Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

petrol pet 21 órája Creative Commons License 15807
Zebratankos 2 napja Creative Commons License 15806

Sziasztok!

 

Új vagyok még itt ezért írok magamról pár gondolatot. Jelenleg egy zebratankost újítok fel és vár még kosárban egy Turán és egy SHB is, de ezek majd később kerülnek a műtőbe. Azt szeretném kérdezni, hogy a kitámasztót rögzítő csipesz milyen volt eredetileg és a sárvédődísz hol volt pontosan rögzítve? Köszönöm előre is!

Nyulasmotor0s okt. 13. Creative Commons License 15805

Az üzemanyagtartály első rögzítése és a váznyak alapján eldönthető, hogy /50-e.Van róla képed?

Előzmény: Bertnor (15774)
roncsfelújító okt. 12. Creative Commons License 15804

Látom aktív Pest megye, menjetek helyettem is:)!

 

Sajnos még nem menetkész a papíros gép, mivel nincs összerakva a blokkja. A belső főtengelycsapágy lötyög a helyén. Ezt még valahogy orvosolni kell. A külső érdekes de jól a helyén van, egyenlőre nem is bántottam, de persze cserélve lesz az is.

A két csapágy közötti távtartó a csapágy belső gyűrűjére támaszkodott, talán ettől lett a baj.

Előzmény: Csillagnyee (15802)
Bertnor okt. 12. Creative Commons License 15803

Nagyon szépek!

Csillagnyee okt. 12. Creative Commons License 15802

Milyen szép motorok!
Egyik jobban ment, mint a másik!
Kicsikét ma is koptattunk a megmaradt alkatrészállományon :-)

Előzmény: mindegynik (15800)
D. NAGY okt. 12. Creative Commons License 15801

:)

Előzmény: mindegynik (15800)
mindegynik okt. 12. Creative Commons License 15800

Egyszer régen, de nem oly régen,

vaskerítés közelében,

három Csepelek összegyűltek,

selyemfűre települtek,

ottan se ültek sokáig,

talán csak egy másfél óráig,

amikor felkerekedtek,

hogy már végre Üvegtigrishez mennek...

 

Bertnor okt. 11. Creative Commons License 15799

Most már minden tiszta, azért is mondtam,hogy butaság lenne 50-esként használni,ha lepapírozható.Rengeteg olyan veterán motor van aminek még a papírjai sincsenek meg és ha nem lesz olyan jogszabály (amit sajnálok), hogy a papírjukat elvesztett veteránokat le lehessen vizsgáztatni,akkor egy ilyen motor mégiscsak ritkaság.Ráadásul ebben is nyomókuplungos blokk van, úgyhogy annyira nem lehet típusidegen a motortól. Most rendelek hozzá alkatrészeket,ha megjönnek csinálok pár új képet,ha érdekel valakit ,és persze köszönöm szépen a segítséget mindenkitől! :)

roncsfelújító okt. 10. Creative Commons License 15798

Ez a KX-es motorszám csereblokkra utal. Ha a blokkja eredeti lenne, akkor megegyezne a száma a vázéval, tehát 1007 szerepelne a blokkon is a henger alatt.

A gyújtásfedelet nem tart semeddig sem cserélni, a csavarhelyei megegyeznek a Danuviáéval.

A műszakin nem szólhatnak semmit amúgy, ha a számok stimmelnek a papírokon levővel. Egy 49-es Csepel blokkszáma M betűvel kezdődik. De talán még veterán vizsgán sem kötnének bele.

Előzmény: Bertnor (15778)
csepel a j okt. 10. Creative Commons License 15797

legyen ahogy akarod .

Bertnor okt. 10. Creative Commons License 15796

Megnéztem megint, minden megegyezik,ha megkapja az új forgalmit senkinek sem kell magyarázni semmit,az van a motoron ami a forgalmiban is,nincs mibe belekötni.

Bertnor okt. 10. Creative Commons License 15795

a saját forgalmijában szerepel a motorszám és a vázszám is,le lehet vele vizsgáztani, szerintem butaság lenne 50esként használni.

csepel a j okt. 10. Creative Commons License 15794

szerintem  valamit lehetne belőle, de a blokknak maradni kell a motorcsere miatt ,mert a forgalmiban is a rendszámot használták .de inkább 50 est csinálnék belőle ,mert ha lemezvillás lenne mindig magyarárzni kellene mért nem m -es a blokk .

csepel a j okt. 10. Creative Commons License 15793

kari42 okt. 10. Creative Commons License 15792

Szia.Ma lefotózom őket,és elküldöm.

 

Előzmény: Bertnor (15788)
kecsee okt. 9. Creative Commons License 15791

Vagy ezé? 

Előzmény: kecsee (15790)
kecsee okt. 9. Creative Commons License 15790

Hát valószínű korabeli szerszámokkal:-) Persze biztos jobban nézne ki felpolírozva.Pedig édesapám állítja hogy a hengerfej, karburátor is gyári. Hiányoltam is a feliratot a karburátorról, pedig valami írás van az alján csak nem tudtam elolvasni (nem szedtem le). Hengerfej akkor lehet hogy Danuviáé? Mert a Pannóniának már kisebb volt a hengerfeje tudtommal.

