez mindkét motornál más. 

Előzmény: Tubik Péter (17047)
Tubik Péter Creative Commons License 2016.06.22 0 0 17047

Sziasztok

Megtaláltuk a motor eredeti blokkját egy másik padláson eldugva amit nagyon el se hittem de most már stimmel a vázszám a motorszámmal megtalálták a forgalmit is amiben ugyan csak ez szerepel. Ezek alapján belehet a határozni a pontos évjáratot ? típust ?

roncsfelújító Creative Commons License 2016.06.17 0 0 17046

Ja és gratulálok a géphez! Összességében nincs rossz állapotban, csak kissé felemás.

roncsfelújító Creative Commons License 2016.06.17 0 0 17045

Eléggé vegyes a gép. A vázszám nem inkább BC kezdetű? Ekkor T Csepel. Viszont a merevítőn D-Csepelnél szokott szám lenni. A blokkszám is érdekes. Szerintem mókolt. Ha henger előtt, a blokk felfogatáson lévő két számsort is le tudnád írni az sokat segítene.

A számoktól eltekintve D-Csepelnek néz ki inkább, igaz a sima fedelű oldaldobozok korai Csepelre utalnak, ahogy a váltó és berúgókar is.

Előzmény: Tubik Péter (17044)
Tubik Péter Creative Commons License 2016.06.14 0 0 17044

sziasztok kaptam egy ilyen motort tudnátok a pontos típus beazonosításában segíteni ? A jobb oldali bak teleszkópnál nem jól látszik a vázszám de talán BU7384 alatta a kis merevítő lemezen pedig 45481 szám található, teljesen szeretném restaurálni ezért kéne tudnom milyen alkatrészeket szerezzek be hozzá cseréljem le.

Csillagnyee Creative Commons License 2016.06.14 0 0 17043

Milyen igazad is van... Minek gumipókozzak!? Teljesen megfeledkeztem az oldaltáskáimról. Pár nappal a túra elött még időben elő is került :)

Ez egy 2500ft-os megoldás, kifejezetten igénytelennek nem nevezném, és talán nem is üt el a motortól nagyon, de persze egy rendes táska sokkal pakolhatóbb. No meg csomagtartó is szükséges hozzá, de legalább igen csak mobilis és vízálló.


Előzmény: kulaba6464 (17033)
B-csabi Creative Commons License 2016.06.14 0 0 17042

Belerakták mert azt lehetett kapni a K feliratos óra az az Orosz gyártmány  rakták a K-55 grúz kecskébe is,a másik Cseh óra Java...

Előzmény: Csillagnyee (17041)
Csillagnyee Creative Commons License 2016.06.14 0 0 17041

Köszi az infot,  '49es motorokban láttam ilyen Csehszlovák órát, a későbbiekben pedig vegyesen K-val. 

Előzmény: bervas (17040)
bervas Creative Commons License 2016.06.14 0 0 17040

A PAL óra szerintem Jawa-CZ tartozék. A 250-es Csepelbe is tettel PAL órát, a 125-be is elmehet.

 

A K-betűsről nincs információm.

Előzmény: Csillagnyee (17038)
BUSZNYI Creative Commons License 2016.06.14 0 0 17039

Mit is mondjak erre.... Piszok szerencsés kezed van ezt már megállapítottam. Én ha tudnék is börzére menni szerintem nem ismertem volna fel, hogy ezt bizony Csepelbe való. Igaz nincs is órám a gépben. Ha mindennap látnám lehet könyebben menne :-)

Ha soknak tartod a két db-ot szólj csak ;-)

Előzmény: Csillagnyee (17038)
Csillagnyee Creative Commons License 2016.06.13 0 0 17038

Friss szerzemény:

Még igazából nem tudom mi legyen a sorsa, mert pofátlanul szép finoman működik, megérdemelne egy felújítást, mint amilyen az előző társával történt, ami azóta a motorban szolgál:


Valaki tud róluk bővebb információt?
Melyik gyárban, hol készültek, milyen tipusokba szerelték őket és mikor? 

kulaba6464 Creative Commons License 2016.06.09 0 0 17037

Nagyon szuper, ötletes. Köszi!

Előzmény: D. NAGY (17035)
adam1201 Creative Commons License 2016.06.07 0 0 17036

Üdv! Ez a tank egy nikkeltankoson van. Valaki be tudná azonosítani, hogy milyen motoré lehet?

D. NAGY Creative Commons License 2016.06.07 0 0 17035

Egy kis keret lett neki csinálva, hogy ne érjen a motor részeihez és ne koptassa ki a táska. A táska a keretre rögzítve van, így nem esik le és nem lehet lelopni.

Előzmény: D. NAGY (17034)
D. NAGY Creative Commons License 2016.06.07 0 0 17034

Előzmény: kulaba6464 (17033)
kulaba6464 Creative Commons License 2016.06.07 0 0 17033

Megmondom őszintén kerestem, de nem találtam, egy képet ha esetleg kéznél van majd tudnál küldeni? :)

Illetve a történetét, hogy bőrműves vagy valami más helyről sikerült beszerezni?

 

A nyeregtáskákat néztem a különböző portálokon, de 40e.től egészen a csillagos ég a határ és szeretnék képbe kerülni :)

 

Köszi szépen!

 

Idén a Balaton körbemotorozást, már szeretném, ha nem a gumipókos megoldás követné:D

Előzmény: D. NAGY (17032)
D. NAGY Creative Commons License 2016.06.06 0 0 17032

Igen van egy, de valaki alkotott egy csinosabbat amin a hátsó utas is elfér. Nekem csak vagy utas vagy táska verzióban működik.

Előzmény: BUSZNYI (17031)
BUSZNYI Creative Commons License 2016.06.06 0 0 17031

Szia!

 

Talán D.Nagy szaktársnak van ha jól emlékszem.

Előzmény: kulaba6464 (17030)
kulaba6464 Creative Commons License 2016.06.05 0 0 17030

Sziasztok,

Ha jól emlékszem ezen a fórumon, de lehet Danuviáson láttam egy fórumos társ Fekete D Csepeljét amelyen nagyon patent kis bőr oldaltáskák voltak.

Ezzel kapcsolatban szeretnék érdeklődni, hogy hogyan tudnék egy hasonlóan szép szetthez jutni?

Hálás köszönetem.

D. NAGY Creative Commons License 2016.06.02 0 0 17029

:) Garantált a siker.

Előzmény: roncsfelújító (17028)
roncsfelújító Creative Commons License 2016.06.01 0 0 17028

A Csepel régen és most is nagy szám:) Jó kis nyári életkép.

Előzmény: D. NAGY (17027)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!