Előzmény: Zoli_t5H (15782)
Csillagnyee okt. 9. Creative Commons License 15789
Csak nagyon vigyazni kell, hogy csak kopott alkatreszek keruljenek a oatinas motorra, mert nalam ugy indult a tortenet, hogy kapott nehany szep uj csillogo alkatreszt es uj gumikat. Nem volt tobbe megallas :))
Előzmény: Zoli_t5H (15784)
Bertnor okt. 9. Creative Commons License 15788

Sziasztok! Örülök neki, hogy másnak is tetszik a gép ! :) Gondoltam arra, hogy kap egy lakkot a rozsda és úgy járok vele "rat" stílusban,de ha már szét lesz szedve megérdemli,hogy kapjon egy új színt,nem akarom,hogy tovább romoljon az állapota.

kari42 -tudnál képet küldeni róla ?

csepel a j okt. 9. Creative Commons License 15787

szia

látom alapos vagy ez tetszik . csak így tovább .

Előzmény: Bertnor (15774)
petrol pet okt. 9. Creative Commons License 15786

 

Érdekes ez a vaterás blokk, le van hegesztve a berúgókar helye. Vajon versenyeztek vele?

kari42 okt. 9. Creative Commons License 15785

Szia.Nekem vannak sima fedeleim.Méghozzá nagyon jó állapotban.

Előzmény: Bertnor (15778)
Zoli_t5H okt. 9. Creative Commons License 15784

Akkor ezt felre kell tenni es szerezni egy masikat (lehetoleg egy roncsot), ahol ki tudja elni az ember a felujitasi vagyait. Ez nem az a kategoria, ahhoz ez tul jol egyben van. Persze kivulallokent konnyu beleugatnunk, ezt ugyis a gazdaja donti el.

 

 

Előzmény: petrol pet (15783)
petrol pet okt. 9. Creative Commons License 15783

Épp írni akartam, hogy csak egy gázolajos rongyos törölgetés kéne, hogy legyen egy kis fénye, friss keverék a tankba, és lehet is pöfögni. Csillogó új zománcos gép már van elég.

Bár szerintem az első motorjánál a legtöbben nem bírják (bírjuk) ki, hogy ne patika állapotú legyen.

 

Előzmény: Zoli_t5H (15781)
Zoli_t5H okt. 9. Creative Commons License 15782

Akkor nagyon surgosen oda kell adni, mert ez a blokk sajna eleg sok sebbol verzik (a fele nem eredeti, sanszos, hogy a bele is kokanyolva let). Latszik, hogy nagyon "szakszeruen" veso-vel, kalapaccsal volt szerelve, az ilyen gyakorlatilag csak disznek jo, pl. valami kiallitasi darabnak szant motorba. :(

 

 

Előzmény: kecsee (15776)
Zoli_t5H okt. 9. Creative Commons License 15781

Hinnye, de szepen egyben van, es meg a papirjai is rendben vannak... ritka az ilyen, mint a feher hollo, en tuti nem piszkalnam (max. egy kis egeszsegugyi tisztogatas:-).

 

Előzmény: Bertnor (15774)
Bertnor okt. 8. Creative Commons License 15780

Köszönöm ! :)

Igen most azon vagyok,hogy megtudjam igazán minek is vagyok a birtokában, utána ha tisztán látok elkezdem az alkatrészek beszerzését.Szerencsére indítható a motor,Bal oldali kuplungkar és bowden hiánya van. A kuplung is csúszik azt parafáztatni szeretném, fém alkatrészeket krómoztatni.Persze tudom,hogy rengeteg munkával fog járni,de szeretném forgalomban is használni idővel.

Előzmény: Csillagnyee (15779)
Csillagnyee okt. 8. Creative Commons License 15779

Jajj, micsoda szépség :)
Ezeket kifejezetten szeretem, az enyém 49esből lett T csepellé alakítva, de nálam nem csak az első teleszkópot cserélték ki, hanem kapott baktelókat is, a tiéd jobban megúszta, akár még "egész könnyen" vissza is alakítható.
A bal motordeklid tényleg Danuvia, de attól még lehetséges, hogy a blokk az Csepel; Hány elektromos kivezetés van rajta?
A tankod sem az újabbak közül való, még nem térdgumis :)
A kipuff pedig T Csepelé. Nagyon egyben van, és a főbb elemek nagyon szépen megtalálhatóak rajta!
Eredetire visszaállítva tényleg nagyon értékes és ritka darab mind a 49 es, az 50esről ne is beszéljünk...
Viszont így is egy különleges darab, ha használnád mindennap, én egykét apróságon kívül(dobozfedelek sima oldalúra cserélése, blokkdekli, váltókar és elsőlámpa) cserén kvül máshoz nem is nyúlnék, meg van a maga története

Előzmény: Bertnor (15774)
Bertnor okt. 8. Creative Commons License 15778

Köszönöm a választ!Én is néztem, hogy a dobozfedők nem stimmelnek,mert nem simák,azt megpróbálok szerezni.

Az alvázszám amit írtam:1007 a motorszám: kx-01-30, gyártmány csepel.WM-ként van bejegyezve, önsúly 70 kg,hengerűrtartalom 123 cm3,teljesítmény 4 1/2 LE. Ezeket az adatokat a forgalmiból néztem,viszont megegyeznek a motoron találhatóval.Nekem a blokk jobb oldalán nagy betűkkel végig csepel olvasható, azért gondolom , hogy nem Danuvia.Majd holnap csinálok fényképet is róla.Megnéztem és semmi sem utal blokkcserére.Nem tudom, hogy jól írom-e de nyomókuplungos, ha ez segít

Előzmény: roncsfelújító (15777)